Onko paljon muita joilla kevät ja auringonpaiste

MasentunutMies

Vain lisää masennusta ja ahdistusta entisestään? Tuntuu ahdistavalta kun suurin osa ihmisistä on hyväntuulisia ja hehkuttaa kevään sekä kesäntuloa, auringonpaistetta ja lintujen laulua. Itse on on hienosta säästä huolimatta itsemurha fiiliksissä kun tietää ettei tuleva kevät tai kesäkään tule muuttamaan asioita paremmaksi. Tekee vain pahaa nähdä hyväntuulisia ihmisiä ja pariskuntia kaikkialla kun se muistuttaa irvokkaalla tavalla siitä mitä vaille itse on jäänyt ja tulee jäämään tulevaisuudessakin.

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MasentunutMies

Tekisi vain mieli sulkeutua johonkin pilkkopimeään maakellariin murjottamaan, juomaan viinaa ja kuolemaan nälkään. Pitäköön muut keväänsä ja kesänsä!

• Juuri niin saatana!

• kentietäää

Sama juttu, odotan vaan että tulee yö ja pääse nukkumaan jos nyt sitä unta tulee edes.

• elossavaikuollut

Mulla lisää. Vuoden pahin fiilis just nyt. En pysty enempää nyt aiheesta kirjoittamaan, koska olen niin paskana. Ymmärrän sua oikein hyvin.

• MasentunutMies

Sekin ottaa päähän kun elämänrytmi on ihan sekaisin. Yöllä ei saa unenpäästä kiinni kuin vasta joskus klo 4-5 välillä aamuyöllä ja sitten herää joskus kahden jälkeen iltapäivällä ihan tokkurassa, pää kipeenä, kärttyisenä ja väsyneenä. Asiaa pahensi taas entisestään tää helvetin kellojen eteenpäin siirtäminen jonka senkin sais lopettaa jo kokonaan täysin typeränä ja turhana touhuna.

• Allu85

Juu minä myös menen kello 4-5 nukkumaan kun ei ole mitään elämää. Ja tuntuuhan se kurjalta herätä kello 14 päivällä vihasena ja vittuuntuneena.

• Meni vielä työt alta ja ex tyttöystävä jätti, mitähän paskaa vielä lisää joutuu kestämää. Tätä jatkuvaa yksin oloa päivästä toiseen.

• minäsainjusttöitä
        Allu85 kirjoitti:

Meni vielä työt alta ja ex tyttöystävä jätti, mitähän paskaa vielä lisää joutuu kestämää. Tätä jatkuvaa yksin oloa päivästä toiseen.

"Meni vielä työt alta ja ex tyttöystävä jätti"

Miksi työt meni ja miksi tyttöystävä jätti? Onko ne sinusta johtuvia syitä vai oletko ollut vain olosuhteiden uhri? Kai tajuat mitä meinaan? Joskus lomautetaan ja tyttöystävä löytää uuden vaikka juuri sanoi rakastavansa niin sitä tuntee itsensä petetyksi ja hylätyksi ja tuntee ettei kelpaa mihinkään. Mutta sitten pitää myös miettiä, onko käyttäytynyt itse niin, että tyttöystävä on alkanut etääntyä tai että työpaikalla on tapahtunut jotain mihin olet osallinen?

Jos olet osallinen, niin nyt on aika kehittyä ihmisenä ja parantaa tapasi. Jos et ole mitenkään osallinen niin ole vielä parempi miesystävänä ja työpaikalla koska työpaikkoja ja naisystäviä on maailma pullollaan.

• MasentunutMies
        Allu85 kirjoitti:

Meni vielä työt alta ja ex tyttöystävä jätti, mitähän paskaa vielä lisää joutuu kestämää. Tätä jatkuvaa yksin oloa päivästä toiseen.

"Meni vielä työt alta ja ex tyttöystävä jätti, mitähän paskaa vielä lisää joutuu kestämää. Tätä jatkuvaa yksin oloa päivästä toiseen. "

Mullekkin kävi sama homma viime kesänä että nainen jätti ja sen jälkeen kaikki ollut pelkkää alamäkeä, töistä nyt ei ole ollut tietoakaan näiden päänuppi ongelmien takia.

• MasentunutMies
        minäsainjusttöitä kirjoitti:

Miksi työt meni ja miksi tyttöystävä jätti? Onko ne sinusta johtuvia syitä vai oletko ollut vain olosuhteiden uhri? Kai tajuat mitä meinaan? Joskus lomautetaan ja tyttöystävä löytää uuden vaikka juuri sanoi rakastavansa niin sitä tuntee itsensä petetyksi ja hylätyksi ja tuntee ettei kelpaa mihinkään. Mutta sitten pitää myös miettiä, onko käyttäytynyt itse niin, että tyttöystävä on alkanut etääntyä tai että työpaikalla on tapahtunut jotain mihin olet osallinen?

Jos olet osallinen, niin nyt on aika kehittyä ihmisenä ja parantaa tapasi. Jos et ole mitenkään osallinen niin ole vielä parempi miesystävänä ja työpaikalla koska työpaikkoja ja naisystäviä on maailma pullollaan.

"Jos et ole mitenkään osallinen niin ole vielä parempi miesystävänä ja työpaikalla koska työpaikkoja ja naisystäviä on maailma pullollaan."

