Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

1526

1. kerron tuosta edellisestä että henkiolento alkoi kirjoituksen loppupuolella aiheuttaa märkyyttä sukupuolielimeen vaikka minulla ei mitään sek aalisuutta .
    Sen merkitys ehkä on että ... alkoi väsyttää... en jaksaisi selostaa...
    Ymmärrän mistä kyse mutt kirjoittaminen on hitaampaa kuin sek murto osassa ymmärtää suurinpiirtein ja monta asiaa..

En itsekään tiennyt, että se paha henki on kuulolla.. en tiennyt että se on tietoinen mitä kirjoitan tai ajattelen. Se ilmeni yht äkkiä, se näkyi naishenkenä, sen kasvoja, ilmettä. Minulla on kokemus aiemmasta, että se voi kajota siten että tekee liman eritystä. En tiedä mistä lima erittyy nais keho elimissä käyn virtsaamassa niin se menee pois. ( niinkauan kuin ei mene virtsaamaan on todella häiritsevää se kostumisen tunne.. Sellaista on tunteet, tunne aisti, että se on todella häiritsevä hetkestä hetkeen.
    ( niissä niin raaoissa naisiss a on varm kyse eloonjäämistasosta johon se hyökkäsi... jalkoväli tasolle )
    (Käyn nyt tuolla vessassa muuten kärsin kokoajan.. en kykene unohtamaan että se kosteuden tunne tuntuu.. se häiritsee päätä, koko kehoa jos joutuu istumaan
    sen kosteuden tunteen päällä... ( kokemus on, tarvitsee vain virtsata niin se on poissa. )

Kävin nyt vessassa.. Ei ollut mikään pyyhkiminen riittää kun piti ulostaakin.
    Se taas on joidenk naisten aiheuttamaa .. Okei on poissa se kosteuden tunto.
    On siitäkin kokemus, että jos on kiihottunut, ei kykene virtsaamaan, tiedän sen.
    Minä en ole enkä ollut.
  2. Yhden hetken ymmärsin ehkä mikä mieli sillä tytöllä oli, kun asunnottomana istuin jonkun rapussa yön, ( sinä yönä sillä hetkellä ( ei muulloin vaikka 10 v asunnottomuutta ) mutta silloin sillä hetkellä rappukäytävässä koin ymmärryksen että sellaisissa olosuhteissa voi kokea että ei mitään väliä mitä tekee saadakseen ruokaa ja nukkumapaikan, koin sen totuuden, että ei mitään väliä.
    ( mit prostituutiota ei voi tehdä kun on kehittynyt tunne aisti sukupuolielimessä ja kehittynyt koko vartalon läpi ne 7 cakraa esim, 1. jalkoväli eloonjäämistaso 1. cakra, vatsa cakra 2 ja 3. , sydän cakra neljäs, kaulacakra viides, otsa cakra kuudes ja päälaen cakra seitsemäs. Niiden läpi ei voi päästä kun on kehittynyt sielu.
    On pitkien aikojen kuluessa kehittynyt... tuhansien vuosien. On varmaan ollut.. jos ollut kehittymätön, että ensinnä koettanut vain jäädä eloon... sitten on vatsa cakrat olleet luolamiehillä tärkeitä.. muutoin olleet karkeita ylemmällä tasolla.. sydämen ja pään.. tahtoneet ruokaa... ja turvallisuutta.. luolan jossa nukkua..
    Sitten kehittynyt sydäntä.. pitänyt lapsesta tai luolamiehestä joka ei ollut karkea ja raaka.. ei lyönyt eikä vetänyt hiuksista.. Kaula cakra kehittynyt.. luolamies alkoi puhua... päänkin piti kehittyä.. otsa cakra .. örinä muuttui puheeksi jossa ilmaista ajatuksia Sitten eloonjäämistaso ja vatsa ja sydän jalostuivat päähän nousten
    että eloonjäämisessä ja syömisessä ja turvallisuudessa ja sydämen tunteessa
    oli moraali ja ihanteet ja hyveet yms
    Sellainen joka esim yhden yön juttua ajatteleva ei voi päästä läpi kehittyneessä sielussa joka vaatii että on se ainoa oikea ja jokin suuri jumalallinen rakkaus ( päälaki oli se Jumal yhteys .. että kun elää hengellisenä on cakra yläpuolella kehon.. Jumalaan yhteydessä..
    Siis kehittyneelle sielulle ei esim yhden yön juttu voi olla kuin hirvittävä tuska
    ajatuksena jota ei voi tehdä niinkuin itsemurhaakaan
    siis ajatus on yhdentekevä. kun ei se uhkaa itseä, mutta on mahdotonta olisi toimia siten kehittynyt sielu ei kokisi minkäänlaista "nautintoa " sielunsa tuhoamisesta
    , iljettävyydestä ( miten sellaista voikaan tehdä kukaan.. että yksi jokin posahdus hetken ällöttävä kokemus keskellä tyhjyyttä ja tarkoituksettomuutta..
    Eihän sitä tahdo kokea jos ei ole taivaallinen se kokeminen... se ideahan kuitenkin on keillä' vain että he arvelee että he kokisi jonkin autuuden tai tahtoo, pyrkii tai kokee kokevansa että he ei välitä henkilön sielusta vaan tahtovat vain sen pötkön tökkivän itseään yhtenä yönä, eivätkä siitä sielusta välitä luulevat että pääsevät siitä eroon kun se lähtee heitä pökittyään ( mitä arvoa sillä kokemuksella .. muistelevatko vaikka vuoden päästä ja onko se tärkeää mitä merkitsevää että koki jonkun tyypin pökinnän silloin vaikka vuosi sitten
    ( yleensä ihmiset tahtoo savukkeen toisensa jälkeen.. tai ruokaa uudestaan ja uudestaan että se on vielä vähemmällä tasolla että tahtoivat jonkun pökinnän
    he ei voi uusia sitä,... kun se kerran oli yhden yön juttu..
    Jos he hankkii useampia sen laatuisia he joutuvat aivan helvettiin.. niinkuin Matti Nykänen.. eikö hän menehtynyt silmät auki... Hänellä ne olivat ehkä vuoden kestäneitä juttuja oliko 10 naista peräjälkeen hetken vaimoina yhden yön juttu naisilla menee sekaisin eri mulkut ym asiat kun ei edes googlekuvista voi tarkastaa keitä ne olivatkaan jotka pökkivät ja alapäässä on vaikka 10 mulkun hinkkaama reikä se ei ole arvokas. Se ei ole puhdas.
    ( jostain syystä aloin nyt valistaa "yhden yön juttuja harrastavia"

