Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. eikö saattaisi sopia heti alkuun että ottaisi vuokralle vaikka sillä ehdolla että voisi tulla vilkaisemaan asuntoa koska niitä kauhujuttuja on ollut että asunto pilattu. Jos ei ole sovittu se loukkaa ja ahdistaa että vuokr antaja ahdistelisi mutta jos alkuun jo sopii ottaa vuokralainen sen huomioon.
    Minä olen jonkin kerran säikähtäessäni siivonnut . Mitään asuntoa pilaavaa hirveää sotkua en ole tehnyt mutt täällä on aatelisia kuninkaallisia jotka ei pidä siivoamisesta
    Koska on pakko pitää asuntoa siistinä
    voisi auttaa siinä alkuun että vuokraisi sillä ehdolla että voi tulla vilkaisemaan niin silloin asennoituu että on pakko olla siistiä.
    Saahan vuokrasopimuksen lakkauttaa, voisi muistuttaa siitä, voisi keskustella siitä asiasta että on ollut jotain todella pilattuja asuntoja ja nyt ei saa käydä siten.
    Ja Jumalan kanssa toimia niin löytyy varmasti se ratkaisu että ei asunto a vaurioiteta.
    Jossain tapauksissa sillä ehkä ei ole ollut väliä' että ihmisellä ei ole ollut parempaakaan tekemistä tai käyttöä paljolle rikkaudelle kuin antaa jollekin remontoijalle palkkaa. ??
    Luulisi että normaalisti koska ihmiset ovat niin samantyyppisiä ( minul ollut liiallisia vaikeuksia ihan omituisissa asioissa ) yleensä kaikki vastaantulijat kirjamessuilla ja kaupungeissa ja maaseudulla ovat ihan samanlaisia niin eikö he voisi keskustella, juoda vaikka kahvia yhdessä, jutella elämän asioista sitten jos ei kyennyt maksamaan ei ehkä kestä puhua asiasta kun ei ole alkuun tottunut juttelemaan. Ihan alkuun ei ole mitään ongelmaa. Millaista se silloin on? Eikö siinä saa kuvan siitä ihmisestä
    Eikö voi tehdä sen maksusopimuksen pankissa niin vuokra ainakin tulee maksettua.
    Ihmisestä voi tuntua että hän ei kestä ilman alkoholia, mutta kun raha mennyt vuokraan hän selviää laittamatta sen rahan alkoholiin. Vai mikä heillä on vialla?
    Jos olisi jutellut jos ihmisellä ei ole sitä ongelmaa mikä minulla että jokin henki uhkaa kajota sukupuolielimiin ja en ole kuullut sitä olevan kellään muulla ihmisellä.
    Että olisi ensinnä juonut kahvia yhdessä vaikka muutamankin kerran ja tottunut juttelemaan. Ihmiset ei tahdo pettää sellaista ihmistä. Ja jos heillä on vaikeuksia jos he osaisi kertoa sellaiselle jonka kanssa ovat jutelleet , tutustuneet.
    Jumalaan usko saisi olla. ? Voisiko kysyä että uskovatko he Jumalaan?
    Sitten heillä olisi Jumala, joka voi auttaa jos eiivät kykene olem tekemisissä on kummallakin osapuolella Jumala kun ei tiedä toisen asioista, Jumala tietää, ja auttaa ja
    saa ihmisen tekemään parhaansa ja asiat selviävät.
  2. Voisi kysyä mikä on vialla? Minkälaisia vaikeuksia. Esim jos pitäisi hampaat korjauttaa kannattaa antaa tehdä se, ihminen joka menettäisi hampaansa vuokran takia en voi kuvitellakaan . Nykyään hampaat voidaan korjata mutta se maksaa.
    Tai joku voi lähteä jonnekin katkolle ? jos on alkoholi mihin rahaa mennyt.
    Minullakin oli kauhu miten selviän kun raha loppuu enkä voi ostaa kahvia kahvilasta.
    Mutta kun loppui, neljäksi päiväksi ensin, niin kyllähän sitä selvisi. Ei tänäänkään tee mieli mennä kahvilaan. Ihmiset osaavat olla juomatta siellä katkolla mikä lieneekään.
    Sellaisessa tilassa he voisivat tehdä sen pankin maksusopimuksen että vuokra menee heti tililtä. ? Ihmiset saattaisi tarvita apua kun ruoan hinta noussut.
    Se vasta tapahtui. Pitäisikö vuokralaisten ja vuokran antajien syödä yhdessä.
    Jos ottaisi heitä asuntoonsa, ja myisi sen vuokra asunnon, ja yhdessä ostaisi muiden vuokranantaja vuokralaisasukkien kanssa maata ja saisi kasvimaalta ruokaa ja voisi rakentaa rakennuksia missä olisi tilaa.
