Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.
Vapaa kuvaus

Aloituksia

20

Kommenttia

462

  1. Mistä löytää nainen?

    Hei miettiny täs mistä löytäis naisen. Komee ja aika pitkä raitis mies. en polta js käyn töis, mut naisia ei tunnu vaa k
    Sinkut
    44
    93
  2. Yksinäinen kesä

    Tylsä kesä tulossa,kun kaipais kavereita,ja niitä ei ole yhtään.
    Sinkut
    59
    48
  3. Ei tajua naisia

    En ymmärrä yhtään naisia enää, ennen oli helpompaa, nykyää melkee kaikki ei vastaa, ei kiinnostu,et taidan vaa luovuttaa
    Nettideittailu
    40
    24
  4. Naiset eivät vastaa

    Hei! Ihmettelen tota deittailun menoa, olen yrittänyt netissä lähestyä naisia ottamalla yhteyttä,mut ei juuri ketään vas
    Nettideittailu
    61
    32
  5. Naisilla omat kaverit

    Tuntuu et baaris naisilla omat kaverit ja muutenki, ite aika yksinäinen,menetin kaverit ja yksin meen baareihin ja etti
    Nettideittailu
    4
    31
  6. Ei saumaa enää naisiin.

    Ei kai täs oo mitää saumaa enää löytää naista. Suomi24 treffit on,mutta ei kukaan vastaa ja yhteyttä. Tinderi saa kokoaj
    Nettideittailu
    80
    77
  7. Suomi24 treffit käytöstä.

    Hei! Haluan ihan mainita asiasta,että olen laittanut profiilin tonne treffi palveluun jo toista kertaa, siis on ollut en
    Nettideittailu
    1
    26
  8. Mistä aikuisena kavereita?

    Olen yrittänyt etsiä kavereita näin aikuisena, netin kautta laittanut viestiä lähinnä naisille,mutta eivät vastaa ollenk
    Suhteet
    0
    23
  9. Työttömä ei naisia saa.

    Kai se niin on,että työttömänä ei naisia saa ja sossupummina kun ei ole elämää ja rahaa.
    Suhteet
    0
    26
  10. Yksin Vloppu!

    Ois se kiva jos olis nainen kainalossa,mut eipä ole ei. Yksin vloppuna taas.Mites muilla?
    Suhteet
    0
    28
  11. Olen masentunut, en jaksa tätä paskaa.

    Hei! Oon masentunut, oon työtön,en saa duunia,ei oo rahaa,elän pummina,naiset ei kiinnostu, meni kaverit ja oon yksinäin
    Masennus
    132
    1071
  12. Tinderissä ei osumia.

    Olen miettinyt paljo ku ennen sai Tinderissä osumia,ja enää ei tule. Ja tiedän etten ole ruma,mut vähän ihmetyttää, onko
    Sinkut
    3
    28
  13. Mistä löytää nainen?

    Hei olen masentunut ja työtön ja kaveriton ihminen,en tiedä mistä löytäis naisen nykyään. Käyn noin kerran kk baarissa,m
    Sinkut
    148
    45
  14. Saako muut miehet Tinderistä matcheja?

    Hei! Ihmettelen kovaa sitä,kun ennen tuli matcheja,nyt ei juuri ollenkaan. Itse en ole ruma,mutta ihmettelen vain.Saako
    Sinkut
    20
    59
  15. Ketään naista vloppuna laivalle kaveriksi?

    Hei! Olisiko kiinnostuneita naisia lähtemään vloppuna laivalle? Laiva lähtisi Turusta huomenna tai la. Katsoin että la e
    Sinkut
    4
    28
  16. Naista laivalle seuraksi?

    Kiinnostaisiko ketään naista lähtee laivalle seuraksi?.
    Sinkut
    14
    30
  17. Mistä kavereita löytää?

    Hei täälä yksinäinen mies etelästä kirjottelee. Toivois kavereita elämään. Eli jäin työttömäksi tossa ja olen masentunut
    Ystävyys
    22
    115
  18. Masentaa elämä

    Kerron vähä omasta elämästäni. Eli olen masentunut ja elämä on sekaisin. Aloitin lääkityksen hetki sit ja hakenut apua.
    Masennus
    58
    931
  19. Mistä kavereita?

    Mistä saada kavereita näin aikusena? Kaikilla tuntuu olevan omat piirit. Oon ite työtön ja masentunut ja menetin kaverit
    Ystävyys
    0
    29
  20. Laaja alaiset oppimishäiriöt ja masennus

    Haluaisin vähä kertoo mun elämästä, eli mulle on diagnosoitu laaja alaiset oppimishäiriöt ja mun elämä ollut hyvin vaike
    Masennus
    23
    28