Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taskuttäynnäkiviä
profiilit
taskuttäynnäkiviä
taskuttäynnäkiviä
Vapaa kuvaus
Aloituksia
95
Kommenttia
1000
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se+vain+nyt+tuntuu+sinusta+sekavalta,+koska+sinulla+ei+ole+pienintäkään+käsitystä+asiasta,+josta+yrität+käydä+keskustelua.
30.06.2019 22:53
Päin+vastoin!!!
30.06.2019 22:33
"Miehen+on+kyllä+hyvä+olla+koskematta+naiseen,+mutta+haureuden+välttämiseksi+tulee+kunkin+miehen+elää+oman+vaimonsa+ja+kunkin+naisen+oman+miehensä+kanssa.+Mies+täyttäköön+aviovelvollisuutensa+vaimoaan+kohtaan,+samoin+vaimo+miestään+kohtaan.+Vaimon+ruumis+ei+ole+hänen+omassa+vallassaan+vaan+miehen,+samoin+ei+miehen+ruumis+ole+hänen+omassa+vallassaan+vaan+vaimon.+Älkää+keskeyttäkö+yhdyselämäänne,+paitsi+ehkä+yhteisestä+sopimuksesta+joksikin+aikaa,+jotta+voitte+keskittyä+rukoukseen;+palatkaa+sitten+taas+yhteen.+Muutenhan+Saatana+pääsee+kiusaamaan+teitä,+kun+ette+kuitenkaan+pysty+hillitsemään+itseänne.+Sanon+tämän+myönnytyksenä+enkä+käskynä.+
Soisin+kaikkien+elävän+niin+kuin+itse+elän.+Jokaisella+on+kuitenkin+oma+Jumalalta+saatu+armolahjansa,+yhdellä+yksi,+toisella+toinen."
30.06.2019 22:32
"Synneillä+ei+taida+sitten+suurta+merkitystä+olla.+"
Kuinka+voit+noin+edes+leikilläsi+sanoa???+Synti+vie+ikuiseen+kadotukseen+ja+eroon+Jumalasta.+Kääntymys,+katumus+ja+Kristuksen+ottaminen+henkilökohtaiseksi+Vapahtajaksi+ei+ole+"kiva"+juttu.+Se+on+täydellinen+metanoia!!!
30.06.2019 22:12
Usko!!!
30.06.2019 21:48
Kristus+Jumala+antoi+itsensä+täydellisesti+toimitettuna+uhrina+niin+minun+kuin+sinunkin+syntien+edestä!!!
30.06.2019 21:32
Ole+hyvä+ja+siunausta+iltaasi!!!
30.06.2019 21:07
Tavallaan+olen.+Olin+syntinen+ihminen,+mutta+Kristus+kantoi+minunkin+syntini+Golgatan+ristille+antaessaan+henkensä+maailman+elämän+edestä.+Kristus+Jumala+uhrasi+itsensä+täydellisenä+uhrina,+ja+Häneen+uskovana+olen+minäkin+saanut+tuon+täydellisesti+toimitetun+uhrin+ansiosta+syntini+anteeksi.
30.06.2019 20:48
"Minua+ei+voi+huijata."
Ei+kukaan+yritä+sinua+huijata+hyvä+mies!!!+Sinä+olet+ihan+itse+itsesi+eksyttänyt.+Kristus+voi+palauttaa+sinut+oikealle+tielle!!!
30.06.2019 19:56
Ei+Paavali+ole+sellaista+käskenyt.
