Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taskuttäynnäkiviä
profiilit
taskuttäynnäkiviä
taskuttäynnäkiviä
Vapaa kuvaus
Aloituksia
98
Kommenttia
1001
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin+no,++koko+maailmankaikkeuden+Luojaa+ei+ole+helppo+oppia+tuntemaan,+ja+vaikka+Hänet+löytäisikin,+ei+Häenstä+voi+kertoa+kaikille+niin,+että+ihan+jokainen+ymmärtäisi.+Tämä+siitä+syystä,+että+Jumalan+olemuksen+salaisuuksia+ei+suoraan+voida+kuvata+sanoin,+vaan+joudumme+vertauskuvien+piiriin.+Aivan+kuten+Mooses,+noustessaan+vuorelle+kohtaamaan+Jumalan,+joutui+hän+kieltämään+kansaa+seuraamasta+itseään.+Jumalaa+ei+voida+nähdä+silmin,+eikä+kuvata+inhimillsen+kielen+sanoin!!!
17.08.2019 12:11
Niin,+katsoss,+usko+Jumalaan+on+uusi+paratiisi!!!+Jumala+onkin+ennen+maailman+luomista+jo+ennaltanähnyt+kaikki+ne,+jotka+ovat+uskoneet+ja+joiden+pitää+uskoa+Häneen!!!+Siis+ne,+joita+Hän+on+kutsuva+lakkaamatta,+aina+maailman+loppuun+saakka,+ne+jotka+Hän+on+kirkastanut+ja+on+kirkastava,+jotka+on+vanhurskauttanut+ja+on+vanhurskauttava!!!+He+jakavat+Jumalan+Pojan,+Herran+Jeesuksen+Krsituksen,+meidän+Vapahtajamme+kirkkauden+Pyhän+Hengen+kasteen+ja+armon+kautta!!!+Näin+hekin+ovat+salaisesti+Jumalan+poikia,+kuolemasta+kuolemattomuuteen+siirtyneitä!!!
17.08.2019 11:07
Ei+ole+kuin+yksi+kolmiyhteinen+Jumala.
16.08.2019 21:02
Laittomasti+maassa+olevat+tulee+poistaa+maasta!!!
14.08.2019 16:10
Roduista+täällä+ei+puhu+kukaan+muu+kuin+sinä,+laittomasti+maassa+oleviska+kyllä!!!
13.08.2019 17:39
"Tuleeko+heidät+siis+palauttaa?"
En+ole+aloittaja,+mutta+KYLLÄ+PITÄÄ+PALAUTTAA!!!+HETI!!!+Ottaa+joku+vastaan+eli+ei,+SUOMESTA+POIS!!!
10.08.2019 18:18
Mielenkiintoista+tuo+sinun+väittely+ja+inttäminen+itsesi+kanssa+:-D
10.08.2019 16:01
"Mitä+käytännössä+tapahtui+kun+PH+antoi+tehtävän+🤔❓
Ihan+sitä+samaa+kun+kuka+tahansa+saa+jonkun+tehtävän.+Tehtävä+joko+otetaan+vastaan+tai+hylätään.+Ei+siinä+mitään+mystistä+ole.+"
Aamen,+aamen,+aamen!!!
10.08.2019 14:39
Siunausta+sinunkin+elämääsi+ystäväni+Kristuksessa++:-)
10.08.2019 14:23
Odotellaan+rauhassa,+vastaan+kyllä+kunhan+kysyjä+on+valmis+vastaukseen.+Nykyisellään+hän+ei+vastauksesta+hyötyisi,+ehkä+jopa+vahinkoa+saisi+sielulleen!!!
10.08.2019 14:06
"Tämähän+alkaa+olla+mielenkiintoista+seurattavaa."
Seuraa+mieluummin+itse+käskystä+käytävää+keskustelua,+tämä+sivujuonne+ei+nyt+johda+mihinkään.+Palaan+mielelläni+asiaan+kun+tuo+kysyjä+on+valmis+:-)
10.08.2019 13:59
Palataan+asiaan+kun+olet+valmis+:-)
10.08.2019 13:58
"Tervejärkisyyteni+on+palstalla+olijoille+selvää"
Olen+pahoillani,+mutta+EI+OLE!!!