( pahempaa on luki iltalehden kannessa että joku vaihtoi työnsä aikuisviihteen tekoon matkallaan helvettiin. Muuta ei seuraa ihmisten elämän tuhoamisesta perusteellisesta.
    Aikuisviihde on eri pinkassa kuin arcadekortit...
  3. ei rajalaisen vaan arjalaisen .. edell kirjoituksessa..
    Tietenkään ei voi tehdä mitään siinä että on niin paljon vaaleatukkaisia
    mutta voi valita tummatukkaisena elää tummatukkaisten kanssa.
    Jumala varmasti luo jotakin että voi elää tummatukkaisena tummatukkaisten kanssa

Väkivalta jota minulle tehtiin, että minulle annettiin vain vaaleatukkaisia kavereita lapsesta lähtien.. jolla selitys löytynyt että tosiaankin kaikki joka hetki jatapahtuma luodaan ( ehkä on monia versioita valintojen mukaan (??) mutta kaikki ovat luojan hallinnassa sellainen väkivalta ilmennyt... ja syyksi ilmeni että olin edellises elämässä mennyt arcadekortti kuvaan, jossa on ylä ja alapää peitetty, ja on siis ehkä myös mystisesti kaikki eri henkilöiden arcadekortti kuvat 1900 alun ovat kaikki samantasoisia samanhenkisiä. Ne ovat täysin eri kuin eroottiset kortit, nekin ovat kaikk samantasoisia siis ala arvoisia.. samantasoi keskenään. Eroottisia kortteja ei voi katsoa. ne ovat raakoja , rivoja todella.
    Arcade kortti oli siveellinen, naiskauneuden kuva ( ylä ja alapää peitetty eikä mitään ala tasoista eroottisuutta.
    Olin varm typerä ett en ymmärtänyt että ihmiset ei erota vaan pistää samaan pinkkaan
    en tiedä mitä ajattelin.. jos olin se kuvan tyttö.. En tiennyt, että sukupuolielimiin voi kajota tyhjän ilman läpi fyysisesti. En tiennyt henkiä olevan olemassa.
    Uskoin yksityisyyteen 1000 prosenttisesti. En ymmärrä, miten en olisi välittänyt että vieraat miehet katsovat kuvaa.. Mutta se oli vain 4 kertaa 4 cm kokoinen, se arcadekortti. Ei ollut aavistusta että kuvan voisi laittaa suuremmassa koossa
    internetistä ei aavistusta.. Ei ollut lehteä joka olisi julkaissut , ehkä siinä oli tekijäoikeudet kin tms että niitä ei saanut julkaista????
    Olin ehdottomasti joka ei sek saalinen siihenhän se perustuu.. ovat jääkylmiä ne jotka poseeraavat jossain kuvassa, muutoinhan heillä olisi paha olla ja olisivat hädässä niink mihin minut pakotettu.. kun se virta alkoi kohdistua , 1997
    yhtenä iltana yhtäkkiä, jouduin kävelemään koko yön, ei voinut istua eikä maata.
    En voinut maata selälläni hetkeäkään seuraavaan kuuteen vuoteen.

