Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taskuttäynnäkiviä
profiilit
taskuttäynnäkiviä
taskuttäynnäkiviä
Vapaa kuvaus
Aloituksia
95
Kommenttia
1000
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Missä+sanoin+niin,+näytä+nyt+selkeästi+se+kohta!!!+Ole+tasapuolinen+saivartelussasi!!!
01.07.2019 10:38
Mikä+ihmeen+kaksinaismoralismi???+Juurihan+minä+myönsin,+että+NIIN+SANOTUT+oikeauskoisetkin+syyllistyvät+samaan+kuin+uskosta+osattomatkin+takertuessaan+irrallisiin+lauseisiin!!!+Yritä+itse+joka+keskusteluun+osallistua!!!
01.07.2019 10:27
Edelleen,+MISSÄ+VÄITIN+NOIN!!!+Ole+sinäkin+tasapuolinen+saivarteluissasi!!!+Jos+et+löydä+Raamatusta+sellaista+sanamuotoa,+jonka+katsoisit+kieltävän+samaa+sukupuolta+olevien+liiton,+näytä+minulle+se+sana,+jolla+VÄITÄN,+ettäkatolisten+tai+ortodoksien+käyttämä+Raamattu+on+väärä!!!+Ja+mene+hyvä+mies+katsomaan+ortodoksiseen+kirkkoon+ja+totea+itse,+että+käytössä+on+sama+Ramattu,+kuin+luterilaisilla.+Katolisessa+kirkossa+en+ole+käynyt,+joten+sen+tehtävän+voit+hoitaa+ihan+itse!!!
01.07.2019 10:25
Älä+sinäkään+sitten+minulle+kerro,+miten+minun+tulee+tehtävääni+hoitaa!!!
01.07.2019 10:19
Missään+kirkkokunnassa,+lahkossa+tai+kultissa+oleminen+EI+AUTOMAATTISESTI+takaa+sitä,+että+jäsenistö+olisi+kokonaisuudessaan+raamatullista.+Voi+olla,+ettei+löydy+YHTÄÄN+raamatullista!!!
01.07.2019 10:18
Ja+jos+nyt+menet+vaikkapa+ortodoksiseen+kirkkoon+maassamme+niin+huomaat,+että+käytössä+on+aivan+sama+vuon+1992+käännös+kuin+luterilaisessa+kirkossakin!!!
01.07.2019 10:17
"Eli+siis+katolisten+ja+ortodoksien+käyttämä+on+väärä?"
Kun+kerran+sinulla+on+vahva+taipumus+saivarrella+vaikkapa+tuolla+samaa+sukupuolta+olevien+avioliittokiellolla,+että+mielestäsi+Raamatussa+ei+ole+asiasta+kieltoa,+niin+sanopa+nyt+missä+kohden+kommenttiani+kirjoitin+noin???!!!
01.07.2019 10:16
Ja+kuten+huomaat,+on+jopa+yhden+uskosta+osattoman+kanssa+melkoinen+työ+saada+ihminen+ymmärtämään!!!+Auta+toki+minua+ja+opeta+sinä+niitä+NIIN+SANOTTUJA+oikeauskoisia!!!+Please!!!
01.07.2019 10:14
Kuulehan,+se+mikä+sinulta+kirjahyllystäsi+löytyy+on+juuri+se+oikea!!!+Lue,+noudata,+tee+parannus+ja+PELASTU!!!
01.07.2019 10:13
Enhän+minäkään+joka+keskusteluun+ennätä+osallistumaan!!!+Hoida+sinä+vaikka+heille+kommentointi+:-)
01.07.2019 10:08
Älä+tekeydy+hölmömmäksi+kuin+olet!!!
01.07.2019 10:07
Sopii+myös+heille!!!
01.07.2019 10:05
"Ei+ne+opetuslapsetkaan+näyttäneet+lukevan."
Torre,+torre,+keskity!!!+Miksi+opetuslapset+olisivat+etsineet+totuutta+mistään+muualta,+kun+itse+Kristus+Jumala+kulki+heidän+kanssaan+antaen+heille+opetusta???+Meidän+tilanteessamme+taas+meidän+opetukseksemme+on+annettu+Pyhä+Raamattu,+KOKONAAN+NIIN+KUIN+SE+ON,+siihen+asti+kuin+Herra+tulee+takaisin,+miksi+emme+noudattaisi+sitä!!!+Miksi+kuuntelisimme+maailmallisia+syntihekumavääristelijöitä+ja+kaiken+maailman+uskosta+osattomia+viisastelijoita???
01.07.2019 10:03
Eikö+sinun+silmäsi+löydä+tuosta+opetuksesta+kuin+tuon+yhden+kokonaisuudesta+irrotetun+lauseen???
01.07.2019 09:59
Torre,+sinä+olet+niin+pihalla,+että+tällaisella+keskustelupalstalla+ei+selvästikään+ole+mahdollista+sinua+auttaa.+Rukoilen+toki+puolestasi.+Voisit+etsiä+jonkun+TODELLISEN+uskovan,+raamatullisen+uskovan,+ja+hankkiutua+ihan+face-to-face+keskusteluun.
01.07.2019 09:58
"No+sittenhän+sinäkin+olet+sitä+mieltä+että+samaa+sukupuolta+olevien+avioliitto+ei+ole+raamatun+mukaan+kielletty."
Paraatiesimerkki+raamattunäkemyksestä,+jonka+syntihekuma+on+vääristänyt!!!
"Osaatko+muuten+kertoa+mikä+on+se+raamattu+missä+se+jumalan+tahto+on+kokonaan"
Kunpa+noudattaisitte+sitä+Raamattua,+joka+teillä+käsissänne+on,+olisi+se+avain+taivasten+valtakuntaan!!!
