Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mettiskä
profiilit
Mettiskä
Mettiskä
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mulla+kestää+poikkeuksetta+kohtaus+1-2+tuntii.+Vhän+on+pitkät+tunnit+pelätä+joko+se+viikatemies+vie
09.02.2019 13:22
Eipäku+2,5t.++
Auttoi+siihen+et+unohdin+hetkeksi+uskomukseni+et+kuolo+varmaan+koht+korjaa+ku+kaikenlaista+oiretta+pukannu+muutamana+pv+taas
09.02.2019 02:02
Voi+aamen+tän+ketjun+löytymistä!+Tää+on+tajuttoman+vanha!+Nyt+en+jaksa+esitellä+itseeni+tai+kertoo+tarinaani+koska+viimein+nukuttaa,+oln+1,5+t+oottanu+et+alkaa+nukuttaa+ja+lukenu+tätä+ketjuu+joka+pelasti+mun+tän+yön.+
Kuulumisiin+ja+hyvää+yötä!
09.02.2019 01:57
Lääkärit+pitää+muoti-ilmiönä+tätä+ferritiini+juttuu.+Mulla+alhaalla+ja+just+tätä+ikävää+oireilua+joka+oikeesti+ahdistaa-+että+jos+aiemmin+ei+ahdista+ni+sitte+taatusti+kun+se+sydämenpauke+alkaa+:(+
Miten+vakuuttaa+itselleen+että+se+ois+vaan+raudanpuute?+Tunne+on+pelottava!+
Mulla+nytkin+jytkytyää+vaikka+tulin+just+rentoutuksesta,+nenänpäätä+pistelee+myös+jo+,+kenties+hyperventilaatio?+Mua+niin+ärsyttää+nää+oireet.+Rintakehääki+pistää
08.02.2019 20:32
Mä+oon+tota+ylihengityämistä+miettiny+että+hitto+ku+hengitän+ihan+normaalitaajuudella+ja+silti+sanotaan+noin!!!+Vaikka+koetan+hidastaa+hengitystä+ja+puhaltaa+ulos+suun+kautta+olo+tulee+vaan+usein+enemmän+pyörryttäväksi
08.02.2019 20:26
1 / 1