Ja siitä että ihmiset ei erota eroavuuksia.. iltalehdissä jne kun poseeraavien naisten kuvia, nekin ovat paljon pahempia kuin arcadekortti kuvat usein.
  4. Tahdon rakentuvan tunne elämän takaisin niinkuin se on rakentunut, maailmassa jossa kaikki enimmäkseen olivat tummatukkaisia. Kuvassa jossa Ellen Jokikunnas ja tummahiuksinen lapsi tuli tuo tunne ja ajatus... että tahdon olla pelkästään tummatukkaisten keskuudessa kuten koko historian jossa , elämästä toiseen , tunne rakentui, minul oli tunne aivoissa ( kristinuskon pyhien ja apostoleiden kuvista, ikoneista näkee että heidän pään ympärillä tunne aura... ( myös muslimien piirroksissa kun tehty Muhamedista ja hänen joukoista on piirretty tulenlieskat pään ympärille. Se on tunne aura, tunne päässä, aivoissa.
    ( Kuvasta Ellen ja tummatukk poika näkyy heissä vaalean rajalaisen jokin vaikutus. En pidä lainkaan siitä oranssihiuksisesta nazi tyypistä. Näkee paljon että jotkin energiat, henget yhdistäneet tummatukkaisia ja nazeja ja se on inhottavaa usein.. ( siis ovat olleet nazeja aiemmassa elämässä.. ja heitä yhdistetty vaikka juutalaisen näköiseen tummatukkaiseen. )
    tahdon eroon siitä väkivallasta. Olin juutalaisia edell elämässä, Warsowassa, ja jouduin uhriksi, kitumaan -39-44 kun saksalaiset hyökkäsivät.
    Nyt ovat lamauttaneet tunteen aivoistani 1999 mikä on blondin aivo
    blondivitsien blondi joka Javäkivalta ailmenee jatkuvasti lähettyvilleni luotu blondeja.. en tosiaan ole blondi. Näen heidät haljuina inhottavuuksina.
    Kuolleina, zombeina. Minut pakotettu kuolemaan raiskaamalla tyhjän ilman läpi 28 vuotta joka päivä.. En tiedä miten voi parantaa tunteen kun joutunut tuntemaan 28 vuotta jatkuvasti totaalisen absoluuttisen kiroamisen , joka on oikea, luonnollinen ja Jumalasta oleva tunne siinä mitä koki, mitä tunsi, reaktio, mitä tapahtui. Nytkin se alkaa tuntua.. ihmisten intiim elämän akti alkaa tuntua virtana fyysisesti koska olen ylhäinen siinä mitä ajattelin
    Onko että miehet kohdistaa sen tökinnän ylhäisimpään.. he ei nai sitä naista jota pökkivät vaan he kohdistaa sitä johonkin ylhäisimpään
    ( en ymmärrä sitä ilmiötä ) Enhän tietenkään tee sellaista toimintoa jos se voi tuntua jonkun ulkopuolisen sisällä.
    ( Luin kirjastos selasin Jari Tervo ja vaimonsa koirastaan kirjan kirjoittaneet.. siinä kertoi että hänellä tuntui olleen tinnitusta.. sekin saattaisi olla toisten ihmisten intiim elämän energiasta ..? mutta silloin kai he olisi hänen pään tasolla..
    ( halusivat nussia hänen päätä.. fiksuja aivoja ? )
    Niin minulla on ollut rakkaus elämä, tunne kehittynyt vuosituhansia..
    ihmisillä ei ole ollut. Näin juuri jostain 70 taio 80 luvun filmistä missä tanssivat kuin houkat.. ja yleensä ihmiset kuvissa että heillä ei ollut rakkauselämä kehittynyt.
    En tiedä miten voi parantaa tunteen.. kun se on kehittynyt elämässä jossa on voinut täydesti uskoa Jumalaan ja rakkauteen . Tuhannet vuodet.
    ( Niin Muhamedilla ei kyllä ole tunne aivoissa.. mikäli hän on eräs joka ehkä oli Muhammed. Jeesuksella myöskään ei... )
    Jeesus oli inkarnoituneena tänne Suomeen, hänen kohtaamiseen asti uskoin Jeesukseen normaalisti... kävin kirkoissa ja Jumalanpalveluksissa.. Kävin joka sunnuntai Tuomasmessussa. Aamupäiväl luterissa kirkoss ja illall Tuomas messussa Agriicolan kirkossa.
    Muistan miten istuin syömään keittoa jota tarjottiin aina sen Jeesus maalauksen eteen jossa kultaiset kehykset, ja aloin siinä miettiä että miksi ja miten on niin surkean näköinen Jeesus. (Kirkon kryptassa ) ( kristinuskon energiat sellaiset että johdattivat sinne kellariin....... (?) ( ei löytynyt mitään ihmisiä joiden kanssa elämää vain kurjuutta... ) Siellä kävi niin pieniä ihmisiä että asunnottomana ei heidän luokse voinut kysyä päästä, sen muistan.
    Siis joka ikinen, ei yhtäkään. Voin kertoa sellaisen totuuden jota ei kaikki tiedä ehkä... kun piispa Irjasta julkaistiin suuria kokosivun kokoisia lehtikuvia, kerran koin, kun hän oli kirkon ovella ja kätteli kaikki jotka lähtivät kirkosta (??? Nyt vasta tajuan että " jotka lähtivät kirkosta" se blondi kätteli..... niin kuitenkin, hän oli tosi pikkuruinen.... ei suuri niink sivun kokoisissa kuvissa suuri naama vaan todella pikkuruinen.
  5. En tiennyt... minun seudulla olevasta kirkosta on kyllä kuulunut kirkonkellojen soittoa.
    En ole kuullut että kellojen soittoa olisi jossain lakkautettu. ( luin noista kommenteista.. että yötyöläisiä tai vapaapäivää viettäviä häirinnyt...
    Ei ole tullut eteeni tuollaista ajatustakaan koskaan aiemmin.. en tiedä siitä..
    että onko jossain kirkko niin lähellä asuintaloja ... Olen kuullut kirkonkellot aina hyvänä äänenä.. ( paitsi kirkon pihalla.... siinä ei kannata olla kun alkavat soida..)
    Arvelisin että koska tähän mennessä vuosikymmenet ei ole ollut kirkonkelloista häiriötä en usko että nytkään ... He eivät saa sitä asuntoa, joita kirkonkellot niin häiritsisi. He eivät saa tulla tähän maahan, jos täällä rakennettaisi liiaa rumia kerrostaloja liian lähelle kirkkoa. Kaikki on syntynyt vuosituhansien kristinuskosta ja kirkonkellojen soitosta, ja eivät saa mitään ( ei mitään mikä kehittynyt raamatun ja kristinuskon ja tuhansien vuosien historian ansiosta, ja kaikki on kehittynyt sitä kautta. He ei saa autoa, ei saa asuntoa jossa tehtaissa tehdyt seinät, ei ikkunaa, se on keksitty 1700 luvulla.. ei ollut lasi-ikkunoita ennen 1700
    ja minäkin olin silloin vielä aristokraatteja.. Eivät saa vesihanoja jotka metalleista tehtyjä, eivät hellaa joka sähköllä toimii, ei sähkövaloja jne. Ei he voi jakaa sanomalehteä yöllä joka 1500 luvulla kuningas kristinuskon rakennutti kirjapainot.. ( kirjapaino keksittiin 1500 )
    tai kaupoissa, joihin tuodaan ruoka laivoin, lentokonein, kristinuskon tai raamatun ajan keksinnöin , keinoin .. lannoitetaan viljelysmaat.. yms

