Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ali-Baba
profiilit
Ali-Baba
Ali-Baba
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2567
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+tietenkään+lue+mitä+täällä+kirjoitatte.+Saatte+kirjoittaa+täällä+ihan+rauhassa+mitä+vaan.+Minä+palaan+vain+jos+joku+teistä+tulee+häiriköimään+aivan+asiallista+ja+täysin+hyväntahtoista+neutraalia+ketjua
Eikö+vaan+uppoa+tajuntaan+että+jos+tulette+häiriköimään+aiheetta+niin+samoin+kuin+Edsonilta+niin+täältä+pesee+sekä+linkoaa!+Tosin+vain+jos+ei+ole+parempaakaan+tekemistä+ja+näyttää+siltä+että+meillä+eläkeläisillä+ei+ole.+Ei+haittaa+näemmä+siipat+eikä+perhe+elämäkään+ympärivuorokautista+vihan+viljelyä.+Minä+sentään+olen+ihan+yksin+eikä+ole+ketään+sormetonta+kotona+jonka+vuoksi+täytyy+vihaansa+purkaa+ulkopuolisiin
24.02.2020 18:05
Pyytäkää+vaan+lisää,+minulla+on+valmiina+muutama+arkillinen+ja+lisää+syntyy+pyynnösrtä+juuri+sen+verran+kuin+pyydetään!
Edson+lähettää+omasta+puolestaan+ihan+omansa+jos+haluaa+teidän+kanssa+tekemisissä+olla.
Minä+olen+täällä+nyt+siksi+että+LiisaO+erikseen+kävi+pyytämässä+paluuta+kertomaan+miten+ihania+he+ovat!
24.02.2020 17:47
Tämän+otan+lähettämättömistä+kommenteista+ilkeille+valehtelijoille+ja+ikuisen+riidan+haastajille+jotta+saisitte+kaipaamaanne+huomita+ja+juuri+niin+totuudemukaiasen+kun+sen+ansaitsette:
Älkää+hyvät+entiset+ystävät+pyytäkö+minua+tänne+elämä+ketjullenne+harjoittamaan+suo+lepakon+vuoksi+verbaaliakrobatiikkkaa.
Minä+en+sitä+halua.
En+ole+koskaan+halunnut.
Se+mitä+on+syntynyt+johtaa+kaikki+suolepakkoon+ja+teidän+sen+kopioioitumisseen+ja+aina+yhtä+valheellisin+ja+väärin+perustein.
Laittakaa+itse+se+lepakko+kuriin+ja+pitäkää+se+täällä+niin+minä+annan+omalta+osaltani+takuun,+että+saatte+olla+minun+puolestani+ihan+rauhassa+ja+sitä+mitä+koette+olevanne.
Muiden+osalta+en+luonnollisesti+voi+takuita+antaa+mutta+kuten+olenkin+niin+voin+kohteliaasti+esittää+ajateltavaksi+kielenkäyttötavan+moderointia.
Vai+onko+todella+niin,+että+ette+keksi+muuta+keskustelunaihetta+kuin+ylläpitää+keinotekoista+riitaa+aivan+turhasta.+Lepakon+kanssa+tilanne+on+aivan+toinen.+Kysen+on+kateudesta+ja+vainoharhasta+eikä+siihen+mikään+valitun+kohteen+sana+mitenkään+vaikuta.+Senhän+olette+varmaan+havainneet+yli+10+vuoden+ajalta+jos+vaan+olette+kyenneet+asioita+edes+marginaalisen+objektiivisesti+arvioimaan.+Teillä+on+kuitenkin+joukkopalautuksen+mahdollisuus+sukupuolikiintiöllä+ja+sen+luomalla+sisäisellä+ymmärrys+symbioosilla+mikä+on+kaikissa+yhteis+actioneissa+näkynytkin+erittäin+selvästi.
