Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
1440
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kävin+katsomassa+joko+ystäväni+etelän+mies+on+postittanut+kuvat+Thaimaan+elite+statuksesta+passissaan,+oleskeluluvastaan,+thai-ajokortistaan,+mustasta+amexistaan+tai+USA:n+greencardistaan.+Mutta+ei+ole+vielä.+Odottakaa+vaan!+Sitten+saatte+kuvan+kuksasta+aseteltuna+päälle.+Kokispullon+päälle.
28.12.2019 19:33
Silakkalaatikkokateus,+kuksakateus+ja+kelakorttikateus+näkyy+sinussa.+Tuohon+lisätään+näppäimistökateus+ja+prosessorikateus+niin+olet+tosi+kateellinen.+Mainittakoon+vielä+jahtikertomuskateus+ja+harlikkakertomuskateus,+niin+on+kateuksia+kyllikseen+ilman+että+mainitaan+edes+nuudelipussivalokuvakateus.
28.12.2019 14:21
Joo+mutta+tiesitsä+että+on+tavallisia+tieremiehiä,+huipputason+erikoistieremiehiä+ja+sitten+on+päättävässä+asemassa+oleva+ylitiedemies+Hua+Hinista+kaikkein+korkeimmalla+pallilla?+
Hän+on+mun+siekkari+eli+sielunveli.+Saman+hajuinenki+ja+me+ollaan+jo+Thaimaassa.+
Hän+voi+laittaa+mahtikäskyllään+uusiksi+kielet,+mittayksiköt,+matemaattiset+kaaviot,+sanonnat,+nimet,+nimitykset,+osoitteet+ja+fysiikan+lait.+Kosmos+vapisee+kun+hän+jyrähtää.+Pyysin+häneltä+josko+hän+vois+siirtää+ruotsin+härmään+kun+haluisin+olla+laadukas+mies+yökerhossa+jolla+olis+lyhyt+matka+hakea+pitkäjalkaisia+ruotsalaisnaisia+yökerhosta+kotiin+ja+hoidella+niitä+hyvin+kunnes+aamu+jälleen+sarastaa.+Se+kuulema+onnistuu+ja+tukholmaan+hän+laittaa+Phetkasem+roadin+joka+johtaa+hiekkaharjun+läpi+suoraan+tasokkaan+laadukkaaseen+yökerhoon+jossa+olen+omassa+kastissa+ja+kastikkeessa.
28.12.2019 13:03
Kertunnokassa+oli+iltajumppa+mutta+en+saa+rasittaa+nyt+liikaa+pumppua.+Jos+ei+mulla+olis+kihtiä+ja+olisin+päässyt+sängystä+ni+olis+ollut+tämän+jälkeen+tarjolla+täysin+uskomaton+joulubuffet,+oli+riisipuuroa,+kinkkua,+lohta,+silliä,+laatikoita,+kalkkunaa,+ja+ennenkaikkea+hyvää+seuraa.
Kalaa+en+voi+katsoakaan+kun+kihti+pakottaa+jo+kaikkia+kahdeksaa+varvasta+ja+polvea.+Kalkkuna+haisi+ihan+kalapuikolle+ja+oisin+voinut+vannoa+että+se+oli+kalapuikkoa.+Riisi+palo+pohjaan+ja+sitten+oli+tyhjiä+laatikoita.+Uskomatonta.
Terveysasemalla+olin+päivityksessä+koko+yön+ja+oli+hyvää+seuraa+lehtitelineessä.+Muutama+apukin+oli+ja+tekniikan+maalimoi+lehtii.+Yhessä+oli+niin+siisti+juttu+jahdista+että+luulin+että+nyt+lähti.
27.12.2019 10:00
Kertunnokan+saattokodissa+oli+iltajumppa+mutta+en+saa+rasittaa+nyt+liikaa+pumpua+enkä+pumpuita.+Jos+ei+mulla+olis+kihtiä+ja+olisin+päässyt+sängystä+ni+olis+ollut+tämän+jälkeen+tarjolla+uskomaton+joulubuffet,+oli+riisipuuroa,+kinkkua,+lohta,+silliä,+laatikoita,+kalkkunaa,+ja+ennenkaikkea+hyvää+seuraa.
Kalaa+en+voi+katsoakaan+kun+kihti+pakottaa+jo+kaikkia+kahdeksaa+varvasta+ja+polvea.+Kalkkuna+haisi+ihan+kalapuikolle+ja+oisin+voinut+vannoa+että+se+oli+kalapuikkoa.+Riisi+palo+pohjaan+ja+sitten+oli+tyhjiä+laatikoita.+Uskomatonta.
Terveysasemalla+olin+päivystyksessä+koko+yön+ja+oli+hyvää+seuraa+lehtitelineessä.+Muutama+apukin+oli+ja+tekniikan+maailmoita.+Yhessä+oli+niin+siisti+juttu+jahdista+että+luulin+että+tuun+hulluksi.
