Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hvp27
profiilit
hvp27
hvp27
Vapaa kuvaus
Aloituksia
52
Kommenttia
7560
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Glukoosi+on+hygroskooppista+ja+se+sitoo+vettä+ilmasta.+Veden+sitomisen+vuoksi+sitä+käytetään+kekseistä,+jäätelössä+ja+sinapissa.
13.09.2020 06:50
En+ole+erityisen+onneton+tai+yksinäinen.+Roikun+vaan+verkossa+ehkä+jotain+12+tuntia+päivässä+niin+täälläkin+tulee+oltua.
13.09.2020 06:35
Minä+luokittelen+leluiksi+kaiken+ei-välttämättömän.+Kai+sinäkin+harrastat+jotain?
13.09.2020 06:33
Minulle+leluja+ovat+ruuanlaittovälineet,+kamerat+ja+objektiivit+ja+työkalut.
Sosiaalista+elämääkin+on+mutta+nyt+on+aika+kiireistä+ja+kotonakin+rajoittaa+ihmisten+tapailua.
13.09.2020 06:31
Ebaystä+saa+halvemmalla+joskin+määrät+ovat+isoja.
13.09.2020 06:28
Oletko+varma+että+sinulla+ei+ole+paranoiaa?
13.09.2020 06:27
Ketoosi+poistaa+nälän+tunteen+eli+elimistö+kuvittelee+että+ruokaa+ei+ole+koska+eletään+ketoaineilla.
Rasva+ei+juurikaan+pidä+nälkää.
13.09.2020 06:25
En+juo+mäyräkoiria.
12.09.2020 13:39
No+pankkitilläkin+on+saldoa.+Ei+kannata+asua+kalliisti,+hankkia+lapsia+tai+autoa.+Kunnollinen+työkin+kannattaa+eli+kannattaa+opiskella+alalle+jossa+maksetaan+hyvää+palkkaa.
Minulla+vastike+on+200€,+suurin+osa+ravinnosta+halpaa,+liikkumiseen+menee+200€,+olueeseen+noin+350€,+leluihin+ehkä+300€+jne..+Tuo+on+yhteensä+reilu+tonni+ja+palkasta+jää+verojen+jälkeen+reilusti+yli+2500€+käteen.+Päälle+tietysti+omaisuustulot+eikä+velkaa+ole.+
Eläkkeellä+kulut+vielä+romahtavat+kun+elän+kesät+mökillä+ja+talvet+Espanjassa.+
Leluihin+lasketaan+myös+keittiötarvikkeet+ja+niitä+on+aivan+tarpeeksi.+Saatan+ostaa+Málagasta+yksiön+jos+asuntojen+hinnat+laskevat+koska+tavaran+rahtaaminen+on+hankalaa.+Tuolloin+voisi+elää+siellä+omilla+ruuvilla.
12.09.2020 13:17
Mielisairaalassa+elinikä+voi+kyllä+pidentyä+turhan+pitkäksi.
12.09.2020 12:08
Joo.+Palkasta+jää+säästöön+jotain+1500€+per+kk+eli+voin+ostaa+käytännössä+mitä+tahansa.+Toivottavasti+ensi+viikolla+löytyy+muikunmätiä.+Sen+sijaan+en+kykene+ostamaa+mangoa+6.5€+kilo...+.
Naapurissa+olevassa+Pitseria+ssa+pitsa+maksaa+15€+kpl+mutta+se+on+minusta+kohtuuhintainen.+Puolikas+per+kk+ei+kylläkään+aja+konkurssiin.+Samaten+naudan+sisäpaisti+(ravintolalaatua)+22+€+on+suorastaan+halpaa+kuten+ankan+rintakin.+Bollingeristakin+pidän+mutta+50€+per+pullo+on+liikaa.+Tavarat+sitten+kilpailutan+tiukasti+eikä+kaiken+tarvitse+olla+parasta+laatua.+Tosin+kuparipannuja+on+noin+1500+eurolla+ja+kallein+kokkiveitseni+maksaa+Japanista+tilattuna+350+€+ja+maksaisi+varmasti+yli+500+€+Suomessa.++Thermomixkin+löytyy.
12.09.2020 11:42
Viljaa+myrkytetään+vähän+koska+ne+eivät+tarvitse+myrkytystä.+Maanpäälliset+kasvikset+sen+sijaan+tarvitsevat+myrkytystä.
Typpilannoitus+saattaa+olla+eräs+syy+siihen,+että+suomalaisten+verenpaine+on+laskenut.