Näette+ihan+omin+silmin+tämänkin+ketjun+viimeisistä+kommenteista+että+suo+lepakolla+on+todella+vaikea+vainoharhavamma+ja+se+tarrautuu+minuun+kuin+viimeisenä+olkenaan+hengissä+pysymiseen.+Minä+vaan+toistan+että+minä+en+halua+siitä+edes+kuulla+enkä+yhtään+enempää+virtuaalisiakaan+painajaisia
Saatatte+ehkä+jonain+hereilläolon+hetkenä+ymmärtää+miksi+ja+miten+jotkin+asiat+toimivat.+Tosin+en+aio+niitä+sen+tarkemmin+aukaista.+Kyllä+teidän+on+sentään+jotain+pystyttävä+kitsekin+päättelemään.+Ellette+pysty+niin+eipä+sitten+juurikaan+toivoa+ole+vaan+olette+muuttuneet+suo+lepakon+peräpukamiksi!
24.02.2020 17:45
Tässä+yritän+pistää+rästi+faileja+vähän+niputtamalla.+Katsotaan+päästääkö+robo+läpi+vai+käynkö+kenties+itse+poistamassa+omiakin+juttujani!
Tässä+siis+erä+venäläisiä+vesiasuntoja+sisävesiltä.+On+Igorillakin+luomiskykyä+ihan+kotitarpeisiin
https://www.youtube.com/watch?v=cEVXsyNSKkc
https://www.youtube.com/watch?v=HaIBfESPX0g
https://www.youtube.com/watch?v=Uc8--vYjR1c
https://www.youtube.com/watch?v=9ggH_943bJY
Seuraavan+pikkusarjan+camppreitä+laitan+erilaisista+hyvin+kompakteista+aina+polkupyöräänkin+rakennetuista+camppereistä+kunhan+ensin+näkee+montako+kopiota+nykyrobo+sallii.
Muuteen+laitan+muita+asioita+yhdellä+liitteellä+silloin+kun+olen+aktiivina+keskuksessa.+Tai+olen+juonut+pullon+rommia.
Huomasin+toki+että+paskalinko+ei+kestänyt+pysyä+pois+tältäkään+ketjulta.+No+eihän+se+yllätyksenä+tullut.+Minkä+paska+luonteelleen+voi
Paskalingon+nimi+oli+lähetteessä+LiisaO
24.02.2020 17:39
Tässä+yritän+pistää+rästi+faileja+vähän+niputtamalla.+Katsotaan+päästääkö+robo+läpi+vai+käynkö+kenties+itse+poistamassa+omiakin+juttujani!
Tässä+siis+erä+venäläisiä+vesiasuntoja+sisävesiltä.+On+Igorillakin+luomiskykyä+ihan+kotitarpeisiin
https://www.youtube.com/watch?v=cEVXsyNSKkc
https://www.youtube.com/watch?v=HaIBfESPX0g
https://www.youtube.com/watch?v=Uc8--vYjR1c
https://www.youtube.com/watch?v=9ggH_943bJY
Seuraavan+pikkusarjan+camppreitä+laitan+erilaisista+hyvin+kompakteista+aina+polkupyöräänkin+rakennetuista+camppereistä+kunhan+ensin+näkee+montako+kopiota+nykyrobo+sallii.
Muuteen+laitan+muita+asioita+yhdellä+liitteellä+silloin+kun+olen+aktiivina+keskuksessa.+Tai+olen+juonut+pullon+rommia.
Huomasin+toki+että+paskalinko+ei+kestänyt+pysyä+pois+tältäkään+ketjulta.+No+eihän+se+yllätyksenä+tullut.+Minkä+paska+luonteelleen+voi
24.02.2020 17:37
Terve+Edson,
Niinkuin+me+miehet+keskenämme+tiedämme+niin+kukaan+meistä+ei+ole+kenenkään+pomo+vaan+se+mitä+esitämme+on+poikkeuksetta+yksilöllistä+näkemystä+ja+ajattelua.
Naiset+sensijaan+toimivat+symbioottisilla+kananaivoilla.+Yksi+liikauttaa+siipeä+yhteen+suuntaan+ja+muut+liikauttavat+omaansa+välittömästi+ajattelematta+täsmälleen+samoin.+Sen+näkee+lintu+ja+kalalaumojen+yhteisaivotoiminnasta.
