Vapaa kuvaus

Aloituksia

72

Kommenttia

2244

1. Kerron+toistamiseen,+olen+seurannut+hybridien+kulutuksia,+Mutta+tosi+outo+testitulos+oli+kun+Auto+Bild+testasi++ison+Lexsuksen+++testikulutus+10.3l/100km.+Yhteenvedossa+toimittaja+kirjoitti,++tämä++syö++hybridien++uskottavuutta,+Itse+olen+kyllä+aina+epäillyt,+Jos+ihmiset+olisivat++REHELLISIÄ++ITSELLEEN+ja++edellytyksenä+tietysti++laskutaito,++Hankintahita+on+jo+niin+iso,+että+se+syö+tuon+polttoaine+edun+.+JA+HUOMIOI+tämä+koskee+KAIKKIA++AUTOMERKKEJÄ+joissa+on+tätä++helvetin+kallista++huuhaa+tekniikkaa.+Pitää+myös+huomioida,+että+monet++moralisoivat+ja+haluavat+maksaa++ilmasto+vouhotuksesta,,+jopa+näitä++10,3+l/100km+kuluttavien+"lexsus"kuskien+rinta+on+rottingilla,+KATSOKAA+.....Pidän+huolta+ilmastosta!!!!!!!!!
  2. Rauha,+Matti,++Anna,+++Ville,++Kustaa++ja+++Aina++Siinä++sisarusparvi.+++=Anna++aina++rauha++mat-kus-ta-ville.+No+tätä+neuvoa+hallituksen+ei+pidä++noudattaa,++Mutta+Suomen+kannalta++sisarusparven+koko+olisi++suotavaa.+T:++Maalaisjärjellä+ja+sydämensivistyksellä+varustettu+TOLKUNMIÄS,++Lähellä+sinua+Kaukana+kalliista+ja+demokraatista.