Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. Eli++++vastaan+aina+siihen+että++koskee+sukupuolielimiin+++murskaamalla+mielessäni+sen+henkilön+toden+teollajoka+sen+teki.+++Olen+tehnyt+niin+20+vuotta.++en+koskaan+ole+lehmä+jota+voisi+koskea.++(+olen+päätynyt+siihen+että++sen+henkilön+sielu+lakkautetaan+olemasta.++Minulla+on+oikeus+valita++aviopuolisoni.++++Sukupuolielimiin+ei+voi++koskea.+Niin+sanoin+että+se+on+osa+väkivaltaa+että+pakotetaan+++sielu+joka+ollut+tuhansia+vuosia+väkivallaton++mielessäänkinkuten+henkisenä+sieluna+täytyy+olla,++pakotetaan+ajattelemaan+väkivaltaa,++se+on+,+oli+todella+hirvittävä++väkivaltatehdä+sellaiselle+joka+tiedostaa+että+++se+muodostaa++hengen+vaaran+Koen+heidät+murhaajiksi++kiduttajiksi+jotka+ei+auttaneet+minua+olemaan++turvassa+++ne+Toni+W+Ismo+Alanko+ymsjoilta+hain+apuapyysin+heitä+nostamaan+minut++++turvaan++heidän+seuraansiis+nostamaan+siihen+kunniaan+missä+he+olivat++pyysin+tämänb+krist+uskon+perustajan+ja+valaistuneenhmutat+he+vain+käytti+hyväksi+minun+kristinuskoa+omana+menestykseensä+itsekkäästi++ja+vittujen+kateellisten++energiat+ja+henget+++vahingoittivat++niinpahoin+et+niil+vitunkantajil+ei+ole+ejnää+kadehdittavaatässä+sieluss+ajoka+oli+heitä+paljon+ylhäisempija+he+maksavat+sen+kaikenkalliisti++Jumala+sen+vain+voi+tehdä.++Kun++tuhottu+tuhansia+vuosia+kehittyneen+sielu.He+ei+rakenna+sen+perustalle.++++Minä+en+siinä+voi+tehdä+mitään.++Olen+ehk+vähän+kuin+Eeva+++etten+edes+tajua+++mitään+++voin+vaikka++mennä+poimimana+mansikoita+++ja+ansaita+++500+euroa.++vaikak+minun+kristinuskon+perustalta++++syntynyt+++"tee+toisille+mitä+itsellesi+tahdottaisit+tehtävän++"+++periaate+sosiaaliturva+ym++maailma+yhteiskunta+jakaa++8+miljoonaa++pyöräilyn+++ja+kävelemisen+edistämiseenja+minun+pitää+400+++lla+eurolla+selvitäja+asunnottomana(minä+en+tapa+ketään+enkä+vahingoitaja++olen+tyytyväinen+että+olen+aina+perunut+ne+väkival+ajatukset+rukoillut++että+Jumala+ei+anna+vahingoittaa+++takiani+ajatukseni+takiaeikä+siten+kuten+mielessäni+++kuvittelin+raiskauksen+aikana.++että+minusta+ei+voi+tehdä+surmaajaa.
  2. Katsoin+kenestä+se++oli++++josta+kuvattu+++en+kä+ymmärrä+mitään++++kuvista+jos+Mike+Monroe+oli+Krisna+niin++Pamela+Andersson+on+samannäköinen.++Enlöytänyt+kuvaa+jossa+näkyisi++että+välitti+siitä+että++hänestä++nähty+++filmiett+olis+välittänyt.+++(+luki+että++luopui++taistelusta+++oikeudessa++koska++odotti+7+llä+kuulla+lasta.++)+++ja+luki+että+he+ei+saaneet++dollariakaan+siitä+filmistä.++(+se++oli++täysin+mahdoton+asia+se,++++että+oliis+ottanut+rahaa++tuska++on+ylitse+sietokyvyn++++jos++hänestä++jot++filmattu++jne+++(+äsken+ajatus++(+ja+jokin+s+anoi+että+++en+tiedä++miten+++heikkoja+tai+kyvyttömiä+he+on+ihmiset+yleensä?+++)++++ja+että+nyt+se+tehty+minulle+?++eli++ei+ole+aivoissa+tunteetaivojen+tunne+alueet+++eivät+toimi+++Jos+hän+on+syntynyt+sellaisena?+++että+aivojen+tunne+alue+++ei+toimi.+++?se+asia+tuli+eteen++että++hänestä+henki+vain+++että++olen++joku+vajaa(+että+hänolis+korkeammal+henkisesti+++++ymmärsin+niinja+ajattelin+että+tuollainenhuora!!+++aivan+hirviöjoka+kuvass+a+tarjoaa+seksiä++vartalolla+ja+ei++piittaa++ei+reagoi+mitenkään+että++kotivideo++viety++++ei+näy+yhdenkään+kuvan+kasvoissa.++++(+minulla+oli+sellainenkäsitys+että+hän+ei+kestänyt+sitä+henkisesti+)++Luulin+niin.Minä+tiedän+vaan+sen+että+sitä+ei+voi+kestää.++++minul+oli+normaalit+tunteetsiis+++tunteet+aivoissa..siitäkö+on+kyse??minulla+oli++aivoissa++++tunteet.+++Tiedän+++miten+hirvittävät++tuskan++tunteet++sadismin+ylitse++inhimillisen+sietokyvyn+rajojenkoska+++luulin+että+joku+tuonut+salakuuntelulaitteen++kotiini,ja+++sitten++myöhemmin++epäilin+että++salakuvaus+laitteen.kaikki+ihmiset+olivat++herkempiä+ja+voimakas+tunteisempia+++(++jos+tv++ssä++++haastateltiin+raiskauksen+uhria++kasvot+peitettiinääni+muunnettiin+++++++Oli++ja+on+täysin+mahdotonta++++se+mitä+näkyi+sitten+++myöhemminettä++joku+kertoi+lehtijutussa+raiskauksesta,++kuvansa+kanssa.++Oli+haastattelu+++naisen+kuva,+että+hänet+raiskannut+kolme+miestä.Kun+oli+tunteet..+++oikeita+tunteita+oli,++kun+luin++kertomust+a+jonkun+raiskatun+ja++hän+kertoi+miten+koki,++että++piti+hirvittävänä+että+olisi+++tappanut++sen+raiskaajanraiskauksen+aikana++,++siis+se+on+osa++väkivaltaaettä++on+tuhansia+vuosia+ollut+väkivallaton+++mieleltäänja+on+tietoinen+++että+seuraa+pahaa++seuraa++++hengen+vaara+++ja+uhka++ja+terveyden++uhka+++++jos+on+väkivaltainensiksi+vaadin+sitä+mitä+tarvitsenettä+se+henki+taiu+olento++ei+pääse+ksokemana+sukupuolielimiini,ksoka+sen+koskemisen+aikana(+esim+tänään+tänne+kävellessäja+nähdessä++näkyä+naisesta+joka+++seurasi+sitä+raiskaamista++henkenä+++++tahdoin+upottaa+hänen+naaman+happoonmutat+tuollaisen+kuvitteleminen+ei+lohduta+yhtäänOlen+mielessäni++tappanut+ja+murskannut+kaikin+keinoin++++sen+joka+koski+sukup+elimiin+tai+sen+joka+vakoili+sitä+++oli+tietoinen+ilmeili+raiskauksen+aikanaseurasi+++tapahtumaa+++(+tänäänkin+ajattelin++++että+++sehän+kuolisi+sekunninmurto+osassasiihenkin+että++painaa+pään+happoon+++kuolisi+hetiettä+++enkö+millään+osaa+a+kuvitella+++kymmeniä+vuosia+jatkuvaa+++kidutusta+sekunnista+toiseen,+en+osaa++Ajattelin+Jumala+osaa+++++++++(+se+siitä+sitten+++(++rukoilin+taas+että+Jumala+teke+e+tyhjäkssi+ne+väkivallan+ajatukset+ja+niiden+seuraukset(+se+luki+Ihmeiden+oppikurssissa++(+ja+se+lohdutti+++että+niin+voi+tehdä+)+++Rukoilen+vähän+väliä+että+++ketään+EI+vaurioiteta+ajatukseni+takia.+Olen+rukoillut.++++Kahvi+on+pahaa..++!!+++olen+ostanut+ruokaa++lohdukseni...Pitäis+tarkista+a+onko+raha+a+tilillä+minkä+verran.
