+45 v vauvahaaveita, Onko muita?

Nm46

Onko muita?

Arvostelijat älkööt vaivautuko

42

1170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kivaolisi

      On alkanut olla :)

    • On meitä iäkkäitä haaveilijoita muitakin.. Minulla on posti täällä, voit kirjoitella yksityisviestein niin halutessasi.

    • Anonyymi

      Hei
      42 vee nainen, jolla äidinvaistot heräsivät n.vuosi sitten. Kuten arvata saattaa on matkassa ollut mutkia, mutta toive vauvasta elää. Ihanaa, että on muitakin "kypsempään" ikään ehtineitä naisia, jotka haaveilevat omasta lapsesta. Ollaan rohkeita ja toiveikkaita yhdessä. Tsemppiä naiset

      • Anonyymi

        Myös ikäisesi 42 vuotias nainen ja raskaana. Tuli mulle ja etenkin miehelle vähän yllätyksenä, mutta kaikki mennyt pientä pahoinvointia ja kuvotusta lukuun ottamatta hyvin. Ekat ultratkin jo käyty ja kaikki kunnossa.
        Jotkut työkaverit sanoneet mulle et pitis alkaa liikkua kun muijalla vatsa alkanut pömpöttää. Varmaan yllättyvät kohta kunhan tää masu vielä tästä kunnon vauvamasuksi pulskistuu. Tsemppiä teille kaikille ikäsiskoille.


    • Hienoa, että kaikki on hyvin. Näin yli neljäkympin alkaa olemaan aika isot riskit näiden kromosomipoikkeavuuksien kanssa. Olitko siinä alkuraskauden verikokeessa, jossa etsitään näitä riskejä?

    • Anonyymi

      Joo kyllä mulle on tehty kaikki raskauteeni liittyvät tutkimukset ja verikokeet aivan suositusten mukaisesti ja ajallaan. Normaaleja ovat tulokset olleet ja muutoinkin olen voinut paljon paremmin nyt, kuin mitä aiemmassa raskaudessani 29 vuotiaana. Raskauskiloja tosin tuntuu tarttuvan nyt matkaan paljon helpommin ja tutut luuleekin mun vain lihoneen kun käytän etupäässä löysiä mekkoja jotka peittää vielä jo tiukoissa vaatteissa päivä päivältä selvemmin havaittavan vauvamasu pömpökän.
      Suurin riesa on jatkuva pissalla ravaamisen tarve ja toisinaan pöksyyn karkaileva pikku liru. Jonkin verran on myös liitoskipuja, mutta pyörällä olen vielä sisukkaasti kulkenut työmatkan isännän huristellessa autolla.

    • Hienoa, että kaikki on hyvin. Olisin ajatellut, että verikoe olisi "hälyttänyt", koska siinähän lasketaan veressä olevien merkkiaineiden, iän ja niskaturvotuksen yhteistä tulosta. Usein iän merkitys on laskutoimituksessa niin suuri, että se antaa tuloksen, jolla pääsee tarkempiin tutkimukseen. Hienoa, että Sinulla ja vauvalla on kaikki hyvin.

    • Anonyymi

      Täällä 42v , jolle nyt osui tuo kromosomipoikkeama hyvin todennäköisesti. Kromosomitestien tulokset ei ole vielä valmiit mutta vauvan kunto on sellainen, ettei toivoa ole annettu, oli tulis mikä hyvänsä. Kauttaaltaan turvonnut ja nt 7mm. Vatsa alkaa juuri näkyä ja joudun keskeyttämään raskauden viikolla 17 . Tämä on musertavaa. En tiedä uskallanko yrittää enää uudestaan, taidan olla auttamatta liian vanha.

    • Minulla on posti täällä. Kirjoittelehan 42 vuotias Anonyymi, tai kuka vaan. Minä olen myös kokenut tämän, kun raskaus ei ole mennyt niin kun olisi toivonut. Voimahaleja!

    • Anonyymi

      Itse olen 45 ja juuri sain tietää olevani raskaana.

      • Anonyymi

        Onnea haluatko kirjoitella lisää yksityisellä sähkpostilla?


      • ONNEA!!! Alkoiko raskaus ihan luonnollisesti? Olen myös 45- vuotta ja sen vuoksi niin ilahduin tästä sinun vauvelistasi. Olisi kiva kirjoitella sähköpostitse. Olen luonut postin tänne.