27.12.2019 06:13
Käytiin+kerran+tasokkaan+vaimon+kansa+kuntohuoneessa+kävellen+juoksu+matolla+punnertaen.+Etu+nojia+tehtiin+ja+kuupperin+testi+meni+alle+viiteen+minuuttiin.
25.12.2019 15:38
Meidän+perhe+on+jo+täällä+ja+savustus+sauna+thaimaalainen.+tähän+saunaan+ei+pääse+kuin+kastiin+kuuluva+kansainvälinen+arvovaltainen+tasohenkilö+jolla+on+laadua.
25.12.2019 13:22
Naisimiin+menin+1972+aitoa+ja+ilmaista+rakkautta+toteuttaen+ollen.+Äiti+pakotti.+
Sain+samalla+hänen+tenavat,+tipparin+ja+appiukon+liiterin.+Siellä+liiterissä+on+tullut+höylättyä+puuta+monenlaista.+Kuksasta+aina+kynttilänjalkaan+saakka.+Muutaman+kerran+sielä+on+minuakin+höylätty.+Naapurissa+ollen+hoboseksuja.+Mulla+on+tosi+hyvä+näppäimistö+ja+silakkalaatikko.
Syvää+joulua+kaikille!+Jane+nakki+jäi+kiini.+tosi+tuttu+mies+ja+kerran+oltiin+samaan+aikaan+samalla+aarnion+maakätköllä.
25.12.2019 13:11
Metrinen+eteerinen+keräsi+risuja+niin+saatiin+rintamamiestölli+lämbimäski.+Vanhaan+peltiuuniin+tuuppasin+hiilloksen+päälle+pötkön+laujantai+makkaraa.+Oli+miinus+kolkyt+prosenttia.+Tulee+mellevä+savun+maku+siihe+ku+tökkäsin+hofnarin+pikkusikarin+siihen+pystyyn.+Akka+sano+että+hyi+vee+ni+sanoin+että+ite+oot.+Ei+sen+oo+pakko+syyä+ja+pojalleen+en+antais+vaikka+pyytäis.+Kyllä+seitenvuotias+jo+tienaa+ite+omat+rahansa+tämän+katon+alla+jonka+minä+olen+maksanut.+Tai+siis+perinyt.+Huopakatto+vähän+vuotaa+mutta+meillä+on+yllätysämpäreitä+tokmannin+avajaisista+jonotin+kaheksan+kertaa+uudelleen+ni+sain+seittemän+ämpäriä.+Kaheksannella+kerralla+ne+sano+että+eiköhän+herralle+jo+riitä+ja+auttoivat+mut+pihalle+pyörätuoleineen+päivineen.
23.12.2019 14:19
Yhdyn+sinuun+etelän+paateromies!+Olet+aitouden+ytimessä+ja+vaimosi+on+vielä+aidompi.+Puuvilla+on+puuvillaa+ja+aluhousut+ei+voi+olla+muovia.+Koipiot+on+kopioita+ja+pojut+ei+ymmärrä+sitä+mitä+me+aidot+thaimaalaiset+ymmärretään+ilmaiseksi.+Betoni+ei+ole+aito+rakennusmateriaali+vai+onko+jonkun+mielestä??+No+kertokoon+sen+hua+hinin+puiselle+juna-asemalle+jos+on!+Betoniset+aluhousut+on+raskaat+ja+hiertää+ikävästi.+Menee+paaterot+ihan+hukkaan.+Minunkin+varmarihousut+on+aidot+thaimaalaiset+varmarihousut.+Napeissa+lukee+james+ja+nahkalapussa+levis.+Ottaa+tosi+raskaasti+hermon+päälle+ku+ihmiset+ostaa+rahalla+ja+ei+tajua+aitoudesta+mitään.+Minä+ja+vaimo+nauretaan+niille+ja+varmaan+sunkin+vaimo+nauraa+niille.
20.12.2019 10:40
Meillä+on+jo+mimini+palkka.+Täytin+jo+ensikuunkin+anomuksen.+Riittäisi+kuulema+että+rastittaa+vaan+sen+kohdan+että+ei+ole+töitä,+mutta+vanhan+liiton+miehinä+täytän+jokaisen+päivän+erikseen.+Tammikuu+menee+näin.+Työtön+työtön+työtön+työtön+työtön+työtön+työtön+tytön+tytötön+tytyön,+Työtön+työtön+työtön+työtön+työtön+työtön+työtön+tytön+tytötön+tytyön,+Työtön+työtön+työtön+työtön+työtön+työtön+työtön+tytön+tytötön+tytyön+ja+työdön.
Vaimo+on+tyytymätön+mutta+kun+ei+kiinnosta+se+putki+ni+ei+kiinnosta.
19.12.2019 19:17
Meidän+perhe+täällä+Thaimaassa+on+antanut+kaikenlaista.+Annettiin+tarjoilijoille+ollen+monen+tonnin+kirjekuoret+euroja+täynnä+ollen.+Taas+jaksoivat+12+kuukautta+tuntista+päivää+7+päivää+viikossa.+Jaksaahan+ne+kun+omakotitalot+niille+ostin.