( Minä en ollut st Salome .. en ole jaksanut vaihtaa s-postiosoitetta.. ymmärsin että olin sitä joukkoa.. mutta olinkin St Susanna, myrhbearer. )
    Minusta he ei saa röyhkeinä asioita jotka kehittyneet vuosituhansien raamatun , kristinuskon jne ja sielujen jotka olivat pyhiä ja Jeesuksen lähipiiriä.. hän sanoi, "Teen teistä kansojen hallitsijoita.. " he olivat kuninkaallisia.. ennen ja jälkeen Jeesuksen... MInusta voi hyvin olla muuta kuin kuninkaallinen ja pitäisi tehdä parhaansa mutta minua raiskattiin tyhjän ilman läpi, niin en tiedä sellaises asiassa joka menee over human tolerance perinpohjin
    että mitä Jumala siinä voi luoda.. En kestänyt hetkeäkään sitä kajoamista.. muiden ihmisten intiim elämän tuntumista tyhjän ilman läpi fyysisesti Se tapahtui pahoin...
    Siinä ilmeni.. voi olla että Toni Wirtanen oli Apostoli Johannes ( Toni Juhana Wirtanen.. ( apostoli Apulannan.. ) Ismo Alanko oli Ishmael Abrahamin poika,. Ja he molemmat niin itsekkäitä ja epäkypsiä ja alhaisia ..
    Toni ollut nazi aiemmassa elämässä.. Ismo Alangon vaimo valinnoista näkee että hänellä sama suuntaus.. arjalainen täti eeva tyyppinen
    Tiedän myös apostoli Simon... oli se Mussolini....
    ( Minul ollut Mussolinista kuva että oli jokin diktaattori.. mielikuva että joku niinkuin HItler tai Stalin.. että he oli jot sellaisia..
    Nyt kun menin katsomaan Mussolinin kuvaa Googlen kuvahausta näin että hän oli höpsön näköinen, selvästi.. Oli selvästi kuvassa höpsö ei hän ollut jokin julma vaan höpsö joka meuhkasi huumorilla myös ( siis heihin suhtauduttiin jonain suurina mutta heidäthän näkee pelkkinä poikina..
    niink näkee että lapset saavat lapsia.. kun näkee nuoria isiä he ovat vaan lapsia joilla on lapsia.. Mussolini kertakaikkisesti selvästi oli pöljä höpsö voikatsoa sen kuvan hänen ilmeessä näkyy huumori mikä höpsö hän on. Hän on yhä epä älyllinen todenteolla ihan seko ( voisi ajatella taidoksi että osaa puhua niin epä älyllisesti... en tajua miten sellaisia lauseita voi rakentua jotka niin epä älyllisiä . ) ( hän on ihan tavallinen ihminen nykyään. Joka puhuu vaikka lapsistaan ja niiden vaimoa muistaa , lastenhoitoa , synnytyksiä, perhe elämää, avio eroa. Ei hän varmaan tee mitään erityistä, on varm eläkkeellä mielenterv syistä ( mutta ei ole vähimmmäs määrin väkivaltainen vaan kyllä kunnollinen niin kuin apostolin voi ajatell ja vanhan kristityn ovat he väkivallattomia perusteeellisesti niink sivistyneet ihmiset ( Mussolinista en ole lukenut..
    ( en jaksa,, jos hän teki jotain julmuuksia
    en tiedä mistä olen saanut sen mielikuvan että oli niink Hitler , Stalin,, en myöskään Stalinista tiedä kuin tuon mielikuvan Hitleristä olen lukenut enemmän jotain..
    Hitlerhän oli kuin juutalainen itse, tummatukkainen .. Hitler ehkä avusti tummatukkaisia, juutalaisia tuomalla ilmi millaisia ne arjalaiset, vaaleat olivat.
    Miten raakoja,
  6. On totuus että he ei osaa olla ihmisiä. Jos kirjoitan heille he ei osaa vastata ei kohteliaasti ei ihmisinä . Viimeksi aiemmin tuli tämä asia mieleen tiktokissa nähdessäni Mirellan lapsi/ nuorisolauman edessä... Että hänellä jokin tärkeä ilme kun lapset lauloivat kirkkaalla lapsen äänellä hänen biisiä että " joku vielä on mulle kuin olisin maailman ainoo... " se kirkas lapsen ääni.. Se että itsel ei ollut muuta tekemistä, kun kaikkeni yritin, myös kävin konserteissa Minä en koskaan ollut kuin ne ihmiset joille se oli ilmeisesti täysi kokemus .. näen vaan sen että nuo antaa kaikkensa tuossa , palvoo jotain mikä ei tule olemaan mitään , Mirella ehkä imettää tissistään lapsen , he kehittää sieluaan jossain mikä on vain häpäisevää.. ei ansaitse se tissin näyttäjä mitään palvontaa.
    Siinä biisissä oli jotain karismaa hitu.. kuulin sen jonkin tiktok videon taustamusiikkina ja siinä oli jonkinlaista henkeä
    mut en ymmärrä ett yksi onnistunut biisi tarvitsee sen laulajan tissien katselua yms
    laulavat kuin jugend nuoret... (Hitlerin nuorisojärjestö... ) ei heillä ole mitään päässäään se hitu.... sen hidun perässä kuin pölynimuri.. ettsaisi sen hitusen
    Niil lapsilla vaan on kirkas ääni... mutta he palvoo saastaa ja tyhjyyttä

( Tai he ei tajua katselevansa rintoja... he eivät koskaan koe sitä suurta rakkautta jonka hitua he palvoo.. kun se on erotiikan tuhoava olio joka tarjoaa seksikkyyttä kelle vain miehelle se ei ole maailman ainoo se mies sille
    käyttää vain ulkonäköään.. on saanut biisin jossa hitu,
    on pillipiipari rotille jotka koettaa napata sitä hitua mutta he ei saa kun he palvoo huoraa he saa huoran asioita raakuutta yms
  7. Kun nyt luin pidemmälle tekstiä... ( äskeisessä mitä kirjoitin tuli väärä vaikutelma siitä naishengestä joka loukkasi intimiteettiäni. Kirjoittamassani näytti kuin se olisi liittynyt teihin, kirjoitin huonosti.. se oli vain törkeä nais henki joka loukkasi intimiteettiäni missä tahansa asioissa ja menee alimpaan helvettiin ja kitumaan joka hetken kidutukseni kosak olen selkeästi ilmaissut, päättänyt kokenut että en siedä aivoihini hyökättävän kajottavan menee vielä alempaan helvettiin se nainen yhä tehden näkyä ja joka ikinen sielu joka aiheuttaa sen

