Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eurofighter
profiilit
Eurofighter
Eurofighter
Vapaa kuvaus
Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Annan+Tyhmille+väyrysille+ja+Persu-kommunisteille+selvityksen:
Eli+sinä+et+voi+tämän+saastan+vuoksi+vihata+maahanmuuttajia+ja+Euroopan+unionia.+
Se+ei+tarkoita,+että+me+kaikki+ollaan+kommunisteja+ja+sosialisteja+ja+hyväksytään+suomen
kommunistinen+ja+sosialistinen+saasta+ja+heidät+jakamaan+sosiaalia+ja+Kelaa.++
Minä+sanoin,+että+minä+en+ole+antanut+heille+siihen+oikeutta+ja+enkä+nimeä+itseäni+
suomalaiseksi+ja+tunnusta+kommuniti-hallitusta+ja+heidän+hallintoaan.+Enkä+myöskään+ole+
heidän+kansalainen,+vaan+maanomistaja+osuudellani.
15.11.2018 09:19
Sulla+oli+ihan+hyvä+toi+RIP+Finland+1917+-+1944.
Sitten+RIP+Finland+1944+-+1995+jompi+kumpi+avot+!
14.11.2018 12:28
********************+EU-markkinavoimien+omistukseen***********************
Oletko+sinä+Suomalainen,+Suomalainen,+Suomlaiainen+kommunisti,+kommunisti++?
Oletko+sin+Marks,+Marks,+Marks...+Yhteisö+yhteisö+yhteisö+Kolhoosi+kolhoosi+?+
Olethan+sinä+Persuuu+Persuuu+Persuuuu....+Kommunisti,+Suomalainen+Kommunistiiiii+?
Nyt+kun+sinä+ymmärrät+tasan+tarkkaan+minä+olen+sinulle+sen+tasan+tarkkaan+kertonut+.
Ei+varmaan+jäänyt+epäselväksi+,+Eihän,+Eihän+eihän,+lue+uudestaan,+eihän+?+
Sinä+olet+kommunisti+ja+Ylpeä+suomalainen+kommunsisti+olet+kommunisti+yhteisöööö+!'
Meillä+vapaassa+maailmassa+ja+vapaassa+euroopassa,+jokaisella+ihmisellä+on+oikeudet+
olla+oma+itsensä+ja+he+eivät+ole+vastuussa+suomalaisesta+suomalaisesta+kommunistista+
ja+sen+yhteisöstä+ja+sen+kolhoosista+ja+yhteisöstä+ja+yhteisöstä+...+EI.
Jokainen+saa+ottaa+velkaa+ja+yrittää+parantaa+omaa+eläämäänsä+ja+perustaa+yrityksen+
mihin+päin+vain+eurooppaa+ja+maksaa+veronsa+mihin+päin+eurooppaa+tahansa.+kuten+sinun
poliittiset+johtajatkin.+
Sinä+et+omista+tätä+maata,+vaan+maanomistajat+ja+kiinteistöjen+omistajat+omistavat+
maata+ja+sä+perseaukinen+kommunisti+elät+sosiaalirahoilla,+mitä+valtiosi+saa+varastettua.+
Maanomistajalla+on+oikeus+myydä+ulkomaalaisille+sijoittajille+ja+yhtiöille+maata+ja+kiinteistöjä.
Sinä+joutuist+maksamaan+ne+jos+yrität+niitä+varastaa+ja+et+saa+enään+leipää+etkä+viinaa
ja+kahvia+ja+yleensäkään+ruokaa+tai+vaatetta+ja+lämmität+puilla+mitä+löydät+valtion+ja+
kolhoosin+alueelta.+EIKÖ+?
14.11.2018 10:55
Minä+sanoin,+että+siellä+oli+Persu-kommarit+ja+kuu-Nazit+vai+Natsit+?
13.11.2018 17:22
Se+kuulemma+ei+ole+Populisimia+jos+näin+ei+tehdä+!