    • Anonyymi

      Raskaaksi tulemisen mahdollisuus näin liki 45 vuotiaana ei enää kovin korkea kyllä ole, etenkin kun sitä seksiäkään ei enää ole kuin ehkä noin kerta viikossa.
      Meillä ei ole ollut käytössä mitään ehkäisyä kohta kahteen vuoteen, kun poistatin kierukan. Mies on ottanut sen asenteen, että hänen "ruutinsa" ei enää pala ja laukeaa sisälleni, mutta raskaaksi en ole ainakaan vielä tullut.
      Kuukautiskiertoni on ollut tänä aikana päivän tarkkaa, paitsi nyt viime kesänä menkat oli parisen viikkoa myöhässä ja sitten kun ne vihdoin alkoi, vuoto oli vähän semmoista, että epäilen että siinä saattoi olla kyseessä alkuraskauden keskenmeno. Haaveilen tulevani vielä kerran raskaaksi vaikka mahdollisuudet siihen laskee koko ajan. Olisihan se ihanaa, vaikka mies ainakin alkuun tuskin kovin ilahtuisi.

      • Anonyymi

        En tiedä mitä ajattelet mutta jos toinen mies yrittäisi hedelmöidä?
        Olisin itse halukas että tulisit raskaaksi !


    • Anonyymi

      Ajatteletko, että aviomieheni elättäisi vieraan miehen lapsen?

    • Anonyymi

      Niin eihän se käy! olisi virhe

    • Anonyymi

      Olen 45 v ja luomusti raskaana. Yllätys iltatähti! Itselläni kaikki mennyt rennosti tähän asti. Rv 25 menossa. Tutkimusten mukaan terve lapsi.

      • Onnea! Miten raskaus on sujunut?


      • Anonyymi
        mamikolmelle kirjoitti:

        Onnea! Miten raskaus on sujunut?

        Kiitos! Rv 28 ja kaikki hyvin, eli normaalisti on raskaus tähän asti mennyt. Jalkoja on vain alkanut nyt turvottaa ja tuntuu et kengän kokokin kasvanut. Kiloja myös tuntuu tarttuvan matkaan siihen tahtiin et taulukoitten rajat paukkuu. Neuvolassa toki pitää käydä hiukan tiheämmin, kuin mitä nuorempana odottaessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Rv 28 ja kaikki hyvin, eli normaalisti on raskaus tähän asti mennyt. Jalkoja on vain alkanut nyt turvottaa ja tuntuu et kengän kokokin kasvanut. Kiloja myös tuntuu tarttuvan matkaan siihen tahtiin et taulukoitten rajat paukkuu. Neuvolassa toki pitää käydä hiukan tiheämmin, kuin mitä nuorempana odottaessa.

        Alkoiko raskaus siis ihan luonnollisesti, omilla munasoluilla? Olitko siinä alkuraskauden verikokeessa? Eikö sekään hälyttänyt mitään kohonnutta riskiä? Olitko lapsivesipunktiossa?


      • Anonyymi
        mamikolmelle kirjoitti:

        Alkoiko raskaus siis ihan luonnollisesti, omilla munasoluilla? Olitko siinä alkuraskauden verikokeessa? Eikö sekään hälyttänyt mitään kohonnutta riskiä? Olitko lapsivesipunktiossa?

        Luomusti ja vähän yllätyksenä tämä alkoi. Olin jo luopunut salaisista haaveistani kolmannesta lapsesta, siitä iltatähdestä koska mitään ei tapahtunut. Ei, vaikka mitään ehkäisyä ei ollut käytössä vuosiin niin mitään ei vaan tapahtunut. Lisäksi viime syksynä aikaisemmin aina niin täsmällinen kuukautiskiertoni alkoi ensin kovin heitellä ja ajattelinkin et tässä tää nyt oli, kunnes kevään korvalla iloisena yllätyksenä plussasin. Veriseula ja testejä on otettu ja niiltä osin kaikki ok. Lapsivesipunkion tekeminen on lääkärin mukaan turha, koska kaikki näyttää olevan kunnossa ja eikö siinä ole jopa pieni riski, kun mennään vatsapeitteiden läpi neulalla sorkkimaan kohtua.
        Miten sinulla itsellä mamikolmelle, vieläkö yritätte?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luomusti ja vähän yllätyksenä tämä alkoi. Olin jo luopunut salaisista haaveistani kolmannesta lapsesta, siitä iltatähdestä koska mitään ei tapahtunut. Ei, vaikka mitään ehkäisyä ei ollut käytössä vuosiin niin mitään ei vaan tapahtunut. Lisäksi viime syksynä aikaisemmin aina niin täsmällinen kuukautiskiertoni alkoi ensin kovin heitellä ja ajattelinkin et tässä tää nyt oli, kunnes kevään korvalla iloisena yllätyksenä plussasin. Veriseula ja testejä on otettu ja niiltä osin kaikki ok. Lapsivesipunkion tekeminen on lääkärin mukaan turha, koska kaikki näyttää olevan kunnossa ja eikö siinä ole jopa pieni riski, kun mennään vatsapeitteiden läpi neulalla sorkkimaan kohtua.
        Miten sinulla itsellä mamikolmelle, vieläkö yritätte?