Niin kun luin pidemmälle.. olennainen asia että Jeesus ei ole niin suuri kuin luulette.
    Jeesus ei ole mikään mestari. Hän on ihan tavallinen ihminen tai voi olla epä tavallinen tms mutat ei sellainen täydellinen mestari kuin arvelitte.
    Täällä menee kirjasto nyt kiinni niin enehdi enempää kirjoittaa.
    En voi sille millaisia asiat ovat olleet että esim tein muutaman tiktok videon Jeesuksesta, jonka kohtasin elävänä, hän oli inkarnoituneena tänne Suomeen,
    että en ole tehnyt enempää mietin miten mitätöntä tms että minulle ei ole
    annettu rahaa. Nyt jonkin verran saan joudun vielä odottamaan
    Mutta onhan ylipäänsäkin että ei uskovaiset auta ketään
    ei he päästä kotiinsa nukkumaan ei tarjoa aterioita he vain luovat
    noita tulkintojaan julistaa tahtovat Ovat sitten myös hyviä ovathan he kohteliaita ja hyväntahtoisia tahtovat olla tms yms.
    Kun luin tuota tulkintaa mielessä kävi että voi olla ok nuo raamatun poiminnat ja niiden mukaan ajatus kyllä ( kaikessa on hyvää ja pahaa ) ? Sitten tuli eteen tuo mistä jouduin kokemaan että tuo ei pidä paikkaansa, se että Jeesus olisi jokin mestari. Jeesus syntyy uudestaan kuten muutkin ja on ollut monenlainen tuhansien vuosien aikana. en äsken kirjoittanut niin hyvässä hengessä.. ( kun minul ei ole niin hyvin elämässä asiat ei ole mitään ihmisuhdetta löytynyt ja köyhyyttä ollut jne ) nyt tuntui että löysin tässä hyvän hengen että niin on että Jeesus syntynyt kuten muutkin ja ollut monenlainen..
  8. te ette saa Jeesuksen kautta enää mitään uskonnon. Se tosiaan oli huijausta se uskonto.
    Minä olen sen pyhä, Saint Susanna myrhbearer olin 2000 vuotta sitten.
    Rasittaa tuo miten käytätte, tulkitsette oman mielenne mukaan raamatun kirjoituksia.
    Ette ole enää sieluna mitään, vain rajoittunut ylimielinen perusteetta itsevarma
    perustatte tuohon omaan tulkintaanne itsevarmoina
    mutta itsevarmuushan ei ole oikein kun raamatussa on

jouduin näkemään näkynä että olitte olevinanne suuri henkenä, ja että sitten
    jouditte "putoamaan" vähentymään näen kokoajan sellaista näkyä että pelkäätte putoavanne ja näen nais henkeä joka puuttuu tähän ja luulee olevansa jokin suuri( on suuri tuho sielunsa sisimmälle se nainen menee alimpaaan helvettiin kajoamisesta aivoihini ja sieluuni
    minä en ole kykenevä kuvittelemaan sitä tuskaa ja hidasta kitumista ja sielun tuhoutumista mutta sinne menee

Raamatussa on jotain tekstejä. Jos tekee tulkinnan niistä se on tulkinta ei saa olla itsevarma että se on oikea tulkinta.
    Järkyttävää tuollainen itsevarmuus että jälleensyntymisoppi harhaa.
    Ette voi ollal sieluna mitään jos sielunne on varnma että jälleensyntymisoppi harhaa. kaikki kirjoittamanne on roskaa.
    Miten voisi olla että arvelisi sielun yhden luyhyen elämän jälkeen menevän taivaaseen tai helvettiin ei niin pahaa Jumalaa voi olla että menisi helvettiin
    J aminne ennen Jeesusta neljä tuhatta vuotta 4 tuhannen vuoden ajan syntyneet
    jos ihmiskuntaa ollut 6000 v
    minne ennen 2000 v sitten syntyneen Jeesuksen syntymää olleet ihmiset jos Jeesukseen uskominen olisi
    en jaksa etsiä noin järjettömälle sanoja.
    Minne ne sielut meni joille ei Jeesusta ollut olemassa??
    helvettiin perinneuskovaisen mielestä vai ?
  9. Se ei sitten ole minulle kun en ole umpihullu enkä kateellinen enkä ämmä.
    Enkä sekoa enkä oksentelekaan.
    Tuossa on sama kuin triggeröitymisestä kirjoittaneessa että yrittää alentaa.
    Koko sana triggeröidä on alhainen eikä se sovi sielunelämääni. tuo kuvaus sanasta. Minull ei ole koskaan oloa mikä alhaisella pimulla joka katsellut pornoa tms
    triggeröidä sana on jokin slangi tyyppinen todella alhaisen naikkosen
    Koko taso tällä keskustelupalstalla on hirvittävän alhainen. Jos katsoo otsikoita.

katsoin triggeröi sanan selityksen;;;

"Triggeröi" on suomenkielinen verbi, joka tarkoittaa laukaista tai saada aikaan voimakas reaktio, usein negatiivinen tunne tai muisto. Se liittyy usein traumatisoiviin kokemuksiin, ja triggeröityminen voi ilmetä ahdistuksena, vihanpuuskina tai muina voimakkaina tunteina, jotka liittyvät aiempaan traumaan. Sanaa käytetään myös arkikielessä kuvaamaan tilannetta, jossa jokin asia tai havainto saa henkilön reagoimaan voimakkaasti, usein negatiivisesti, esimerkiksi raivostumalla tai närkästymällä.
    Yleisemmin "triggeröi" tarkoittaa:
    Laukaista: Saada aikaan jokin reaktio tai toiminta.
    **Aiheuttaa voimakas tunne: **: Erityisesti negatiivisia tunteita, kuten ahdistusta, vihaa tai surua, jotka liittyvät aiempiin kokemuksiin.
    **Aiheuttaa muistoja: **: Saada henkilö muistamaan tai kokemaan uudelleen aiemman traumaattisen tapahtuman.
    Esimerkkejä:
    "Hänen kommenttinsa triggeröi minussa lapsuuden muiston."
    "Jotkut kuvat triggeröivät häntä pahasti."
    "Musiikki voi triggeröidä voimakkaita tunteita."
    "Tietty haju voi triggeröidä ahdistavan muiston."
    "Hän raivostui, kun joku mainitsi hänen entisen kumppaninsa. Hänet oli selvästi triggeröity."
    Lyhyesti sanottuna, "triggeröi" viittaa voimakkaaseen, usein ei-toivottuun reaktioon, jonka jokin asia tai tilanne saa aikaan.
  10. Triggeröi sana on vieras..... on tullut etten jonkun kerran. En tosiaan tiedä mitä se tarkoittaa, asiayhteydestä ymmärtää jonkin verran että se on varmaan jotain inspiroitumiseen noi miten sanoa.. en ole mikään intellektuelli...
    Inspiroitua ja triggeröityä. ? Mutt trigger kuulostaa tiikeriltä tiger että onko se jotain agressiivista inspiraatiota?? Tosiaan tämän päivän otsikot oli liian epäkypsiä.. ateismista esim että onkjo mikään Jumala todistanut olemassaoloaan..