  3. Nytperustetaan+maatila.+++Saanko+sinun+maille+tehdä+kasvimaan+?Sinut+on+luotu+++Sinulla+on+maata.++++++?+++Joillainon+vaikka+sata+hehtaaria+metsää++ja+he+voi+antaa+minulle+siitä++vaikka+hehtaarin.++eläm+pitääolla+onnellista+kristusk+perustalleolin+Mooseksen+perhettä,Davidin+perhettä,Jeesuksen+sukulainenLehdessä+luki+jostain+sa+avielä+mökkejä...+++joupäiväs+itten.ja+mökkien+vuokra+oli+jotain++1000+e+viikonloppuvälittäisiköjoku+mikä+onsitäkristinuskoa.++Mutta+onko+Jeesusu++ja+Eeva+++josta++syntyy+tämäettänäin+kioskilla+kahvilla++kirjoittelin++++(+laitoin+ylös+Hevosurheilun++osoitteen++kysyn+toukokuunnumerosta++kun+ravuri+hevosel++la+tummanruunikon+näköisellä+vaalea+varsa,+++silmäkin+vaalea?++albino+varsa?+++minulvoisolla+fiilistä+kasvattaa++hevosvarsatäs+ei+nyt+ole+oike+ahenki+kun+en+voi++joka+paikas+sitä+tehdä+teidän+parvekkeella+tai++jossain+lahdessa+tai+++jossain+on+se+oike+apaikka++++Lahden+kaupungis+en+ainakaan+viihtynytkirjoitan+hevoskirjan+sieltä.+niin+siis++kun+kirjoittelin++näin+taas+käsialastani++sen+studion+hengen(+ja+joku+huora+paholainen+(+KEHITTYMÄTÖN+ihminenkehittymätön+nainensellaisi+anäkynyt+joskus++valokuvissaesim+ulkomaiden+lehdissä+enemmänkinihan+tyhjäihan+kaamea+energia.+++Just+jossain+lehdessä+tai+kirjassa,+++oli+kauniit+vahvan+näköisetkinkasvotmutta+kehon+energia..siis++kokemattomansielun+++++++minullaonoikeus+++kehittyneenä+sieluna+++vaadin+että+++ei+vahingoitetaei++käyttää+voi++++erehdystä+++++++(+jota+jostain+syystä+lukemattomat+tytöt+tekee++)ei+saa+sen+erehdyksen+takia++++jos+joku++vahingoittunut++fyysisesti++ei+sitä++käytetä+kokoajan++sen+sielun++++vaurioittamiseen+lisäänyt+tuntuu+++mutta+tässä+++muistan+että+pitää+ottaa+kuva++niistä+kuvistakun++se+on+aiemman+elämän++kuvani+++tahdon+itse++pitää+sennäen+kehon+jossa+elin+++++++yksi+asian+on;;++että+ne+missit+++++bikineissä++tai+alusvaatteissa+kukaan+ei+luule+että+heihin+voisi+koskea++ei+luule+että+Sofia+Belorfiin+voisi+koskea++tässä+on+kylläpieni+osa+asioista.Illalal+oli++jaaamulla+oli++että+jonkun+jokinakti+laietttiintuntumana+sisälläni++vaimeasti.++++ja+amaulaloli+että+Krisna+++tahtoi++kannatta+asitä+raiskausta++ett+hänel+ei+ole+mitäänjos+ei+hänel+ole++nussivaa++ihmistä(+s+emusiikki+Krisnalle+onsitä+nussinta+musiikkiasiinä+on+se++kiihdytys+ja+kliimaksi++ja+hurmio+henki++)hänel+ei+kuulema+ole+muutakuin+se++akti+korkealla+tasolla++++jolloin+se+siis+kestää+kauan+++se+on+naiselle+enemmänkin+se+autuus++mies++tuntee+ja+kokee+vähemmänminulle+kerrottu(+löysin+tutkimus+tuloksenkin+että++naisella+hermokimppuja+++800lantion+alueellaja+miehellä+400.++Mies+ei+ilmeisesti+ymärrä+++ei+Jeesus++(+Kristus++)+eikä+Krisna++mitä+nainen+kokee.++siihen+riitti++yksi+hetki++yksi+sekunti+++mutta+jouduinkokemaan+sen+toistuvasti++sen+absoluuttisen+tunteen++)+hän+ei+ymmärrä+millään+että+sä+et+tee+sitä++enää+ikinäsanoi+tuo+eräs++sielu+JeesuksestaJeesus+oli+raakalainen,++Salomo++joka+nussi+900+reikää.hän+on+oikeasti+raakalainen.Parrakas+on+yleensäkin+raaka.++Kun+hänet+vedetty+alas+++alkutekijöilleenhän+oli+juuri++joka+ehdotti+mille+vaan+naiselle+joka+luokseen+meni+sänkyyn+menemistä+minulle+ehdotti++kysyi+että+++tahdonkosukupuoliyhdynnä'n,+++että+"+se+toimii+hyvi8n,+kun+pistän+sen+toimimaan+"+viittasi++etumukseensaoli+juuri+ollut+tytön+kanssa+sängyssä,+++(+hänel+oli+siellä+kaveri,++tyttö+++ja+lähdinulos+kävelem+ett+saiis+olla+ikäisensä+kanss+a+rauhassa,+++niin+he+olikin+menneet+sänkyyn.++++En+ollut+tuomitseva++ymseihän+se+minulle+kuulu.++Kysyin+ovatko+aiemmin+tehneet+sen,++kerran+olivat.++Hän+oli+vaan+alasti+siel+pedissä.+++(+en+nähnyt++sitä+etumusta+++onneksi++koskaaneilen+just+oli+kirjastossa++kirja++valokuvaajan+kuvia+++++siel++oli++ehkä++että+koko+pitkä+pötkö++näkyi++kun+joku+pissaamassa+olinäin+sek+murto+osan+++enkä+ollut++varma++en+ole+varma++oliko+oikeasti+alastomana++se+elin.+++Joelissa+en+joutunut+näkemään.Kerran+kun+kaverinsa++tulivat+hakem+häntä+ulos++++hän++vaihtoi+vaatteita,++ja+teki+sen+niin+(+hilpeästi+ja++ilkikurisena+)+++että+pudotti+yhtäkkiä++farkut+jalastaan,(++uhkaava+tai+ahdisteleva+hän+ei+tietenkään+ollut+++lainkaan++++ei+raiskauksen+uhkaa.