Uskoa+Kimiin+voi+aivan+hyvi+verrata+uskoon+Smithiin.+Itsekin+toisessa+ketjussa+myönnät,+että+kyse+on+vain+uskostasi,+ei+todistettavissa+olevista+asioista.+Jos+Smith+on+"MINUN+MIELESTÄNI"+(kuten+kirjoitat)+Jumalan+profeetta,+so+what?+Kim+o+jonkun+mielestä+maailman+valo.+So+what?+Sekaisin+ovat+kummankin+väitteen+esittäjät!Jeesusken+rakastamisen+pitäisi+johtaa+aitoihin+rakkaudentekoihin.+Niitä+eivät+ole+pikkutyttöjen+pakkonainnit+ja+niiden+hyväksyminen.+Sellaisiin+oppeihin+uskovien+pitäisi+tehdä+parannus!+Kirkossanne+Jeesuksen+rakastaminen+on+siis+käännetty+aivan+päälaelleen.++Kyllä+minä+uskon+Jeesuksen+opetuksiin.+Eräs+minulle+läheinen+jo+edesmennyt+ateistikin+sanoi,+että+Raamatussa+ja+Jeesuksella+on+paljon+hyviä+opetuksia.+Se+ei+poista+sitä+tosiasiaa,+että+ennen+Jeesus+ratsasti+aasilla,+mutta+nykyisn+monet+aasit+yrittävät+ratsastaa+Jeesuksella.+Mormoniopissa+ei+ole+juuri+lähimmäisenrakkauden+häivääkään.+Sinulle+parannus+merkitsee+Smithin+oppiin+haksahtamista.+Sellaista+"parannusta"+en+taatusti+aio+tehdä+enkä+toivo+kenenkään+muunkaan+tekevän!