        Oli varmaan aikamoinen yllätys! Kyllä mä luulen myös, että lapsivesipunktio on kohdallasi turha, siis jos verikokeesta ei tullut mitään riskiä esille. Minä luulin, että 45-vuotias jää automaattisesti "kiinni" siinä verikokeessa, koska riski lasketaan iän, veren merkkiaineiden ja niskaturvotuksen mukaisesti. Ajattelin, että ikä väkisinkin kasvattaisi riskiä niin paljon, että suositeltaisiin jatkotutkimuksia. Jos olisin sinun tilanteessasi, niin olisin kyllä aika varma, että kromosomipoikkeavuutta ei ole. Kyllä meillä on yhä yritys päällä. Olisi kiva kirjoitella enemmänkin. Oletko täyttänyt jo 46-vuotta kun vauva syntyy? Raskauduitko 45-ikävuoden puolella?


      • Anonyymi
        mamikolmelle kirjoitti:

        Oli varmaan aikamoinen yllätys! Kyllä mä luulen myös, että lapsivesipunktio on kohdallasi turha, siis jos verikokeesta ei tullut mitään riskiä esille. Minä luulin, että 45-vuotias jää automaattisesti "kiinni" siinä verikokeessa, koska riski lasketaan iän, veren merkkiaineiden ja niskaturvotuksen mukaisesti. Ajattelin, että ikä väkisinkin kasvattaisi riskiä niin paljon, että suositeltaisiin jatkotutkimuksia. Jos olisin sinun tilanteessasi, niin olisin kyllä aika varma, että kromosomipoikkeavuutta ei ole. Kyllä meillä on yhä yritys päällä. Olisi kiva kirjoitella enemmänkin. Oletko täyttänyt jo 46-vuotta kun vauva syntyy? Raskauduitko 45-ikävuoden puolella?

        Olihan tämä todella ihana yllätys minulle, mutta miehelle alkuun pieni shokin poikanen koska hänen mielestään tämän ikäistä naista ei mies saa enää paksuksi vain pelkästään luomusti. Olen sen 45 vauvan syntyessä. Plussasin vain muutama päivä ennen 45-vuotis syntymäpäiviäni. Nyt kun tutut tietää ja näkyyhän tämä vauvamasu ja odotus jo muutoinkin, niin mies on tutuille vitsaillut, että antoi minulle saman vanhan lahjan kuin täyttäessäni 30-vuotta, eli plussasin alkaessani odottaa meidän esikoista 30-vuotis paiväni aamuna.
        Onko teillä yritetty nyt pitkään ja tekin luomusti vai?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olihan tämä todella ihana yllätys minulle, mutta miehelle alkuun pieni shokin poikanen koska hänen mielestään tämän ikäistä naista ei mies saa enää paksuksi vain pelkästään luomusti. Olen sen 45 vauvan syntyessä. Plussasin vain muutama päivä ennen 45-vuotis syntymäpäiviäni. Nyt kun tutut tietää ja näkyyhän tämä vauvamasu ja odotus jo muutoinkin, niin mies on tutuille vitsaillut, että antoi minulle saman vanhan lahjan kuin täyttäessäni 30-vuotta, eli plussasin alkaessani odottaa meidän esikoista 30-vuotis paiväni aamuna.
        Onko teillä yritetty nyt pitkään ja tekin luomusti vai?

        Hei! Kyllä me ollaan jo jonkun aikaa yritetty. Tykkäisitkö kirjoittaa spostiini tänne suomi24? Mieluummin kirjoittelisin yksityisesti näinkin henkilökohtaisia viestejä.


