Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Allu85
profiilit
Allu85
Allu85
Vapaa kuvaus
Aloituksia
20
Kommenttia
462
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pidä+sä+pääs+kiinni.
09.04.2019 23:04
Niin+no+en+ole+ruma+ja+naiset+on+niin+sanonu,+mut+silti+ei+tule+naisia,+ei+ymmärrä.
09.04.2019 23:03
Mulla+on+kuva+ja+olen+kirjottanu+sinne+profiiliin,+enää+ei+tule+vain+osumia,+en+ole+rumimmasta+päästä.
09.04.2019 23:02
Olen,+sain+töitä.
09.04.2019 11:16
Multa+ainaski+usein+tuntuu+ettei+ole+oikee+mitää+saumaa,+jos+on+vähä+kaljamahaa+ja+ohenevat+hiukset,+en+kyllä+ruma+ole,+mut+ei+varmaan+mussa+sit+ole+mitään+mielenkiintosta,+naisia+kyl+ollut+ja+ne+kehunu+komeeksi,+mut+ei+niitä+näytä+kiinnostavan.
07.04.2019 22:18
Onneksi+minä+saan+kohta+töitä,+sit+alkaa+tulemaan+tuloja,+ja+saan+naisia+ku+menee+paremmin+ja+ei+tarvi+valehdella+niille+et+on+sossupummi.
07.04.2019 22:06
No+kyllä+aika+monella+menee+mitä+olen+nähnyt,+naiset+ja+miehet+tuola+keskustassa+hymyilee,+kävelee+käsikädes,+voi+ku+on+niin+ihanaa,+elämä+on+loistavaa.+Mutta+kaikilla+näin+ei+ole.+No+vertaan,+ei+vissiin+saisi+joo!
07.04.2019 15:32
Täälä+näyttää+olevan+vaa+ihme+negatiivisia+kommentteja,+vittu+joo+kaikki+on+hyvin,+on+super+kaunis+nainen,+tonneja+tilillä+ja+mersu,+joo+vitun+hyvin+menee,+ja+vakkari+unelma+duuni,+näin+ei+oo+kaikilla+saatana_!!
07.04.2019 02:16
Ei+jätä+koska+sitten+ei+ole+rahaa+maksaa+laskuja+ja+elää,ootko+ihan+tyhmä.?
06.04.2019 20:28
Välil+tekisi+mieli+vaan+luovuttaa+ja+kuolla+pois.+Lääkkeitä+syön,+mut+paha+olo+senku+jatkuu,eiköhän+tää+jatkuva+paska+ja+kun+ei+saa+töitäkää+ja+yleensä+ne+ei+kestä+kauan,+ja+kavereita+ei+ole+ja+vitusti+vaan+velkaa,nii+jotenki+ei+vaan+jaksa.+Vituttaa+tää+sossuraha+ja+sil+joutuu+pärjää+vaan.+Nytki+on+tiukkaa+tässä.
06.04.2019 17:48
Selvä+parempi+kun+en+kirjota+tänne+mitää.+Aika+monilla+on+elämä+ja+töitä+perhettä+jne,+itse+tuntee+olevansa+joku+väliinputoaja.
06.04.2019 17:24
No+aika+vaikeeta+tää+on+kun+on+paska+mieli+päivittäin,+duuni+elämä+ollu+päi+vittua,+määräaikasuuksia+ja+lyhkäsiä+pestejä,.+ei+koskaa+jatkuvaa+ja+sua+lähinnä+katotaan+kieroon,+ku+meet+haastatteluun+paska+papereilla,+et+jotkut+on+vähä+kusenu+ton+työelämän,+lisäks+vituttaa+elää+sossun+pienellä+rahalla,+ei+ole+ainuttakaan+kaveria,+ja+kaipais+läheisyyttä+naisista,+mutta+en+tiiä+kai+pitäs+olla+erilainen+mies,+yksin+täytyy+elää+ilman+naista+ja+semmosta,+toiv+se+nainen+sit+joskus+löytyy,+mutta+ei+jaksa+kotiin+jäädä+mätänemää+jos+ei+työt+onnistu,+niin+kuntouttava+sit,+ja+jos+naista+ei+saa,+niin+ei+saa,+niin+yksinkertasta+se+on.
05.04.2019 21:12
Sossupummin+elämä+on+erilaista.+Niin+pitkälle+kuuta+saa+olla+ihmettelemässä,+mistä+saada+raha+ruokaan,+vuokraan,+kasaantuneisiin+laskuihin.+Kun+päätös+viimein+kolahtaa,+voi+hymyssä+suin+maksella+laskuja+-+tai+kiristellä+hampaita+ja+syödä+kynsiä.
03.04.2019 21:32
Olen+hakenut+apua+ja+menen+kuntoutukseen,+myös+yrittänyt+saada+harrastusta,+yritän+vain+esti+saada+tän+unirytmin+perkele+kuntoon.
03.04.2019 21:27
No+hyvä+toivotaan+etten+ole,+ja+en+jaksa+sitä+paskaa+myös+kuunnella+et+oon+laiska+työtön,+kaikki+ei+jaksa+käydä+töis+ja+huvita+jos+on+esim+raskas+työ+ja+ihmiset+perseestä+ja+ei+viihdy,+olen+myös+miettinyt+harrastusta+missä+ihmisiä,+ja+naisia+oli+ennen+nyt+taukoa,kai+niitä+taas+joskus+tulee,+toki+sossupummina+on+mahdottomuus+löytää.
03.04.2019 21:25
Joo+no+mä+en+ees+ikinä+harkitsisi+eläkettä,+vaan+ihan+kuntoutukseen+menen+ja+sit+töihin,+alkaa+vituttaa+tää+nukkuminen+ja+toki+rahattomuus+ja+sossupummina+oleminen,+tulee+vaan+kotona+laiskaksi.+Muttakun+en+tiedä+mitä+haluais+tehdä+mitä+homma,+raskasta+en+jaksa+ku+hetken+ja+sit+muutenki+työsuhteet+kestää+sen+1-2+kk+sit+taas+sossuluukulle+hohhoijaa.
03.04.2019 18:58
Perkele+ei+tule+unta,+tätä+paskaa+tää+on,+tyttöystävän+ja+duunien+takia+kaikki+on+paskaa+nukutaa+päivät+ja+mistään+ei+tule+mitään+saatan,+ei+helvetti+kohta+hyppään+junan+alle.
03.04.2019 04:52
Tuntuu+vähä+itekki+siltä+et+on+jo+peli+menetetty,+kun+ei+töitäkään+ole,+pitäs+olla+komeempi+ja+jännempi+et+naiset+kiinnostuis.+Kerran+kokeilin+laittaa+bodarimiehen+kuvan+tinderiin+ja+matcheja+tuli+kokoajan,+itse+en+saa+mitään.
02.04.2019 23:08
Kyllä+se+on+varmaa+siitä+kiinni+ja+ei+naista+löydä+suhteeseenkaan,
02.04.2019 23:06
Parempi+kun+ei+tänne+kirjota+enää+saatana+mitää.+Tyydyn+elämääni+yksin,+hyvästi+kaikki.
02.04.2019 22:52
11 / 24