Vapaa kuvaus

Aloituksia

72

Kommenttia

2244

1. Jospa+jostain+löytysi+yhtä+viisas+politiikko,+kuin+mitä++ihmisenä++olen,+tämä+sairas+eu-bryssel+suljettaisiin+välittömästi,+tuo+paska+on+tyhjästä+luotu,+tyhjän+päälle.Esimerkki.+Jalkapallokentän+keskelle+asetettiin+pallo.+Yhteen+kulmaan+tuli+ETANA,+toiseen+kulmaan+tuli+JOULUPUKKI,+kolmanteen+kulmaan+asettui+TUHKIMO,+neljänteen+kulmaan+marssi+VIISAS+POLITIIKKO++Kysymys,+kuka+näistä+ensimmäisenä++koskettaa+palloa+.......+VASTAUS=++Etana,+KAIKKI+muut+ovat+taruolentoja!!!!!!!!!!!!
  2. Yhteikunnan+rahoittamassa+asunnossa+yhteiskunnanvaroilla+elävä+vihervasuri+uhittelee+omaisuutensa+esim.+asuntonsa+ja+maaomaisuutensa++ja+veronsa+maksaneille+yhteiskunnan+tukipilareille.++Näin.++MINÄ+haen+heidän+pihapiiristään+marjat+ja+sienet,+pistän+lukon+heidän+"porttiisa"++ja+haulikon+rullaan+kaulaan.,+Voi+sinua+riekkuva+ja+uhitteleva++sossupummi.+Onko+niin+,+että+voimme+tulla+sinne+yhteikunnan+omistamaan+asuntoon+,emmekä+välitä+alaoven+lukoista,+tulemme+sinne+yhteikunnan+omistamaan+asuntoon+,+lyöden++asunnonoven+vasurin+kaulaan,+ja+pistämme+leijumaan+parvekkeelta,+siis,+ellei+poistu+vapaaehtoisesti.+Tolkunmiähenä+olen+sitä+mieltä,+ellet+sinä+vasuri-pösilö+noudata+lakia,+niin+sinun++on+turha+huudella+virkavallan+perään,+jos+lentomatkasi+jälkeen+vaikka+siihen+pystyisitkin.+,+Kestätkö+ehdottamaasi+viidakonlakia++ja+sen+mukanaan++tuomaa++omankädenoikeutta+?
  3. Ei+kai+haavito??????