Vapaa kuvaus

Aloituksia

78

Kommenttia

1332

1. Rekallinen+mun+poikakavereita+vietiin+vahingossa+britteihin...+Niistä+meni+nyt+parasta+ennen+päiväys+umpeen+sitten.+Ei+saatu+koneinssejä+ja+kirurgeja+pelastamaan+Suomen+tyyövoimapulaa.+Mä+oon+ihan+romuna..+Kostoksi+pesen+sen.https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006282441.html
  2. Me+ollaan+aidossa+Thaimaassa+täällä+juuri+nyt.+Istutaan+aidossa+thaimaalaisessa+talossa+joka+on+thaimaalaisten+koti.+Tunnelma+on+aito+thaimaalainen.+Ollaan+aidossa+thaimaalaisessa+talon+huoneessa+ja+syödään+aitoa+thaimaalaista+ruokaa+pussinuudeleita+ja+uunimakkaraa.+Meillä+on+aito+thaimaalainen+uuni+ja+poika+on+aito+thaimaalainen.+Me+ollaan+maailman+ainoat+oikeat+ja+aidot+thaimaalaiset+jotka+on+aidossa+Thaimaassa.+Muut+ei+ole+aitoa+Thaimaata+nähneetkään+vaan+keinotekoista.Ihminen+viihtyy+kaikkein+parhaiten+kun+on+vaan+ihan+aidosti+siinä+läsnä+ja+läsnäolokasvattajana.+Lapset+ei+viihdy+aidosti+missään+vesipuistoissa+eikä+retkeilemässä,+vaan+kaikkein+eniten+ne+nauttii+thaimaalaisessa+aidossa+kodissa+suoritettavasta+läsnäolokasvatuksesta.+Ne+kasvaa+siinä+samalla+tekemättä+yhtään+mitään+ja+se+tulee+tosi+halvaksikin+kun+ei+koskaan+tee+mitään.+Mitään+tekemätön+lapsi+kuluttaa+vähemmän+ruokaakin+kuin+sellainen+joka+juoksentelee+ympäriinsä.+Ole+sinäkin+läsnä+ja+aito+läsnäolokasvi.