Tuntuu kuin elämä olis jo ohi

KilttiMies89

Eikä mitään tulevaisuutta ole edessäpäin kun ei ole niin mitään toivoa saada naista. Kerran elämässä tapaillut yhtä vanhempaa naista mut sekin loppui ja tais olla ensimmäinen ja viimeinen nainen jolta sain seksiä enkä tule enää koskaan saamaan. On tää elämä helvetin masentavaa kun tietää että mitään tulevaisuutta ei ole eikä oikeastaan enää edes odota mitään elämältä. Vaikka ikää on vasta 30-vuotta niin kyynisyys on jo iskenyt.

31

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KilttiMies89

Koko mennyt elämä vain vilisee filminauhana silmissä ja miettii että tässäkö tää nyt oli, en saanut harrastaa seksiä yhdenkään nuoren ja kauniin naisen kanssa elämäni aikana ja loppuelämä menee vain kuolemaa odotellessa.

Ei mun ulkonäössä ole mitään pahasti vialla mut ehkä sitten vain olen niin omituinen naisten mielestä että ne kiertää mut kaukaa.

• Kaisanoasaa

Kyllä se on naamasta kiinni ettei saa pillua kauniilta naiselta.

• Kyllä se on varmaa siitä kiinni ja ei naista löydä suhteeseenkaan,

• siitäseonkiinni
        Kaisanoasaa kirjoitti:

Kyllä se on naamasta kiinni ettei saa pillua kauniilta naiselta.

Enemmän lompakosta se on kiinni.

• KilttiMies89
        siitäseonkiinni kirjoitti:

Enemmän lompakosta se on kiinni.

Rahaa on ihan kohtuu hyvin mutta olen varovainen julkituomaan sitä kun niin helposti saa paljon kaikkia siipeilijöitä ympärilleen. Mutta kai asiaa täytyy kohta harkita jos siitä olis jotain apua naisen saamisessa.

• Minä saanut paljoki naisia baareista, yhden illan juttuja koska olen keskivertoa pitkä mies, ja pitkät miehet saa aina naisia, ja kai mussa oli ennen jotain jännää. Nykyään ei mitään siis, naiset ei vastaa ja poistaa, ei tule osumia tinderissä, itsekki jo olen luovuttanut, ex tyttöystävä otti eron ja tuntuu ettei enää toista löydä, ois se kiva saada seksiä ja läheisyyttä, mutta mistä saat iso kysymysmerkki.

• Kaisanoasaa

Niin se on ettei elämältä jaksa mitään odottaa enää. Rumana miehenä elän yksin ja tulevaisuutta ei ole.

• Tuntuu vähä itekki siltä et on jo peli menetetty, kun ei töitäkään ole, pitäs olla komeempi ja jännempi et naiset kiinnostuis. Kerran kokeilin laittaa bodarimiehen kuvan tinderiin ja matcheja tuli kokoajan, itse en saa mitään.

• JokaisellaRooli

Atm voi pyhittää loppuelämänsä yhteiskunnan auttamiseen. Paljon työtä, ylityötä ja veronmaksua.
      Se on hänen tehtävänsä, ei naisten kaataminen.
      Atm olisi pitänyt kastroida jo 18 vuotiaana, hän pystyisi keskittymään rooliinsa täysillä.

• rikasytmi

Onneksi olen rikas ja komea, ei tarvii tehdä töitä, saa matkustella ja käydä ravintoloissa juomassa ja syömässä ja nussia päivittäin nuoria kauniita naisia.

• Entä jos keskittyisit välillä muihin ajatuksiin kuin pillun saantiin.

• KilttiMies89

Usein näin yritän tehdäkkin mutta aina ne ajatukset kuitenkin väkisin pyrkii palaamaan omaan surkeaan elämään johon naiset ei enää kuulu millään tavalla.

• KilttiMies89 kirjoitti:

Usein näin yritän tehdäkkin mutta aina ne ajatukset kuitenkin väkisin pyrkii palaamaan omaan surkeaan elämään johon naiset ei enää kuulu millään tavalla.

Jos saisit pillua, niin miten se muuttaisi elämääsi? Tai jos saisit parisuhteen? Kukaan ei voi elää toisen puolesta tai toisen kautta.

En tiedä sitä, että onko sulla minkälainen työtilanne elämässä ollut. Mutta sun olisi kannattanut alkaa jo nuoresta lähtien siihen työntekoon ja varallisuuden kartuttamiseen panostamaan, niin nyt kun sulla olisi sitä varallisuutta enemmän, niin olisit varmasti myös onnellisempi elämässäsi.

Mutta jos työelämässä oot mukana, niin ehdit kyllä oikein hyvin vielä rikastumaan varsin mukavasti, jos alat nyt kunnolla siihen työntekoon panostamaan ja alat sitä rahaa tulevaisuutta varten säästämään.

Sitten se varakkaampana naisen löytäminen on myös helpompaa ja vaikka et heti löytäisikään, niin onhan se sinkkuelämäkin aina varakkaampana paljon mukavampaa, kun köyhänä ja varattomana.

• KilttiMies89
        Vihertäjä kirjoitti:

Jos saisit pillua, niin miten se muuttaisi elämääsi? Tai jos saisit parisuhteen? Kukaan ei voi elää toisen puolesta tai toisen kautta.