    Itse olen uskovaisen luona joka ollut aiempien vuosisatojen sukulainen
    vuokran antaja on muulloinkin ollut mutta en kyllä tahdo hänen maatilalle
    mutta yleensä kaiikki näyttävt olevan hyvin samanlaisia ihmisiä niin onko heillä vaikeuksia, he voisi kaikki asua toistensa kodeissa??
    Se on ikävä et minul ei ole ollut ihmisuhdetta, niin en tiedä miten jaksan .
    esim uskovalle kuulutin TikTokin erään herttuattaren 1700 luvun videoita, niin olin ylpeä hänestä mutta siihen loppuikin voimavarat. En edes tunne et tahtoisin tutustua
    ihmisiin kun en tiedä enää miksi. En ole oikein toiveikas. Miksi ei ole luotu minulle mitään ihmissuhdetta sopivaa? Hänen luo tuli sitten vappuna kylään ihminen jon kanssa hän tuli luontevasti toimeen ja havaitsin ensi kertaa että hän osaa puhua. laitoin korvatulpat ja istuskelin wc ssä. En tahtonut kuunnella heitä. Hän alkuun sanoikin että Antaa Sadun olla .. että hän on omissa maailmoissaan.. Hän on asunnoton joka nukkuu täällä. Siis kuin hän olisi koettanut pitää minua sellaisena kuin he olivat, he olivat todella idioottimaisia. aiemmin. He olivat omissa maailmoissaan. Myös näin Kirkossa että Lancaster eeva tätejä siellä toi lapsiaan sinne. Muutoin eivät uskovaisia mutta lapsia vapputapahtumaan Kirkon. Hän oli sellainen uskovainen joka käy vain sunnuntai kirkossa. Minä olisin ollut aktiivisempi mutta en löytänyt ihmistä en tutustunut kehenkään ( ja selvää nytkin kirkossa vappuna ettei siellä ollut ketään sopivaa. )
    Naiset ovat enimmäkseen tätejä Minulle on nyt selvinnyt että hänen eräs kaveri oli aiem elämässään kuuluisa hengellinen henkilö, enkä tiedä miten suhtautua ( ni en suhtaudu mitenkään ) olkoon vaan idioottimainen poika. Koska korvatulpat ei suojanneet kunnolla ääniltä ( myös Erinin ja Jonnan musiikki soi ) ( Myös siinä onnistuin etsimään Jonnan laulua Instagramista ( levyltä soi 15 vuoden takainen musiikki ) onnistuin olemaan myönteinen että tuolla tavalla hän nyt laulaa soitin tuolle uskovalle kännykästä.
    Mutta en todella jaksa ihmisiä kun heihin ei voi tutustua. Erinin kuvan kun näin olin melk ett oikein hänelle kun näkyi ikääntymisen merkkejä, ( vaikka inhoan kaikkea vanhentumista se ainoa kerta kun niin ajatellut kenestäkään ) siksi että heitä on mahdoton tavata. Kerroin sen uskovalle pojalle, 1700 l veljelle.
    Lähdin sitten äänettömästi rappuun että en joudu kuuntelemaan heitä, Selimiä ja hänen veljeä.. Myös se hengellinen "mestari" saapui kylään, ja kohta he häiritsi minua rapussa käydessään tupakalla pihalla. Siis olin vain juur asettunut valoon oven eteen ja jouduin menem takaisin portaille. Ja sitten he palattuaan vappujuhliin kohta tulivat sieltä että Selim käski kutsum minut sinne ja että he ovat lähdössä. Ja hän oli sitten taas tai yritti olla samanlainen outo idiootti kuin ollut aiemmin. Sanoin hänelle että hänhän tuli hyvin luontevasti toimeen sen vaalean parrakkaan kanssa, että minulla vain ei ole yhtään ihmisuhdetta ollut eikä ole, en vain tahtonut kuunnella heitä, laitoin korvatulpat ja menin sitten ulos "kävelylle". Olen aina antanut ihmisten elää ja tehdä mitä tahtovat ja heillä ollut enemmän kuin minulla. Tunsin itseni huijatuksi kun hän osaa puhua, en vain jaksanut kuunnella sitä. Mutta hän oli taas muuttunut ääliöksi. He olisivat voineet juhlia vappua, en odottanut että he reagoisi niin omituisesti siihen että menin asunnosta. En ymmärrä miksi reagoi kuin ajatellen että olin loukkaantunut. En ollut mielissäni sellaisesta että ne kaikki kolme miesihmistä olivat siinä kajahtaneina , en vain tahtonut olla asunnossa ja kuunnella heitä. Hänellä oli hupsu vappuhattukin päässään.
    Mutta oikeasti minun pitäisi saada tottua että ihmiset ovat fiksuja. En ole koskaan jutellut fiksun ihmisen kanssa.
