Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
1332
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Rekallinen+mun+poikakavereita+vietiin+vahingossa+britteihin...+Niistä+meni+nyt+parasta+ennen+päiväys+umpeen+sitten.+Ei+saatu+koneinssejä+ja+kirurgeja+pelastamaan+Suomen+tyyövoimapulaa.+Mä+oon+ihan+romuna..+Kostoksi+pesen+sen.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006282441.html
23.10.2019 17:35
Mä+kysyi+täälä+kumpi+fuge+vai+pattis?+Sain+vastaohjauksen+ja+sit+jo+kahen+päivän+päästä+ostettii+fugesta+rantahuvila+ja+jahti.+Mietin+jo+tässä+kahestaan+mielikuvitusvaimoni+thaidollyn+kanssa+että+mistä+hommataan+seuraava+huvila.+Se+vaan+pihisi+ja+sihisi.+Vissiin+vuotaa+taas.+Hoitsu+joskus+aina+neulalla+sitä+härnää+ja+sit+se+on+ihan+velttona.
23.10.2019 17:29
mula+on+jos+se+siivumi..+vusiimi?+Soviimi?+Siiseli?+Sopupeli?+soopeli?+Siis+tarkoitan+sitä+piisamia+mikä+on+pasissa.
23.10.2019 17:24
Moi+mä+olen+sikaonnellinen+rahaboi+chaing+maista+ja+lyön+vetoa+että+teen+teistä+pandoja+sekunnissa+ja+itkette+samalla+jo+sitä+ennen.+Kaikki+tämä+sekunnissa.+Olen+myös+melkoinen+sensei.
Oppilaat.+Onko+pelkoa+meidän+dojossa?+-Ei+sensei!
Onko+tappiota+meidän+dojossa?+-Ei+sensei!
Onko+vielä+kiljua+jäljellä+meidän+dojossa?+-On+pöntöllinen+sensei.
Kuka+päästi+pierun?+-Sensei!
Kuka+on+tyhjentänyt+toisen+renkaan+pyörätuolistani?+-Hoitaja+B2+osastolta+sensei.
23.10.2019 17:18
Unohdin+mainita+että+mulla+on+musta+amex,+rolls+royce+V12,+Mersun+V12,+T-Rod,+Mopar+ja+supervespat.+Supervesijetteihin+tilattiin+supre+porpelit+joiden+lapakulma+on+säädetty.+Kyllä+lähtee.+Vaimo+soitti+kipakan+puhelun+Thaimaan+suurlähetystöön+niin+alkoi+asiat+hoitumaan.
23.10.2019 11:32
Älä+tu+mussuttaa.+Mä+oon+rikkain+ja+matkustan+kaikkein+eniten+ja+sit+mulla+on+kaikkein+eniten+rantahuviloita+ja+suhteita.+Mulla+on+elite+status,+kunniakansalaisuus,+VIP+kokoelma+ja+jahtikokoelma+ja+muita+kelluvia+juttuja.+Hallitsen+lentämisen+ja+mulla+on+lentokortti+ja+merikapteenin+ajokortti.+Olen+rauhan+saavuttanut+karatesensei+ja+alle+sekunnissa+pistän+kaikki+itkemään+ennen+tyrmäystä.+Salaisuus+piilee+siinä+etten+käy+suihkussa+ollenkaan+ja+kaikki+muuttuu+pandoiksi+kun+tulee+silmä+tulehdus.+Sit+mulla+on+sukelluksen+opettajakortti+ja+moottoripyörien+opetuskortti.+Moottoriratakin+on+mutta+se+on+salainen.+Mun+ravintolat+on+tosi+salaisia+ja+koko+konserni+erittäin+salainen.+Kukaan+ei+tu+näkemään+mun+mitään+ellei+ne+marinoi+pallei+ensin+ja+päätä.+Hesassa.+Mulla+on+kuksa.
23.10.2019 10:35
Tulen+everstin+kanssa+kinppakyydillä.
23.10.2019 10:13
Minä+en+tarvii+ees+kunniakansalaisuutta+enkä+pasia.+Oon+ainoa+joka+voi+maskustaa+pelkällä+kelakortilla.+Kerran+söin+haimassa+kepandin+kaikilla+jalo+penoilla.