Olisi+se+kuitenkin+ajatuksenakin+ihan+liian+vapaata+ajatella+että+kanalla+olisi+särjen+aivot!
Siksi+minäkään+en+voi+antaa+mitään+määräystä+enkä+edes+kovin+kovanlaatuista+ohjetta.+
Nyt+kun+tiedän+että+sinä+olet+joka+tapauksessa+rehellisempi+ja+moraalisempi+sekä+haluat+kaikille+paitsi+persuille+parempaa+niin+olen+kyllä+sinun+asiaymmärryskannallasi,+minkä+osaan+seuloa+pois+käytetyistä+persoonallisista+ilmaisutavoista.
Voin+kuitenkin+toistaa+omana+neuvonani,+että+mitenkään+et+voi+vaikuttaa+kanalaumaan+jolla+on+kalan+aivot+vaan+voit+joko+olla+laisinkaan+heihin,+viittaamatta,+jos+viittaat+ja+saat+aggressiivisen+palautteen+mitärttömästä+ilmaisusta+niin+et+noteeraa+sitä+lainkaan+ja+jos+vastaat+niin+vastaat+vain+kavereillesi+ja+järkeville+ihmisille+osoitettuna.+Sitten+on+vielä+se+mahdollisuus+että+viet+keskustelun+lähettäjän+kentälle+tai+minimillään+jos+joudut+antamaan+räyhän+ansaitsemaa+palautetta+niin+kopioit+sen+räyhöjen+lähtöketjulle+koska+siellä+heidän+kanan-kala+aivo+elämänsä+ja+konspiraatioiden+ja+henkilöiden+mielikuvaterrorin+maailmansa+on.+Se+rähinöinti+on+heidän+happensa,+jota+ilman+heille+kävisi+kuin+lokakuisille+kurtturuusuille.
Paras+vaihtoehto+minun+mielestäni+on+täysin+unohdaa+heidän+kuulumisensa+edes+muodollisesti+samaan+lajiin.+Joka+lajillahan+kuitenkin+on+epämuodostumansa+ja+ongelmayksilönsä.
Kyllä+minä+senkin+ymmärrän+että+sinua+kutkuttaa+olla+jonkintasoisessa+rupattelussa+mummojen+kanssa.+Rupattelisinhan+minäkin+mutta+minun+kohdallani+se+alkuperäinen+elämänkateelinen+omassa+elämässään+katkeroitunut+sai+muut+tuekseen+ja+tukijoikseen+joten+minulla+ei+ole+mahdollista+palata+rupattelijaksi+entiseen+tyyliin+edes+niiden+kahden+kanssa+mihin+vielä+muutama+vuosi+sitten+pystyin+ennenkuin+se+ja+sen+silloinen+kertakäyttösulho+aloittivat+yhteisvyörytyksen+ja+kuten+aina+valheellisella+ja+täysin+tuulesta+tulkitulla+perusteella.
Minulla+ei+siis+ole+mitään+ongelmaa+sen+kanssa+että+sinä+itsenäisenä+ja+itsenäisyytesi+säilyttävänä+rupattelisit+vaikka+jopa+sen+kanssa+mikä+on+minun+jahtaajani+ja+minkään+anteeksi-tai+armonannon+ulkopuolella+lopullisesti+ollut+jo+vuosia.
Eikä+luonnollisesti+sen+kanssa+että+Puosu+juttelee+missä+haluaa+jutella
Tässäkin+kelaan+pääasiassa+jo+tänmne+pohjalle+ja+postitan+juttuni+niin+ettei+tarvitse+edes+vierittäessä+nähdä+niiden+juttuja.+Tosin+olen+jo+oppinut+sellaisen+vieritystekniikan+että+mieleen+jää+vain+kuka+kommentin+on+kirjoittanut+ja+sisältö+jää+usvaan.+Sen+sisällön+kun+saa+ihan+selvästi+haistettua.+Siinä+on+aina+niin++niin+tuttu+kalan+ja+kakkelin+yhteistuoksu
24.02.2020 17:25
Huonostipa+kävi+Edsonin+hyvälle+ketjuyritykselle.+Heti+hyökkäsivät+myöhempien+aikojen+uusbalehtelija+edellä+ja+kaikkien+konspiraatioiden+ja+mielikuvavääristysten+ja+emävaleisden+ilkein+isoisoäiti+jyräämään.