10.08.2019 13:18
Olen+iloinen,+että+aihe+kiinnostaa.+Vastaan+kyllä,+jos+tuon+alkuperäisen+kysyjän+todellisuudentajusta+tulee+joskus+varmistus.+Katsokaas,+jos+kysyjä+on+niin+eksyksissä,+kuin+mitä+tuo+kysyjä-parka+tähänastisten+kommenttiensa+perusteella+vaikuttaisi+olevan,+vastaukseni+saattaisi+olla+hänelle+enemmän+vahingoksi+kuin+hyödyksi.+Siksi+on+EHDOTTOMAN+tärkeää,+että+asia+varmistuu!!!+Kysymys+itsessään+tulee+toki+ihan+validiksi+siinä+vaiheessa,+kun+varmistuu,+että+kysyjä+tietää+mitä+kysyy!!!
10.08.2019 13:08
Noh,+jos+todella+olet+noin+selvillä+asioista+niin+vastaa+sinä+minun+kysymykseeni+ensin.+Tämä+ihan+sen+vuoksi,+että+en+todellakaan+ole+vakuuttunut+edelleenkään+todellisuudentajustasi.+Jos+kuitenkin+vastaat+ja+vastauksesi+perusteella+toivottavasti+osoitat+olevasi+tietoinen+realiteeteista,+niin+vastaan+kernaasti+sinulle+ja+keskustelen+aiheesta.+Kommenttisi+tähän+asti+kuitenkin+osoittavan+lähinnä+sinun+vieraantuneisuuttasi+todellisesta+elämästä.
10.08.2019 12:29
"+Miksi+tuot+esille+tuon+kohdan+tekstissäni?"
Koska+se+on+täysin+irti+todellisuudesta!!!+En+usko,+että+sinulla+on+käytännön+kokemusta+työelämästä,+kuinka+voisit+edes+ymmärtää,+mitä+on+ottaa+vastaan+tehtäviän+sen+enempää+kuin+sitäkään,+mitä+on+antaa+tehtäviä.+Koko+alkuperäinen+kysymyksesi+osoittaa,+että+keskitys+täysin+epäolennaisuuksiin,+koska+kykysi+ymmärtää+olennainen+on+varsin+rajoittunut.+Sanonkin+sinulle+ihan+näin+lähimmäisenä;+elä+oikeaa+elämää,+opiskele,+mene+töihin,+katsele+ympärillesi,+lue+muutakin+kuin+keskustelupalstoja...
10.08.2019 12:12
"Odotan+vastausta."
Kerro+minulle,+mitä+käytännössä+tapahtuu,+kun+otat+vastaa+tehtävän,+ja+olet+jo+LÄHES+vastannut+omaan+kysymykseesi.+
MUTTA
Epäilen+suuresti+ettei+sinulla+ole+käytännön+kokemusta+työelämästä.+Kirjoitat+
"Johtajahan+ei+tee+työtä."
+Oletko+KOSKAAN+oikeassa+elämässä+tavannut+johtajaa+ja+nähnyt+mitä+hän+tekee???
10.08.2019 11:59
Et+ymmärtäisi,+koska+kyvyttömyytesi+vastata+minun+kysymykseeni+osoittaa,+että+et+tiedä+mitä+on+ottaa+vastaan+tehtävänantoa.+Tämä+puolestaan+kertoo+sen,+että+kaikkein+epätodennäköisimmässä+vaihtoehdossa+olisit+aina+ollut+asemassa,+jossa+SINÄ+jaat+tehtäviä+muille.+Todennäköisimmässä+vaihtoehdossa+joko+olet+onnistunut+luistaman+työelämän,+armeijan+jne.+JA+/+TAI+olet+kyvytön+ottamaan+vastaan+ja+ymmärtämään+tehtävänantoja.
10.08.2019 11:30
Lue+RAAMATTUA!!!
10.08.2019 09:59
Kun+sinulle+yrittää+selittää,+tässä+tapauksella+vastakysymyksellä,+jolloin+voisit+itse+saada+käsityksen+"mitä+käytännössä+tapahtuu",+alat+vinoilemaan+minulle!!!
10.08.2019 09:58
31 / 51