++)olen+kokenut++ne+voimakkaat+tunteettuhansien+vuosien+kehityksen+perustaltaJumala+tietää+++että+vaadin++ja++uskon+ja+luotan+Jumala++pitää+niistä¨kiinniminust+aei+tehdä+mitään++900+reiän++salomo++(+minua+raiskarttiin+tuhansia+kertoja+++20+v+aikana++koen+raiskaukseksi+että+jonkun+akti++toisinnettiinrekonstruoitiin(+vaimeasti+)+++++sisälleni+++++++ja+samanaikaisesti+ilmennettiin++jonkun+naisen+seuraavan+toimitustasen+pyrkimys+oli+esim+++että+HÄN+tuntisi+enemmän++että+hän+tietäisi+mitä+se+++intim+elämä+on+++enemmän+kuin+minäminä+tunsin+kaikki+++ahdistuksen+tuskan++sadismin(+nyt+tuli+mielene+sitä+naista+jolta++varastettiin++kotivideo,oli+joskus++jossain+vaiheessjolloin+minunkin+elämä+helvettiäihmiset+oli+pahoja+++pidettiin+selvännä
  4. ja+oli+cowboy+ratsastajan+hevosen+kuvia,++sen+jaloissa+näkyi+väsymys.+++Sitä+olen+aiemminkin+nähnyt,+ratsujen+jalat+liian+väsyneet.+(+tässä+tulee+mieleen+++jos+en+saanut+nukuttua+kun++Tapiolan+ratsastuskoulu+++melko+lähellä,+++jos+ponit+siellä+ei+mahdu++nukkumaan++kyljellään.++?Mahtuuko+hevoset+nukkumaan+karsinoissa?++++Lapsena+se+ei+tullut+mieleenkään++koskaan+hetkeäkään,+++nyt+myöhemminolen+++miettinyt+että+mahtuivatko+ponit+nukkumaan+kyljellään?+++(+ehkä+myös+en+kestänyt+++että++cityketut++ja+kanit+++++niillä+hirveää+elämää.++(+ne+eiole+jäniksiä+vaan+kesykaneja.Pitäisi+perustaa++"seurakunta"+joka+huolehtisi+niistä.++Ottaisi+selvää+mistä+pitää+huolehtia.++(++talvella++kun+oli+lumi++mistä+ne+sai+ruokaa?++kesykanit+ja+miten+kestivät+kylmää?++Koetin+niille+laittaa+++toissatalvena+++leipää++kaalia+omenia++ne+söi++(+aina+söivät+kaiken+)Viime+talvena+en+ollut++siellä+++ja+eläm+oli+vaikea+a+kokoajan++ja+rahaa+ei+ollut.++(poika+kaveri+vois+olla+jonka+kanssa++(+kannattaisi+heti+tutustua++ett+olisi+aikaa+olla+rauhassa+++eikä+heti+tarvitse+perustaa++kesykanien+hoito+seurakuntaa.++Ja+huomasin++nyt+++että++kanit+liikkui+taas+oudon+hitaasti,++vaivalloisesti,++sitten+kun+satoi,+sen+jälkeen+++(+näin+ehkä+10++kin+kania++++matkalla(+kun+ruokin+kettua++ne+tulivat+esille++(+tänään+näin+yhden+jäniksen++..)ni+sateen+jälkeen+ne++laukkasi+vaivattomasti.Kunoli+uutinen+Vantaalta++että++citykaneja+oli+kuollut+kouristuksiin,se+saattaa+olla,+++++alue+oli+se+missä+asuin++pari+vuotat+sitten+ja++vuokranntaja++joka+oli++hyväntekeväisyyttä+harjoittava,+otti+paljon+ihmisiä+sinne+asumaan,+antoi+asunnon,näytti+ensimmäiseksi+miten+olivat+laittaneet++a,+b,+c+++niink++"rappujen+"+kirjaimet,kun+oli+toisessa+rakennuksessa+monta++asuntoa,++alivuokralaisia.++Hänellä+oli++pihalla++suihkulähde,+++vesiallas++mistä+varmaan+sen+seudun+eläimet+sai+veden.+++Kun+hän+lähti+vanhainkotiin,+++ja+myivät+talon,+++jos+ne+kanit+eivät+saaneet+vettä.Olen+usein+ajatellut+että++lintujen+juotto+allas++saisi+olla+monessa+paikassa++linnuille?Kerran+aioin+hakea+++Tokmannilta++ku+olin+nähnyt+siellä,++mutta+ne+olivat+loppuneet.+++Ei+ollut++myynnissä+enää.Minul+niin+vähän+rahaaja++kun+olen+TÄYSIN+yksinminul+ei+ole+yhtäkään+nimeä++puhelimessa++kenelle+mitään+syytä+soittaa,eikä+kukaan+ole+soittanut+minulle,++ei+ole+mitään+ihmisuhdetta.++syön+lohdukseni+nytkin+olin"+tull+hulluksi"+++kun+pyhäpäivä+eikä+saa+mennä+ostamaan+ruokaa.+Pyhäpäiv'nähän+ei+saisi+tehdä+työtä.++Koetan+kunnioit+sitä++enk+käy+kaupassa++sunnuntaisin.Olen++nyt+iltaisin++ostanut++ajatellut+ett+on+pyhäpäivän+ilta.++Olen++monesti+ajatellut++paikkaa+jossa+voisi+viettää+pyhäpäivän.+++Mut+minul+ei+ole+ollut++mitään+ihmistä+eikä+mitään+paikkaa++missä+olla+pyhäpäivä+niin+olen+ollut+kirjastossa.++(+näin+yhden+talon++missä++ikkunat+suljettu+laudoin++ajaess+bussilla+)Jos+sen+saisi.++Muttatarvitsisin+sen+oikean+eikä+ajatel+ensimmäiseksi+jotain++suurta+joukkoa.+++(++siis+jonka+Jumala+luonut+++sen+oikean.++Selibaatissa++eläntietysti++elämän+loppuun.++Espoo+ei+ole+loputtoman+iso++voihan+kaikkien+seutujen+kaneja+ja+kettuja++auttaa.+++ja+lintuja.(+kun+annoin+linnuille+ikkunalaudalla++leipää++ne+söi+lopuuttomasti.++mutta+melu+oli+hirveä+kun+ne+pyysi+lisää.Heitin+leipiä++oliko++kolme+paahtoleipää+ja+kolme+sämpylää+pihanurmikolle+ja++varpus+joukkio++söi+ne+kaikki+hetkessä.Kun+asvaltti+peittää+kaiken+++onko+siellä+tarpeeksi++hyönteisiänurmikoilla+yms.+++Yhtä+varpusta+toinen+ruokki,+antoi+leipä+paloja+suuhun+sille.
