Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taskuttäynnäkiviä
taskuttäynnäkiviä
taskuttäynnäkiviä
Liittynyt 7v sitten
99
aloitusta ·
1004
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Totta+on,+että+Jumalan+laki+ja+maalliset+pyrkimyksemme+eivät+aina+käy+yksiin.+Kysymys+onkin+siitä+kumman+katsomme+olevan+tärkeämmän,+Jumalan+lain,+vai+maallisen+tomumalajmme+mielihalujen+ja+tämän+ajan+tarpeiden+välittömän+tyydyttämisen+jopa+pelastuksen+kustannuksella!!!
25.07.2019 14:15
"Päinvastoin,+ehdotonta+monoteismia"
Monoteismi+on+voimissaan+edelleenkin+ja+on+meidän+pelastuksemme+kannalta+välttämätön+sisäistää!!!+Yhtä+välttämätöntä+on+ymmärtää+ykseyden+kolminaisuus+Jumalassa!!!
23.07.2019 10:36
Jo+Pyhän+Raamatun+ensi+jakeissa+on+Jumala+tehnyt+selväksi+olemuksensa+kolmiyhteyden;+
"Alussa+Jumala+loi+taivaan+ja+maan.+2Maa+oli+autio+ja+tyhjä,+pimeys+peitti+syvyydet,+ja+Jumalan+henki+liikkui+vetten+yllä.
Jumala+sanoi..."
Isä+Jumala+SANOI+(toinen+persoona,+Sana,+Poika,+Kristus)+ja+Henki+(kolmas+persoona,+Pyhä+Henki)+liikkui!!!+Tuon+pidemmälle+ei+Ramattua+tarvitse+lukea+kun+kolmiyhteinen+Jumala+on+jo+itsestäänselvyys!!!
22.07.2019 15:21
"Osa+pitää+välikätenä+neitsyt+Mariaa"
Täysin+epäkristillinen+ajatus!!!
21.07.2019 19:28
Jeesus+Nasaretilainen,+Kristus,+on+lihaksi+tullut+Jumalan+Sana,+tosi+Jumala,+tosi+ihminen,+yksi+Pyhästä+Kolminaisuudesta.+Aamen,+aamen,+aamen!!!
21.07.2019 16:02
Olisikohan+kuitenkin+syytä+noudattaa,+ei+se+turhaan+laissa+ole!!!
20.07.2019 19:22
Peukutuksista+en+tiedä+mitään+muuta+kuin+että+joku+sellaisia+minunkin+kirjoituksille+ni+joskus+antaa!!!
17.07.2019 14:47
Kyllä+minua+on+syytetty+nikkivarkaudesta.+Sen+aloitti+nimimerkki+eerikatässämoi,+joka+itse+oli+lähes+ammattimainen+mielensäpahoittaja,+manipuloija+ja+kiusaaja.+Kuten+sanottu,+tämä+nimimerkki+on+ollut+vain+minulla.+Olikos+siellä+jotakin+eksytyksestä???+Jos+oli,+kirjoittaja+ei+voisi+KAUEMPANA+totuudesta+olla!!!+KAIKKI+kirjoittamani+perustuu+PYHÄÄN+RAAMATTUUN!!!
17.07.2019 14:46
No+eihän+täällä+kenelläkään+hermot+ole+menneet+eikä+mitään+poistatettu.+Päin+vastoin,+ÄLKÄÄ+POISTAKO!!!
17.07.2019 14:33
Älkää+nyt+ihmeessä+poistako+mitään!!!+Sinulla+on+sentään+harrastusta+ajamaasi+asiaan,+olkoonkin+että+jää+epäselväksi+mihin+pyrit+ja+millä+eväillä.+Tee+jotakin+tuolle+heinänuhallesi!!!
17.07.2019 14:31
Nimimerkkini+olen+rekisteröinyt+ja+kuvankin+liittänyt,+totta,+mutta+en+koe+sitä+itseni+ylentämiseksi.+Omien+tekstieni+peukutus+on+sen+sijaan+asia,+joka+ei+ole+edes+käynyt+mielessäni.+Oletko+sinä+sellaista+harjoittanut???+Miksi+muuten+tirskut???+Vai+onko+sinulla+heinänuha???
"Kyllä+täytyy+olla+vahva+usko+agendansa+oikeutukseen"
Kirjoitan+tänne+aina+kun+Henki+sen+tehtäväksen+antaa!!!+Joskus+se+on+ollut+raskas+taakka!!!+Kuinka+Jumalan+asialla+oleminen+EI+olisi+oikeutettua!!!
17.07.2019 14:16
No+kyllä+voi+ja+kyllä+olen+alkuperäinen.+Ei+tätä+nimimerkkiä+ole+muilla+ollut.+Joku+kirjoitti,+että+hänellä+olisi+joku+keskustelunpätkä+joka+muka+todistaisi+jotakin,+mutta+ei+hänelläkään+lopulta+ollut+mitään+esittää.+Tuollaista+vihjailua+ja+vinoilua+vain,+joka+on+lähinnä+kiusaamista!!!
17.07.2019 13:57
Kunpa+kirjoittaisittekin+niin,+etteivät+kommenttinne+menisi+poistoon!!!+En+ehdi+niitä+edes+lukea.+Miten+voi+"tsekata+ketjusta+poistetut+viestit"???+Olisin+kiitollinen+jos+kertoisit+miten+se+tapahtuu,+niin+mielenkiinnolla+ne+lukisin.+Muutoin+voisit+ehkä+harkita,+että+kirjoittaisit+itse+asiasi+tänne+niin+asiallisella+tavalla,+ettei+sitä+poisteta.+Rehellisyys+ja+aitous+kunniaan+siis!!!
17.07.2019 13:37
"Voisitko+aloittaja+tai+kuka+muu+tahansa+jonka+tietoisuuteen+aihe+liittyy,+avata+tuota+käskyä+maanläheisesti"
Minä+sitä+jo+aloituksessani+yritin+maanlähesesti+pohjustaa+esimerkein.
17.07.2019 12:37
"rehellisyys+ja+aitous+ovat+yksi+tie+hyvään+keskusteluun.+"
Juuri+näin!!!+Aamen,+aamen,+aamen!!!
Siunausta+päivääsi+:-)
17.07.2019 11:07
Juuri+näin!!!
Aamen,+aamen,+aamen!!!
16.07.2019 20:06
Raamattu+on+otettava+KOKONAAN+NIIN+KUIN+SE+ON!!!+Siinä+ei+ole+pilkun+vertaa+neuvoteltavaa!!!+Ehdottomuus+ei+kuitenkaan+koske+asioita+yleensä,+vain+JUMALAN+SANAA!!!
16.07.2019 14:36
Kiitos+kaikille+keskusteluun+osallistujille,+mutta+voisimmeko+pitää+ketjun+ASIALLISENA!!!
16.07.2019 14:01
Jeesus+Nasaretilainen+on+kolmiyhteisen+Jumalan+lihaksi+tullut+toinen+persoona,+Sana!!!
16.07.2019 13:02
On+vain+yksi+kolmiyhteinen+Jumala,+jonka+toinen+persoona,+Sana,+tuli+ihmiseksi+Jeesuksessa+Kristuksessa!!!!+Voimme+kuvata+ihminen+Jeesuksen+Kristuksen,+mutta+palvomme+ja+rukoilemme+kolmiyhteistä+Jumalaa,+Jeesuksen+kautta!!!
16.07.2019 13:01
36 / 51