Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
AnnaSophia
profiilit
AnnaSophia
AnnaSophia
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
31
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä+en+lue+rivoa,+enkä+rumaa+proosaa.++Yksi+suuri+rakkauteni+kevyemmässä+proosassa+on+Linda+Nilsson+(hän+on+tosin+ruotsalainen),+minua+se+ei+haittaa.++Pidän+hänen+lempeistä,+elämänläheisistä+kirjoistaan.++Niitä+käännetty+monelle+kielelle,+myös+suomeksi.
14.06.2019 00:10
Hups+heijaa!++Vasta+nyt+huomasin,+miten+vanhasta+aloituksesta+oli+kyse.++Ilmeisesti+aihe+on+yhä+aktuelli.
14.06.2019 00:03
Samoin+Alma+de+Magna+on+laadukasta,+kelpaa+meikäläiselle.
14.06.2019 00:01
Espanjassa+Carlos-+nimiset+brandyt+pärjäävät+oikein+hyvin+konjakkien+kanssa.
14.06.2019 00:00
Suuren+etsimisen+jälkeen+löysin+Espanjasta+Calvadosia+(olin+ostanut+siellä+vuosia+sitten+pullollisen),+siellähän+löytää+paljon+helpommin+laadukkaita+brandyjä.
Sitä+sitten+maisteltuamme+tulin+siihen+tulokseen,+että+paremmalta+maistuu+laadukas+brandy.++Makuasioita,+joista+ei+voi+kiistellä.
Ja+hyvä+brandy+nautitaan+isosta,+kuperasta+lasista,+hyvässä+seurassa,+ilman+kahveja,+aterian+päätteeksi,+tai+ihan+muuten+vaan.
13.06.2019 23:57
Kokemus+Mikkelin+seudulta,+eräästä+kartanosta.++Isäntä+kertoi+yhden+tavan+nauttia+konjakkia:+"Ensin+teelusikallinen+hienoa+sokeria+suuhun+sulamaan,+sitten+siemaus+konjakkia.++Ei+saa+nielaista,+sitten+vain+hiljaa+ja+sivistyneesti+purskutellaan+suussa.++Vasta+sitten+saa+nielaista"++Ja+niinpä+siinä+sitten+kävi,+että+parin+purskuttelun+jälkeen+tunsin+olevani+ihan+huppelissa.++Alla+tietenkin+monen+ruokalajin+illallinen+viineineen.
Kokeilkaa,+mutta+vain+hyvässä+ja+turvallisessa+seurassa.
13.06.2019 23:51
Juuri+noin+se+meni,+olen+kuullut+kertomuksen+Mikkelin+Päämajalla.
13.06.2019 23:45
En+tee+enää+simaa,+proseccoa+ajattelin+skoolata+Valpurina.++Jotain+herkullista+pikku-suolaista+sen+kera.++Vaikkapa+lohimussee+täytteisiä+pieniä+tuulihattuja,+pieniä+mätileipiä.++Suklaakonvehteja+makeaksi.+Näitä+aattona.
Vappupäivänä+herkkulounas+rarintolassa,+mieluiten+italialainen+buffe.
Näillä+mennään.
27.04.2019 00:00
Minunkin+nuoruudessani+ihanat+tytöt+kävivät+koulua+ja+opiskelivat+päivisin.++Sen+lisäksi+he+ehtivät+touhuta+teinikunnassa,+näytelmäkerhossa,+kuorossa,+hiihtää,+luistella,+käydä+leffassa.++Kesällä+pelata+pesäpalloa+muiden+nuorten+kanssa.+++Opiskeluaikana+toimia+oman+alan+yhdistyksessä,+toimittaa+lehteä.++Opiskelun+jälkeen+pelata+lentopalloa,+jääkiekkoa,+jalkapalloa,+niitä+tosin+vain+yrityksen+henkilökuntakerhon+kanssa.
Eli+ihanat+tytöt+ehtivät+kaikenlaista+ennen+lapsia+ja+perhettä.++:-)
Nyt+sitten+tehdään+niitä+kuutamokävelyitä.
19.02.2019 16:27
Niin+kaunista:
https://www.youtube.com/watch?v=ChcR2gKt5WM
17.02.2019 00:10
Tällä+palstalla+joku+päivitteli+musiikkimakuani,+kun+linkitin+Pyhimyksen+biisin+(hänhän+putsasi+koko+pöydän+Emma-gaalassa),+joten+ei+minulla+ihan+huono+maku+ole.
