Vapaa kuvaus

Aloituksia

35

Kommenttia

3230

  1. Itse+valehtelet.+Moniavioisuusoppi+on+IKUINEN+PERIAATE,+joka+ei+ole+tällä+hetkellä+voimassa.+Silloin+kun+sitä+harjoitettiin+USA:ssa,+se+OLI+rikos.+Ja+kyllä+tietääkseni+nykyisin+jopa+sinä+itsekin+käytät+garmentteja.
  2. Tarkennatko?
  3. Tietysti+Joseph+Smith+kuuluu+samaan+joukoon.+Jumalan+määräämä+seksuaalinen+hyväksikäyttö+on+yhteistä+KAIKILLE+noille+lahkoille!+Se,+että+sinä+hyväksyt+Smithin+ja+kumppaneiden+irstauden+ei+tee+siitä+yhtään+erilaista+kuin+mitä+nuo+muut+mainitut+lahkot+ovat.+Yhtä+hyvin+joku+åkerblumilainen+laskisi+oman+lahkonsa+noiden+muiden+ulkopuolelle,+koska+VAIN+Maria+Åkerblumille+Jumala+todella+on+puhunut+ja+nuo+muut+ovat+vain+huijareita.+Kyllä+minä+olen+lukenut+kirkonkin+sensuroituja+selityksiä.+Jopa+omien,+aina+käytettyjen+kirjoitusten+sanoja+on+muutettu,+esim.+vaimot+laitettu+yksikköön.+Jos+normaalissa+elämässä+kirjan+painoksiin+tehdään+noin+oleellisia+muutoksia,+alkuperäiset+sanat+mainitaan+ja+selitetään,+että+miksi+nykyaikana+voidaan+käyttää+toista+sanaa.+Mutta+se+olisikin+REHELLISTÄ+ja+se+on+mormoneille+vierasta.+Kirkon+selitykset+ovat+tosiaankin+kommunistiseen+propagandaan+verrattavia.+Yksi+huvittavimmista+esimerkeistä+on+pallopurkkiDNA-juttu.+Aika+moka+teikäläisiltä!+Sen+nimittäin+huomaa+jokainen+esikoulun+käynyt.Onneksi+tosiaan+elämme+sivistyneessä+länsimaassa+emmekä+mormonismin+alkuaikojen+hirveydessä!+Ulkoisen+paineen+vuoksi+mormonikirkkokin+on+joutunut+sivistymään+mukana,+vaikka+onkin+tullut+pahasti+jälkijunassa,+mm.+rotujen+tasa-arvon+suhteen.+Olet+sentään+rehellinen+ja+paljastat+homofobiasi+ja+sovinismisi.Tuo+nimi+jota+tarjoat,+on+täysin+harhaanjohtava,+jopa+törkeä.+Ratsastetaan+Jeesuksen+hyvällä+maineella,+mutta+oppi+on+jotain+aivan+muuta!
  4. Väite+siitä+että+Aatami+olisi+ensimmäinen+ihminen+kuuluu+mainitsemiisi+virheellisiin+käsityksiin.+Virheellinen+käsityshän+mormoneilla+oli+myös+intiaanien+alkuperästä.