  3. tuo oliilkeä ihminen ? se oli hyvä joka inhimillinen ja hyvä ja sellaisella selviää Jumalan kanssa. Jumala jotenkin selvittää sen . siis asenne että jos on hyvä hyvää tahtova
    minä olin ylhäinen joka tahdoin olla rauhassa ja olin joka sotkin nuorempana,
    ja ehkä on että ei voi mitään sille kun olin Mooseksesta ja Maria Kleofasista syntynyt ja kuninkaallisia ollut ja nyt ei annettu palvelijoita kotiapulaisia jotka tarvitsin tosiaankin
    ja varallisuutta enemmän kuin vähäisimmät avustukset. Ne maailman sotkuisin koti henkilöt tv ohjelmassa olivat varmaankin kuninkaallisia siinä oli sotkuisuudella käyttöä, sitä tarvittiin ohjelmaan joka kiinnostava
    minun tapauksessa toivottavasti he joka tapauksessa purkivat talon
    kun sotku oli että kesyrottani pureskelivat huoneen laidassa sähköjohtoihin asti mutta koska Jumalan kanssa elettiin ei vaaraa ollut. Se olikin ainoa sotku siellä. Kaupungin asunnossa taas kahdesti saivat siivoojat töitä kun suursiivous kustannettiin.
    Sitten kun päätin pitää siistinä asunnon, ja pidin tavarat järjestyksessä pahvilaatikoissa vasemmalla seinustalla, siis asunto oli todella täysin siisti oli vain vuode, kirjoituspöytä ja tuoli ja pahvilaatikoita pino niin kajahtanut sosiaalityöntekijä asteli sisälle ja sanoi suoraa päätä "Palovaara! Kyllä tämä nyt on häätö. " Ei auttanut että kerroin että en koskaan sytytä tulta en polta ei ollut kynttilöitäkään. Ei pahvilaatikot pinossa oikeuta häätöön mutta hän oli Raamatun Martta tulin siihen tulokseen ja olihan se sitten kun asustin Taddeus Judan luona ( Maria Kleofasin poika joka oli hänen aviomies tässä elämässä ) ( Mooses isäni oli ensimmäinen. aviomies ja Taddeus Juda toinen. ( Sanomalehtien jakaja
    joka kuitenkin ollut Rembrandt myös ym aatelisia.
    Ja kohtasin Jeesuksen joka oli inkarnoituneena Suomeen ( katusoittaja, Israelin Katuvalot bändin laulaja säveltäjä. Ja monia muita joiden luona olin asunnottomana.
    Mutta se oli enimmäkseen liian raskasta eikä kovin onnistunutta. ( koetan taas olla positiivinen. ?
    Mutta yleensä kun ihmiset ovat tavallisempia yleensä eikö saattaisi sopia heti alkuun että ottaisi vuokralle vaikka sillä ehdolla että voisi tulla vilkaisemaan asuntoa koska niitä kauhujuttuja on ollut että asunto pilattu. Jos ei ole sovittu se loukkaa ja ahdistaa että vuokr antaja ahdistelisi mutta jos alkuun jo sopii ottaa vuokralainen sen huomioon.
    Minä olen jonkin kerran säikähtäessäni siivonnut . Mitään asuntoa pilaavaa hirveää sotkua en ole tehnyt mutt täällä on aatelisia kuninkaallisia jotka ei pidä siivoamisesta
    Koska on pakko pitää asuntoa siistinä
    myös voisi auttaa varasto tilaa antamalla?? Helpompi pitää siistinä kun osa tavarasta varastossa. Olen vaikeuksissa kun varasto on niin kallis Voisiko ihmiset auttaa. Vaikka rakentaa omakotitalon pihalle jonkin varaston ja ei pyytää liikaa siitä varastotilasta tai ilmaiseksi antaa pitää.
  4. Minne vastaukseni meni? Että on alhaista ja asiatonta kysyä luottotietoja, esim v 16 tasavertaisuus lain perusteella, vaikka s eonkin saatanasta, ihmiset eivät ole tasa vertaisia, ei velallista ja velatonta saa tehdä eri arvoisiksi. Velallinen ja velaton ovat tasavertaisia lain mukaan. Miten velkoihin joutunut selviää jos ei saa asuntoa?
    Ja asunto on annettava Suomen lain mukaan ei saa jättää ilman kattoa pään päällä.
    Vuokran antajan on aivan asiatonta kysyä ihmisen menneisyyden raha asioista velallisuuksista mitä ne hänelle kuuluvat?? Niillä ei ole mitään tekemistä vuokranmaksun kanssa ihmisen maksuilla ties missä asioissa elämässään aikaisemmin. Eihän sen perusteella voi tietää maksaako tämän asunnon vuokran jos on esim vienyt koiransa eläinsairaalaan kahdeksi viikoksi eikä kyennyt maksamaan laskua tms. ja se on siellä luottotiedoissa maksuhäiriömerkintänä. Eivät välitä edes onko maksamattomista vuokrista kyse.. Minä esim maksoin aina n 10 v kaupung asunnon vuokran
    asunnottomaksi jouduttua ne asunnonvälittäjäyritykset ne vain soittaa ja kysyy onko maksuhäiriömerkintä luottotiedoissa
    ei ollut asunto ja vuokra asioista vaan esim koiran eläinsairaalalasku,
    Ja jotain sakkoja junasta tms. En koskaan ole ostanut mitään vempaimia luottokorttia ei ole ollut... Yksi lasku tuli kun ollut 6 v unettomuus 10 v asunnottomuus otin vastaan kun kadulla tarjottiin kamomillauuteeesta tehtyä nukahtamis"lääkettä ja siitä lähetettiin sitten laskua vaikka se pulveri ei auttanut unettomuuteen. Omassa tai kunnollisessa vuokraasunnossa ne laskut ei olisi hukkuneet. varmemmin.
