Vieläkö ehtii panna simaa ? En muistanu pääsiäishötäkässä koko vappua, se kun pukkaa päälle kohtsillään. Mitä muuta vappuna tarjootte ?
Joko panit siman käymään ?
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eilen laitoin, ja tänään pullotan. Pannukakkua ajattelin tehdä pellillisen.
- Anonyymi
En.-Vappu-mummo autuaalla oli aina hyvät simat :´-(
(Per-kel) En ole enää moneen vuoteen laittanut simaa.
En näe mitään mieltä siinä, että juo ämpärillisen sitruunalla maustettua sokerivettä.
Kyllähän sima hyvää oli, mutta se sokeri ...- Anonyymi
Samat sanat, Tellukka! Siitä on aikaa!
Vieläkin tuntuu pahalta, että sitä aikoinaan pienille kouluikäisille laitoin, rusinoiden nousua seurasivat.
- Anonyymi
Jokos se kiljunteko on vapautettu?
- Anonyymi
Pikasima: kaksi pulloa Dry Silver Gin:iä ja kaksi rusinaa. Hyvin käy.
"Puodistahan sitä saa, sitä saa sitä saa, sitä saa, kymmenellä markalla, markalla". Laulettiin piirileikkilaulussa.
Luotan siihen tietoon.
Tippaleivätkin maksavat niin tuhottomasti, että en isommalle porukalle rupea tarjoamaan.
Onneksi nuorempi väki onkin aina Wappuna omissa menoissaan, että ei ole pakko valmistautua vierailuihin.- Anonyymi
Kuka voi pitää tippaleivistä, jotka ovat kuin narukerä tai kourallinen mullikan aivoja.
No. Vapaus valita. - Anonyymi
Hei mummot!
Joko on vappuheila katsottuna?
remonttimies_- Anonyymi
Tahtoisin heilan ainakin koko kesäksi, mökkiseuraksi puita pilkkomaan ja saunaa lämmittämään. Saisi selänkin tulla pesemään. Vappuna vois korkata mökkikauden ja kuohuviinin. Pientä remonttiakin löytyy ja ainakin täysylöspidon saa palkaksi.
-Söpöliinimummeliini täällä - Anonyymi
Olen sen verran kätevä käsistäni, että puita osaan pilkkoa ja selän osaan pestä. Remonttiakin teetän hyvin sujuvasti. Kuohuviini kyllä maistuisi.
- Leskimies täällä - Anonyymi
Noh, pikkuremonteissa vielä pärjäilen. Isot rempat menis kilpailuun. Niistähän saa kotitalousvähennyksen.
Olis kyllä kiva pitää vappuna kesäkauden avajaiset.
Pidetään sauna lämpimänä.
remonttimies_
En tee enää simaa, proseccoa ajattelin skoolata Valpurina. Jotain herkullista pikku-suolaista sen kera. Vaikkapa lohimussee täytteisiä pieniä tuulihattuja, pieniä mätileipiä. Suklaakonvehteja makeaksi. Näitä aattona.
Vappupäivänä herkkulounas rarintolassa, mieluiten italialainen buffe.
Näillä mennään.En minäkään vappusimaa enää valmista, joskus kesäjuhliin Marskin eli Louhisaaren simaa, johon tulee mustaherukan lehtiä ja myös sitruunahappoa, raikasta ja poreilevaa, mutta kovin sokeripitoista. Kuohuviinisuosikkini on espanjalainen cava, aattoiltana laitan sen seuraksi kai juustotarjottimen hedelmineen , ollaan ihan kahdestaan. Vappupäivänä mennään tutun seurueen kanssa saariravintolaan, jossa nautitaan kalaherkkupöydästä, yhteislaulusta ja tanssista. Toivottavasti sää suosii, sinne on venematka.
- Anonyymi
Lidlistä sakujen makkaroita ja perunasalaattia jja simaa munkkien kera.
Tarkistin kotiviinini tilanteen. Näkyvä käyminen loppunut jo viikko sitten. Maistoin, maku kevyt, kuivahko ominaispaino -4. Alkoholipitoisuus 12 %. Laitoin viinimehuun käymisen pysäyttäjän. Vappujuomat on siis ostettava, kotiviinissä kirkastusvaihe seuraavaksi, viini muhii odottaen kesäiltoja laiturilla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse701664Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801275- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901030Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42884- 70862