12.09.2020 10:41
No+pitsaa+en+juurikaan+syö+ja+jos+syön+niin+käyn+kyllä+mieluummin+hyvässä+Pitseria+ssa+jossa+se+pitsakin+on+kalliimpaa.+Sama+koskee+olutta+eli+Koffin+kolmonen++ei+kelpaa+eikä+yleensä+mikään+normaalin+kaupan+oluista.+Pastoina+käytän+täysjyväpastaa+terveys-+ja+makusyistä.+Shiratakia+täytyy+kokeilla+mutta+ei+3€+per+kilo+ole+kallista.+Myös+juustot,+joita+syön,+ovat+kalliita.+Noita+riittää+pienempi+määrä+eli+rahaa+säästyy.+Minulla+on+juustonviipaloija,+jolla+saa+noin+1/2+mm+viipaleita.+
Muuten+ruokani+on+halpaa.+Juureksia,+kaalia,+tomaattia,+punasipulia,+broileria,+joskus+lihaa,+silliä,+hernekeittoa,+kukkakaalia,+kaurahiutaleita,+leipää,+öljyjä,+hedelmäsoseita,+papuja,+kurkkua,+herkkukurkkuja+jne..
Tilasin+duunikämppään+leipäkoneen+joten+ruisleivän+kilohinta+laskee+jonnekin+60+snt+paikkeille+riippuen+siitä+käytänkö+Lidlin+ruisjauhoa+vai+Pirkkaa.
Syön+jauhelihana+yleensä+vähärasvaista+sikajauhelihaa+tai+broileria+ja+kun+käyn+kaupassa+harvoin+ja+ostan+yleensä+paljon+kerralla+niin+ei+noita+punalaputettuja+tule+ostettua.
12.09.2020 10:08
Minä+taas+epäilisin+että+hänellä+on+nälkä+koko+ajan.
12.09.2020 05:17
Ei+minun+tarvitse+välittää+ravinnon+hinnasta+ja+saan+aivan+riittävästi+kuitua+ruisleivästä,+hedelmistä+ja+kasviksista.+Jos+leivon+itse+niin+lisään+leipään+kyllä+psylliumia+mutta+vain+paremman+rakenteen+ja+säilymisen+takia.+Toimii+oikein+hyvin+ruisleivän+kanssa.
Olut+han+on+terveysvaikutteinen+ihan+tutkitusti.+Viina+ei+ole.+Lue+vaikka+'
Wine,+Beer,+Alcohol+and+Polyphenols+on+Cardiovascular+Disease+and+Cancer'.+
Vatsalihaksetkin+alkavat+erottua.+Painoa+suunilleen+100+kg+eli+kauheasti+ei+paino+voi+enää+pudota.+Ehkä+10+kg.
12.09.2020 05:10
150+g+leipää+sisältää+1.5+g+suolaa+ja+jos+se+huolestuttaa+niin+leivän+voi+leipoa+itse+ja+käyttää+vähänatriumista+suolaa.
Täysjyväleipä+ei+myöskään+ole+nopea+hiilihydraatti+joten+se+ei+nosta+verenpainetta.
12.09.2020 04:50
Braunilla+on+näppärä+sauvasekoitin+johon+saa+isohkon+silppurin.+Oikein+näppärä+ja+helppo+puhdistaa.
12.09.2020 04:41
Ei+ruisleipä+ole+epäterveellistä.+Se+ei+vain+sovi+kaikille.
Jos+jätetään+kuitulisät+pois+niin+kasviksia+ja+hedelmiä+pitäisi+syödä+1.5+kiloa+päivässä+jotta+tulisi+30+g+kuitua.+Pähkinöissä+ja+siemenissä+on+niin+paljon+energiaa+että++ne+eivät+ole+merkittävä+kuidun+lähde+suurimmalle+osalle+ihmisiä.
11.09.2020 04:43
Kuutioijista+paras+on+Alligator,+mandoliinikin+on+harkinnan+arvoinen+joskin+vaarallinen.
Duunikämppään+ostin+halvan+kiinalaisen+kuutioijan,+mandoliinin+ja+spiraloijan.+Jälkimmäinen+on+oikeasti+oikein+hyvä+mutta+maksoikin+32€.+Tilaamani+mandoliini+ei+kylläkään+tee+suikaleita+mutta+siinä+on+myös+raastinterä.
10.09.2020 06:52
Ainakin+minulle+on+kokolailla+mahdotonta+syödä+50E%+hyviä+hiilihydraatteja.+Laskin+juuri+ja+hyvällä+mielikuvituksella+voisin+syödä+hyviä+hiilihydraatteja+niin,+että+niistä+tulisi+hiukan+yli+200+g+päivässä.+Tuo+on+suunilleen+1/3+päivittäisestä+energiantarpeestani.+
Mieluummin+sitten+hyviä+rasvoja+korvaamaan+huonoja+hiilihydraatteja.
09.09.2020 07:36
251 / 378