Ihmiset ovat epäkypsiä. Siitä tulvi mieleen kokonaisuutta hahmottaa viimeisimmistäkin kokemuksista koostuvaa.. Miten valitsisi nyt sanoja.
    heidän keskustelu jatkuu.. minusta hyvä ett ihmiset voi hyvin...
    ( eilenkin mietin sitä, tuntui todella pahalta tahtoa että ihmiset raiskataan 28 v tyhjän ilman läpi.. ( siinäkin on monia asioita en nyt tahtoisi niitä koota... )
    Ei sitä nyt varmaan kannata ajatella. Se itsellenikin tapahtui ihan yllätyksenä.
    v 1997 ) Osaisimpa sanoa nyt jotain olennaista ei... tuossa naurahduksessani kuului eevan ääni.... se on niin pahaa raiskaamista että ei kykene sanomaan mitään ( En siis tiedä kaikkea.. joudun kokoajan valitsemaan mitä ajattelen seuraavan ajatuksen mistäkin.. ) No kioskikahvilla koin sen asian, että viereen istui
    vaaleatukkainen iäkäs täti Minusta tuntui kuin hän olisi ollut siinä että sen kautta olisi jokin energiayhteys esim eeva raiskaaja hirviöön. Nousin tuolilta ( enemmänkin siksi että lasin takjana heilui joku mies hupaisalla mielellä ihan kiva että hupaisaa, kuvaili ilmeisesti videopuhelu hänellä oli käynnissä ja näytti välillä seutua, ympäristöä hän oli hupaisalla mielellä sii snäytti sille jonka kanssa jutteli
    ( minä en ole videopuhelua koskaan tehnyt enkä tahdo tehdä ( tuota en ajatelliut.. että oliko siinä jotain ett pyrki olemaan enemmän kuin minä en kokenut sellaista
    ( mut tulee mieleen koska se vieres istuva täti osoittautui niin ylimieliseksi.. )
    Siis astelin heistä kauemmas, ja kun katsoin sitä haljua tätiä haljuja hiuksia
    olen vai rukous että Jumala ei koskaan tee minusta tuollaista kuollutta haljua§
    ( siius blondia ) . he ovat aina haljuja, he ovat kuolleita, oikeasti.
    vaaleahiuksiset miehet ovat sodissa varmaan kärsineet aiemmissa elämissä
    en tiedä vaaleahiuksisita naisista mutta prostituoituja ovat ehkä olleet aiemmassa elämässä ( tuo ollut viimeaikojen yksi ajatus jonka hetki tulee mieleen.. että oliko heitä paljonkin jotka olivat prostituoituja
    hikoan jostain syystä...
    eeva paska mätä lluonut että rintani on pöydän reunalla....... oikeasti..

yksi aiem aviime aikojen ajatus oli kädetkin hikoaa.. mielenkiintoista
    ehkä tuo pöytä lämmittää vetäydyn siitä niin tämä on ensimmäinen kesäpäivä. että joutuu hikoamaankin.. Ollut miellyttävän viileää.
    Tykkäisin kirjoitaa vaain valaistuneessa hurmio hengessä.......
    yritän....... kun noita epä miellyttäviä asioita monta enkä nyt nopeasti niitä koonnut
    Pitää löytää nyt se mikä se ajatus oli... Se oli, että kun siis tajusin että
    kyse on ett ihmiset, sielut pyrkivät käyttämään raamatun hahmoja, nimiä hyväkseen.. ollut ehkä kun ollut suuret rinnat, tai niitä ei ole voinut peittää tms että ovat turvautuneet eevaan joka alaston hahmo
    ja se mitä ajattelin seuraavaksi että ehkä siinä että en ole eeva, en ole ollut
    ( enkä tule olemaan koska Jumala ei ole väkivalta ) että olen ollut aiemminkin lyhyt? ja pienikokoinen ? siis niinkuin aasialaiset pienet joka on ihanteellinen keho,
    jos on lyhyt selkä ei siihen sovi rinnat, Siis minä tahdon olla sellainen .
    Tulee mieleen Anna Abreu mutta hänen pukeutuminen törkeä, esiintyminen törkeä mutta se kehon sopusuhtaisuus mutta hänhän on ehkä paljonkin lyhyempi.. en tiedä miten pieneltä näyttää.. kuvista ei näy.. Olen kohdannut Paula Vesalan pari kertaa ja molemmilla kerroilla koin hänen kääpiökokoisuuden järkyttäväksi....
    Siis hän on kuvissa myös todella sopusuhtainen, sitä pienuutta ei näy..
    Ensi kerran kun näin heidät, Miran ja Paulan.. he juoksi karkuun minua.. he oli molemmat pikkuruisia.. Kun Paula meni autoon, ratin taakse en voinut uskoa sitä todeksi, kuin pikkulapsi olisi mennyt ajamaan autoa.. Ajatko itse autoa??? kysyin häneltä. kaikki esiintyjät ovat oleet "nazeja", sieluttomia, sydämrettömiä, huonokäytöksisiä, niinkuin varkain hommiaan tekeviä psykopaatteja.
    Kyvyttömiä normaaliin keskusteluun. ( Myös Terhi Kokkonen, kun odottelin häntä Tavastian oven edessä, hän vaan meni ohi käsikädessä lapsensa kanssa. Sanoi yhden lauseen ehkä. ( Hänen olisi pitänyt korkeammassa tajunnassaanm tyietää että olin kristinuskon ja islamin perustajia, hhänen olisi pitänyt tahtoa jutella kanssani ja tutustua . Myös Toni Wirtasen ja ismo Alangon olisi pitänyt korkeammassa tajunnassaan tietää nythän voi hahmottaa muutkin ihmiset
    Apulanta nimellä TIk Tok
  11. ( Jos vielä sanon, kun avasin tuon miksi tuota sanotaan.. ( syöminen alkaa olla tarpeen.... ) Sinisellä painettu teksti,. Aukesi valokuva. Niin, Katja Stohl on ollut ilmeisesti jonkin bordellin emäntä aiemmassa elämässä. Hän on siksi todella raaka niin että lapsensakaan eivät ymmärrä häntä. Hänelle annettu kivoja lapsia..
    ( jossain kuvassa oli söpö poika ) Hän on juuri eeva lärvi tyyppi.
    eevan näköinen kasvo. Mutta pidin hänen haastattelusta, että hän oli hän oli ehkä minulle joka olen raiskattu 28 vuotta että eeva lärvi kokisi olevansa enemmän kuin tummapitkätukkainen hän on ehkä tarpeeksi raaka menneisyytensä takia.