  5. On varmaan aika harvinaista että äänet käskisivät tappamaan. Miksi ihmisille tulee mieleen vain sellaiset äänet. ? Ja miksi ihminen "tottelisi" sellaisia ääniä, häntä niin paljon alhaisempia, kun hänellä itsellään ei ole mikään tappaminen mielessään. vaan jonkin äänen vain kuuli "määräävän"
    Ei ihminen tietenkään tee mit itseään tai muita vahingoitt vaik häntä koettaisi kehottaa tekemään. Mutta äänet eivät ole sellaisia yleensä arvelen niin.
  6. v 90, 91 olin tyttö joka uskoin rakkauteen ja ajattelin rakkauden olevan tärkein asia,
    ja kaipasin rakkautta niinkuin ruokaa tai vettä tai unta tarvitsee. Mutta en ollut kaunis, oli länkisääret ja liian lyhyt selkä ( kuten siinä arcadekort kuvassakin ) sen n'ähdessä ajattelin vaan että ruma.. rinnat roikkui liian alhaalla sillä tytöllä. Ruma kun liian lyhytselkä. En tiedä olinko hän, voi olla että en ollut. ( niistä Arcadekorteista joita oli näkyvillä se oli ainoa joka olisin voinut olla, sen kyllä näen 99% niistä naisista, tai ylipäänsä 1900 luvun naisista , tytöistä en takuuvarmasti ollut, sen voi nähdä. Kun olen tutkinut aiempia elämää kauan, oppinut, ulkonäkö pysyy suunnilleen, melko tai täysin samanlaisena. (Valokuviaon elokuvaesiintyjistä, laulajista yms. Niin olin niin ruma että en löytänyt poikaystävää. Mutta tajusin jossain vaiheessa n 17 vna ehkä, 18 ( hirveän kärsimyksen tuskien masennuksen ( olin aivan pöljä nuori ( en kovin älykäs ) Olisin vain tahtonut olla kaunis..
    Interreilillä piirsin hyvin kauniin tytön jolla oli hiuksia paljon ja elämänvoima jota taiteessa voi kuvastaa hiuksissa
    kuulakärkikynällä sen näköinen tyttö olisin tahtonut olla suurisilmäinen..
    Otsassa oli kolmas silmä ja korvassa roikkui ristikö se oli ( nuori ei pelkää jos se oli pääkallo ?? nyt kyllä pelkään jos oli että toivottavasti risti en muista.
    Aina kun otin kuvan niitä oli harvoja koska olin köyhä
    kuvan teettäminen maksoi paljon
    filmi kameraan oli kallis
    Ratsastusleirillä otin vain poneist a kuvia
    olin raivona kun ratskoulun johtajan tytär otti minusta kerran luvattani kuvan
    mutta myöhemmin kiva että on jokin kuva
    en ollut sellaisten suuruuksien kanssa tekemisissä kuin rats koul johtajan tytär se oli outoa että hän otti kameran minulta pihalla ja kuvasi
    ja olin myös yhdessä kuvassa missä pitelin "rakasta" lempiponiani jaleirin hoitoponiani Trollia
    ja siinä kuvassa sen pippeli sattumalta roikkui pitkänä ( se oli juuri virtsannut ) ( en huomannut sitä ( se oli juuri sitä vainoa, että yritettiin yhdistää johonkin siveettömään, (mutta en kyllä ymmärtänyt mitään siveetöntä ruunaponin roikkuvassa elimessä kun se virtsaa. Kuva oli vain vähän kelvoton.
    Olin vasta 11 myöhemmin vi9elä vähemmän esiinnyin kuvissa kun tajusin olevani ruma
    ja aina kun joku kuva oli otettu näytin Aivan hirveältä tajusin olevani todella ruma
    Vasta v 07? tuttava oli hankkinut digitaalikameran ja otti lukemattoman määrän kuvia niin näin että en ollutkaan NIIN ruma kuin olin siihen asti luullut valokuvien takia jotka joku paha henki sai aina hetkellä jolla näytin aivan kaamealta.
    ( Ne voivat vaikutta koordinaatioon ym ) Jos jotain pahaa tapahtuu, onnettomuuksia tms ne aina ovat pahojen henkien vaikuttamia.