  5. Minun+pitäisi+löytää+ihmisuhde.++Pyydän++rukoilen+että+Jumala+on+luonut+jonkun++Nyt+oli+++kun+menin+syöm++mansik+kakunpalan+ja+kahvin,+++unohdin+kännykän+lataukseen++kirjastoon.+++Menin+ostamaan++herätyskellon,+(+aiemmin+valvoin+yön+että+sain+kännykän+aamulla+varmasti+)++kun+pari+kert+olen+jättänyt+++(+ja+ostin+vihon,+pienen+50+c+maksavan+johon+kirjoitan++tästä+lä'htien+++jos+teen+jot+tuollaista+++(+ja+pidän+vihon+tässä++vieres+et+lähties++näen+ja+muistan++)++Ostin+kaksi+herätyskelloa,++laitoin+aikaan+toisen+++Sellon+ison+seinäkellon+edessä,++kokeilin+herättääkö+se++(+viimeksi+kunostin+hukkasin+sen+ohjeet..++++enk+osannut+enää+käyttää+sitä..++)ja+ostin+toisenkinherätyskellon+++että+varmasti+toimii+niin+uskalsinnukkuaja+tuntuu+että+se+alka+a+toimia++,++ett+nukahdan+illalla++ja+alan+nuk+9+h.nyt+kyll+++en+vieläkään.+++Heräsin+uneen++yöllä++ja++olin+huolissani,++ett+mitä+unet+ovat++.+++(+kun+niissä+ei+ole+oma+itsensä.++)+++siinä+meni+par+h+hukkaan.++++Jumala+on+luonut+ihmisen?+++minulle+sopivan?++olipaljon+fiilist+aamulla+täs+kirjasto++ympäristössäoli+kultainen+auto++jossa+mietin++sinne+mahtuisi+nukkumaanVoisin+tehdä+video+tubetus++näyttää+senmutta++jos+ei+ole+mitään+ihmisuhdetta++en+oik+jaksaisi+että+tunnistaisi+ihmiset++J+asitten+löytyi+Jeesusken+kuvaodottaessa+et+pääsen+hakem+kännykän+Oli+taidetta++taide++hyväja+muitakintadeteoksia+menin+katsomaan++(+ensinnäkyllä+ne+pakettiautot+++oli+ideaet+noiss+avoisi+tuoss+anukkua++että++vuokraa+paku+voisi++pitää+yhdessä+autoista++ilmapatjoja,+kesäll+ei+tarvitsiis+paljonmuuta,ja+autoissa+voisi+nukkua++++++Niin.++Ihana++apila+nurmikko,++ja+näytti+kuin+olisi+pari+++konttia++jotka+maalattu+seinät+värikkäiksi,ne+voisi+olla+myös+siellä+nurmikolla,+missä+saisi+nukkua.,++ja+oli++koju+++jokin+some+kissa+++emoji?+++idea+++++Siellä+voisi+nukkua++jos+mittaisi+miten+mahtuisi+patja+sinne+mutta++kun+tuollaista+ei++ehkä+voida+tehdä+täällä+++pitäis+olla+valvojat++ja+virallistaniin+minä+tahdon+tehdä+.++++++Sattuisiko+sillä+poika+ystävällä+olemaan+maata?+++Jos+on+luotu+se+oikea.++(+oli+niin+paljonfiilistä+lkaikkeen+siihenja++kännykänsaaminen++antoi+voimia++++mutta+sitten++katsoin+tuon+ed+videon+missä+Suleima.+(+ajattelinulkona+että+Salomo+ja+Suleima++olivat++saman+sielun+inkarnaatioita++)+++++vid+lopul+siihen+tulee++seuraavsta+pieni+neliöja+mietin+he+on+sekottaneet+muotokuvat++ei+tuo+ole+Hurrem+Roxana..menin+katsom+Roxanan+muotokuvia..+että+mikä+setoinen+on...++++++sitten+vasta+++älysin+että++Suleimalla+oli+Mahidevra+kin,+toinen+vaimo.++että+hänellekin+oli+runo.+++Katselin+Joelin++mus+videoita..+++hän++oli+Suleiman+näköinen,++mtta++videolla++en+sitä+havaitse++niin+varmasti++++en+ole+varmasiitä+++tuossa+hän+on++budhalais+naamion+kanssa+ja+hän+taita+a+olla+syntynyt+budhalaiseen+maailmaan,+ja+Spede+++on+häntä+ennen+ehkä+siellä+myös+++Luin+Spedestä+kirjaa...….+++Spede+siivutti+pullan+aina,+luin..(+ja+mietin+söikö+oikeasti+vahingossa+Mustin+murkinaa++pötkön.+++)++katsoin+ne+kuvani+joist+laitoin+linkin+++++tai+videopätkät..ne+ei+ole+mikään+kokonaisuus++++++Minusta+olis+kiva+noita+tehdä++niin+tarvitsen+ihmisuhteenja+kun+pitää+selvittää++se++++(+koska++ne+kuulemma+voi+kaikki+nähdä++jos++laitan+linkin+niin++en+laita++++siinä+on+yksi+kuva+jota+en+ole+pistänyt+sinneen+kä+tahdo+olevan+siellä+++yms+++++Eikö+Hyvä+Jumala+olisi+luonut+ihmisu8hteen?++ihmisen++sopivan?+++(++pitääselvittää+++että+olen+mennyt+arcadekuvaan++ja+minusta+ihan+kiva++tehdä+se++jos+on+joku+ihminen+++eli+onkoska+pitää+selvittää+++muuten+se+on+paha+asia++++++sitten+siin+voiolla+jotain+hyvää++kun+jaksaa+selvittää++++++se+eiole+kiva..++++mutta+se+pitää+tehdä.+++Joten+joku+ihminen+on+luotu+++esimerkiksi+siksi.+++++yksi+asiapiti+sanoa++että++se+arcadekuva++(+joak+siis+kuin+missien+alusvaatekuvatylä+ja+alapää+peitetty,+++++(+mutta+silti+kaik+nuoret+alkaa+käyttää+v+++alkuisi+asano0ja+lähettyvillänivaikak+en+kestä+sitä++en+kestäs+ellaista+raakuuttaeli++tuonut++raakojen+naisten++++huorien+ehkä++pahoja+henkiä+++se+kuva+asianiin,++se+Arcadekuva+oli++,+(+luin+löysin+tiedon+)4+centtimetriä+kertaa+4+centtimetriä++kokoinen.eliniin+pieni.+++++voiisn+piirtää+sen+tähän+?++Se+tyttö+ei+tiennyt++++että+++voisi+kopioida++ei+ollut+1928++kopiolaitteita?++!...…………………………………..!+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++!+++++Internetistä+ei+ollut+tietoa++tietysti.+++!+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++!+++++mutta+nykyäänkin+tytöt++poseeranneet+sellaisissa+kuviss+!+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++!+++++(+en+ymmärr+siitä+mitään++++miten+he+voivat+!+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++!+++++(+sehän+on+vain+kuvottavaa++ja+häpäisevää++++!+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++!+++++ja+ala+arvoista+++++Ilmeisesti+++kysymys+on+++!+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++!+++++että+sellainen+tyttö+ei+tiedä'+mitä+se+intim++elämä+on.!...…………………………………!....++Jos+hän+ei+ymmärrä+siitä+mitään.
  6. Niin+minä+tahdon+lakata+olemasta+sielunajos+on+niin+että++++Jumala+antoi+huijata++tuhannet+vuodet.++esim+että+antoi++Eevan+ja+Adamin+++vanhan+testamentin++minä+teit++tiedän++esim+Moses+ei+ole+mitään+koska+hänon+isäni.niin+kirjoitin+epä+selvästi..(+ja+olen+ollut+Mooseksen+äiti+!mut++minä++siis+ehkä+en+ole+ylhäisimpiä..kuten+Mooses+oli++tavallisten+ihmisten+lapsija+Farao+pelasti+hänet+joesta+ja+kasvatti.hän+miellytti+kansaa.(hän+sanoi+myös++monesti+että+ei+osaa+puhua+hyvinRaamatuss+a+lukee.++niin++en+ollut+ylhäinen++siten+että++kuuluisa+nimi++tai+titteli++ilmeisesti.++vaan+olin+++esim+Davidin+perheessä+++hänen+siskon+tytär++.Jonka+nimeä+siis+ei+tiedetä.Ja+Jeesusken+aikaan+++olin++jotain+Annaan+liittyvää,ehkä+hänen+sisko++tai++hänen+toinen+tytär.++(++Siis+Neitsyt+Marian+äidin.Mutat+arvelen+että+tERHI+kOKKONEN+OLI+nEITSYT+mARIA.(+VIIMEISIMMÄSSÄ+jEESUS+ELOKUVASSAJONKA+ITKIN+++ALUSTA+LOPPUUNOLI+tERHIN+NÄKÖINEN+PÄÄ+OSASSA.eRÄÄN+HÄNEN+ELÄMÄN+LÖYSIN.++meni+vahingoss+a++isoksi+teksti.++Niin+yhden+Terhin+elämän,++1600+luvulla.++Silloinkin+he+olivat+ylhäisiä+maailmassa.Millainen+oli+muu+maailma?+++Jos+oli++herttuatar++Holy+Roman+Imperium,++pohjoismaiss+a+oli+tuskin+elämää..jossain+Seurasaaressa+näytettiin++asumus++jossa+ei+ollt+ikkunoita..ikkuanlasit+keksittiin+1700+luvulla(+ja+silti+minule+ei+annettu+mitään?+paikka+anukkuakaan.avuttoman+näköisiähännuo+rakentuvat+kerrostalot+ovatkolo++kolon+vieressä..löytyisikö+edes+poika+ystävä?ja+saisi+nukkua+9+h.+++(+aion+nukkua.+)++ja+enemmän++kokounivelan.++(nyt+voitaisi+heti+lähteä+Lutherin+luo.++Hän+odottai+minua+ehkä+maanantaina++.en+voi+ollakahden+kanssaanjoku+jonk+kans+hän+vois+rupatella+olisi+hyvä.++ja+jos+olisi+vaikka+asuntoauto+missä+saisi+nukkuaja+te+voisitt+nukkua+sisällä+talossa.Hän+tarjosi++hänen+huoneen+alakerta+a+minullEn+nuku+kuuron+alapuolellaHän+ei+osaa+olla+vammainen+joka+on+nyt.++että+olisi+nöyrä,+että+on+vajavainen+kuulovammaisena.ei+ole+yhtään+vaan+pyrkii+olemaan++täydellinen+henkilö+vaikka+kuuro.+On+ihan+törkeätä+vaatia+nukkumaan+kuuron+alapuolella.++kun+Evan+kanss+aoltiin+kylässälöytyi+Evalle++sänky++!!++ja+oma+huone.++minäkinnukuin++aina++siel+yläkerrassa+tietysti.oli+huone.