Ja siinä oli Michael Monroe, joka lauloi Hanoi Rocksissa yhdessä laulussa ,
    sanoituksessa " asun ( Lontoossa) huorien ja parittajien kadulla, ensimmäinen yö auringossa. " eikö järkyttävää ?? että hän muka auringossa joka on autuus??
    siksi että huorien ja parittajien kadulla asui ja nukkui.

Minua alettiin raiskata 1997 yhtäkkiä ( olin elänyt 5 v totaalisesti selibaatissa, ja olin ja olen neitsyt ) ( Ihminen ei kestä yhtä raiskausta. ( Nuo liittyi siihen mikä menee liianmonimutkaiseksi, ajattelin tänään juuri.. ja nyt pitää mennä syömään. )
    Se että olin matala niminen, olin oikealla tavalla, luonnollisesti perustalta ruohonjuuritasolta kehittymään lähtevä sielu
    Tiesin kun etsin nimeäni Islamin perustajien suvuista, että minulla varmasti EI ollut yläpituutta nimessä.. ( suurimmasta osasta nimiä tiedän että tuo en ainakaan ollut )
    Mutta en jaksa nyt käsitellä ( niin ehdin ajatella että se oli että uskoi yksityisyyteeen.. että ei tiennyt minkäänlaista säätöä olevan olemassa vaan uskoin että kaikki on sattumaa..
    Esim tätini oli täysin "hullu" mielestäni kun kerroin joskus 20 v sitten että annoin linnuille leivänmurusia Hkin keskustassa niin hän oli kyllä ilkeä.. oikeasti, kun huusi, ovella rappuun että EI SAA ANTAA MURUJA TULEE ROTTIA!!!
    Täysin hullu. Linnut söi joka murusen. Ja millä ne rotat olisi päässeet sinne ja mistä
    mistä olisivat tienneet että joku vaikka klo 11 heitti Hakaniemen torilla tyhjällä murusia linnuille. Ne söi joka murun.
    Eihän ihmisetkään tiedä miten rotat tietäisi. Ja mistä ne ilmestyisi. Matkustaisi juoksisi Hakaniemeen siksi että eilen siellä joku heitti linnulle leivänmuruja. Eihän siitä tiennyt yksikään ihminenkään. Tädilleni satuin sanomaan. Hänkösitten kertoi sen rotille ja mille rotille. Ei hänellä ollut mitään rottaa.

nyt olen oppinut että on henkiä ilmeisesti jotka johdattaa voivat lintuja.
    En aiemmin olisin ollut onneton että laittaisinko johonkin kohtaan leivänpalan, että miten joku lintu sattumalta osuisi siihen. Nyt ehkä voisin laittaa leivänpalan ja oletan että joku henki johdattaa siihen jonkun linnun.
    ( se kaikki on väkivaltaisesti, raiskaamalla kehkeytetty mieleeni. )
    ( minua alettiin raiskata 1997 ja se rakkauselämä ei siirry millekään eevan lärville blondille arjalaiselle tms ( he antaneet raiskata päivästä toiseen että sieluni kuolisi Olin tunne elämässä kehittynyt ehkä koska olin sukulainen Mooseksen ja sukulainen Jeesuksen , heidän kanssa eläessä oli suojeltu

mutta ilmennyt että Jeesus oikeastaan on vain eevan kätyri
    ( kukaan joka liittyi edes jotenkin s iihen raiskaukseen ei koskaan ole sielun atomin murto osa sieluani, koin sen absoluuttisena tunteena ja totuutena, ja tiedän ettäse on niin. Heillä on edessä se 28 v raiskaamista tyhjän ilman lävitse, koska se on ihminen. En tiedä koska se tapahtuu.
    ( Siis Moses oli 1100 Temusen, Tsingis Khan, ja hänen swor brother oli Muktes
    mitä se oli9kaan tuolla joku pimun pimppi innostui tällä kohtaa että ihanaista jos Muhamedin nimi ei muistu että pian hänen pimpissä on
    mä en tiedä mi9tä se on hän henkii nyt olen öiian pieni
    siis rakkauselämässä eivät ole kaikki kehittyneet. En kai tiennyt sitä, että ihmisillä on erilainen se intiimi elämä, tietysti tajusin että pornossa esiintyvät ovat käsittämättömän raakoja ( normaali ihminen ei voi näyttäytyä alasti on oikeat tunteet. ) ( saati sen pahempaa ei mitenkään, se olisi kuin itsemurha tms

