Vapaa kuvaus

Aloituksia

72

Kommenttia

2244

1. Työllistää+pitäsi+ja+kovasti.+Olen+saanut+idean+josta+jopa+olen+alustavasti+kertonut.++NYT++ASTUN+"eteenne"++LEIJONANLUOLAAN,+ja+pyydän+apua.+Ainakin+kahdesta++merikontista+olisi+kysymys,+niiden+maksamiseata+ja+saamisesta+Suomeen.+Olen+ajatellut+satsata+ensi+VAPPUUN.+Sydäntäni+lähellä+on+eritysesti+vappukulkueisiin+osallistuvien++rahat+,Siispä++jokainen++kulkueen+jäsen+varustautuu++seuraavasti.+++Päähän++"TYTTI++TUPPURAINEN++"+naamari+Kirkkaan+punaisine+huulineen.+(((((((((Kiinalaista,++testit+täyttävää+laatua))))))))))))))KAIKILLE+kulkueen+jäsenille++YKSI+WC-paperi+rulla,++jonka++jokaiseen+arkkiin+on+painettu++RINTEEN+++VAPPUSATANEN,+näitä+demokraatit+riistävät++ja+siroittelevat++kulkureitille.++((((((((((((((Helposti+hajoavaa+Kiinalaista+ja+korkealaatuista))))))))))))))))+JOKAINEN++tytti+tuppurainen+naamarilla+varustettu++vappudemari+heiluttaa++UUTTA+++EU-lippua.(((((((((((((((Kiinasta+tilattua))))))))))))+lipussa+on+PUNAINEN++pohjaväri++ja+KELTAISET++tähdet.++Kaupungin+vuokrapyörät+varustetaan+((((((((((((Kiinasta+tilatuilla)))))))))))+"homppelipekka++satuloilla,+Satula+on+valmistettu+huolella+höylätystä+ja+hyvin+lakatusta++harjanvarresta+,+pituudeltaa+n.+185mm+pitkä++,+ei+siis+mikään+kyllästetty++sähkötolppa(tarkkanäköisen++lisäys)+.+Nyt+pyydän+Suomalaisilta++LEIJONILTA+++2+miljaardia+(((+kyseessä+useampi+merikontti))).+että+toimitus+saataisiin+hyvissä+ajoin+ennen+vappua+Suomeen.+Rahat+menee+jakelun+järjestämiseen,+ja+varastojen+rakentamiseen+ja+ylläpitoon.Arvoisat"+kuulijat"se+huomioikaa,+TÄMÄ++ON++MERKITTÄVÄ++TYÖLLISYYSTOIMI.+Tämän+hallituskauden+isoimmasta++työllistämis+projektista+on+ilman+muuta++kyse.