  7. henki+sanoi++että+++he+ei+tiedä+mitä+on+olla+ylhäällä..+tavalliset+ihmiset+++tietysti+he+ei+tiedä..+++(+olen+oppinut++että+++jos+on+ylhäinen+++väsyttää,++jos+ei+ole+nukknut+++esim++6+h+unta++alkoi+varmaan+väsyttää+päivällä..+pitäisi+nukkua++9+h.Nyt+ei+väsyttänyt+++++++kun+nukuin+viime+päivinä6+h,+++sitten+2+h++,+ja+3+h+jos+nautit+siitä++se+on+sinun+tulevaisuus+++++ett+sinulle+ehkä+tehdään+että+kerrotaan+et+olet++ammaa+ylhäisempi+tai+jotain+vastaavaaja++ei+anneta+mitään+ihmisuhdetta+eikä+paikkaa+missä+nukkua++++Raiskaaja+ei+vaan+ole+mitään.+Niine+i+taida+Jeesus+olla++koska+hänetsä+ilmeni+se,+että++hän+jopa+tahtoi+raiskattavan.Samoin+Eva.+++sitten+se+Raamattu+taitaa+olla+arvoton.++minä+päädyin+20+v+raiskattuna++siihen+että+tahdoin+ett+sen+raiskaajan+sielu+lakkautetaan+olemasta.En+tiedä+miksi+Jumala+on+niin+julma.+ett+antoi++aina+uudestaan+++tehdä+sen++mistä++syntyi++se+tunne,++kokemus.Jos+lakkautan+jonkun+sielun+kokonaan.++Raiskauksess+aon+juuri+se+tunne++että+ei+voi+sietää+sitä++(+se+on+++lievästi+sanottu++ettei+voi+sietää..+++se+on+totaalista+ja+absoluuttista++niin+jos++lakkautetaan++olemasta+se+sieluja+siten+koin+absoluuttisesti++että+++se++mieshenklö+jok+koski+että+se+lakkautetaan+olemasta.Jumala+tekee+sen.++lakkauttaa+sen+henkilön+sielun.++++++voihan+se+olla+että+tämä+ons+ellainen+peli+tämä+eläm'ä.On+700+miljardia++aurinkoa+kuulemma++Miksi++olisi++sielu+ikuinen++ihminen+on+vain+tehnyt+olettamuksen+että+sielu+on+ikuinen.++Tämä+planeetta++epäonnistui+,++ehkä+joku+muu+onnistuu.+minä++lähden+syömään+sen+kakun+palan.++Jos+on+kahvila+auki.
  8. Niin+tahdon+oikeasti+että++lakkautetaan++olemasta+se+sielu+joka+tunkeutui+yksityisyyttäni+loukkaamaan.kuten+se+Roxana+äsken++++yhtäkkiä+++ilmaisi+että+tiesi+mit+kirjoitan+ja+hyökkäsi++toivon+että+Jumala+lakkautta+aluomistyönsä.kunluin+mitä+olenkirjoittanut++se+oli++ihan+korkeatasoistamut+kukaan+ei+ole+välittänytnyt+he+haluaa+vaan+nautiskella+sillä+e++nuo++muutamat+viime+yöten+tiennyt+että+niin+vähän+voi+nukkua+++olematta+väsynyt.++minulla+ei+ole+kuin+telttajos+sinä+hirveästi+rakastat+jeesustaniin+anna+minulle+++Helskini+seudulla+++talo.rivitaloa+esim+katsoin++se+olisi+hyvä.++saatan+ehkä+olla+se+Jeesus.++niinkin+sanottiin+++että+olin+tärkeä+osa+sitä+Jeesusta.++++En+tiedä+miksi+hän+ei+voinut+antaa++paikkaa++asua.++jouduin+ensin++Evan+pojan+luo+häväistäväksiIsmokin++luultavasti+on+Evan+poikajoka+vahingoittiehk+hänet+annettiin+aviomieheksi++siksi+että+vahingoittaisi+tätä+sielua.++1800+luvulla.+++++nii+ei+he+sit+välitä+evasta++jos+++se+ei+maailmass+aole+enää+että+se+on++se++suurin+kuns+e+on+se+ensimmäinen+ja+alku+sitten+he+haluu+menestyy+jotenkimuuten+Jeesus+nyt+kai+on+syntynyt+budhalaiseen+maailmaan.++Voi+olla+että+Buddhakin+oli++joka++syntyi+kristinuskossa+++uudestaan,++yhä,että+kukaan+ei+ole+sinen+taivaaseen+tai+nirvanaan+päässyt+lopullisesti.++no+ei+häntä+tarvits+e+lakkautta+asieluna,+Roxanaa++++koin+hetken+niin++jyrkästi..+ei+hän+minua+häiritse.++(+Jeesus+ilmaisi+että+hän+on+niin+"alhaalla"+?++että+on++kai+joku+yksinkertainenihminen++ties+vaikak+siivous+alalla.+++Anna,++Neitsyt+Marian+äiti+oli+toimistotöissä,++eikä+ehk+uskonut+Jumalaan+erityisesti+?ja+hänelle+tuli+reuma+.+++ei+minua+enää+suututa.++enkä+jaksa+ajatella++lakkaamista++(+se+on+epä+inhimillistä+)Menen+juomaan+kahvia+ja+kakunpalan+?
