Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hvp27
profiilit
hvp27
hvp27
Vapaa kuvaus
Aloituksia
52
Kommenttia
7560
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo.+Ihmiset+ovat+varsin+hyviä+valehtelemaan+itselle.+Minä+syön+suhteellisen+usein+tonnikalapastaa+mutta+annos+on+pienempi+ja+sen+ohessa+kasviksia.+Puristan+öljyn+pois+eikä+ruuassa+ole+muuten+rasvaa.
25.04.2020 15:14
No+pistäpä+viite+tuollaiseen+tutkimukseen+jonka+mukaan+sokeri+aiheuttaa+voimakkaan+riippuvuuden.
Jos+ihmiset+olisivat+sokeri+koukussa+niin+he+söisivät+sokeria+pussista.+Suomessa+ihmiset+syövät+irtokarkkia.
25.04.2020 15:07
Ei+tarvitse.+Suomalaiset+saavat+keskimäärin+37E%+rasvasta.
25.04.2020 15:04
Ja+mistäköhän+tämä+tieto+on+peräisin?+D-vitamiilla+ei+ole+havaittu+minkäänlaista+vaikutusta+koronaan.
25.04.2020 13:21
Höpö+höpö.+Rasva+lihottaa+ja+aiheuttaa+myös+rasvamaksaa.+Varsinkaan+hedelmiä+on+turha+syyttää+ja+täytyykin+käydä+ostamassa+niitä.
Ihmistä+lihottaa+energia.+Jimmy+Moore+on+lihottanut+itsensä+150-kiloiseksi+syömällä+voita.+
Ihminen+on+syönyt+runsaasti+rasvaa+vain+noin+100+vuotta.+Ihminen+ei+siis+ole+pohjaltaan+mikään+rasvan+syöjä.
25.04.2020 12:51
Vaikka+tuoremehuihin+ei+ole+lisätty+sokeria+ne+lasketaan+samaan+kategoriaan+kuin+virvoitusjuomat.+Vehnä+lasketaan+viljatuotteeksi+eikä+puhdistettu+vehnä+ole+terveellistä.++Bataattikeitto+on+aika+hyvää.+Itse+laitan+puolet+perunaa+niin+tulee+parempaa.
25.04.2020 12:44
Harmittaako+vekua+kun+diabetestä+ei+hoideta+missään+vekun+ohjeilla?+Ruotsissakin+sosiaalihallitus+totesi,+että+LCHF+lisää+kuolleisuutta.
25.04.2020 12:10
Ehdotan+ruokapäiväkirjan+pitoa+niin+tiedät+mistä+energia+tulee.+Tuon+avulla+voi+sitten+tehdä+järkeviä+päätöksiä+siitä+mitä+muuttaa.
Pähkinöissä+ja+öljyssä+on+paljon+energiaa,+noin+esimerkiksi.
25.04.2020 11:36
Ehkä+siellä+oli+joko+katkos+tms.+koska+äsken+siellä+oli+paljon+infoa.
25.04.2020 11:25
No+minulla+on+lihavuuden+aiheuttama+kakkostyypin+diabetes.+Ulkonäköpaineita+ei+ole+mutta+pääsisin+eroon+insuliinista+jos+laihtuisin+vielä+10+kg.+Verensokeriarvoni+ovat+kyllä+jo+niin+hyvät+ettei+minun+tarvitsisi+käyttää+insuliinia+välttämättä.
25.04.2020 10:57
No+minä+olen+laihduttanut+nyt+miltei+50+kg+eikä+paino+ole+tullut+takaisin.+Ylipainon+keräsin+suurimmaksi+osaksi+roskaruualla+ja+oluella+mutta+myös+liian+rasvaisella+normiruualla.
25.04.2020 10:29
Pyydä+lääkäriä+vaihtamaan+lääkettä.+Itse+noita+ei+kannata+ruveta+säätämään.
25.04.2020 10:25
Jeps.+KNM+on+tainnut+itsekin+menettää+kuurillaan+(broileria+ja+kasviksia)+melkoisen+määrän+lihasta.+Jos+laihduttaa+vuodessa+40+kg+niin+lihastakin+on+varmasti+lähtenyt+useita+kiloja.+Lisäksi+kun+kyseessä+on+sarjalaihduttaja+niin+tuskin+sitä+lihasta+on+ollut+muutenkaan+paljon.