      • Anonyymi
        mamikolmelle kirjoitti:

        Hei! Kyllä me ollaan jo jonkun aikaa yritetty. Tykkäisitkö kirjoittaa spostiini tänne suomi24? Mieluummin kirjoittelisin yksityisesti näinkin henkilökohtaisia viestejä.

        En ole jaksanut alkaa kirjoitella sinulle mamikolmelle yksityisesti, sillä on tämän vauvamasun ja raskauskilojen kantaminen sen verran rankkaa ja väsyttävää työssäkäynnin ohella. Odotus on jatkunut suht ongelmitta ja mieskin on ollut jotenkin nyt tositosi ihana ja pitänyt minua kaikin tavoin tyytyväisenä, vaikka alan muistuttaa näine ylimääräisine kiloineni lähinnä tiinettä norsumammaa.
        Raskausarpia on tullut rasvailusta huolimatta viime viikkoina rintoihin ja etenkin vatsalle ja kupeisiinkin. Äitiyslomalle jään ensi kuun alkupäivinä. Joko sinulla onnistunut?


    • Heippa! Mulla on nyt just tällä hetkellä epätoivoinen olo: Nyt just alkoi kuukautiset, ja yhdyntä ajoittui juuri oikeaan aikaan ovulaation kannalta. Gynekologi sanoi, että mahdollisuudet ovat pienet. 45 vuotiaan munasolut ovat usein kuulemma sellaiset, että ne eivät enää hedelmöity. Olisi tosi kiva, jos jaksaisit joskus kirjoitella. Minäkin saisin vähän toivoa tähän yritykseeni. Nyt tällä hetkellä on aika epätoivoinen olo. Hienoa, että teillä on mennyt hyvin.

      • Anonyymi

        Hei mamikolmelle! Kirjoitan sinulle tänne, kun en jostain syystä saanut tai osannut jättää sinulle viestiä tuohon postiin.
        Meidän vauva syntyi tammikuussa ja meni reilun viikon yli lasketun ajan.
        Käytiin jo kertaalleen tarjolla synnärillä, mutta laittoivat silloin sieltä kotiin.
        Muutaman päivän päästä sitte kun oikein kunnon poltot alkoi, niin lapsivedet meni jo kotoa lähtiessä. Sairaalalle päästessä mulla paikat oli jo niin täysin auki ja lapsi tuloillaan, että hyvä kun saliin kerettiin.
        Muutaman tikin vaatinut repeämä siinä hötäkässä välilihaan tuli jonka joutuivat tikkailemaan, eikä siitä minusta oikein hyvää tullut. Vaikka synnytyksestä on jo monta viikkoa, niin se arpi jotenkin kiristää. Seksiä lähinnä miehen toiveista ollaan nyt vasta pari kertaa yritetty, mutta kyllä se sisääntulo sattuu ja kirraa oudosti niin eihän siitä mitään ole tullut. Harmittaa kun mies ei oikein sitä tahdo ymmärtää vaikka olen kyllä sitte aina yrittänyt
        hoidella sen muutoin. Vauvasta mies on ollut ihan otettu. Minä taas alan vasta nyt päästä synnytyksen jälkeisen alakulon jälkeen kiinni normaaliin rytmiin.
        Synnytyksen jälkeen kun tulin kotiin, niin olin jotenkin kuin pallo hukassa ja koko ajan väsytti ja kroppa tuntui oudolta. Ylikiloja tästä raskaudesta jäi nimittäin tosi paljon, mutta olen nyt ajatellut, että niin kauan kuin imetän, niin saavat olla. Yritän laihduttaa vasta sitte kun imetyksen lopetan. Maitoa rinnoissa kyllä ainakin vielä riittää vaikka muille jakaa.
        Mitä sinulle kuuluu? Onko onnistanut vai vieläkö on yritys päällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei mamikolmelle! Kirjoitan sinulle tänne, kun en jostain syystä saanut tai osannut jättää sinulle viestiä tuohon postiin.
        Meidän vauva syntyi tammikuussa ja meni reilun viikon yli lasketun ajan.
        Käytiin jo kertaalleen tarjolla synnärillä, mutta laittoivat silloin sieltä kotiin.
        Muutaman päivän päästä sitte kun oikein kunnon poltot alkoi, niin lapsivedet meni jo kotoa lähtiessä. Sairaalalle päästessä mulla paikat oli jo niin täysin auki ja lapsi tuloillaan, että hyvä kun saliin kerettiin.
        Muutaman tikin vaatinut repeämä siinä hötäkässä välilihaan tuli jonka joutuivat tikkailemaan, eikä siitä minusta oikein hyvää tullut. Vaikka synnytyksestä on jo monta viikkoa, niin se arpi jotenkin kiristää. Seksiä lähinnä miehen toiveista ollaan nyt vasta pari kertaa yritetty, mutta kyllä se sisääntulo sattuu ja kirraa oudosti niin eihän siitä mitään ole tullut. Harmittaa kun mies ei oikein sitä tahdo ymmärtää vaikka olen kyllä sitte aina yrittänyt
        hoidella sen muutoin. Vauvasta mies on ollut ihan otettu. Minä taas alan vasta nyt päästä synnytyksen jälkeisen alakulon jälkeen kiinni normaaliin rytmiin.
        Synnytyksen jälkeen kun tulin kotiin, niin olin jotenkin kuin pallo hukassa ja koko ajan väsytti ja kroppa tuntui oudolta. Ylikiloja tästä raskaudesta jäi nimittäin tosi paljon, mutta olen nyt ajatellut, että niin kauan kuin imetän, niin saavat olla. Yritän laihduttaa vasta sitte kun imetyksen lopetan. Maitoa rinnoissa kyllä ainakin vielä riittää vaikka muille jakaa.
        Mitä sinulle kuuluu? Onko onnistanut vai vieläkö on yritys päällä?