Mies+täyttäköön+aviovelvollisuutensa+vaimoaan+kohtaan,+samoin+vaimo+miestään+kohtaan.+Vaimon+ruumis+ei+ole+hänen+omassa+vallassaan+vaan+miehen,+samoin+ei+miehen+ruumis+ole+hänen+omassa+vallassaan+vaan+vaimon.+Älkää+keskeyttäkö+yhdyselämäänne,+paitsi+ehkä+yhteisestä+sopimuksesta+joksikin+aikaa,+jotta+voitte+keskittyä+rukoukseen;+palatkaa+sitten+taas+yhteen.+Muutenhan+Saatana+pääsee+kiusaamaan+teitä,+kun+ette+kuitenkaan+pysty+hillitsemään+itseänne.”+(1.+Kor.+7:3-5)
30.06.2019 19:54
"käskee+elämään+kuin+vaimoa+ei+olisikaan"
Kuulehan,+mitä+jos+joskus+edes+vähän+lukisit+Raamattua+ennen+kuin+esität+älyttömiä+väitteitäsi:
Paavali+kirjoitii+Pyhässä+Hengessä:
“Mies+täyttäköön+aviovelvollisuutensa+vaimoaan+kohtaan,+samoin+vaimo+miestään+kohtaan.+Vaimon+ruumis+ei+ole+hänen+omassa+vallassaan+vaan+miehen,+samoin+ei+miehen+ruumis+ole+hänen+omassa+vallassaan+vaan+vaimon.+Älkää+keskeyttäkö+yhdyselämäänne,+paitsi+ehkä+yhteisestä+sopimuksesta+joksikin+aikaa,+jotta+voitte+keskittyä+rukoukseen;+palatkaa+sitten+taas+yhteen.+Muutenhan+Saatana+pääsee+kiusaamaan+teitä,+kun+ette+kuitenkaan+pysty+hillitsemään+itseänne.”+(1.+Kor.+7:3-5)
30.06.2019 19:41
Puhu+vain+omasta+ja+muiden+uskosta+osattomien+puolesta!!!
30.06.2019 19:36
Paavali+kirjoitti+Pyhässä+Hengessä:
"Sillä+sana+rististä+on+hullutus+niille,+jotka+kadotukseen+joutuvat,+mutta+meille,+jotka+pelastumme,+se+on+Jumalan+voima.+
Onhan+kirjoitettu:
"Minä+hävitän+viisasten+viisauden,
ja+ymmärtäväisten+ymmärryksen
minä+teen+mitättömäksi".
Missä+ovat+viisaat?+Missä+kirjanoppineet?+Missä+tämän+maailman+älyniekat?+Eikö+Jumala+ole+tehnyt+maailman+viisautta+hullutukseksi?
Sillä+kun,+Jumalan+viisaudesta,+maailma+ei+oppinut+viisauden+avulla+tuntemaan+Jumalaa,+niin+Jumala+näki+hyväksi+saarnauttamansa+hullutuksen+kautta+pelastaa+ne,+jotka+uskovat,
koskapa+juutalaiset+vaativat+tunnustekoja+ja+kreikkalaiset+etsivät+viisautta,+
me+taas+saarnaamme+ristiinnaulittua+Kristusta,+joka+on+juutalaisille+pahennus+ja+pakanoille+hullutus,+mutta+joka+niille,+jotka+ovat+kutsutut,+olkootpa+juutalaisia+tai+kreikkalaisia,+on+Kristus,+Jumalan+voima+ja+Jumalan+viisaus.Sillä+Jumalan+hulluus+on+viisaampi+kuin+ihmiset,+ja+Jumalan+heikkous+on+väkevämpi+kuin+ihmiset."
30.06.2019 19:18
Ei+tarvitse,+koska+uskon+kautta+Jeesukseen+Kristukseen+syntinsä+voi+saada+anteeksi,+mutta+kääntymistä+ja+katumusta+se+vaatii!!!
30.06.2019 18:50
Jumalan+tahto+on+Jumalan+tahto.+Sinäkö+olisit+mieluummin+laittamassa+omaa+tahtoasi+Jumalan+tahdoksi???+USKOMATONTA+YLPEYTTÄ!!!
30.06.2019 18:38
"Siksi+nostan+hattua+mieluummin+reaalimaailman+ilmiöiden+parissa+eläville."
Silti+tulit+sanomaan+tuon+palstalle,+jossa+tulisi+käsitellä+hengellisiä.
30.06.2019 18:36
Jumala+on+tahtonsa+jo+kertonut,+ja+se+tahto+on+Raamattu,+KOKONAAN+NIIN+KUIN+SE+ON!!!
30.06.2019 18:12
Tuon+näkemyksesi+olet+kyllä+tehnyt+selväksi.+Mikä+sinua+täällä+kiinnostaa?
30.06.2019 17:44
Kyllä+on,+ihmiseksi+tullu+Sana,+Herra+Jeesus+Kristus,+joka+kyllä+nousi+haudastaan.
30.06.2019 17:43
"Mitä+pitäisi+ajatella+Jumalasta?!+"
Väärä+kysymys!!!+Oikea+kysymys+kuuluu,+mitä+pitäisi+meidän+ajatella+langenneesta+sielustamme+ja+kuinka+sen+pelastamme???
30.06.2019 17:32
43 / 50