Harmi vain että ei niitä naisia kaikille riitä eikä kyllä työpaikkojakaan. Esim minusta ei yksinkertaisesti ole työelämään kaikkine sairauksineni ja rajoitteineni. Työkyvyttömyyseläkettä juuri odottelen mutta ihan helvetin kauan senkin päätöksen kanssa kestää kun on jo kohta 3 kuukautta kulunut eikä ole kuulunut mitään.

• Minä en saatana mihkään eläkkeelle mene vaan kuntoutukseen ja sen jälkeen töihin!

• minäsainjusttöitä kirjoitti:

Tyttöystävä vain jätti, kaippa ei kelvannu minun työttömyys. Syyksi kertoi että haluaa jatkaa sinkkuna, ei muuta! Potkut tuli yllättäen ennen eroa, syytä ei kerrottu! Mutta alamäki senki jatkuu ja paska. Eniten vituttaa tää jatkuva yksinäisyys.

• MasentunutMies
        Allu85 kirjoitti:

Minä en saatana mihkään eläkkeelle mene vaan kuntoutukseen ja sen jälkeen töihin!

Mulla nää ongelmat varmaan ovatkin ihan eri laatua, jo yli 12 vuotta kärsinyt jos jonkinlaisista pääkopan ongelmista, muilla ei paljoa ole vaihtoehtoja kun odottaa sitä työkyvyttömyyseläkettä kun melkein kaikki mahdolliset kuntoutukset on jo käyty läpi vuosien varrella ja lääkkeitä syöty.

Toivottavasti saan edes sen eläkkeen etten putoa täysin tyhjänpäälle.

• MasentunutMies
        MasentunutMies kirjoitti:

Mulla nää ongelmat varmaan ovatkin ihan eri laatua, jo yli 12 vuotta kärsinyt jos jonkinlaisista pääkopan ongelmista, muilla ei paljoa ole vaihtoehtoja kun odottaa sitä työkyvyttömyyseläkettä kun melkein kaikki mahdolliset kuntoutukset on jo käyty läpi vuosien varrella ja lääkkeitä syöty.

Siis mulla ei ole vaihtoehtoja, joillakin toisilla saattaa olla vielä toivoa kuntoutua ja ehkä päästä vielä jopa sinne työelämään. Jos vielä joskus mielii naisen saada niin ehkä täytyy valehdella olevansa joku yrittäjä tai jotain vaikka kai siitäkin aika äkkiä kiinni jää.

• MasentunutMies kirjoitti:

Joo no mä en ees ikinä harkitsisi eläkettä, vaan ihan kuntoutukseen menen ja sit töihin, alkaa vituttaa tää nukkuminen ja toki rahattomuus ja sossupummina oleminen, tulee vaan kotona laiskaksi. Muttakun en tiedä mitä haluais tehdä mitä homma, raskasta en jaksa ku hetken ja sit muutenki työsuhteet kestää sen 1-2 kk sit taas sossuluukulle hohhoijaa.

• MasentunutMies
        Allu85 kirjoitti:

Joo no mä en ees ikinä harkitsisi eläkettä, vaan ihan kuntoutukseen menen ja sit töihin, alkaa vituttaa tää nukkuminen ja toki rahattomuus ja sossupummina oleminen, tulee vaan kotona laiskaksi. Muttakun en tiedä mitä haluais tehdä mitä homma, raskasta en jaksa ku hetken ja sit muutenki työsuhteet kestää sen 1-2 kk sit taas sossuluukulle hohhoijaa.

Ite kyllä mielelläni nukkuisin vaan kun elämä on sen verran masentavaa kaikinpuolin. Nukkuessa ei ainakaan tarvi ajatella mitään.

• Juu tuttua, ite työtön kaveriton, elämä junnannu jo vuosia paikkaan, apua hakenut mutta tuntuu paskalta kun on muide ja naisten silmis sossupummi luuseri,mut näillä mennää ku kusi elämänsä ja opiskelut ja kaikki. Rahaakaa ei paskaakaa ole ja ei naista.

• Ruusujen.Tuoksu

Aurinko ja valo saa jotenkin tuntemaan itsensä nuhjuiseksi. Kaikki vajavuus näkyy ja on semmosen uudestisyntymisen aika ja siihen ei ole kyllä oikein virtaa jos masentaa. Mutta se helpottaa sitten kesällä. Näin mulla. Syksyllä on jotenki enempi voimia just sen valon ansiosta. Keväällä monet ihmiset menehtyykin kun uudellen syntyminen uuteen kasvukauteen ottaa niin voimille. Se on uuden kasvua, kevät. Jos ei oikein itsellä oo niitä kasvun siemeniä niin tuntuu vaikealta. Olen aina pelänny kevättä. Kielojen kukkimiseen saakka on vaikeaa.

• En jaksa selittää mitään, painun kohta nukkumaan, vituttaa tää paska niin kovaa.

• Sossupummin elämä on erilaista. Niin pitkälle kuuta saa olla ihmettelemässä, mistä saada raha ruokaan, vuokraan, kasaantuneisiin laskuihin. Kun päätös viimein kolahtaa, voi hymyssä suin maksella laskuja - tai kiristellä hampaita ja syödä kynsiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      36
      12271
    2. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      89
      4158
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      108
      3941
    4. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      51
      3628
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      53
      3298
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      113
      3265
    7. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      34
      2129
    8. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      38
      2102
    9. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      26
      1925
    10. On sillä rääpyä

Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva
      Ähtäri
      11
      1613
    Aihe