13.11.2018 10:20
Kyllä+EU+vaatii+ehtoja+tai+paremminkin+euroopan+talousjohtjata+ja+yritysmaailma.
Tämä+on+hyvä+paikka+rokottaa+oikein+perseet+Brittien+teollisuudelle+ja+taloudelle
ja+Pankkimaailmalle.
12.11.2018 22:40
Ei+ihan+puolueellinen+raportti+!
Se+oli+Brittien+raportti+ja+pari+alkusanaa+koski+Natsien+ulkoavaruusasemaa+....
12.11.2018 22:38
Eurooppa+hyötyy+nyt+taloudellisesti+brexitistä+ja+monet+maat+saavat+
tarvittavan+buustin+teollisuuteen+Briteiltä.+Se+on+kova+isku,+Britannialle,+kun
sen+koko+talous+on+rakennettu+euroopalle+sodan+jälkeen.+
Se+on+poijat+iso+buusti+euroopan+yrityksille+ja+varmasti+tämä+johtaa+siihen,+
että+tästä+halutaan+hyötyä.
12.11.2018 19:08
En+voi+mitään,+mutta+tuli+Jeesuksen+sanat+mieleen...+
Monen+rakkaus+kylmenee+ja+laittomuus+lisääntyy+ja+ihmisistä+tulee+itserakkaita+
ja+nautintoja+ja+ym+ym...+Monella+on+uskonnollinen+muoto,+mutta+he+osoittautuvat
tyhjäksi+sen+suhteen...+Tulee+pakolaisia+ja+tulvia+ja+maanjäristyksiä+ja+viestejä+sodista+
ym+ym+...+Jotenkin+se+näyttää+tältä+?+?
12.11.2018 18:58
Se+voi+olla+riittävä+siihen+asti,+kun+lähdetään+kilpailemaan+työvoiman+laadulla
ja+hinnalla.+Ilman+yhtenäistä+sosiaalipolitiikkaa+ja+yhtenäistä+markkinatalous
aluetta+ja+tuonti+ja+vienti+politiikkaa+toisista+maista+muodostuisi+vauraampia+idiootti.+
Mitä+luulet+sellaisessa+tilanteessa+laitamaa+suomen+osaksi+....+Rikkauksia+vai,+laitanko+ÖÖÖT
perään+?+
Miten+luulet+suomen+kommunistisen+järjestelmän+saavan+vaihtotavaraa+ja+puoluejohtoon
konjakkia+ja+kahvia+?
Koeta+nyt+jo+tajuta+idiootti,+että+Euroopan+unioni+ja+tiiviimpi+on+kaikki+vain+suomen+
talouden+ja+ihmisten+ja+yritysten+parhaaksi.++Tämä+nyt+on+pikkulapsillekin+aivan+selvää,
kysy+pojaltasi+joka+lähtee+vaikka+5:dennelle+luokalle.++Tajuatko,+kuinka+tyhmiä+te+olette+
olleet+jo+noine+puheinenne+ja+iso+mies+ja+sanonko+mitä+vielä...+Jos+olet+Pieterista+tai+
muualta...+niin+sen+piikkiin...+Mutta+jos+tosissaan+niin+hei+...+olisiko+apukoulu+tai+vastaava
jossa+tämä+tulee+jo+julki.+
Lisäksi+tulee+fuusiot+ja+ristiinomistamiset+yritysmaailmassa+ja+sijoittajat.+
Suomessa+ei+edes+ole+pääomia+ja+kukaan+hullu+ei+sijoittaisi+jos+ei+kykene+kilpailemaan.
Puun+ja+massan+rahtaus+euroopan+markkinoille+maksaa+jo+helvetis***+lopputuotteessa.+
Jokainen+Banaani+minkä+satamamaksu+ja+jätemaksu+ja+kaikki+mahdolliset+kulut+tulevat,
niin+ne+lisätään+tuotteen+hintaan+ja+loppukäyttäjä+maksaa.+
'
Suomen+kommunistinen+rakenne+on+kurissa+ainoastaan+Euroopan+unionin+ansiosta.+
Muuten+täällä+sakoitettaisiin+jo+jalankulkijoita+ja+kyttääminen+saisi+ääri-ilmiöitä.
Siitä+voit+kiittä+jo+euroopan+unionia+ja+syvään+jos+olet+tavallinen+ihminen.+
Ota+huomioon,+että+nykyaikana+nettiaikaan+kaikki+on+kilpailtua.+Suomessa+on+ainoastaan+
puut+ja+teknologian+tuottee,++joilla+voidaan+kilpailla+ja+sitten+lappi+ja+joulupukki.+
Jos+valmistat+vaikka+vaatteita+euroopan+markkinoille,+niin+materiaalit+täytyy+ensin
tuoda+tänne+ja+ompelimot+lämmittää+ja+olla+sääntöjen+mukainen+työ+ja+työaika.+
Sitten+on+verot+ja+vakuutukset+päätähuimaavia+ja+sitten+se+on+kuljetettava+1000+
kilometria+ja+määrät+on+oltava+suuria,+jotta+ketjumyymälät+euroopassa+niitä+edes+
ottaa+myyntiin+ja+hinnan+on+siellä+myös+oltava+kilpailukykyinen.++Mitä+siinä+silloin+
tarvitaan+olisiko+se+mitenkään+mahdollista+pienillä+määrillä+ja+hajautetuilla+huolintaliikkeillä+?
Mitä+luulet+sen+työntekijän,++siitä+saavan+palkkaa+tajuatko+nyt+idiootti+?+?
11.11.2018 21:25
kaapeli12
8.11.2018+19:38
voiko+siis+voiko+edes+teoriassa+olla+mahdollista+että+euroopassa+joku+valtio+tulee+toimeen+ilman+tämän+EU=euroopan+uloste+unionin+ikeetä+ja+orjuutta.+voiko+EU=euroopan+uloste+unionin+ulkopuolella+olla+elämää.
_________________________________________________________________________________________________________________________??????????????????????????????????????????????¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Juntti,+se+riippuu+siitä+mitä+sinä+syöt+ja+millä+tarpeilla+pyyhit+ja+sillä+lailla.+
Ymmärrä+nyt+Juntti,+että+se+riippuu+siitä+mitä+sinä+käytät.+Et+sinä+voi+juoda+konjakkia,+
etkä+Skotlantilaista+wiskiä...+Etkä+oikein+coca+colaa,+no+Jaffa+ehkä+puolukka+sellainen+?+
Tajuatko+sinä+juntti+sitä+asiaa...+joko+sinä+tajuat+?+?+Sitten+sinun+pitää+saada+muut+siihen+
samaan+kierrätykseen.
11.11.2018 14:09
Ei+kait+tässä+mistään+kommunismista+puhuttu...+?+
Eikö+se+ole+sama+myös+euroopan+unionin+hallintoalueella+jos+on+hieno+suku+?
Miten+kommunismikin+voi+tulla+sukuun+noissa+joissakin+teidän+kommenteissa+?
Viisaus+ja+osaaminen+on+siis+punaisista+kommunisteista+vai+yksilön+genetiikassa+?+?
11.11.2018 13:25
Ajatelkaa,+Te+itse+voitte+antaa+turvapaikan+kauniille+tai+vähemmän+
kauniille+neitokaiselle+!+Onko+poijat+katsoneet+jo+avustuskohdetta+?
10.11.2018 07:26
Kaikista+huvittavinta+on,+kun+suomalainen+junttijätkä+katsoo+kateellisena,+
kun+fiksummat+suomi-miehet+hakee+vaimoja+Thaimaasta+ja+aasiasta...+ja+ne+
on+niin+siroja+ja+nättejä+monet.++Kateellisia+ne+on+kaikki+siinä+on+aivan+kaikki.
09.11.2018 11:01
Ha,++se+on+kilvoittua+miehistä+!+Uskottavuus+ja+avioliitto+!
Käy+nyt+Baarissa+ja+katso+millaisia+ne+seksikkäät+ja+posekuvia+tekevät+naiset
hakevat...+Taitavat+sanoa+jutille,+että+ala+vetään...+Kun+on+miehiäkin+tarjolla.
Mä+en+ole+nähnyt+yhtään+hyvännäköistä+naista+kenelläkään+suomi+juntilla.
Enemmän+ne+on+olleet+....+Katso+itse.
09.11.2018 10:27
Ei+ne+näytä+kaikki+silpovan+....+Tajua+jo+Tollo+ja+avaa+silmäsi,+vaikka+huomenna+!
08.11.2018 21:52
Jos+ette+minua+usko,+niin+katsokaa+itse+!
Onko+kenelläkään+naisella,+joka+tekee+posekuvia+ja+pyrkii+olemaan+seksikäs
ja+viehättävä,++niin+suomalaista+poikakaveria+?+?+On+jos+on+massi+kunnossa.+Jo+
kautta+historian+on+naiset+menneet+Espanjaan+ja+Kreikkaan+ja+ulkomaille+NE,
JOILLA+ON+OLLUT+SIIHEN+MAHDOLLISUUS+!
08.11.2018 21:20
Ei+niistä+suomalaisista+kommunisteista+ole.+
Samaa+sanoi+aivan+kaikki+puhujat.+Siihen+samaan+asiaan+ne+kaikki+viittasivat.+
Euroopasta+voimakas+yhtenäinen+eurooppa+joka+lähtee+taisteluun+vallasta+ja+
oikeudesta+ja+seisoo+myös+arvojensa+takana.
08.11.2018 13:46
En+minä+siitä+puhunut+!
Minä+sanoin,+että+Muhamedilla+oli+9+naista.++Lappalaiset+voi+sitten+kait
ottaa+9+vaimoa,+kun+niillä+on+poroja+ja+poronsarvija+ja++jauhoa+?+
Olihan+se+joku+tutkimus+myös+....
07.11.2018 19:29
Tässä+Te+paljastatte+itsenne.+!
Te+olitte+siis+Pizza-epidopdi+poikia+ja+täysin+ykisnkertaisia+juntteja+ja+vailla+
minkään+tasoista+järjellistä+ajattua.+Kuten+yksi+Huhtasaaren+kannattajista.++Oli
aivan+innoissaan,+että+on+se+hieno+tuo+huhtasaari+ja+toimittaja+kysyi,+että+mikä+erityisesti
oli+niin+hyvää...+Tuli+ihan+Kismet+olo+kehujalle...+Ei+edes+itse+tiennyt,+koska+oli+kuvitelma+
ja+luulo+ja+ei+edes+tiennyt+mistä+puhuu+!
Ei+voi+kertoa,+ajaako+talouden+parannusta+ja+vai+jumalan+ja+Jeesuksen+tuntemusta+vai
mitä+?+Jos+ajaa+suomea+ja+suomen+kansaa+ja+maata,+niin+siihen+kuuluu+Karjala+ja+Käsivarsi+
ja+Salla+ja+Karjalan+ihmiset+aina+kalevalaan+ja+vienan+maille+saakka.+
Toivottavasti+moni+ymmärtää,+mitä+minä+tässä+kerron.+
Jäljelle+jää+vain,+Pietarin+pojat+ja+Venäjän+Putinistit+ja+USA:n+kauppasota+ja+Brittien+Brexit+
voiton+tavoittelu+ja+heidän+yritys+päästä+hallitsemaan+euroopan+talousaluetta.+
Ei+OOOO+Muuta+ei+ole,+En+minä+ainakaan+keksi+?
07.11.2018 12:37
62 / 64