Edsonia+neuvoisin+niin+kuin+aina+että+nämä+on+syytä+joko+ohittaa+tai+viedä+asia+heidän++valeiden+synnytysketjulleen+varmuudella+kaikkien+sikäläisten+havaittavaksi,+että+tällaisten+kanssa+olette+symbioituneet+ja+alistuneet.
24.02.2020 16:27
Edsonille+voin+kertoa,+että+se+mitä+ammusta+ajattelet+on+valitettavasti+totta.+Hän+osoittaa+sen+nyt+jo+tässäkin+ketjussa+erittäin+tunnistettavalla+vale+tai+oikeastaan+sitkin+pahempi+eli+venäläisen+kaksoisvaleen+luokkaa+olevalla+yksinkertaisella+strategialla+leimata+henkilö+mielikuvalla+mikä+on+täysin+tuulesta+temmatt+ja+minkä+jokainen+oikeasti+totuudesta+voi+kyllä+ylläpidon+kautta+selvittää.
Ali+ei+ole+koskaan+tehnyt+yhtään+valitusta+tai+ilmiantoa+saatikka+poistattanut+kenenkään+kommentteja.+Ammu+vain+näin+väittämällä+pyrkii+oppiäitinsä+tavoin+luomaan+valheellisen+mielikuvan+persoonasta.+Se+on+kaikella+moraalisella+mittarilla+väärin+ja+halveksittavaa+mutta+tunnetusti+uppoaa+kannattajiin+kuin+Obama+Trumppiin.+Se+että+juuri+tuota+mielikva+sa+eräiden+toimesta+muutakin+suorempaa+valehtelua+on+harrastettu+ei+anna+mitään+mahdollisuuksia++järjelliseen+keskusteluun+luonnevikaisten+kanssa+ennenkuin+he+itse+kykenevät+näyttämään+"että+nyt+on+huumeiden+käyttö+lopullisesti+lakkautettu"+Huumeella+tietysti+tarkoitan+henkistä+valehteluhuumetta+ja+addiktoitumista+siihen.
Se+mitä+Edson+sanoi+oliko+se+toisessa+tai+kolmannessa+kommentissaan+ei+ollut+mitenkään+keskustelunormien+ulkopuolella+ja+kenen+tahansa+järjissään+olevan+olisi+pitänyt+se+kestää,+Nämä+eivät+kestä+ja+se+taitaa+johtua+juuri+siitä,+että+he+ovat+itselleenkin+kehittäneet+elämän+mikä+elää+valheesta+ja+väärentämisestä+kuten+tuo+Ali+poistattanut+viesteja.
Edson+olisi+tietenkin+vieläkin+voinut+valita+sanansa+toisin,+mutta+raja+se+on+siinäkin+milloin+se+muiden+vaatimuksesta+muuttuminen+alkaa+olla+persoonaan+kajoamista+ja+nöyryytyksen+yrittämistä.+Onneksi+luotan+siihen,+että+Edsoniakaan+ette+pompottele,+ettekä+nöyryytä+vaan+saatte+takaisin+ansionne+mukaan.
Kukaan+ei+anna+paskapalautetta+syyttä+kenellekään+täältä+ilmansuunnalta+missä+minä+ja+Edson+asustelemme
24.02.2020 15:02
Ennen+kauppaan+lähtöä+huomaan+että+eipä+saanut+tämäkään+ketju+kauaa+rauhassa+olla+ilman+täysin+perusteetonta+räyhähyökkäystä+ja+kuten+tavallista+säestettynä+valeilla+että+minä+muka+olisin+mitään+poistattanut.+Se+on+nimittäin+niin,+että+kukaan+ali+tai+harvemmin+muukaan+voi+kenenkään+kirjoituksia+poistattaa,+sen+tekee+robo+tai+moderointi+jos+joku+on+henkilökohtaisesti+valittanut+jostain+kommentista+mitä+en+usko+enää+edes+mummujen+tekevän+kun+siitäkin+jää+jälki+ammattivalittajasta+moderoinnin+ja+ylläpidon+listoille.