Tuo+6+kg+lihasmassan+menetys+vaikuttaa+realistiselta.+Paastossa+ihminen+menettää+noin+20+g+proteiinia+päivässä+ja+tuo+vastaa+noin+100+g+lihasta.+
Tuo+kävelytestin+tulos+on+todella+huono.+Itsekin+yli+50-vuotiaana+pääsin+muistaakseni+yli+600+metriin.+Tuo+kylläkin+mittaa+lähinnä+hapenottokykyä+mutta+ilman+lihaksia+ei+tietystikään+ole+sitäkään.
25.04.2020 10:22
Ihminen+ei+pysty+hyödyntämään+ilman+typpeä.+Typpi+ei+juurikaan+reagoi+minkään+kanssa.+Teollisesti+ammonjakkia+valmistetaan+typestä+ja+vedystä+kovassa+paineessa+ja+lämpötilassa+katalyytin+myötävaikutuksella.
Voisit+kirjoittaa+kirjan+ihmisen+fysiologiasta+vekun+kanssa.+Saataisiin+vihdoinkin+kirja+jossa+on+enemmän+virheitä+kuin+Heikkilällä.
25.04.2020 10:08
Toivottavasti+tuo+oli+sarkastinen+kirjoitus.
Perunaa+ei+lasketa+ravitsemussuosituksissa+kasvikseksi+vaan+hiilihydraattilisukkeeksi+ja+mehut+lasketaan+lisätyksi+sokeriksi.
25.04.2020 09:56
Mitäköhän+tämä+sitten+osoitti?+Kermaa+ja+kermakkeita+on+lukuisilla+eri+rasvaprosentilla+ja+10%+kasvikerma+ja+kahvikerma+ovat+suunilleen+vaihtokelpoisia.+Halvimmaksi+tulee+käyttää+kuohukermaa+neljäsosa.+Maustetut+kermat+ovat+kyllä+näppäriä+kun+itsellä+ei+useinkaan+ole+esimerkiksi+juustoja+jääkaapissa.
24.04.2020 22:06
Jos+nyt+itse+laittaisit+todisteita+siitä,+että+rasvan+sisältämä+glyseroli+olisi+merkittävä+lähde+glukoosille.+Glyserolia+on+hyvin+vähän+rasvoissa+ja+rasvahappojen+sitominen+rasvaksi+kuluttaa+saman+määrän+glyserolia+kuin+sen+vapauttaminen+sitä+vapauttaa.
Tunnetusti+glukoneogeneesin+pääasiallinen+raaka-aine+on+maitohappo.+Myös+muut+sitruunahappokierron+välituotteet+kelpaavat+mutta+niitä+on+vähän+saatavilla.+Myöskään+paritonhiilisiä+rasvahappoja+ei+ole+tarjolla.
Kyllä+ihminen+pärjää+sillä+vararavinnolla+pitkään+mutta+ei+siitä+saada+glukoosia+tai+aminohappoja.+Seurauksena+mm.+lihaskatoa+ja+sisäelinten+toiminnan+heikkenemistä.+Sama+tapahtuu+tietysti+muillakin+voimakkaasti+kalorirajoitetuilla+dieeteillä+mutta+vähemmässä+määrin.
24.04.2020 22:01
Voidaan+siis+tuottaa+muista+aminohapoista.+Etsippä+lähde+jossa+amino-ryhmä+tuotetaan+rasvasta+tai+hiilihydraatista.+Kummassakaan+ei+ole+typpeä+saati+aminoryhmää.+Ehkä+eräillä+tapahtuu+ydinreaktioita?
Menikö+taas+hermo+kun+piti+ruveta+solvaamaan?
24.04.2020 21:47
Aminohappoja+voidaan+muuntaa+toisiksi+mutta+ihminen+ei+pysty+niitä+tekemään+itse.+Kaikki+aminohapot+ovat+peräisin+kasveista+jotka+pystyvät+muuttamaan+nitro-+tai+ammojakkityppeä+aminohapoiksi.+On+myös+typensitojabakteereja.
Aminohapot+ovat+saaneensa+nimensä+amino-ryhmästä+eli+-NH2.+Tuota+ei+ole+rasvassa+eikä+hiilihydraatissa.
24.04.2020 21:14
Rasvan+kierrossa+ei+vapaudu+glyserolia+juurikaan.+Rasvaa+kiertää+suunilleen+100+g+päivässä+ja+siinä+on+siis+5+g+glyserolia.+Kun+glyseroli+kelpaa+myös+muuhun+energian+tuotantoon+niin+glukoosin+tuotanto+siitä+on+olematonta.+Proteiinia+on+sen+sijaan+tarjolla+paljon.+Ääridieetit+syövätkin+siksi+lihasta.
24.04.2020 21:00
319 / 378