"Jos saisit pillua, niin miten se muuttaisi elämääsi? Tai jos saisit parisuhteen? Kukaan ei voi elää toisen puolesta tai toisen kautta. "

Olis se ainakin mukavampaa elää kun sais seksiä ja läheisyyttä tai tietäis että joku rakastaa. Yksinäisenä hylkiönä eläminen ilman rakkautta tai edes seksiä on pelkkää kärsimystä.

• Totuus-

Rumalla miehellä ei ole elämää. Sitä vaan odottaa kuolemaa joka päivä se on lähempänä.

• Naisten tarjolla olemisen vähyyttä on turha surkutella. Sen sijaan kunkin tulee tehdä itsestään mahdollisimman houkutteleva kumppani oman elämänhallintansa kautta. Kouluttautua, pyrkiä ja päästä työelämässä ja yhteiskunnassa eteenpäin, saavuttaa ja ponnistaa siitäkin vieläkin korkeammalle.

Kyllä ne naisetkin menestymisen myötä käsivarteen etsiytyvät. On siten turha asettaa oman hyvinvointinsa edellytykseksi naisen saamista, koska silloin etenee takapuoli edellä puuhun.

• masennusko

Mikä sua estää tekemästä kaikkea muuta kivaa elämässä ihan ilman naista?

• KilttiMies89

Kyllä olen ollut masentunut jo ainakin viimeiset 12 vuotta elämästäni, lisäksi taustalla on ahdistusta, paniikkihäiriöö, sosiaalisia pelkoja ja aspergeria.

Koen että se kyllä pahentaa masennusta huomattavasti ettei ole toivoa seksin tai parisuhteen saamisesta.

• KilttiMies89
        KilttiMies89 kirjoitti:

Kyllä olen ollut masentunut jo ainakin viimeiset 12 vuotta elämästäni, lisäksi taustalla on ahdistusta, paniikkihäiriöö, sosiaalisia pelkoja ja aspergeria.

Koen että se kyllä pahentaa masennusta huomattavasti ettei ole toivoa seksin tai parisuhteen saamisesta.

Unohdin mainita että tässä vuoden aikana on kaikenlaista fyysistäkin kremppaa ja kipua alkanut ilmaantumaan minkä takia on joutunut ravaamaan lääkärissä melkein jatkuvasti. Syy ei ole vielä tiedossa mutta saattaa olla osittain henkisistä syistä johtuvaa sekin.

• eivätosaataikoa
        KilttiMies89 kirjoitti:

Unohdin mainita että tässä vuoden aikana on kaikenlaista fyysistäkin kremppaa ja kipua alkanut ilmaantumaan minkä takia on joutunut ravaamaan lääkärissä melkein jatkuvasti. Syy ei ole vielä tiedossa mutta saattaa olla osittain henkisistä syistä johtuvaa sekin.

Ja mitenköhän tuohon nainen auttaisi jollet itse osaa auttaa itseäsi, eivät he ihmeisiin pysty.

• KilttiMies89
        eivätosaataikoa kirjoitti:

Ja mitenköhän tuohon nainen auttaisi jollet itse osaa auttaa itseäsi, eivät he ihmeisiin pysty.

No en minä naisista mitään parantajaa kaikkeen odota, olisin kuitenkin kokonaisvaltaisesti paljon onnellisempi jos saisin edes seksiä ja läheisyyttä.

No ei kannata turhaan lannistua noin nuorena, kun sä oot kuitenkin vielä nuori mies ja sullakin on ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet vielä edessäpäin. Ehdit kyllä oikein hyvin sen naisen vielä joskus löytämään, niin kannattaa nyt vaan nauttia siitä sinkkuna olemisesta ja pitää mieliala korkealla.

• Per-kel

Yks Porvoon äijä sanoi joskus 50-luvull että: Elämässä on 3 V:eetä, vitu viina ja vapaus :D

• merkitykselliset.asiat

Kolmas v-sana oli väärä. Oikeassa versiossa se on virsikirja.

• onnettomuudessa

Läheisyys on tärkeää ja keskeinen osa hyvää elämää. Yksinäisyys tappaa hiljaa.

• tärkeäkosketus

Noinhan se on.

• Mietin.vaan
        tärkeäkosketus kirjoitti:

Noinhan se on.

Miten sitten moni pärjää suhteettomana sinkkuna ihan hyvin?

• KilttiMies89
        Mietin.vaan kirjoitti:

Miten sitten moni pärjää suhteettomana sinkkuna ihan hyvin?

Ehkä ihmisillä on erilaiset prioriteetit elämän suhteen, toisille elämässä muuta asiat ovat tärkeämpiä kuin parisuhteen tai seksin saaminen. Kumpa itselläkin olisi näin niin mitään ongelmaa ei olisi olemassa.

• naistenhakkaajaytm

Tee joku rikos niin pääset linnaan ja saat läheisyyttä.

• atm30

Pilluu saa kun menee huoriin. Muuta mahista sulla ei ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      36
      12251
    2. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      89
      4148
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      108
      3931
    4. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      51
      3628
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      53
      3298
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      111
      3251
    7. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      34
      2119
    8. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      38
      2092
    9. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      26
      1925
    10. On sillä rääpyä

Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva
      Ähtäri
      11
      1603
    Aihe