No+eihän+tuollainen+hyökkäys+mikään+yllätys+ollut+vaan+täysin+ennakoitu.+Mihinkäs+kirppu+karvoista+pääsisi?
Erityisen+valitettavaa+kuitenkin,+kun+toiset+eivät+mitään+muuta+toivo+kuin+saada+kirjoitaa+mieluisiksi+kokemistaan+asioista+joutumatta+oksentamisen+kohteeksi.
On+kuitenkin+aina+hämmästyttävää+nähdä+jonkun+syyllistyvän+noinkin+alkeelliseen+valehteluun+kuin+ali+olisi+poistattanut+jonkun+kommentteja.+Hyvin+on+esikuvalta+väärentäminen+ja+alhainen+huijauskeskustelu+opitti.
24.02.2020 11:55
Tänään+on+käytävä+täydentämässä+varastojaan+kun+ei+ole+vielä+pakkaset+eivätkä+povatut+lumirypäykset+niskassa.+Pitää+myös+purkaa+niitä+kansioon+jääneitä+planeetan+yleisaiheita+musiikista,+vesiteistä+campingist+ja+tässä+kuvaus+Lepanton+meritaistelusta.+Senkin+olette+kokonaan+unohtanee,+jos+edes+kouluaikana+ollut+historian+tunnilla.+Minulla+kyllä+oli
https://www.youtube.com/watch?v=StPeJLHxv-o
24.02.2020 11:07
Tämä+varsinainen+ajan+vietesaitti+todella+pudottaa+ketjua+alaspäin+nopeammin+kuin+alottelijoiden+alakategoria.+Aloittelevia+on+koko+ajan+ollut+varsin+vähän.+Kaikki+uudet+tulijat+ovat+ajanvietteessä+ja+monilla+muilla+pääsaitella,+myös+yhteiskunta+saiteilla+millä+on+ajoittain+varsin+laadukasta+ketjuakin,+mutta+ei+sielläkään+ns.+turvassa+kauaa+pysy+vaan"hakija"+löytää+kun+on+tarpeeksi+innokas+hakukone+päällä.+Viimeksi+minun+siellä+aloittamani+ketjun+missä+ehti+jo+käydä+ihan+ulkopuolisia+vierailijoitakin+löytyi+muistaakseni+kohdassa+noin+19+kommenttia+ja+katkaistiin+samantien.
Näin+minä+tulen+toimimaan+jatkossakin+eli+itse+aloittamani+ketjun+katkaisen+jos+sinne+tullaan+ns.+tunkeutumaan+ja+jatkan+kirjoittamista+muualla.
24.02.2020 10:36
Minulle+on+ihan+OK,+että+aloitit+täälläkin.+Kirjoittelen+sinne+missä+sen+voi+vapaasti+tehdä.+Olenkin+jo+myös+kirjoitellut+yksittäisiä+kommentteja+muualla+Suomen+harvoilla+järkiketjuilla.+Pääosin+tietysti+tunnistamattomana,+jotta+en+joka+kommentti+tai+kirjoituspaikkaan+saisia+jahtaajia+kimppuuni!+Minulla+nimittäin+riittää+aina+jossain+vaiheessa+vuorokautta+kirjoittamis+ja+kokemis+intoa+eli+käyn+eri+paikoissa+ja+sitten+siitä+tulee+värinää+kirjoitussormeen.
Toivottavasti+tämäkin+aloituksesi+pysyy+hyökkäyksiltä+vapaana.+Edellinenkin+pysyi+noin+200+kommentin+verran,+mikä+oli+jo+selvää+parannusta+sitä+edellisiin..