    Oli tahallista että ponin sukupuolielin oli näkyvillä kuvassa ( minun tietämättä tai kaverinikaan luultavasti joka kuvan otti ) tai muu kuvien epäonnistuminen.
    Niin.. sekin ON ilmiö.. Kuvissa VOI näyttää ihan possulta tai sitten voi näyttää kuten Kata Kärkkäisen uudesta kirjast a eilen katselin että hän oli NIIN pieni lapsi ( kuten minäkin ) ihan uskomatonta että muuttui niin tyylikkääksi.
    Prisman kirjahyllyistä selasin sen kirjan koska se käsitteli näitä miettimiäni asioita joita pitäisi käsitellä. ( vanhoissa valokuvissa on paljon sitä että että jonkin hevosen mahan alta pilkistää puu joka voisi näyttää siveettömältä tms )
    n kyll' siedä sitä tuli tässä mieleen Pidän siit' että olisi kuten 40 ,50luvulla esim ruoka-asetelmat alkeellisia valokuvissa eikä täydellisiä kuten nykyään todella
    ei ole oikein että ihmiset olisivat kehittyneet tekemään mit täydell kaunist a samanaikaisesti sieluni tuhoten, tunne elämän kaiken.
    Ymmärsin muutoinkin mutta valokuvienkin takia että olin ruma enkä löytänyt poikaystävää mutta mikä jäi kesken että tajusin neitsyyden olevan arvokasta j a tahdoinkin säilyttää sen ( siis tahdoin odottaa sitä todella oikeaa ainoa aoikeaa suurta todella suurta rakkautta yksinkertaisesti. Enkä muun kanssa olisikaan voinut edes mitään tehdä. Mutta olin typerä nuori, enkä tiennyt edes sitä, niin ensi ihastuksen kanssa vuoteella annoin jossain määrin kähmiä itseäni, en tiennyt miltä se tuntuu, mutta se ei tuntunut hyvältä. ( en sukupuolielimiin antanut koskea
    ennenkuin 25 vuotiaana mutta sekään ei tuntunut hyvältä lainkaan ( en tuntenut MITÄÄN ) kun koski ( ajattelin että olin liian vanha olemaan kokematon 25 vuotiaana Mutta totuus on että täysin arvotonta kokea mitään fyysistä ,
    kannattaa kyllä odottaa sitä oikeaa olen varma siitä. ( hänkin sanoi niin kilttinä pyhänä ihmisenä joka kiltisti kähmi että kokisin jotain sanoi että tunnet varmasti sitten kun löydät sen oikean ( kun sanoin että hyvä tietää että en tunne yhtään mitään ) Mutta niille jotka tuntevat jotain sanoisin jos voisin auttaa että ei kannata
  7. kun olin lapsi äitini sanoi saavansa viestejä ja kirjoitti niitä papereille. En ymmärtänyt kuin että hän oli mielisairas. Vihasin sitä että hän kuuli jotain ääniä, en voinut sietää.
    Mutta en sitä ajatellut enimmäkseen kun en ymmärt mit ( muistan vain yhd tilanteen kun pysäytti kadulla jonkun pyysi paperia että voisi kirjoit ylös kuulemansa lauseen, mutta olin ylev mielinen ja pysäytetty oli hyvin myönteinen ja etsi paperia, kunnioittava. En antanut mit arvoa äänille joita ei ollut olemassa. Ymmärsin vain että hän oli mielisairas. Kukaan sukulainen ei ymmärtänyt muuta.
    Joskus v 90 91 kun kuuntelin radiota, Radio Cityä aloin kuulla että dj t tiesivät jotain yksityisasioistani. Nyt osaan selittää tiedän ilmiön syyn paremmin.
    Unen aikana sieluilla on yhteys, mahdollisesti, johtui jostain syystä että he alkoivat puhua sanoja, lauseita jotka yhdistin yksityiselämäni tapahtumiin.

    Eilen tapahtui selkeästi eikä siitä kukaan välittänyt.. En välittänyt en yllättynyt
    olin sellainen hieman "psykopaattinen" arjalainen lancasteri blondi ketkä ovat? sellaisia jotka ei paljo a hätkähdä , joilla ei ole voimakkaat tunteet joilla reagoida
    ( ajattelin eilenkin asiaan vaikuttanee että elämme molemmat selibaatissa,
    uskovan kanssa jonka luona majottuneena, hänkään ei pelästy onko olemassa jotain henkiä tai tietoisuutta intiimielämästä. ( lisään että sen takia jotkut monet ihmiset eivät kestä että jotain henkiä olisi mutta en usko että onkaan mitään henkiä jotka näkisivät mitään kenenkään ("Petipuuhia" )
    Kysymys siitä' että aina kun menen TikTok Liveen Liveä pitävä henkilö sanoo v ttu sanan kohta. Kun aloin katsella Tiktokkia, sohvalla illalla, kerroin siitä ilmiöstä.. ja hän kuuli kohta ( se oli aika ihmeellistä.. Vähän kuin joku olisi kuullut niiden kiduttaja henkien äänen jotka voivat puhua, lausua lauseita tyhjästä ilmasta ihmisen päähän niin että ei voi todistaa sitä, ei kertoa kenellekään

    hän kuuli sen ilmiön, monta kertaa,. aina kun siirryin seuraavaan Liveen hetken päästä aina kuului vttu , hän itse havainnoi sen ja nauroi. Kun hän on hyvin uskonnollinen, henkinen ei hän mystiikkaa ihmetellyt.
