Vapaa kuvaus

Aloituksia

99

Kommenttia

1004

1. Itse HERRASTA sanoivat jopa HÄNEN omat PERHEENJÄSENENSÄ, että on poissa suunniltaan!!! En toki vertaa itseäni, joka olen TOMUA ja olen TUHKAA, HERRAAN!!!

MUTTA!!!

TOTUUDEN puhujaa pitävät hulluna ne, jotka EIVÄT VIELÄ TUNNE TOTUUTTA!!!

MUTTA!!!

Kun HERRAN totuus VALAISEE sielun, huomaa sen, että mikä MAAILMAN silmin ja korvin on HULLUA, onkin JUMALAN PELASTAVAINEN TOTUUS!!!
  2. Johan+on+joillekin+VAIKEAA!!!JUMALA+on+antanut+ihmiselle+TIETYT+FYYSISET+TOIMINNOT+LISÄÄNTYMISTÄ+VARTEN!!!JUMALA+on+LAISSAAN+säätänyt,+että+TURHUUS+ON+SYNTIÄ!!!+ETTÅMURHA+ON+SYNTIÄ!!!AVIOMIEHEN+SIITOSKAPPALE+tulee+asettaa+VAIMOIHMISEEN,+jolloin+kappale+alkaa+SYKKIÄ+LINGOTEN+IHMISSIEMENEN+VAIMOIHMISEEN!!!+Samaan+aikaan+VAIMOIHMISEN+LIHAT+ALKAVAT+SUPISTELEMAAN+VIEDEN+IHMISSIEMENEN+KOHTEESEEN!!!Oman+lihan+SYNTILIPSUTTELU+saataa+hetken+tuntua+hyvältäMUTTAnyt+VAIMOIHMISET+KÄSI+SYDÄMELLÄ,+eikö+olekin+niin,+että+SYNTILIPSUTTELUN+AIHEUTTAMA+LIHOJEN+SUPISTELU,+KUN+TUO+HETKEN+HYTKE+ON+OHI,+jättää+ihmisen+TYHJÄKSI!!!???!!!+Sama+kuin+söisi+ROSKARUOKAA,+VATSA+TULEE+TÄYTEENmuttaruumis+ei+tule+ravituksi!!!lIHOJEN+syntihytkyttely+AIHEUTTAA+HETKEN+MIELIHYVÄN+TUNTEEN,+MUTTA+NÄIVETTÄÄ+NIIN+SIELUN+KUIN+RUUMIIN!!!Entä+siitoskappaleen+SYNTIHIVELY!!!???!!!++Se+tekee+tuosta+MIEHISYYDEN+SARVESTA+PELKÄN+HUPIPUTKEN!!!+Sitä+paitsi,+siemenen+linkoaminen+kämmenelle,+tennissukkaan+tahi+kylpyhuoneen+kaakelile+on+ABORTTIIN+ELI+IHMISEN+MURHAAN+VERRATTAVA+RIKOS+JUMALAN+LAKIA+VASTAAN!!!miehisen+sarven+TEHTÄVÄ+ON+siementää+vaimoihminen!!!+Ja+vaimoihmiset,+tiedämmehän+toki+että+MUOVIKELMUUN+VERHOTTU+HUPIPUTKI(koska+silloin+on+kyseessä+pelkkä+hupiputki)+sisään+päästettynä+aiheuttaa+toki+lihojen+supistelun+mielihyvän+kokemuksineen,+on+se+KUIN+PARATIISIIN+LUIKERTELEVA+KÄÄRME,+LUPAA+HYVÄÄ+MUTTA+AIHEUTTAA+SYNNIN+JA+AIHEUTTAA+KUOLEMAN!!!+KAVAHTAKAA+KELMUKÄÄRMETTÄ+JA+POLKEKAA+SEN+PÄÄ+MURSKAKSI!!!Huomaatte+ehkä+että+olen+kirjoittanut+MIEHESTÄ+JA+VAIMOIHMISESTÄ!!!+MIKSI!!!???!!!+SIKSI+ETTÄ+KAIKKI+MUU+LIHOJEN+KOHTAANTO+KUIN+JUMALAN+EDESSÄ+SOLMITUSSA+AVIOSSA+LISÄÄNTYMISEKSI+TAPAHTUVA+ON+RIKOS+JUMALAN+LAKIA+VASTAAN!!!
  3. En+HIIHTOA,+vaan+ASUT!!!
  4. JOS+BIOLOGIA+EI+ole+määrittävä+tekijä+SUKUPUOLTA+määriteltäessä,+MIKSI+se+olisi+LAJIA+määriteltäessä!!!???!!!LIBERAALI+PUNAVIHREÄ+INTERSEKTIONAALINEN+FEMINISMI+TUHOAA+TERVEEN+AJATTELUN+ja,+HERRA+VARJELE,+näköjään+jo+maamme+(MUKA)+korkeatasoisinta+opetusta+tarjoavissa+laitoksissa,+eli+YLIOPISTOISSA(HAH!!!)!!!