OTLMaxPilkun-Nussila

Aloituksia
56
Kommenttia
144
- Trump laittaa hihhulit sekoamaan!Katsokaa vaikka Uuden Suomen Puheenvuorosta. Käppänät ja nuoremmatkin ovat täysin TDS:n lumoissa.293
- Joko Ukraina on antautunut?Olen ollut törkeässä humalassa viimeiset 5 viikkoa, joten olen hieman sekaisin maailman menosta. En silti ole muuttunut6196
- I am back! Kumartakaa RKP:lle, tyhmät ali-suomalaiset!Otan penkistä 5 kertaa ja olen yli-ihminen. Persut ovat ali-ihmisiä!2263
- Ei me päästykään NATOON, hähäähäähä!Jotkut hullut US:ssa väittivät, että sinne päästään helpolla. Kuten Homomajuri ja Karjalan Kuikka. Vituix mänt. Voi vit33187
- Brittien apulupauksella voi pyyhkiä ahterin!– Vahvistamme, että jos jompikumpi maa joutuu hätätilaan tai hyökkäyksen kohteeksi, Suomi ja Yhdistynyt kuningaskunta au28122
- Typerykset uskovat brittien varmaan apuun– Vahvistamme, että jos jompikumpi maa joutuu hätätilaan tai hyökkäyksen kohteeksi, Suomi ja Yhdistynyt kuningaskunta au1119
- Typerykset uskovat brittien varmaan apuun– Vahvistamme, että jos jompikumpi maa joutuu hätätilaan tai hyökkäyksen kohteeksi, Suomi ja Yhdistynyt kuningaskunta au27141
- Olisiko Vietnam mukava paikka sotaa paossa?Nuorta pinppiä yms. Taitaa olla halpaa asua? Ja aatetovereita riittää. Ps. Olen viisain.3143
- Olisiko Vietnam mukava paikka sotaa paossa?Nuorta pinppiä yms. Taitaa olla halpaa asua? Ja aatetovereita riittää. Ps. Olen viisain.0127
- Haluan eturintamalleyhdessä Mikkolan ja Suutarin kanssa. Osaamme kiristellä kulmahampaita.0131
- Haluan eturintamalleyhdessä Mikkolan ja Suutarin kanssa. Osaamme kiristellä kulmahampaita.2176
- Isänmaalliset terveiset täältä ulkomailtaNatoon ja äkkiä. Sitten minäkin uskallan takaisin Munsalaan. Salaliittoillaan.7173
- Isänmaalliset terveiset täältä ulkomailtaNatoon ja äkkiä. Sitten minäkin uskallan takaisin Munsalaan. Salaliittoillaan.0138
- Kannattaa toimia pakkoruotsin kanssa kuten Zelensky venäjän kielen suhteenPakkoruotsi pois. Pelkkä suomenkieli pakolliseksi. Kun kerran lähes kaikki puolueet pitävät Zelenskya järkimiehenä, nii5163
- Sotapropagandan mukaan Putin näyttää sairaalta!https://flockler.com/thumbs/sites/604/09816805-0393696f-c749-4029-9e0d-cac4c1ffa124_s800x0_q80_noupscale.jpg Mutta hänh9171
- 1202
- US:ssa Mitler ja Hämäläinen kertoivat FAKTAA USA:n biolaboratorioista!Ja saivat hölmöt USA-fanit kimppuunsa. Olivat niin tyhmiä, etteivät edes uskoneet Rubiota ja Nulandia videolla. Pölkkypä3203
- 4136
- Paavo Väyrynen oli oikeassa Ukrainan sodan suhteenTäytyy sanoa, että Paavo on melkoinen tietäjä. Hyvä Paavo!0150
- Mitään Trumpin "impeachmentiä" ei tule tapahtumaan!Sehän on perustuslain mukaankin mahdottomuus. Naurettavaa, että jotkut kuvittelevat sen mahdollisuuteen edes. Saatanan t0136