Salpausselän+kisat+pitäisi+rtulla+mutta+onko+siellä+lainkaan+lunta+vai+tuleeko+nyt+viikon+puolesta+välistä+lunta+tupaan+niinkuin+meteoronoomit+hiukan+povaavat.
24.02.2020 10:26
No+ehtiköön+alta+pois+tasapuolisen+taiteen+nimissä+Slaavilaisia+tanssejakin+ennenkuin+näkö+kokonaan+häviää+tämän+yön+osalta
https://www.youtube.com/watch?v=xpEOUP7gJC8
24.02.2020 01:51
Ennekuin+unilääke+alkaa+täysteholla+"sokeuttamaanm",+niin+menköön+tässä+vesistöjen+varsilla+suville+vähjän+mallistoa+todellisista+puusta+tehdyistä+pikku+viospaimellsa+varustetuista+vesikodeista.+Nämä+eellen+väärin+lukenut+jossain+>Venätällä
https://www.youtube.com/watch?v=Q-2SjR-U7WM
24.02.2020 01:36
Tuosta+äänentoistosta+puheenollen,+tulee+mieleen+kun+Edsonilla+oli+ongelmia+kadonneen+äänen+kanssa+ja+se+sitten+palasisi+jotain+muuta+ohjelmoidessa.
Minulle+nimittäin+sattui+aamun+puolella+niin,+että+ääni+katosi+seken+juu+tuubin+ja+en+aluksi+onnistunut+sitä+palauttamaan+millään+säädöllä,+asetuksella+enkä+edes+lataamalla+uuden+realtekin+driverin.+Se+sitten+palautui+niin,+että+kävin+vanhantyylisestä+control+managerista++poistamassa+koko+realtekin+ja+sen+jälkeen+käynnistämällä+koneen+ihan+pelkällä+wintouhka+10+ohjelmalla+ja+kas+kummaa+kadonnut+ääni+palasi+ja+mikä+yllättävää+mielestäni+entistäkin+parempana+eli+tunnetussa+realtekin+ohjelmassa+oli+jokin+ristiriita+wndowsin+kanssa+mikä+puhkesi+lopulta+lakoksi+ja+lakko+raukesi+vasta+poistamalla+kiky+tunnit+ja+korvaamalla+ne+kaksinkertaisella+määrällä+lomaa+vähennettynä!
Se+on+usein+niin+että+näissä+vimpaimissa+voi+jokin+toimintahäiriö+tulla+melkein+mistä+vaan.
Telkassa+oli+Lauantaina+jos+jonkinnäköistä+kielen+katoamista+ja+se+taas+ratkesi+irroittamalla+koko+telkka+töpselistä+ja+irroituksen+aikana+vähän+heilutella+antenni+ja+maksukorttien+liitoksia+ja+kas+kummaa+virtaa+perään+ja+kaikki+oli+palautunut+ennalleen.+Juuri+nyt+siis+toimivat+täysi+sekä+telkka+että+tietokoneen+äänentoisto.+Nettiyhteys+kuitenkin+pätkii+ja+sitä+en+ole+vielä+saanut+kalastettua+esiin,+mikä+sitä+alkoi+yhtäkkiä+aiheuttamaan.+Mahdollisesti+siinäkin+on+käytävä+se+nopea+modeemi+irroittamassa+virrasta+ja+liikutella+kaikkia+yhteyskaapeleiden+liitoksi+ja+käynnistää+sitten+uudestaan
Huomenna+pitäisi+vääntäytyä+vankkurimatkalle+hakemaan+lumien+varalle+vähän+tarvikkeita,+muunmuassa+nukahtamislääkettä+minkä+viimeiset+otin+juuri+edellisestä+reseptistä.+Hyvää+lääkettä,+mutta+ei+helpota++kiipparin+käsittelyä
Taidan+taas+alkaa+palata+samettikukka+kantaan+sillä+osa+niistä+ovat+todella+hienoja+eikä+tarvitse+multia+ja+vesihuoltoa
24.02.2020 00:50
Tässä+on+kuitenkin+Edsolventille+sopivaa+aamupalaa.+Koetko+olevasi+syyllinen+yksityisautoilija+kuten+tässä+Suomen+ketjussa+kuvaillaan
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16256035/taas-on-yksityisautoilija-paha-ihminen?utm_source=suomi24&utm_medium=luetuimmat
24.02.2020 00:31
Ja+sopivaksi+tuutu+musiikiksi+sopinee+annos+Paul+Mauriatin+vuonna+61+tunnelmoittamaa+pariisilaismusiikkia.+Aamumuzakaksi+tämä+on+kyllä+liian+nmopeaa:
https://www.youtube.com/watch?v=elTOPsMTX2o
24.02.2020 00:28
Jos+Edson+herää+aikaisin+aamulla+ja+mahdollisesti+pohtii+uuden+ketjun+aloittamista,+niin+ellet+halua+avat+omaa+ketjua+niin+avasin+sellaisen+ajanvietteen+puolella.
