Helsinki puolittaa liha- ja maitohankinnat kouluissa ja päiväkodeissa
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011845033.html
Siirrytäänkö vesi ja leipä linjalle. Luulisi että jos niukkuutta taloudessa ja hyvinvoinnissa sekä ruokajonot vain kasvavat niin niukkuutta hyvän ja mittavan ruuan suhteen ei oltaisi niin nirsoja. Vai onko helpompaa hakea ja käydä valittamassa niukkuudesta sossussa......niin onhan se ihan ilmaista ja vasteetonta kuin Manulle illallinen.
Kouluruokailu
8
168
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mutta katsokaapa, mitä vihervasemmistovassarit syöttää vangeille! Ei ole pulaa ruuasta ja muistissa on, kun Oulun "puurokenraali" 2015 haukkui suomalaisen puuron paskalsi koiran ja naisten ruuaksi, heille palkattiinkin oikein gourmetkokki tyydyttämään sotaa ja vainoa paenneiden syyrialaisten rintamakarkulaisten kulinaariset tarpeet!
- Anonyymi00008UUSI
IHMISEN AIVOT KEHITTYIVÄT LIHANSYÖNNISTÄ JOS EMME OLISI ALKANEE SYÖDÄ LIHAA OLISIMME VIELEÄKIN SDP..LÄISIÄ
NYT LAPSISTA YRITETÄÄN TEHDÄ VÄKISIN SDP..L'ÄISISÄ ELI TYHMIÄ ITUHIPPEJÄ
- Anonyymi00002UUSI
Ei kuulosta hyvältä. Miksi syötätte prosessoitua ruokaa. Hankkikaa kunnon ruoanlaittajat, vaikka gourmetkokit kuten hankittiin kunniavieraillemme.
- Anonyymi00003UUSI
Kaksipiippuinen juttu. Toisaalta nykyihmiselle tekee hyvää vähentää maito- ja lihatuotteita, toisaalta vähäosaisille lapsille tämä on todennäköisesti päivän ainut lämmin ruoka.
- Anonyymi00005UUSI
Sinäkö se päätät mitä muut saa syödä? Mitä jos minä päätän sinun ruuat?
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sinäkö se päätät mitä muut saa syödä? Mitä jos minä päätän sinun ruuat?
Ihan tieteellisesti tutkittu juttu, ei mielipidekysymys.
- Anonyymi00004UUSI
Sairaaseen ideologiaan pakotetaan kaikki.Meno kuin p-koreassa
- Anonyymi00006UUSI
Eiköhän sitä vähemmälläkin pärjää eikä tule hävikkiäkään niin paljoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293