        Siis oletko sinä se sama nainen, jonka kanssa kirjoiteltiin spostissa? Sinäkin aloit käyttämään Letrozolea? Ilmeisesti se toimi? Minkä ikäinen siis olitkaan, kun tärppäsi? Ja siis täysin terve vauva? Vau!!!! Onnea!

        Jos olet se sama nainen, niin sinullahan oli monirakkulaiset munasarjatkin, eikö vaan? Ja silti tärppäsi!!!


    • Anonyymi

      Kiitos viestistäsi. Minulla alkaa olemaan sellainen olo, että tuskin tulee onnistumaan koko projekti. Gynegologi suosittelee homman unohtamista. Hän sanoo, että harvan 45 -vuotiaan munasolut enää pystyy hedelmöittymään. Tossa spostin lähettämisessä on tullut jotakin muutoksia, enkä mäkään taida siinä enää onnistua. Oletko sinä siis Nm46? Eli 46 -vuotias?

    • Anonyymi

      Onko meitä muita iäkkäitä haaveilijoita?

    • Anonyymi

      Onko muita vauvahaaveilijoita, jotka ovat lähempänä 50 kuin 40 vuotta?

      • Anonyymi

        Minä olen 46 v. täyttänyt, ennestään kahden lapsen äiti ja myös vielä haaveilen. Enkä vain haaveile, vaan yritän yhä joka kierrosta onnistua. Kuukautiset on edelleen yhtä säännölliset kuin nuorempanakin ja ehkäisyn lopetin parisen vuotta sitten. Tänä aikana kerran jo tärppäsi ja plussasin, mutta se raskaus meni viikolla 10 kesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen 46 v. täyttänyt, ennestään kahden lapsen äiti ja myös vielä haaveilen. Enkä vain haaveile, vaan yritän yhä joka kierrosta onnistua. Kuukautiset on edelleen yhtä säännölliset kuin nuorempanakin ja ehkäisyn lopetin parisen vuotta sitten. Tänä aikana kerran jo tärppäsi ja plussasin, mutta se raskaus meni viikolla 10 kesken.

        Minulla on sama tilanne: Ikää on 46 vuotta ja joka kierrossa toivon, josko onnistuisi. Olisi kiva kirjoitella kokemuksista yksityisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on sama tilanne: Ikää on 46 vuotta ja joka kierrossa toivon, josko onnistuisi. Olisi kiva kirjoitella kokemuksista yksityisesti.