    Kerroin että se liittyy kai siihen että edellisessä elämässä ( jo jouduin ahdistelluksi)
    ( muistutin myös häntä että OLEN neitsyt, ja elänyt n30 v totaalisesti selibaatissa )
    jouduin edellisessä elämässä raiskatuksi, v 1932. Kerroin, että sitten Amerikassa , jonne matkustin ( 6 ksi vuodeksi ) ( sitä en ehtinyt kertoa että 6 ksi v ksi..
    mutta että siellä oli nälkä, asunnottomuus, rahattomuus ja olen arvellut olin ( ehkä ) se tyttö jolla kolme isoa paisetta kaulassa ja tuskan ilme kun hädässä mennyt Arcadekortti kuvaan. Jouduin sitten selittämään minkälainen on Arcadekortti.. 4 kertaa 4 cm, naisilla aina ylä ja alapää peitetty, ( aivan eri asia akuin erottinen kortti ne ovat aivan hivreitä ei voi katsoa ) arcadekortti oli aina siisti, korkea tasoisempi kuin erotic card, ( jota ei kannata katsoa koska se on eroottinen ja sitä kautta jos tuntee jotain eroottista energiaa voi henget jotka ovat alhaisessa eroottisessa energiassa saada otteen ( siten skitsofrenia syntyy ) ( että "yhtyy"jonkin alhaisen seks energian itsaeään alhaisemman ihmisen, sielun energiaan
    ( ihmisten pahuus ( tai kyvyttömyys ) että he antavat heidän kiduttaa uhriaan jos he tahtovat pysyä hänen sielun yhteydessä tms väittävät, että on kuin he

    juur ajaattelin tänne kävellessä että ei voi yhdistää "heitä jotka esiintyneet Arcadekorttikuvassa " he eivä tole samanlaisia,
    vain sielu on yhdistävä jos on sieluna samalla aaltopituudella, ei teot ja tapahtumat mutta se ilmiö että he sanovat v ttu ( naisen genitaali) liittyy kai johonkin että ne sielut pyrkivät yhdistämään aina vain siihen että ollut jossain puolialastonkuvassa tai sen jälkeen vielä pahempaa sodan sytyttyä, kun olin Warsowassa vdsta 33 alkaen, ne alhaisten naisten sielut, vielä alhaisempien.. kuin tyhmyyden tehnyt tyttö tuomariperheestä, "aristokraatti<"perheestä Wienin
    ( eilen juur tul mieleen.. entä jos he kaikki olivat neitsyitä jotka saatiin Arcadekortti kuvaan huijattua?? Silloin oli suuri paine siinä... Se on yksi henkinen ilmiö..
    Mystillinen missä tuntee muiden sielujen vaikutuksen. Koin sen kun eteen tuli että 5 naista näyttivät vulvansa ( asiallisesti ) näyttääkseen miten erilaisia alapäitä naisilla on. Tuntui mieletön kiusaus!!!! katsoa ne kuvat. Mutta tiesin yksityisyyttä ei ole en missään tapauksessa voi katsoa ( silti tuntui) Sama oli se "Nuorten kuolin video" missä ajoivat autolla tieltä ja videokamera kuvasi ilmeisesti heidän kasvoja siinä oli MIELETÖN kollektiivinen paine kiusaus katsoa. Silloinkin tiesin että en voi. Edellisessä elämässä en ehkä tiennyt, jos tuli sellainen paine että tahdottiin nähdä vähissä vaatteissa. tms. ?
  8. tajuan tässä kun se kajoaminen iski taas, huolimatta että olin Kirkossa Jumalanpalveluksessa, että en voi koskaan elää kun joidenkin sukupuoliakti laitettu tuntumaan sisälläni kehittyen sieluna kuten elämäntarkoitus,. Rukoilin kaikkialle maailmankaikkeuteen että he tuhoavat tämän maailman auringon ja Jumalan ja niin saastaisen pahan Jumalan luomistyön koin sen raiskauksen aikana että kaikki mikä lähtöisin siitä Jumalasta on saastaista . Koin selkeänä totuutena että en vain voi kehittyä koskaan tuon kokeneena en enää löydä sanoja mutta se totuus ei muutu.