01.07.2019 09:54
"Mikä+on+siis+se+Jumalan+tahto,+jota+seurata+ja+päätyä+taivaaseen,+kun+edes+kristityt+eivät+pääse+siitä+keskenään+yksimielisyyteen."
Jumalan+tahto+on+Raamattu,+KOKONAAN+NIIN+KUIN+SE+ON!!!+On+totta,+että+kristityt+eivät+ole+yksimielisiä+tämän+selkeän+asian+suhteen.+Tämä+surullinen+tosiasia+on+osoitus+siitä,+että+syntihekuma,+oman+edun+tavoittelu+ja+porsastelureikien+etsiminen+saa+jopa+uskovina+itseään+pitäviä+vääristelemään+Jumalan+ikuista,+erehtymätöntä+ja+muuttumatonta+Sanaa!!!
01.07.2019 09:23
"Ongelmasi+on+paremminkin+se,+että+torrella+ja+monilla+muilla+on+liiankin+hyvä+käsitys."
No+tässä+kohden+on+vähintäänkin+kohtuullista+siteerata+uskosta+osatonta+ja+todeta,+että+eipä+ole+vähäisintäkään+todistetta+väitteen+tueksi!!!
01.07.2019 08:56
Sinulla+on+nyt+torre+jäänyt+tuo+levy+päälle.+Rauhoitu.+Sinä+olet+nyt+aika+pahasti+ulapalla.+Ehkäpä+voisit+lopettaa+tältä+illalta+ja+mennä+nukkumaan!!!
30.06.2019 23:13
Höpö+höpö.+Etkö+todella+ymmärrä,+että+RAAMATTU+ON+OTETTAVA+KOKONAAN,+NIIN+KUIN+SE+ON!!!+Miksi+poimit+tuollaisen+pienen+jakeen+ja+sen+ympärillä+pyörien+saatat+itsesi+vielä+entistä+syvemmälle+tietämättömyyden+suohon???+Luehan+vähän+tarkemmin+tuo+opetus:
"aimattomista+naisista+minulla+ei+ole+Herran+antamaa+käskyä.+Sanon+kuitenkin+oman+mielipiteeni,+sillä+Herra+on+suonut+minulle+sen+armon,+että+minuun+voi+luottaa.+
Sen+ahdingon+ajan+vuoksi,+jota+nyt+elämme,+jokaisen+on+hyvä+pysyä+entisellään.+Jos+sinulla+on+vaimo,+älä+pyri+hänestä+eroon.+Jos+sinulla+ei+enää+ole+vaimoa,+älä+etsi+itsellesi+uutta.+
Mutta+jos+menetkin+naimisiin,+et+tee+väärin.+Ja+jos+naimaton+nainen+menee+naimisiin,+hänkään+ei+tee+väärin.+Naimisissa+olevat+joutuvat+kuitenkin+elämässään+ahtaalle,+mistä+haluaisin+teitä+säästää.
Sanon+teille,+veljet:+aika+on+käymässä+vähiin.+Siksi+niidenkin,+joilla+on+vaimo,+on+nyt+elettävä+kuin+heillä+ei+vaimoa+olisikaan,+surevien+on+oltava+kuin+he+eivät+surisi+ja+iloitsevien+kuin+eivät+iloitsisi;+niiden,+jotka+ostavat+jotakin,+on+oltava+kuin+eivät+saisi+pitää+ostamaansa,+ja+niiden,+jotka+käyttävät+hyödykseen+sitä+mitä+tässä+maailmassa+on,+on+oltava+kuin+eivät+saisi+siitä+mitään+hyötyä.+Tämä+nykyinen+maailmamme+on+näet+katoamassa.
Toivoisin,+ettei+teillä+olisi+huolia.+Naimaton+mies+kantaa+huolta+siitä,+mikä+koskee+Herraa,+siitä,+miten+olisi+Herralle+mieliksi.+
Naimisissa+oleva+taas+huolehtii+maallisista+asioista,+siitä,+miten+olisi+vaimolleen+mieliksi.+
Näin+hän+on+jakautunut+kahtaalle.+Samoin+naimaton+nainen+ja+nuori+neito+kantavat+huolta+siitä,+mikä+koskee+Herraa,+jotta+olisivat+niin+ruumiiltaan+kuin+hengeltäänkin+pyhiä.+Naimisissa+oleva+nainen+taas+huolehtii+maallisista+asioista,+siitä,+miten+olisi+miehelleen+mieliksi.+Tämän+sanon+teidän+parastanne+ajatellen,+en+sitoakseni+teitä+vaan+auttaakseni+teitä+elämään+kunniallisesti+ja+pysymään+lujasti+ja+häiriintymättä+Herran+yhteydessä.
Joku+ehkä+arvelee+menettelevänsä+sopimattomasti+morsiantaan+kohtaan,+kun+hän+tuntee+tähän+ylivoimaista+halua+eikä+voi+sille+mitään.+Hän+saa+kuitenkin+tehdä+niin+kuin+haluaa,+se+ei+ole+väärin,+he+voivat+mennä+naimisiin.+Mutta+jos+joku+ei+tunne+voittamatonta+pakkoa+vaan+hallitsee+tahtonsa+ja+pysyy+lujasti+päätöksessään+säilyttää+morsiamensa+koskemattomana,+hän+tekee+oikein.+Se,+joka+menee+morsiamensa+kanssa+naimisiin,+tekee+siis+oikein,+mutta+se,+joka+ei+mene,+tekee+vielä+paremmin."
30.06.2019 23:00
42 / 50