        Käytkö vielä täällä sinä toinen 46 v. äiti?
        Helmikuun kierrosta minulla tärppäsi, vaikka mies ei jostain syystä innostunut kuin kahdesti puuhastelemaan koko kierron aikana. Olen nyt siis viikolla 9 ja muutoin on ihan hyvä olo, mutta kovasti vaan taas jännittää ja pelottaa, kun sehän tämä edellinen raskaus minulta meni kesken juuri näillä viikoilla. Eka neuvola olisi ensi kuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytkö vielä täällä sinä toinen 46 v. äiti?
        Helmikuun kierrosta minulla tärppäsi, vaikka mies ei jostain syystä innostunut kuin kahdesti puuhastelemaan koko kierron aikana. Olen nyt siis viikolla 9 ja muutoin on ihan hyvä olo, mutta kovasti vaan taas jännittää ja pelottaa, kun sehän tämä edellinen raskaus minulta meni kesken juuri näillä viikoilla. Eka neuvola olisi ensi kuussa.

        ONNEA!!!! Vau! Minä olen se toinen 46 vuotias. Minulla ei ole tärpännyt. Antaa kyllä toivoa tähän minun toivottumuuteen tämä sinun onnistuminen. Olisi kiva kirjoitella yksityisesti.


    • Anonyymi

      44v äiti olen, useammalle lapselle. Nuorin 10v. 2kk ni oon mummo😊
      En tod jaksais enää omaa vauvaa

      • Anonyymi

        Nimenomaan noin. Riippuu kyllä varmasti paljon myös lapsesta, mutta ei sitä vanha äiti jaksa yhtä hyvin . Itsellä kun on omaa lasta vanhempi lapsenlapsi.


      • Anonyymi

        Ymmärrän kyllä pointtisi äiti 44 v, mutta tuo jaksaminen on kovin yksilöllistä. Sinä olit siis 34 vuotias kun sait kuopuksesi. Minä puolestani sain esikoiseni ollessani 35. Meidän esikoinen on nyt 11 ja nuorin 9 v ja kyllä minä yhden vauvan jaksan hyvinkin kasvattaa kunhan kaikki vain nyt menisi hyvin. Onnittelut sinulle tuleva mummo sinne 2 kk päähän.
        äiti 46 v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä pointtisi äiti 44 v, mutta tuo jaksaminen on kovin yksilöllistä. Sinä olit siis 34 vuotias kun sait kuopuksesi. Minä puolestani sain esikoiseni ollessani 35. Meidän esikoinen on nyt 11 ja nuorin 9 v ja kyllä minä yhden vauvan jaksan hyvinkin kasvattaa kunhan kaikki vain nyt menisi hyvin. Onnittelut sinulle tuleva mummo sinne 2 kk päähän.
        äiti 46 v.

        Sain esikoisen 20v sitten.
        Lapset on syntyny -01 -02 -04 -06 -09 ja -11
        Toisex vanhin saa siis 2kk päästä vauvan. Ja on kyl niin kiva!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä pointtisi äiti 44 v, mutta tuo jaksaminen on kovin yksilöllistä. Sinä olit siis 34 vuotias kun sait kuopuksesi. Minä puolestani sain esikoiseni ollessani 35. Meidän esikoinen on nyt 11 ja nuorin 9 v ja kyllä minä yhden vauvan jaksan hyvinkin kasvattaa kunhan kaikki vain nyt menisi hyvin. Onnittelut sinulle tuleva mummo sinne 2 kk päähän.
        äiti 46 v.

        Minulla alkoi menopaussi 47 v ja menkat pränkkäsi jo 45v ,minä en olis enää saanut lapsia 45v, minulla on onneksi kaksi lasta jotka nekin tein 32 ja 35 vuotiaana, olin sillonkin jo vähän vanhempi synnyttäjä.
        Olisin vielä mielelläni yhden halunnut, mutta se nyt jäi , kun työni takia en voinut ajatellakaan raskaaksi tulemista, kun aloin yrittäjäksi.


    • Anonyymi

      Onko tällä keskustelupalstalla enää ketään?

    • Anonyymi

      Eronnut mies, 2 lasta avioliitosta, molemmat taaperosta asti olleet luonnostaan uskomattoman älykkäitä neroja, ja rajaa ei tunnu näkyvän.

      Kokemuksen perusteella tarjoan siis mahdollisuuden saada luonnostaan älykkään ja neron lapsen.

      En halua / vaadi rahaa tms. Isyys yms. asiat sopimuksen mukaan. Tilanteen johdosta mahdollisuus ottaa myös kokonaisvaltainen vastuu laps(e/i)sta.

      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1846
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe