Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mamikolmelle
profiilit
mamikolmelle
mamikolmelle
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
25
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Heippa!+Mulla+on+nyt+just+tällä+hetkellä+epätoivoinen+olo:+Nyt+just+alkoi+kuukautiset,+ja+yhdyntä+ajoittui+juuri+oikeaan+aikaan+ovulaation+kannalta.+Gynekologi+sanoi,+että+mahdollisuudet+ovat+pienet.+45+vuotiaan+munasolut+ovat+usein+kuulemma+sellaiset,+että+ne+eivät+enää+hedelmöity.+Olisi+tosi+kiva,+jos+jaksaisit+joskus+kirjoitella.+Minäkin+saisin+vähän+toivoa+tähän+yritykseeni.+Nyt+tällä+hetkellä+on+aika+epätoivoinen+olo.+Hienoa,+että+teillä+on+mennyt+hyvin.
26.11.2019 21:06
Hei!+Kyllä+me+ollaan+jo+jonkun+aikaa+yritetty.+Tykkäisitkö+kirjoittaa+spostiini+tänne+suomi24?+Mieluummin+kirjoittelisin+yksityisesti+näinkin+henkilökohtaisia+viestejä.
21.10.2019 16:13
Oli+varmaan+aikamoinen+yllätys!+Kyllä+mä+luulen+myös,+että+lapsivesipunktio+on+kohdallasi+turha,+siis+jos+verikokeesta+ei+tullut+mitään+riskiä+esille.+Minä+luulin,+että+45-vuotias+jää+automaattisesti+"kiinni"+siinä+verikokeessa,+koska+riski+lasketaan+iän,+veren+merkkiaineiden+ja+niskaturvotuksen+mukaisesti.+Ajattelin,+että+ikä+väkisinkin+kasvattaisi+riskiä+niin+paljon,+että+suositeltaisiin+jatkotutkimuksia.+Jos+olisin+sinun+tilanteessasi,+niin+olisin+kyllä+aika+varma,+että+kromosomipoikkeavuutta+ei+ole.+Kyllä+meillä+on+yhä+yritys+päällä.+Olisi+kiva+kirjoitella+enemmänkin.+Oletko+täyttänyt+jo+46-vuotta+kun+vauva+syntyy?+Raskauduitko+45-ikävuoden+puolella?
17.10.2019 17:19
Alkoiko+raskaus+siis+ihan+luonnollisesti,+omilla+munasoluilla?+Olitko+siinä+alkuraskauden+verikokeessa?+Eikö+sekään+hälyttänyt+mitään+kohonnutta+riskiä?+Olitko+lapsivesipunktiossa?
13.10.2019 21:28
Onnea!+Miten+raskaus+on+sujunut?
08.10.2019 09:46
ONNEA!!!+Alkoiko+raskaus+ihan+luonnollisesti?+Olen+myös+45-+vuotta+ja+sen+vuoksi+niin+ilahduin+tästä+sinun+vauvelistasi.+Olisi+kiva+kirjoitella+sähköpostitse.+Olen+luonut+postin+tänne.
14.09.2019 17:42
Minulla+oli+rypäleraskaus+noin+20+vuotta+sitten,+noin+25-vuotiaana.+Raskaudenkeskeytyksen+jälkeen+tuli+käydä+pitkän+aikaa+niissä+verikokeissa,+eikä+saanut+yrittää+raskautta.
16.08.2019 19:51
Minulla+on+posti+täällä.+Kirjoittelehan+42+vuotias+Anonyymi,+tai+kuka+vaan.+Minä+olen+myös+kokenut+tämän,+kun+raskaus+ei+ole+mennyt+niin+kun+olisi+toivonut.+Voimahaleja!
16.08.2019 19:44
Auttaako+se+sulla+hyvin+ahdistukseen?+Mitä+oireita+tulee+kun+vähennät?+Onko+sulla+joku+yksityinen+psykiatri,+joka+kirjoittaa+sulle+noinkin+auliisti+aina+lisää?
05.07.2019 22:19
Minulla+on+kokemusta+raskauden+aikaisesta+ahdistuksesta.+Kannattaa+hakeutua+lääkärin+vastaanotolle+tilanteesta+ja+pyytää+mahdollisesti+jotakin+lääkettä+ahdistukseen.+On+olemassa+monia+lääkkeitä,+joita+voi+syödä+raskauden+aikana+turvallisin+mielin.
05.07.2019 18:51
Hienoa,+että+kaikki+on+hyvin.+Olisin+ajatellut,+että+verikoe+olisi+"hälyttänyt",+koska+siinähän+lasketaan+veressä+olevien+merkkiaineiden,+iän+ja+niskaturvotuksen++yhteistä+tulosta.+Usein+iän+merkitys+on+laskutoimituksessa+niin+suuri,+että+se+antaa+tuloksen,+jolla+pääsee+tarkempiin+tutkimukseen.+Hienoa,+että+Sinulla+ja+vauvalla+on+kaikki+hyvin.
05.07.2019 18:48
Hienoa,+että+kaikki+on+hyvin.+Näin+yli+neljäkympin+alkaa+olemaan+aika+isot+riskit+näiden+kromosomipoikkeavuuksien+kanssa.+Olitko+siinä+alkuraskauden+verikokeessa,+jossa+etsitään+näitä+riskejä?
26.06.2019 15:19
Nyt+olet+Anonyymi+saanut+jo+varmaan+pienokaisen?
27.05.2019 17:48
Hei+Anonyymi.+Jos+tykkää+kirjoitella+minulle+joskus+näistä+vauvakuume-jutuista,+niin+olisi+kiva+saada+sähköpostia.+Olen+luonut+postin+tänne.
04.05.2019 13:50
On+meitä+iäkkäitä+haaveilijoita+muitakin..+Minulla+on+posti+täällä,+voit+kirjoitella+yksityisviestein++niin+halutessasi.
15.03.2019 18:33
Syötkö+Opamoxia+ahdistukseen?+Vaikuttaako+se+yhtä+hyvin+nyt+kuin+silloin+kun+aloitit+syömisen?+Sanotaan,+että+näihin+lääkkeisiin+elimistö+tottuu+ja+vaatii+helpotuksen+saamiseen+aina+isompia+ja+isompia+annoksia.
06.02.2019 17:22
Pakkoajatuksiin+käytetään+isoja+annoksia,+ja+ajattelisin+että+mahtaisiko+50+mg+olla+paljoakaan+hyötyä?+Olen+minäkin+vähän+yrittänyt+vähentää,+mutta+sitten+jossakin+vaiheessa+on+tullut+ahdistusta+ja+olen+lisännyt+määrän+takaisin+200+mg.+Kyllä+mä+luultavasti+syös+lopun+ikääni+tätä+tai+ainakin+jotakin+muuta+lääkettä.+Juu,+noi+sähköiskun+kaltaiset+ovat+minullekin+tuttuja.+Niitä+tuli+aluksi,+silloin+kun+elimistö+opetteli+lääkkeeseen.+Toi+seksipuoli+on+kyllä+ei+niin+mukava+sivuvaikutus.+Orgasmin+saaminen+on+vaikeampaa+kun+ennen,+eikä+muutenkaan+ne+hommat+paljon+nappaa.+Toisaalta+asiaan+voi+myös+vaikuttaa+myös++yli+20+vuotta+kestänyt+avioliitto...:).
06.02.2019 17:18
Ei+se+ihan+rinnakkaislääke+ole,+mutta+samantyylinen+kyllä.
06.02.2019 17:11
Ihanaa,+että+on+ollut+apua.+Tuntuu+kyllä+ihan+epätodelliselta+kun+ajattelee,+mitä+lääke+voi+parhaimmillaan+tehdä.+Ennen+minulla+oli+sosiaalisissa+suhteissa+joka+suuntaan+ongelmia,+ja+nyt+olen+aivan+normaali+ja+iloinen+toimintakykyinen+ihminen.+Tuntuu,+että+lääke+tekee+olon+luonnolliseksi+ja+omaksi+itseksensä,+tai+ainakin+sellaiseksi+kuin+haluaa+olla.+Millä+annostuksella+sinulla+menee+Sertralin?+Onko+sinulla+ollut+haittavaikutuksia?+Minulla+on+kiusallinen+ripulivaiva,+mutta+kyllä+sitä+sietää+mielummin+kuin+ahdistusta.+Vahvistaa+toinen+lääkityksesi+Sertralinin+vaikutusta?+Onko+sekin+määrätty+pakkoajatuksiin+vai+kenties+psykoosiin.
04.02.2019 22:59
Oletko+siis+huomannut+Sertralin+lääkkeen+vaikutuksen+heikkenevät?+Minulla+on+toiminut+jo+noin+15-vuotta.
04.02.2019 22:21
1 / 2