    Joten voi elää uskoen hyvään Jumalaan elämänloppuun rauhassa mutta tämä ihmiskunta Jumalan joka antoi raiskata ( menetin jo sen tarkan täsmällisen tajun miksi mutta koin sen totuuden. ) että tämäplaneetta ihmiskunta yksi mistälie miljardeista planeetoista ei ole elämään kelvollinen ja sitä turha surra. Mitään kauhua tuskaa kärsimystä ei tarvitse olla.
    Esimerkiksi voi kaikkialle perustaa kasvimaita, laatikoihin ja ruukkuihin voi laittaa kasvamaan, nyt alkaa olla aika Pitää opiskella mihin aikaan mitkäkin kasvit ja siemenet. Kun ruuanhinta noussut.
    En osaa sanoa tarkemmin mutta koin sen että ei ole mitään toivoa en koskaan tuon kokeneena että joku jonkun sukupuoliakti laitettu tuntumaan sisälläni voimattani estää ( mikään ei auttanut ) Myös kirkossa tänään tapahtui että tunsin hetken iloa, kasvimaasta, ja sitten tuntuikin miehen org puhalluksena sisälleni
    se ilon tunne millä raiskattiin sielua olikin jonkun jossain kaukaisuudessa kokeneen miehen ilon tunne.
  9. Jos tuo on Eeva?
    "Sehän näyttää oikeastaan hyvin harmittomalta ja kukinta-aikaan suorastaan viehättävältä. Älä tuudittaudu väärään turvallisuuden tunteeseen: kun vuohenputki kerran on päässyt puutarhaan, se leviää täysin häikäilemättömästi. Nämä kasvit ovat niin salakavalia siksi, että ne lisääntyvät sekä siemenistä että juurirönsyistä ja vieläpä äärettömän nopeasti. Ongelmarikkaruohon torjumiseksi on erilaisia vaihtoehtoja. Parasta luonnollisesti on, jos tätä epätoivottua vierasta ei ole ollenkaan pihallasi."
  10. Voiko olla että Eeva ollut kaikissa inkarnaatioissaan ylhäinen, aatelinen ym.
    Hä'n selvinnyt kaikesta aina koska ollut Eva. Siis se käsitellään unessa, unen aikana.
    On myös karma, mitä asioita sielu voi joutua kokemaan. ? Jos ei tahdo sairautta, kauhuja kärsimystä ei joudu kokemaan niitä.
    Orlando elokuva, jossa 500 vuotta Eevan elämää. Eeva on se Orlandon päähenkilö. Hän oli aina ylhäinen. ( Elokuvassa kerrotaan yksilön naishenkilön 500 vuotta elävän elämästä 500 vuoden ajan.
    J a on hieno elokuva voi kai sen katsoa.
    Tuli mieleen että Alexander Rybakin musiik videolla "Oah " myös on Eeva, opettajattarena. Minusta myös Hessburgereiden seinällä näkyvässä filmissä musta hampaita hymyillessä näyttävä must a ihoinen on Eeva. Ja se housukas parta setä joka kulkee kanssaan on isäni Mooses. Siihen en kiinnittänyt huomiota. En vaan pidä eeva tyypistä.
    Näin " Olemisen sietämätön keveys" elokuvan ja rakastin sitä elin sen kautta rakkaustarinan. Minulla oli sellainen rakkaus. ihanne ajattelu. mutta siihen elokuv lisättiin 20 min ennennäkemätöntä materiaalia muistaakseni eli jotain törkeää . ( Pidin myös "Pianistin sivunkääntäjä" elokuvasta. Olisin voinut elää siinä elokuvassa , siinä ei olisi tarvinnut tapahtua mitään mit oikeasti ei ole olemassa et muka ihastui piikatyttöön kun hänellä oli se avioliitto onnellinen.
    Ja Toni Wirtasesta tai Apulannasta kertova elokuva myös oli jossa elin mukana.
    Ja Jeesus elokuva "Maria Magdalena" oli jonka itkin alusta loppuun.
    mutta mitkään nuo että oli joka itki Jeesus elokuvan ym mitkään asiat,
    että koin ett en olisi voinut antaa ketään muutakaan raiskata, että en koskaan ole osannut edes kuvitella että kehenkään ko0hdistuisi tyhjästä ilmasta sukupuolielimiin mitään,
    mitkään asiat eivät ole auttaneet . Minuthan raiskattiinkin kirkossa Matinkylän valkoisen alttarin edessä. Koin Evan runo ja perhos puistossa jossa viime kesänä patjalla kun koetin nukkua päiväsaikaan että siellä päin aasialainen nainen ja suomalainen mies heidän intiim elämä tuntui sisälläni niin tunsin todella kirkkaasti sen mitä en nyt tarkalleen muista.. sen että se tuhosi minulta rakkauden siksi oli todella oikein puolustautua siltä kaikesta voimastaan sielustaan Tiedän että se oikein mutta mikään ei auttanut.
