Etelä-Pohjanmaan käräjäoikeus on tänään antamallaan päätöksellä hylännyt kansanedustaja Juha Mäenpäätä (ps.) sekä Ilkka- ja Pohjalainen-lehtien päätoimittajia koskevan syytteen.
Asia koski Mäenpään tekemää mielipidekirjoitusta, joka käsitteli Etelä-Pohjanmaan opiston rehtorin toimintaa raiskausepäilyssä. Kirjoitus sisälsi virheellisiä kohtia, mutta oikeuden mukaan Mäenpäällä oli vahvoja perusteita kirjoitukseensa, eikä tahallista kunnianloukkausta pystytty osoittamaan.
Persu voitti oikeudessa!
5
87
Vastaukset 5
- Anonyymi
Hieno juttu.
- Anonyymi
Jos persu voittaa, on oikeusjärjestelmässä vikaa.
- Anonyymi
Kristilliset arvot mielessään(?) Mäenpää kuitenkin antoi kirjoituksessaan väärän todistuksen lähimmäisestään.
- Anonyymi
Oikeus voitti,kyllä eduskunnan narttuja nyt vituttaa,kun eivät saaneet sotkettua mäenpäätä suohon T:hiihtäjä 47 härmästä
- Anonyymi
Mutta oliko se Mäenpään kirjoitus totta vai täyttä persua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581144- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50612
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20510SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459