Annoin+keittiöttömille+kokeille+muovisen+veitsisarjan+ja+retkikeittimet.+Jos+joku+ihan+tavallinen+prosenttijengiläinen+haluaa+ruokansa+lämpimänä+vaikka+joskus+ollen.+Liplatellaan+jouluna+salaisella+saarella+siamin+lahden+phuketin+edustalla.+Olen+säätänyt+porpelit+jouluasentoon+ja+kipparilla+on+tonttuhattu+päässä.+Vaimolla+on+kans.+
Poika+on+märssykorissa+kinkun+luun+kanssa.+Hautoo+sitä+siellä+ja+murisee+kuin+villi+peto.+Ollaan+koetettu+viedä+poikaa+kouluun+mutta+se+tulee+sieltä+aina+heti+takasin.+Poika+on+tokan+luokan+suurikokoisin+poika.+Täyttää+keväällä+57.+Puusepäntunnilla+sai+tehdä+omasta+päästä+mitä+vaan.+Poika+teki+telkänpöntön.+Melkein+400+tikkiä+tuli+naamaan+kun+vannesahalla+päätään+työsti.+Onneksi+oli+tosi+hyvä+vakuutus+sveitsin+armeijalta.+Pankokin+parhaassa+viphuoneessa+pitivät+poikaa+vielä+vuoden+tikkien+poistamisen+jälkeen+psykiatrisella.+Nyt+se+osaa+sanoa+jo+"mamma"+kun+se+näkee+eteerisen+äitin+joka+synnytti+hänet.
19.12.2019 19:00
onko+kellää+tietoa+miten+haudataan+jouluinen+silakka+laatikko?+vai+ootteko+ihan+kalja+sbugeja?
19.12.2019 10:16
Minä+<3+Kela+ja+Kela+<3+minua,+mutta+haluisin+kuvia+toisten+vaimoista+erilaisissa+asennoissa+ja+sit+laita+kuksasta+kuvan+takas,+rakas??
19.12.2019 10:12
ai+tarkoitatko+butkenbäitä?
18.12.2019 21:10
Annan+akan+olla+ilman+tänäkin+jouluna
18.12.2019 21:07
Ekat+joululahjat+on+meidän+perheessä+jaettu+täällä+Kertunnokassa.+Sain+aidot+laatu+alus+housut.+merkkikalsarit.+Edessä+lukee+kalvin+klein+ja+takana+lakoste.+Kumiremmi+yläosassa+takaa+ettei+putoa+kovassakaan+menossa.+Lahkeet+on+niin+pitkät+että+yltää+villasukkiin+varsista+sisään+tai+päälle+jos+joulujuhlassa+ei+oo+kylmä.+Sain+jäädä+eilen+kattomaan+telkkaria+ku+mun+penalti+on+jo+edellisestä+kepposesta+ohi,+mutta+ne+joulu+tortut+jääkaapissa+oli+niin+hyvän+hajusia+että+söisin+ne.+Loput+sulloin+tyynyn+alle+ja+kainaloihin+ku+ei+enää+suuhun+mahtunnu.+Juhannuksena+saan+kuulema+seuraavan+kerran+kattoa+telkkaa+yksin.+Ei+se+mitää+ku+mun+huone+on+melkein+vastapäätä+taukotilaa+ja+nään+avaimen+reiästä+töllön.+Oon+kattonnu+melkein+koko+ponantsa+sarjan+siitä+vuorotelleen+molemmilla+silmillä
18.12.2019 07:48
Se+oli+kasvainvälinen+ja+vakuutusvaltainen+uutistoimisisto.
17.12.2019 21:17
Meidän+seurakunta+lentää..+tai+siis+menee+pussilla+ruokkimaan+sorsia+heti+ku+sorsalampi+jäätyy.+Mulla+on+lemikkisorsa+yks+repe.+Osaan+matkia+sitä+oottakaas..
Kaak+kvaak!+Kvaak!+Kaak!+Viimeksi+söin+pullat+jo+matkalla+ja+piti+lainata.
17.12.2019 21:13
Joulu+on+antamisen+aikaa.+Annoin+vantaansanomia+ison+pinon+just+paperinkeräykseen+ja+ilkeän+käsimerkin+naapurihuoneen+ilkalle+ku+oli+laittanna+piimää+mun+puuroon+ku+maitova+pyysin.+Irvisti+alahampaillaan+pahannäköisesti+työntäen+niitä+kielellä+ulos+suusta.+Annoin+joulurauhan+kunniaksi+koston+olla.+Ehtiihän+sitä+sitten+ens+vuonna.
Annoin+anteeksi+myös+sille+kelavirkailijalle+joka+ei+antanut+lääkkeistä+alennusta+sillä+ehdolla,+ettei+tee+toiste+moista+virhettä.+Sanoin+sille+että+kattoo+viimesimmän+rampoelokuvan+ja+vähän+miettii+uudelleen.+Päästin+myös+kimeän+taisteluhuudon+käytävällä+niin+että+herkimmät+laskivat+alteen.+Hoitsu+ne+sitten+putsas.
17.12.2019 21:10
65 / 72