Sah wah dee khaa!
Olen thaimaalainen nainen ja haluan naimisiin länsimaalaisen omillaan toimeentulevan sisäsiistin pienimahaisen miehen kanssa. Nappausohjeita siis kaipaisin. Kiitokset jo etukäteen kaikista asiallisista neuvoista!
Terveisin,
Ratree Pakpao
Kuinka napataan hyvä länsimaalainen mies?
Anonyymi
2
81
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei ole koko sukua elätettävänä niin tule vaan.
Mulla on jo maha resupetteri ja mä olen jo täällä.. voin vakuuttaa sen.
Jos tiedät mikä on kela niin mä hommaan sulle sellaisen kortin.. kuvallisen. toimii apteekissa, terkkapalvelut kuukausirahat silmän tarkastus. hammas lääkärit, pussilippu keskustaan, voit käyttää meidän yhteistä kela wifiä laaja kaistaa, sähöt maksetaan sillä kortilla kaikki palvelut ja jos synnytät niin kelassa synnytät ilmaseksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764