Rakastan+kaikkea+hyvää+musiikkia,+genrestä+riippumatta:
https://www.youtube.com/watch?v=qt_OkgSOrkU
17.02.2019 00:04
Minäpä+en+risteile,+kun+vihaan+laivassa+oloa.++Sen+sijaan+hyvä+ystäväni+on+neljä+kuukautta+kestävällä+risteilyllä,+ympäri+maailmaa.++Minusta+ei+siihen+olisi,+olen+jo+nyt+huolissani+hänen+jaksamisestaan.++Saan+joka+viikko+hienoja+videoita+ja+kuvia+hänen+matkastaan.++Ainut+toiveeni+on,+että+hän+tuntisi+tehneensä+sen,+mitä+hänen+piti.++Ja+että+hän+tulisi+terveenä+takaisin.
Kenellä+on+mikin+Dolce+Vita!
12.02.2019 00:59
Minäpä+viimeksi+tanssin+ihan+vain+tanssimisen+ilosta+Ferialla+Espanjassa.++Ei+ollut+mitään+väliä+sillä,+kuka+oli+mitäkin,+kansallisuudella,+ihon+värillä,+asemalla.++Tärkeintä+oli+musiikki,+elämän+ilo,+tanssimisen+riemu.++Toivon+saavani+kokea+sen+taas+ensi+syksynä.
12.02.2019 00:51
Tämäkään+ei+ole+uusi,+koska+siirryin+laivojen+sijaan+käyttämään+lentokoneita.++Tapahtui+siis+laivalla.
Olin+menossa+päivälaivalla+sukulaisiin+Tukholmaan.++Olin+käynyt+lounaalla,+ja+sen+jälkeen+siirryin+kirjani+kanssa+ikkunapöytään+baarin+puolelle,+ja+tilasin+kannullisen+kahvia.
Luin+kirjaani+kahvista+nauttien,+kun+pöytääni+tunki+hyvin+humalainen+mies.++Onneksi+henkilökunta+oli+valppaana,+ja+minulta+tultiin+kysymään:+"Onko+tuo+herra+seurassanne?"++"Ei+ole."++Henkilökunta+käski+miehen+poistua+ravintolasta,+ja+hän+poistuikin.
Eipä+mennyt+kuin+vähän+aikaa,+kun+tuo+sama+henkilö,+tukevassa+humalassa,+tunki+taas+pöytääni.
Ei+mennyt+kuin+hetki,+kun+tuli+kaksi+vartijaa,+ottivat+kainaloiden+alta+innokasta+kavaljeeria+ja+veivät+pois.++Onneksi.++Heti+silloin+ei+naurattanut,+monta+kertaa+myöhemmin+sitäkin+enemmän.
11.02.2019 00:04
No+jos+ei+nyt+ole+valmis+jatkamaan+seurustelua+kerran+tanssilattialla+tapaamansa+kavaljeerin+kanssa,+niin+mitä+väärää+siinä+on?++En+yleensäkään+solmi+ihmissuhteita+sellaisilla+perusteilla.++Tanssia+ja+keskustella+voin+kaikkien+asiallisten+ihmisten+kanssa.++Mutta+treffejä+en+sovi.
07.02.2019 00:03
Hetkinen,+ihan+pieni+kysymys:+"Millä+alalla+ne+herrahenkilöt+ovat+elämäntyönsä+tehneet?"
06.02.2019 23:58
Eipä+haittaa+yhtään,+eikä+ollenkaan.
Pääasia,+että+kumpikin+tekee+sitä,+mistä+enemmän+itse+pitää.
"Lika+barn+lekär+bäst."
06.02.2019 23:56
Sillehän+ei+voi+mitään,+ettet+viihdy+itseäsi+paremmassa+seurassa.
"Vakka+kantensa+valitkoon!"
06.02.2019 23:51
Kuulepas+kultaseni,+miten+olisi+Hopeinen+kuu,+Waltteri+Torikan+laulamana,+tai+:
https://www.youtube.com/watch?v=BWerj8FcprM
Kumpi+tahansa+käy+minulle,+ovat+lempimusiikkiani.
06.02.2019 23:50
Tuo+heitto+ansaitsi+juuri+arvoisensa+kommentin.++Ei+muuta.
06.02.2019 00:16
1 / 2