23.10.2019 08:20
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/koeajossa-kaikkien-aikojen-kallein-harley-davidson-ja-koko-2020-matkamallisto/fd588db1-1671-4683-b2f1-7f7835aee92a?ref=iltalehti:19af&utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=almainternal&utm_campaign=kiintea_kauppalehti_ohjausboksi&utm_content=ohjausboksi&_ga=2.29229500.1644805470.1571138297-1608769442.1571138297
Tuossa+linkki+tuohon+meidän+perheen+uusimpaan+laatupyörään+joka+edistää+läsnäolokasvatusta+ihan+mukavasti+kun+laittaa+pojan+tarakkaan.
21.10.2019 10:24
Ei+ole+tullut+shoppailtua+tässä+pariin+viikkoon+mitään.+Silloin+meidän+perhe+osti+huvilan+ja+jahdin+Espanjaan.+Laituripaikkakin+hommattiin.+Nyt+on+koeajossa+kaikkien+aikojen+kallein+Harley-Davidson.+Edelliset+prätkät,+T-Rodit+ja+Moparit+jo+hieman+tökkii.+Supervesijeteillä+tullut+vähemmän+ajeltua.+Suomen+jahdit+on+kaikki+talviteloilla+käännetty+ylösalaisin+pressun+alle.+Ai+niin+ostettiinhan+me+Espanjaan+toinenkin+vene.+2+x+400+hevosvoiman+moottoreilla+että+ei+tässä+ihan+ostelematta+olla.+Aika+hyvin+kulkee+tämä+Harley+ja+hintaa+on+kivat+kaheksakyt+donaa.+Lennätän+tän+Fugesta+Chiang+Maihin+niin+ei+tarvi+odotella+rahtia+niin+kauan.+Tällä+on+kiva+sitten+piipahtaa+vaikka+Puhuketissa.+Tein+kelpodiilin+tästä+luotettavana+käteisasiakkaana.
21.10.2019 10:23
Jouduin+tilaamaan+uuden+kelakortin+kun+vanha+kului+puhki.+Joinakin+päivinä+joutuu+näyttämään+se+kolmekin+kertaa.+Apteekissa,+Kelassa+ja+sairaalassa.+Nyt+mulla+on+kuvallinen+kelakortti+ja+se+on+laminoitu+kestämään+kovaakin+käyttöä.+Aika+siistiä.+Se+kelpaa+invataksissa+henkkareinakin.+Kela+maksaa+kyydit.+Kelatkaa+hei?
20.10.2019 23:42
Joo+ja+rahalla!!+Muuten+ei+tuu+diiliä.+Meillä+hommattiin+akalle+kelalta+rahat+ni+ei+tarvi+ite+maksaa.+Kaikille+akoille+kelarahat+ni+ne+on+sitte+ilmasia+ja+teoriassa+voisi+niitä+vähän+duunaa+kyl+te+tiiätte+mutta+mulla+ei+valitettavasti+se+oo+skulannut+vuosiin.+Oon+koittanu+kaikkea+mutta+se+on+kuin+märkä+nuudeli.+Ihminen+on+sitä+mitä+se+syö,+nyt+se+on+tosisdettu.
20.10.2019 21:11
Nyt+on+salmiakkikortsujakin+meille+jotka+tykätään+mustasta+ja+väkevästä.+Otin+poliisipäälliköltä+poskeen+kerran+niin+tuli+järkky+herppes+pakteeri+ylähuuleen.+Näytin+ihan+muurahaiskarhulta.
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/6d24f7e6-06a2-4c27-8cb6-b4271ed58cd6
20.10.2019 20:27
Olin+kuksan+kaa+makkaratalolla+hesassa.+mulla+on+siitä+kuvatodiste.+Heti+kun+dille+tuo+päänsä+ja+marinoi+pallit+niin+paljastan+sen+kuvan+taas+uudelleen.+Laitan+sen+sitten+pandaksi+näppärällä+sivupeukalon+iskusarjalla.+Luikkii+kuitenkin+karkuun+taas+tästäkin+vedosta.
20.10.2019 20:16
Voi+hyvänen+aika++niin+alkaakin.+Tää+on+se+ranskänkielinen+gabaree,+mutta+sinähän+muistaakseni+kuuntelet+sujuvasti+ranskää?