taas joku intoilee tuolla , hän luulee olevansa jotain, että hän vain joutuu vielä kunnioittam mutta odottaa että hänel suuri tulevaisuus sellaista henkeä on paljon. He menevät 28 v raiskatuksi tyhjän ilman lävitse ylä ja alapää.
    Kaikki. Jeesus Krisna Kristus ja Krisna ym. Nunnan puvuissa naivat musliminaiset. ( uskon vain Jumalaan joka kiduttaa heitä joka ikistä en jaksa kerrata sanoja,, siis joka hetken edestä, myös tuhansien vuosien joka hetken,
    tuhansien vuosien menneisyyttä ja tulevaisuutta jonka antoivat tuhoutua
    Menkööt itse kokemaan että tyhjän ilman läpi heitä raiskataan päivästä toiseen 28 vuotta. vähintään, Jumala tietää .
  12. Nuudelia ja herneproteiinia on mukana.. Tulee se varmasti syötyä.
    Tahtoisin vain auttaa, tahtoisin elää Jumalan hengessä. TikTokkia viimeksi katsoessa, hypin yli blondien suoraa päätä, koska blondeissa on jotain outoa.
    Olen tummapitkätukkainen ja tahdon olla. Ei todella ole Jumalasta että minulle ei ole luotu sopivia ( todellakin erkaannun täysin raamatusta ( tässä tulee mieleen että Eliseva ( nimi siis ei ole niin korkea kuin E lisabeth .. ihmiset tahtoneet pitää jonain jotakin matalaa.. valheellisesti kun muuntaneet nimen matalan eliseva elisabeth iksi ( Tuossa juuri koin sitä monimutkaisuutta liiallista tänään.. että mikä on korkea tai matala... ) Mieleen tuli että kerran pidin niissä piireissä joihin asettunut, ilmankin häntä ne olivat mitä olivat, pidin tummatukkaisesta tädistä, vaikka hän oli tavis, rajoittunut, todella yksikertainen ja rajoittunut tavis mutta tummatukkaisessa oli jotain henkeä
    mutta eihän minulla ollut mitään tekemistä sen henkilön kanssa
    Minulla oli. äitini kun oli tummatukkainen ( ja oli Maria Kleofas ) ja oli luultavasti Muhamedin vaimoista Zainab siinäkin oli jokin k alkuinen "sukunimi"..
    Mutten ole varma oliko SE Zainab äitini vai nuoruuden kaverini... joka myös lienee ollut joku heistä.. ( Zainab nimisiä oli kolme..... Yksi Khadijan tytär oli Zainab, ja Muhamedilla oli kaksi Zainab nimistä vaimoa. Joku heistä oli äitini.
    ( Äitini muutti nimensäkin Ainaksi. Aina Z aina b. )
    Äitini myös oli yksinkertainen ja tavallinen.. niin äitini siskot.. he vasta olivatkin yksinkertaisia ja "taviksia ". Siivoojia sairaala apulaisia
    En tiedä mitä sanoa. Kun hetkestä hetkeen tahdoin tietysti elää rakkaudessa

nuo eri väriset hiukset........ nuo sielut henkivät jotain.... ja lapset kiljuvat..
    Niin minkäänlaist rakkautta ei ollut ei missään ihmises...
    kaikki palvel heidän tarpeita, joidenk
    Ei jaksaisi sellaista monimutkaisuutt.. Olisivat nuo pennut edes hiljaa.
    Heillä ei pidä pääsyä olla kirjastoon jos eivät osaa olla kiljumat.
    Niin tahtoisin ihan normaalisti vain että Jumala olisi luonut minulle sopivan ihmisen. saatanan vihertäväkeltaiset hiukset ympäröi.
    ja keltaiset hiukset ja nuttura päälael pitkä mies hänen tunne kutistui... Minusta ei ole oikein että
    ei voi huolehtia omasta itsestään vain vaan että vieraat ihmiset he ei kykene ylittäm sitä mätää eevaa ? ei ole yhtäkään ihmistä jonka kans olisi mitään tekemistä. ( esim ympärillä' on vain miehisiä miehi'ä
    tosi pahasti rajottuneita juntteja. eevan sonneja.

Ei ole oikeutta sellaiseen väkivaltaan, on selvää. Jumala ei ole joka voisi olla
    väkivalta Jumala on rakkaus joten Jumalan pitäisi luoda minulle sopiva/ sopivia sieluja
    Tietenkin saa olla mitä hyväns ihmisiä minul ei ole mit ( ei mit minklaiste olemassaoloa vastaan ) miten sanotaan itsestäänselvyys ett ihmiset ( saavat olla millaisia hyvänsä) nimenomaan ajattelee että ihmisen pitää saada olla mitä hyvänsä tahtoo olla
    mutta miten ympärille rakentuu henkilöitä jotka täysin mahdottomia

nuo ovat kuin sonneja. nuo ovat eeva naudalle sopivia. eeva nauta menee helvettiin väkivallasta
    Pidän sellaisesta kuin Ville Valo esim, kun hän oli sellainen elastinen? joustava, tytön näköinen ei puolikas ihminen Nuo ihmiset sielut ovat liian kehittymättömiä minuun nähden.
    Minut laitettiin syntymään isästä' joka oli täysin väärä ( parrakas silmälasipäinen epä älyllinen juntti ) Voi olla että sielut käyttävät enemmistö valtaa
    mutta uskon Jumalaan muuta toivoa ei ole että ovat kirottuja joka hetkestä väkivaltaa
    Niin sellainen mies on epäkypsä, joka on miehekäs, vaillinnainen, jolle sopii korkokengillä kipsuttava kana ( se on heidän kehitystaso.. )
    ( aika paljon kanoja he syökin... ( mutta sille ei kai voi mitään

Niin kirjoiti TikTokin katselusta eilen, ja jäi kesken. Blondiesiintyjien ylitse hypin, koska blondeissa on jotain outoa, he eivät ole samanlaisia kuin tummatukkaiset ja minulla on tosiaan liikaa kaikkia asioita, en ryhdy ottamaan selkoa vastaantulevista blondeista. Mutta se että satuin , tai sattui eteen Live keskustelu, jossa monta ihmistä, niin sillä hetkellä oli tuskastuttavaa että he vuoronperään lausui lauseita joissa aina v ttu sana. Siis se joka tapauksessa on minulle liikaa se Live tai Livessä keskustelu, antaahan sitä tv ssäkin ihmisten olla itseään fiksumpia..
    Nyt ei enää ole sitä henkeä mikä eilen..
    Minusta yleensä voi luottaa mitä tunnen mutta kukaan ei välitä siitä kun eeva nauta ja sen pyllyn lärvin pökintä

Siis en voikaan kirjoitta selkeästi ja kirkkaasti sitä mikä eilen oli kirkasta, enhän tiedä edes onko se tänään sellaista, ( se oli, että todella kipeästi olisin tahtonut saada mitä tarvitsen voida olla tuohon tuli ihan mahdoton..
    hirvittävää vaalean keltaiset hiukset.....