Tervetuloa+sinne+vaan+ja+niinkuin+itse+tämän+ketjun+aloituslauseessa+kirjoitit+niin+yritetään+pysyä+asiassa+ja+jättää+provosoitu+riidanhaku+niille+jotka+siitä+"työkseen"+elävät+ja+joilla+muuta+elämää+ei+ole.
Asialliseen+porinaan+mahtuu+kaikenlaista+mukaanlukien+erilaisia+näkemyksiä+ja+katsontakulmia+asioille
Jos+perinteelliset+riidanhaastajat+seuraavat+panssarivaunuilla+niin+aloituksessani+on+esitetty++potentiaali+malli+miten+toimia+sellaisessa+tilanteessa+eli+viedä+se+tekaistu+riita+riitelijän+omalle+pihalle
23.02.2020 23:27
Laitetaanpa+ihan+jonon+alkuun+hiukan+erilaisempaa,+mutta+erittäin+korkealuokkaista+ja+erilaisten+instrumenttien+ääniä+aidon++paikallistaiteilijan+laulamana+ja+soittamana.
Äänet+ovat+mahtavia,+jos+on+hyvä+äänentoisto.+Rytmit+ihmeellisiä.
https://www.youtube.com/watch?v=IqVWKpYA3bI
23.02.2020 23:13
Tässä+tämän+uuden+ketjun+ensimmäinen+varsinainen+kommentti+aloitus+kappleen+jälkeen:
Kun+yritämme+taas+kerran+käynnistää+ketjua,+jolla+voisi+keskustella+avoimin+mielin+maailman+ja+maan+tapahtumista.+Vaihtaa+tietoa+ja+käyttää+siinä+hyviä+muiden+tuottamia+kulttuuri-poliittinen-ja+tiede+linkkejä+ja+artikkeleita+niin+voimme+ensimmäisenä+aloittaa+BBC+Reel+tiedeohjelmasta+missä+pohditaan+kaksoisuniversumin+mahdollisuutta:
https://www.bbc.com/reel/video/p083yshg/could-the-big-bang-have-created-a-hidden-twin-universe-
Tämä+pohdinta+nimittäin+kertoo+miten+kaikkein+älykkäimmät+tiedemiehemmekin+antavat+avoimelle+asioiden+katselulle+täyden+madollisuude+kurtistumasta+kuihtuneeksi+ruusuksi,+mistä+ohjelman+keskellä+on+muuten+hieno+kuvaus.
Tiedemiehet+kykenevät+tällaiseen+keskusteluun+siitäkin+huolimatta,+että+jopa+itse+big+bang+on+kaikkea+muuta+kuin+kaiiken+tunnustama+tapahtuma.+Se+onkin+vain+osan+tiedemiehistä+käyttämä+tämän+hetken+ajatus+universumin+synnystä.
Tätä+voisi+Puosukin+pohdiskella+miettiessään+idätyspotaattiensa+jakautumista+ja+kasvun+suuntaa:)
Seuraavaksi+aletaan+purkamaan+loman+aikana+syntynyttä+kulttuurilinkkien+pinoa
23.02.2020 23:03
51 / 129