  9. Laitan+tähän++Suleima+Suuren+kuvan+niin+näette+millainen+Jeesus+oli++1500+luvulla.++ja+hänen+vaimon+Roxanan+kuvanhänkin+on+joka+näyttäytyi+näkynävahingoitettuaan+minua++sillä+etten+ole+voinutnukkua+ei+ole+sen+sielu+atomin+murto+osa+sieluani+koskaan.se+on+evan+näköinen+on+varmasti++jeesu+ksen+valinta+vaimoksi.eeva+tuntunut+tunkeutuvan+muutenkin++ihmisiin.esimHenrietta+Amelien+kuvista+++näin+sen+Eevan+tunkeutumisen+Voin+laittaa+ne+kuvat.++++Siis+johtuen+että++H+Amelie+teki+kuvan+missä+näkyi+rintaEeva+tunkeutui+häneen.se+Roxana+näytti++kurjalta++kun+muslimikahvilass+a+näin+hänet.+++ei+hän+noin+kaunis+ollut.tässä+inkarnaatiossa++ikääntynyt.++++H+evoiolalmiten++kurhjijia+vanateidänpitäis+nähdä+joku+suuri+elä'vänä.++Olisikoose++jonka+laulun+laitoi9nhän+taisi+olla++se+oli8+kyllä+paha+henki+joka+sanoi+että+TimorRaamattuun+kirjoittanut.Ja++Tsingis+Khaani.++minusta+se+on+ihmeellistä+liikuttava+a+ymsmutta+he+tahtoikin+vain+vahingoitta+sieluni(+en+usko+ett+hän+on+mitään+hyvää+)juuri+tuo++++ett+yht+äkkiä+hyökkää+pilkaten+näkynänauttii+siitä+että+sain+nukuttu+aq++2+h+monena+yönä+peräkkäineivät+koskaan+ole++atom+murt+osa+sieluani.++olin++todel+suuri+sieluna+++ilmeisesti++koska++en+ollut+niin+ylhäinen+kaikki+ylhäiset+++painettiina+lastai+he+meni+alas++kun+ihmiset+olikin+niin+vahvoja++opiskeltuaanperuskoulussa+kaikki++jotains+ellaista+en+tiedä+Ilmi+käviviimeksi+olis+e+ajatus+että+++esim+se+kuningatar++jonk+tiedän+oli++tyhmäettä+kansa+tahtoi+valita+tyhmiä++etteivät++joudu+kadehtimaan+heitä.++Voisin+näyttää+niistä++1600++l++Holy+Roman+joita+olen+tutkinut,++mitä+eri+muotokuvista+ilmentyy.++(+mutta+hän+oli+hyvä++varmaan++jos+oli+epä+älyllinen+Minä+toivfoisine+t+hyviä++olivat+ja+ett+olin+heitämut+en+jaksa+tätä+et+ei+nukkumapaikkaaeikä+ole+korvattavissa+se+univelka.++(++niin+en+tahdo+tuollaisilla++nimityksillä+loukatamutat+en+tahdo+sopuakaan++en+tahdo+elää+heidän+kanss+a+jotk+ei+antneet+nukkua++vuosiinsen+perään+että+raiskauttivatja+siinä+missä+vielä+tunsin+jotainettä+silmäni+rumentuneet++kun+vain+pari+tuntia+voinut+nukkuaja+kaiken+sen+unen+ajan+he+antaneet+pahojen+ihmisten+tahtoa+pahaaja+en+suostu+että+tätä+käytettäisiin+hyvälksien+uhraudu+heidän+eteensanoa+vitunkantajaksijos+on+raiskattu++20+vuottatuhansia+kertojaettä+olisinj++m8itättömämpi++900++vittua+nainutta+++Salomoa+Jeesusta(+Amma++äiti+Amma+oli+Saban+kuningatarsiinäkin+näkee+++että+++se+että+yhtyi+sellaiseen+joka+nai+jatkuvasti++900+reikää+++että+sellainen++halaa++inhottavia+vieraita+kehoja++ja+minulel+kerrottiine+ttä+se+ei+ollut+seksuallisesti+puhdastaettä+hänel+saattoiolal+alapää++energioita+siinä++en+ymmärtänyt+sitä+mitään++++mutta+niin+kerrottiin(+ai+++sellaisten+lähelle+ei+saa+mennä+jotka+ovat+seks++kehittymättömiäsiitä+voinut+johtua+se+tyhjästä+ilmasta+raiskaaminen+ehkäja+asuntoja+ei+Amma+ole+järjestänyt+täällä+missävaikka+vahingoittui+pahoin+++sieluOlin+Ammaa+ylhäisempi++minulle+kerrottiin.(+Amma+oli++Bessie+Smith+edellisessä+elämässä.+)++Minä+rukoilen+että+Jumala+lakkautta+itsensä.jos+vanheneminenon+niin+raakaaoli+aivan+turhaa+eläänuoruus+jos+se+päättyy++rumentumiseen+naamanOlisi+parempi++kun+ei+olisi+luonut+mitään.koko+aika+oli+häpäisyä+ja+kidutustaAntoi+menestyä+Toni+W+n++ym++jotka+ei+jakaneet+menestystään++ei+pelastaneet+luokseen.
  10. juuri+koin+että+jeesus+oli+niin+paha++että++hän+ei+voi+olla+mitään+sieluna.Eeva+Adamin+ei+ole+atomin+murto+osa+sieluani.+++Tuhansien+vuosien+kehityksen+sieluna(+s+eon+varmaa+että+sitä+syntyy+uudestaan+ja+elämiä+on+monta+ollut++)he+päätti++++raiskaukseen+++(+ihminen+ei+kestä+yhtä+raiskaustaminua+raiskattiin+tyhjän+ilman+kautta++joka+päivä+++(koska+olin+enemmän+kuin+Eeva++hän+antoi+raiskata+kaikki+jotka+olivat+enemmän+häntä++)Ja+Jeesus++on+vain+joka++eli+äidilleen++siis+Kain+Evan+poikaja+Salomo++Batsheban+poika+hän+oli.+++(+Bathseva++++oikealta+nimeltä+Seva.++tässä+tilassa+ei+voi+tietää+mitä+se+inbtim+elämä+on.Eva+oli+siis+kirjoitettu+alastomaksi+++Raamatussaja+myöhemmin+hänestä+tehtiin+alastonkuvia.++Koin+että+Jeesus+oli8+niin+pahamyös+antaessa+estää+nukkumisentehdes+sellaiset+asumis+osoluht++älä+tunge+ääneenisaatanase+tunki+se+saatanan+jeesus+äsken+sieluunikuulin+hänen+äänen+++kun+mutisin+++ääneen+kirjoittaessa.et+ole+mitään+niintehtyäsi++yhtä+raiskausta+sekuntiakaan+en+kestänyt++ja+nyt+olen+nukkunut++++(+rukoilen+ei+voi+koskaan+koskea++atom+murt+osaa+sieluunimikä++yritti++"silittää+"+kasvojani+nii+en+tahdo+"rakkautta"+vaan+että+heidät+kidutetaan+vähemmäksi+kuinolenjos+he++olivat+sitä+aiemminkinketäänmuuta+en+ole+kuullut+kidutettavan++su+4ma+7,40ti++8,5ke+4to2,5+++++nukuinpe+5-6la+5-6su+6.20ma++6,5ti+6ke+4-5to+2-3pe+9-10la+5h+25minsu+3+h++40+minma+6+hti+4-5+ke+3to+2-3pe+6-7+ja+tarvitsen+9+h++++unta.+++Terveyskeskus+ei+antanut++nukahtamis+lääkettä+vaan+++tahtoivat+että+melatoniinia+kokeilee+ensin.++Jeesusken+systeemiSalomo++oli+hänen+inkiarnaatiosiitä+johtuu+että+Kirkossa+luetaan++Jeesu++Davidin+Poika.siitä+johtuu+että+Raamatuss+alukee++he+sanoivatSanot+olevasi+Israelin+kuningas,+auta+itseäsi+nyt(++Salomo+oli+Israelin+kuningas,++Kuningas+Davidin+poika.+)++Orjantappura+kruunun+laittoivat+hänelle.++en+siedä+että+kajoai9sit+minuun+Jeesuset+koske+atomin+murto+soaaminkäänsielun+atominmurto+osaakaanja+se+eeva+lehmä+ei+käytä+minua+hyväksuieikä+kukaan+muukaan+hyödy+(+siis+e+oli+tunne+(+joka+kertoo+totuudenhe+eivät+hyödy+raiskaamisestani.++se+oli+tunne++absoluuttinen++varma+asia+etä+ei+ole+koskaan+sielun+atomin+murto+osaa+se+joka+liittyi+++jotenkin+siihen+raiskaamiseen.++Salomolla+oli+900+naista++ja+hänon+raakalainen.parrakas+mie+s+on+aina+raakalainen.++Jeesus+miellytti+ihmisiä+siinä+että+hän++kuoli++he+olivat+niin+pahoja+että+he+piti+siitä+että+joku+kuolee.++(+eikä+kiroa+heitä+++siitä+että+he+tappoivat+)+Salomo+oli+sitten+Suleima++myös,+Suleima+Suuri.++se+kaikki+voisiolla+liikuttava+a+kiinnostavaamutta++hän+ei+edes+nukkuma+paikkaa+minullevaikka+kertoivat+että++olin+krist+uskon+perustaja/+perustajia.
  11. https://www.on24.fi/p/137872/puutarhamaja-3-6x2-2-m?utm_campaign=similar_audience&utm_source=criteo&utm_medium=prospectingtuo+vois+olla+kiva.+++++Se+voisi+olla+kyllä+kuin+Siriukselta.++eilen+oli+kiva++kun+kasvimaalla+oli+++kasvaneet+kasvit++jos+minunpoikaystävä+löytyy+++lähtee+antamaan+kyydin+voi+käydä+Lutherilla.(+hänlöytuyi+siis+silloin+olin+Amerikassa++1936-37++++++en+ole+varma+olinko+se+tyttö?+joka+opetti++charlestonia.+?+++Valkoiseen+pukeutui++(+s+eolin,+pukeuduin+valkoiseen.+)++++Mutt+entiedä+olinko++tanz+guide.++++++Hovi+charlestonia+?+court+Charleston.+?Olin+Wienistä,+missä+valssi+oli+kunniassa,ja+++Wiesenthal+sisters+++tanssivat+valkoiseen+pukeutuneena+valssia+++.++++(+Serkkuni,+++kun+olin++lapsi,+++muistan+kuvasta++hänoli+Bertta++Wiesenthal.+++En+tiedä+mitä+hänelle+kuuluu+nykyään.++eli+he+oli+elämääni+kuuluvia.++++Laban+oli++perhe+tuttu,+vieraan+a+meillä+olimuistan+hänen+herrasmiehen+olemuksen.+++Äitini+ystävättären+kanss+a+avioitui,++Maya+Lederin.+++++(+luulin+eräästä+kuvasta,+että++siinä+oli+äitini.++Sitten+luin++hänoli++Maya+Leder++Labanin+kanssa++heiratatet+.ja+muistin,+että+hän+oli+tuttu.+++laban+oli,+joka+teki++alastonkuvia,++misäs+ei+ollut+mitään+seks(+vaan+ruman+näköinen+ihminen.++Nudisti+niin+kuin.++hirveän+rumia+kuvia.+joku+on+++googlessa++.ei+voi+hullukaan+pitää+minään+sk+s+nä+sitä+rumilusta.++kaamea+laiha+keho++jolla+hirveä+musta+karvoitus+++hyppää+ilmaan+siinä+kuvassa+++tms.++olenmuistavinani+jot+kahvipöytää,+tätejä,+sukulaisia++meilloli++jonklainen+aristokraatt+perhe,++kun+tuomari+isä.++J+aopiskelin.++ehkä++psykologian+tutkinnon+luin.++Lukion+kävin.,++(+oliko+psykologiaa?+soitin++viulua+tai+selloa.tms.++tahtoisin+kokeilla!+soittaa+++mutta++ei+ole+ollut+varaa.++Jossainoli+ilmoitus+joku+opettaisi++30+e+?+tunti+sellonsoittoa++mutta+ei+ollut+varaa.++Olinko+enemmän+muusikko+++?+kuin+tanssija.++tai+olinko+tanssija?++(++Marta+Wiesenthalistakin+snotaan+että+++tänzerinnen,.++ja++pianist++ja+se++++...jousikvartetin+++se..++mikäs+e+on...+se++nyt+ei+tule+sanaa+mieleen..se.++++Mikä+saksan+kielen+sana+on.++Direktör?++Direktin+?+en+muista+suomenkielen+sanaa...….+++++konsertin+se.+++Joka+heiluttaa+sitä+tahtipuikkoa.
  12. nyt+kun+++kajottiin+20+v++sukup+elimiin+tyhjänilman+kauttapäätin+jo+ensim+kerrasta+tietysti+että+minuun+ei+koske+kukaan+koskaan.siinä+mielessä++se+kuva++ei++herätämitään++++minul+ei++voikoskaan+olla+mit+seks++++rakkaus+elämää.kun+oli++TRo++periaatteella+elävä++,+Tosi+Rakkaus+Odottaa,neitsyt+(+joak+olen++)++ja+++elämäntarkoitus+siinä+että++odotin+sitä+oikeaa,++suurta+rakkautta,++todellista+++++(+en+enää+tahdo+enkä+välitä++kaik+tunteet+kidutettiinvähinerin(+20+v+ssa++koettettintehdä+Eeva+joak++alusta+asti+ollut+alastomaksi+kirjoitettuja+alastonkuvassa++++++++ja+tie+smitä+++++(+olen++käsittänyt+niinettä+nyt+kun+ei+ole+mit+tunnetta++eikä+voi+olla+koskaan(+kunnioiotan+tunteeni++tietysti(kuten+Poets+ofthe+fallissa+laulettiin+Only+Truth+I+Know+I+s+What+I+Feel.kun+tuntee++jotain+absoluuttisesti+++ja+tunsin++++(+jouduins+en+kautta++käsittämään+että++Krisna+jolaloli+900+gopi+tyttöäantoi+Kristuksen+jeesuksen+jonak+inkarnaatio+oli+Salomo+(+(+Davidin+poika+)++kuten+Jumalanpalveluksissa++lausutaan"+Jeesus+Davidin+Poika+"ja++Batsheba++,++johon+david+ihastui+alastomana+hänet+näkiessä+koska+hänoli+Eeva+Adamin+++hänoli+niin+merkittävä.++ilmeisesti.+++Hänoli+joka++ei+välittänyt+että+oli+alasti.++120+alastonmuotokuvaakin+on++maalattu.(+kunluulin+olevani+Batsheba++(+en+etinnyt+kuak+olin+oololut+9+koin+hyvin+loukkkaavaksi+++ne+alastonmaalaukset.joten++ne+loukkasivat+++evan+sielua.en+voi+ymmärtää+sitä++kun+en+ole+Bathseba++en+välitä+vähääkään+mitä+kuvia+hänestä+on.ymmärsin+jos+ne+olivat+minun+kuviaettä+ne++tuhosivat+elämän.++++en+sietänyt+että+siten+olisi++näkynyt+muotokuvassa.++(+Bathsevan+oike+a+nimi+oli++Seva,+++(+kerrotaan+Raamatussa.+)+Ja+Seva+ja+Abigail+viihtyivät+yhdessäminun+äiti+ehkä++,++Davidin+sisko.+++)++++Niin+Jesus+kehittyi+siitä.+++Että+oli+ensinnä++Kain,+Evan+poika.++Arvelen+niin.++++Salomonina+kun+oli++900+naista++s+eoli+raakaa++se+touhu.++(+olen+niin+puhdasmielinen+++ollut++että++ajattelin+että++++Saban+kuningatar+ei+ehkä+suostunut++Salomon+kanssa++vuoteeseen,+++(kunluin++Raamatusta+että++vierailun++viim+yönä+kunnianosoituksena+jakoi+vuoteen(+kuulin+Jeesuksen+ääntä??+itsestäni+äsken+mutistessani..+ällöttävää...++++++jakoi+Saban+kuningattaren+kanssa+makuuhuoneen.+Mutta+kuulin+tänä+vuonan+että+siitä+syntyi+poika,+Menelik.+Sen+aikaiset+ihmiset+ei+tienneet++niitä+asioitamitähän+nyt+vois+lohdukseen+tehdä.toivone+ttä+saan+nukkua++9+h.++olen+pari+viikkoa+nukkunut++2-+6+h.
  13. Niin+miksi+++kirjoitetaan+niin+paljon+++Sofiasta+ja+Martinasta++jotka+molemmat+pukeutuu+niin+raa+asti.miksi+++kirjoitinäsken+ja+painoin+vahingossa++jotain+nappoia+niin+tyhjentyi++kirjoitukseni.kirjoitin+ettäen+jaks+ayhtään+++++++että++olinko++1928+arcadekuvassajoka+samanlainen+kuin++2019++missien+alusvaatekuvat++naisellinenkuva+++++missä+ala+ja+yläpää+peitetty(+paitsi+minun+kuvissa+ei+ollut+mitään++tarjoavaa+asentoavaan+siinä+oli++potku,+tanssipotku++(+voi+kokeilla+voikoolla+jokus++seksuaali+mielentila+potkaistessa+++ei+siinä+voi+olla.++ja+toisess+kuvassa+harottaa++sormia++++näyttää+kieltä+kuvaajalle++halveksien++Kirjoitin+++++(+jokin+kajoa+a+tyhjän+ilman+kautta+sukup+elimiin.on+omituista++niin+että++pöyristyttävää+++sana+ei+kuvasta+mitään+Millään+ihmisillä+ei+ole+++luuloa+että+he+voisi+mennä+työntäm+sormensa+jonkun+jalkoväliin.++++(+en+tiedä+mikä+tekee++sevaikuttaa++että+väkivalloin+minulle+ilmennetään+että+on+jokin+henkinen++++mein8inkimissä+ihmiset+pyrkii+olemaan+henkisesti+korkeaalla+++niinkorkeal+kuin+voija+jotkut+ei+tiedä+korkeampa+akuin++jonkin+++toiminnon+alapäässäänsitä+yritetään+väkivalloin+++ilmentää+minulle.++++että+heille+ei+mene+perille+että+olen+selibaatissaen+usko+että+tuossa+asias+onmitään+hyvääkoska+++en+usko+Jumalaan+joka+opettaisi+uusia+asioita+++kidutetun+ja+raiskatun+kauttaja++en+tahdo+olla+sellaisessa+osassaja++en+tahdo++totaalisesti+ja+absoluuttisestienkä+suostu.++++en+tahdo+minua+käytettävä'n.en+ymmär+mitään++++siitä+et+olis+voinutollatyttö++joka+++mennyt+sellaiseenkuvaan(+siinäolinkin++minä++että+en+voinut++Kirjoitinäskensiitä+että++++++havaitsin+++1998++että+tuska+ei+näy+kasvoilla+valokuvassa.Oli+hirvittävä+tuska++mutta+kun+otin+valokuvan+näytin+vain+pösilöltä.++Tuska+oli++yli++sietokyvyn++mutta+ei+se+näkynyt+valokuvassa.++eli+miten+suuri+tuska+oli+1928++kun+se+näkyi+kasvoilla+valokuvassa.++Paljon+suurempi++sitä++tuskaa+mikä+oli+ylisietokyvyn+1998.tytöllä+oli+paiseita+isoja+kaulassa++3-4++ja+oli+kuolemanhädässä.++(+viimeksi+ymmärsin++toisesta+kuvasta+ettei+ollut+päässyt+nukkumaan.En+silti+ymmärrä++että+hän+sellaiseen+kuvaan++mennyt.++enkä+jaksa+siinä+mitään.+jos+Sofia++tekee+tuollaista+tai+Martina+++että+on++melkeinalasti+kuvissaeihän+siitä+välitä+++++kunse+ontoinen+ihminen+++en+siedä+katsoa++heidän++melkeinalastikuviaen+voi+instagramkuvia+katsoa+++siellä++Sofiasta+yhtäkkiä++joku+bikinikuva.++Kukaan+ei+luule+että+he+olisi+joku+huora.++Martina+oli++avioliitossa++9+vuotta.+++Iltalehdessä+esiteltiin+kannessa+hänen+lapsia.+Ei+kukaan++yrittäisikään++Sofian+suhteen+mitään,hän+on++nyt+Stefanin++puoliso.+++Ihmiset+ovat+siitä+kiinnostuneita.++ei+siel+ole+ketäänjoka+luulisi+että+ne+kuvat+on++heidän+++runkattaviksi+vaikkapa.++(+tarvitsisin+löytää++++sen+ihmisuhteenJumala+luonut++jonkun++minulle+sopivan?++ei+minusta+ollut+noinpaljonnoin+raakoja+kuvia++kuin+Sofian+ja+Martinan++kuvatmutta+heitä+pidetään+hienoina.++ym.++++(+en+ollut+joka+esiintyisi++jatkuvasti+ja+julkisuudessa++missäään+puolialastikuvissa.++)+olin+Tuomarin+tytär,+ja+teatterityöntekijän,++minust+a+otettiin+sekuva+mistä+pidän+++ilmeisestimissä+olin+jakkupuvussa++ja+pitkät+rasta+hiuksetvoisiko+joku+löytää+sen+kuvan+minulle?+s+e+on+Pinterestissä.Voi+olla++että+sen+kuvan+takia+raiskattiin?1923++++se+odottamani+aviomies+ehdokas+++löytyi++Thomas+Manniin+poika+Klaus+Mannjoka++tanssikurssilla+tanssipartneri++ilmeisesti.olen+muistavinani++savukkeen+savun++puhalsi,++suuri+tanssi+lava+lattia+takanaan,Muistan+että+kävbelin+hnen+perässä+katua,+vasemmalal+puolen+tietä,++hänen+väljät+vaatteet,+takinhelma,++hän+väh+boheemisti+pukeutui+++++ja+menimme+hänen+asuntoon,+ullakko+kerroksessa,ja+siellä+oli+++ruoanlaitto+tila++päädyssä,++ja+hän+laittoi++jotain++lettuja+tai+munakasta,++oli+seinällä+vispaimia+ym++kauhoja+tmja+istuin+vuoteen+laidalla++ja++sieltä+hän+yhtäkkiä++tuli+raiskaamaan.+Siitä+en++muista++enkä+tiedä+mitään.++++Kun+luin++jostainkirjasta+et+joku++14-+v+jäänyt+veljensä+kaverin+kanssa+++kahden+ja+joutui+raiskatuksi,+että+hän+irtosi+kehostaan+ja+näki+sen+yläpuolelta+++se+kehonsa+raiskauksen++se+sai+kyyneleet+silmiini++nytkin++kyyneltyy+silmät..+++++?+++(+en+tiedä+olinko++sellainenjolla+matala+nenä+?että+sellainen+ei+voi+olla+++henkisesti+++niin+vahva?ja+oli+kai+iso+takapuoli.+++(+nyt+ei+ole+takapuolta+ollenkaan++)++jos+olin+se+henkilö+varmaankin+päätin+että+kukaan+ei+koskaan+voi+koskea+minuun.+(+näin++ehkä+synkkänä++seuraavat+vuodet++?++kunyritinmuistella.++Sitten+lähdin++veljen+perässä+Amerikkaan++ja++siellä+oli+alkamassa+se+Great+Depression++(+1929++)+että+ei+ollut+töitä+++ym.++asuntoja?++Kasvoilta+näkyy+selvästi+tuska++++se+tyttö+ei+tahtonut++++eikä+voinut++olla+sellaisess+akuvassa.++En+tiedä+miksi+hän+meni+siihen.+++mietin+jos+vaikka+näki+unen++että++++en++tied+++++++++siis+hädässä+meni++kun+isot+paiseet+haittasi+hengitystä.Tummatukkaisella+on++voimakkaat+tunteet.++hän+ei+voinut+++olla+sellaisessa+kuvassa