    Nyt ei ole päiviin eikä viikkoihin tuntunut sitä tyhjästä ilmasta kajoamista enimmäkseen.
  11. Niin vanhuksia ja parrakkaita miehiä kokoajan ilmestynyt ympärille. Muistan sen totuuden blondin autossa että pitää olla kiltti. J arvelen Evalle tahdon olla kiltti. Minusta tehty tunteeton ja kyvytön että ymmärtäisin Evaa? ( nuo asiat sekavia ja toivottomia. ) Unessa jossa Krisnan näin ja jossa oli paljon vaiheita, kuin normaalia elämää tuntui että tämä elämä voi olla unta. Se oli aivan tällaista normaalia elämää jossa vaiheita ( en tiedä miten sen ehti kokea parissa tunnissa? muistan että herättyä siitä selkounesta ajattelin että unia saattaa olla vaikka hirvittävä määrä? Saattaisi olla, että muutamassa tunnissa kokea pitkän elämän ( siitä en tiedä mutta se oli todella ylivoimaista ett voi olla jotain käsittämätöntä ja ajattelin sitä, että ihmiset jotk ei o nähneet sellaist unta eivät voi käsittää, pitävät tätä elämää todellisena ja että itse teen niin varmasti ja teen niin
    mutta varmaa on että ei voi olla Jumala sellainen joka antaisi raiskatun unessa kohdata jonkun 16 v nussineen pariskunnan
    raiskatun ( siis ihan normaalia inhimillisyyttä miten raiskattua kohdellaan.
    Jumala ei voi ihmistä joka raiskattu selkounessa olla tiedostamatta että on raiskattu tässä ilmenee että en jaksa ajatella olen sen psykopaatti vaahtomuovin ja toivottomuuden kuolettama Ei ole olemassa vaihtoehtoa terve elämä , tunteet , sielu. Niin ymmärsin ei voi luottaa mihinkään rakkauden tunteeseen.
    Jumala voi pettää niin pahoin että tunsi rakkautta sellaista kohtaan joka antanut raiskata joka päivä 25 vuotta ja antoi olla tiedostamatta että oli raiskattu, kertaakaan. Hän oli hyvin viehättävä ja hurmaava ja olin tuntea rakkautta. Mutta en tiennyt että olin raiskattu, yhtäkään kertaa.
    Ja sitten näin unta Jeesuksesta myöhemmin ja siinä unessa olin Jeesuksen seurassa ( hän oli Joelimainen ) ja tunsin ihastusta ja mietin sitä vuoteeseen menemistä, en ollut seks aalinen mutta koin sellaisia tunteita kuin normaali nuori tyttö ehkä ihastuneena rakastuneena, se oli jollain lailla ihmeellistä että koki mitä saattoi kokea ihastusta ilman mitään estettä koska en tiedostanut että olin raiskattu, kertaakaan, unessa, paitsi ja mutta että EN ole joka miettisi vuoteeseen menemistä, en ollut oma itseni unessa. En ensi ihastuksen kanssakaan tehnyt sitä mitä unessa mietin tai harkitsin

    kaikki viittaa siihen että heidät on raiskattava todella pahoin ja pitkällisesti
    mutta eiväthän he koe sitä kuten minä
    joka en olisi voinut sanoittaa että "tämä maailma vahingoittanut seksuaalisuuttani" tai että "asun täällä Lontoon huorien ja parittajien kadulla"
    olin miljardi kertaisesti herkempi voimakastunteisempi
    ja se liittyy siihen arvoon joka elämästä toiseen kehkeytyy
    he antoivat raiskata tuhansia vuosi a tunteessa herkkyydessä kehittyneen
    Eivä t he koe raiskausta kuten minä. Hänellä on jo 16 000 tai 900
    ja he olivat jotka eivät olleet niin pieniä että saatoin uskoa että se on se yksi ja ainoa oikea Voisin nytkin ajatella jos olisi joku jonka kanssa elää ( 10-15 v sitten koin niin ) se oli maailmassa jossa uskoin että on Jumala.. että ja uskon niin että on ( olisin tahtonut keskittyä elämään sen sopivan ihmisen kanssa )
    koetetaan väittää et minun pitää vahdata asioita nuo kaksi untakin.. että Jumala antoi huijata unessa ja loukata todella pahoin ( en ymmär sitä
    uskoin liikaa??? yhäkin niihin Jeesukseen ja Krisnaan??? he antoi olla mitä hyvänsä loukkaamista häpäisyä valheellisuutta ihmisarvon ja totuuden
    Siis oliko että Krisna oli vahva koska häneen uskottiin. Uskotaan On varmaan nytkin kaikki aamu palvonta seremoniat. Jos kirjoitin heistä he ehkä saivatkin vain huomiota ja kun ruuanhinta noussut ja jos on hätää ( seurakunta oli kyllä täysi lopulta ( Jumala ei voi tehdä että rakastuisin kehenkään koska se noin pahaa huijausta