20.10.2019 20:06
Miksi+aina+rahalla?+No+kun+muuten+ei+saa.
20.10.2019 19:51
Mulla+oli+tossa+päivällä+rakkaudenkaipuu+ja+ehdotin+vaimolle+että+miten+olis+jos..+Se+tiesi+heti+mitä+tarkoitin+ja+toi+mulle+nuudelipussin+ja+kuolakaukalon.+Mä+en+pyörätuolilla+pääse+keittiön+kynnyksen+yli+ja+siellä+on+jotakin+ihme+ukkojakin+usein+pelkissä+speedoissa.+Vaimo+sanoi+että+ne+on+allaspoikia.+Ei+kai+niitten+aina+tarvi+olla+siellä+meiän+keittiössä+kuitenkaan?+Sieltä+kuuluu+oven+takaa+välillä+ähellystä+ja+lätinää.+Vaimo+sanoi+että+hän+tamppaa+mattoja+siellä+mutta+ku+meillä+ei+oo+mattoja.+Mutta+ihan+tosi+hyvää+aivoruokaa+nää+duunelit.
20.10.2019 19:41
Hyvin+sanottu+ja+se+on+kans+yks+asia+kun+ne+ei+hallitse+läsnäolokasvatusta+ja+sitten+ne+ei+ole+nähneet+aitoa+Thaimaata+niinkuin+minä+ja+ystäväni+kurre+jonka+kanssa+myös+lähetystössä+on+tanssittu+monet+kerrat+sotilaspuvuissa.+Hänen+sotilasarvonsa+kersnantti+ja+minä+olen+luuthintti.
20.10.2019 19:36
Raha+pitäisi+lailla+kieltää+sakkorangaistuksen+uhalla+ja+sitten+pattajaboissit+joutuisi+linnaan+kun+ei+olisi+rahaa+millä+maksaa+niitä+sakkoja!+viissataset+on+jo+kielletty.+Se+olisi+ihan+oikein+pattajapojille.+Rahat+vex+vex+vaan+niiltä.+Tuttavani+soittelee+feispuukissa+pattajapojille+ai+lav+juu+ja+sitten+ne+pojat+laittaa+rahaa+sille+ja+sitten+se+soittaa+seuraavalle+ja+sekin+laittaa+rahaa+kun+luulee+että+tulee+rakkaus+ihan+kohta+ja+ei+tulekaan+vaan+tulee+perintätoimistolta+karhukirje+pattajanpojalle.
20.10.2019 19:33
Me+ollaan+aidossa+Thaimaassa+täällä+juuri+nyt.+Istutaan+aidossa+thaimaalaisessa+talossa+joka+on+thaimaalaisten+koti.+Tunnelma+on+aito+thaimaalainen.+Ollaan+aidossa+thaimaalaisessa+talon+huoneessa+ja+syödään+aitoa+thaimaalaista+ruokaa+pussinuudeleita+ja+uunimakkaraa.+Meillä+on+aito+thaimaalainen+uuni+ja+poika+on+aito+thaimaalainen.+Me+ollaan+maailman+ainoat+oikeat+ja+aidot+thaimaalaiset+jotka+on+aidossa+Thaimaassa.+Muut+ei+ole+aitoa+Thaimaata+nähneetkään+vaan+keinotekoista.
Ihminen+viihtyy+kaikkein+parhaiten+kun+on+vaan+ihan+aidosti+siinä+läsnä+ja+läsnäolokasvattajana.+Lapset+ei+viihdy+aidosti+missään+vesipuistoissa+eikä+retkeilemässä,+vaan+kaikkein+eniten+ne+nauttii+thaimaalaisessa+aidossa+kodissa+suoritettavasta+läsnäolokasvatuksesta.+Ne+kasvaa+siinä+samalla+tekemättä+yhtään+mitään+ja+se+tulee+tosi+halvaksikin+kun+ei+koskaan+tee+mitään.+Mitään+tekemätön+lapsi+kuluttaa+vähemmän+ruokaakin+kuin+sellainen+joka+juoksentelee+ympäriinsä.+
Ole+sinäkin+läsnä+ja+aito+läsnäolokasvi.
20.10.2019 18:39
65 / 67