Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. eikö+bordercollie++ole++nerokas+koira?+++N+e+on+fiksuja+koiria.++Mutta+kannattaako+varmasti+koira+hankkia.+++Sitten+pitää+elää+sen+ehdoilla,jos+yksinhuolehttii++tai+jos+voi+antaa+hoitoon+sen+ainakun+tahtoo+jonnekin(+silloinvain+kannatata+hannkkia+koira+enintäänetteijoudu+eläm+koiran+ehdoilla.++Voiolla,+että++ei+tarjoudu++tilaisuuksi+a+ja+asioita+++siksi+että+on+koira(jota+ei+voi+ottaa+mukaan)++elämästä+voi+tulla+köyhä??
  2. Koraani.
  3. katsoin+äsken+uutisia+JanitastaSielläluki+Klo+21.+00+uutinen+tänään;;;"Hänen+voinnissaan+tapahtui+hiljattain+pienen+pieni+askel+parempaan.– Kyllä+mä+pyörätuolista+nyt+pois+pääsin,+nainen+iloitsi+varovaisesti.+"mutta++tuo+hnklö+joka+kirjoittanutjutun+onkirjoittanut+sen+hirvittävällä+tavallaTuo+on+siinä+oikea+asia++että+hän+eiole+pyörä+tuolissa.++Mutatsillä+toimtatjalla+ei+ole+ymmärrystä+eikä+tietoahän+luuli+että+se+on++pieni+askel+parempanaja+onkerännytkaikkia++menneisyyden+teitoja+tyyliin+että+on+pahasti+sairaslähetänsille+toimittajalle++vaikak+niti+oikeita+tietojka.miksi+hän+ei+kerroettä+lääkärit+nauroi+Janitalleei+noin+nuorella+ole+mitään+++pahasti+vialla.ja++kun+hänelle+++joku+outo+henki+teki+rintojen+suurennustane+olivat+++hyvälaatuisi+a+niin+et+lääkärit++ei+ede+s+poistaneet+niitä+möykkyjä.++(+hän+tahtoi+suurenta+arintansa+ja+niihin+oli+ilmestynyt+jotainmöykkyjä+jotka+suurensi.++mutta+Hyvälaatuisia.++se+on+tärkeää+että+ymmärretään+että+ei+hänel+ole+mit+vaarallistaHänon+noussut+pyör+tuolista!++++no+s+etoimittaja+ei+voi+tajuta+kun+hänon+yhä+siellä+terhossaPois+sieltä!+ihanhirveänjutun+kirjoittanut+klo+21.++Ja+sittenoli,+etä+lääkärillä+oli+uutisia+Janitalle+,+että+mitään+ei+näkynyt+kuvassahän+oli+tervemut+minul+ei+ole+kotona++läppäriä++,+konetta++menen+nukkumaan+et+jaksaisin+aamulla++Jos+ihmisille+kirjoittaa+tuollaista++heidän+energia+voi+heikentää+tilanne+tta+?+++se+toimmittaja+antoi+kaiken+vallan+pahoille+hengille!!+kuvan+kuin+olis+toivotontavaikka+hänjuuri+onkuullut+uutisen+toissapäivänä+että+kuviss+anäkyi+että+ei+ole+kasvanutmitään+++miksi+se+toimittaja+ei+sitä+kirjoittanut??+++viimeisintä+uutistaja+sitten+noussut+pyörätuolista+myös
  4. Siis+++ylläoleva+on+Lutherinkirjoittama.++Oletteko+täysinmielisairas++vai+mitä+jos+tuon+näitte++hämäränä+tekstinä.+++Laitoin+sen+koska+se+oli+hyvin+kirjoitettu.++Mutta+ajattelin+sitten+että+++pitäisi+lisätä+siihen++ettei+tulisi+noin+terveestäkirjoituksesta+väärinkäsitys++kuntuo+on+niin++hyvätutkielma+perinteisen+uskonnon++tasAPINOINEN+TERVE++ETTÄ++HÄN+EI+OLE+++TERVE+KÄYTÖKSELTÄÄNSIELUNELÄMÄLTÄÄN++ESIM+EILEN++++lähetti+minulel+viestinjoss+aväitti+että+olen+mustasukkainen.++heh+hehe++sanon+tässä.+++++sisi+häne+i+ymmärär+minusta+mitään.++ksäitin+yöl+sitten+et++asioita+on+että+hänestä+Jeesuksen+täytyy+olalmianua+suurempimutat++oli+niin+että+olin+Jeesusta++suurempi++tunen+elämäss+tms++puhtaudessa++hänoli+raaka+oltuaan+SalomoOlen+kristusk+perustajia.olin+ylhäienn+Jeesusken+aikaan++ja++kustansin+kai++,+maksoin+matkalla+Jerusalemiin++ett+ihmsiet+sai+ruokaa?+mahdollsiesti.+(+mietin+just,+että+mitä+he+söi?++missä+he+nukkui?72+opetuslasta+Jeesuksen++perässä,+kanssa+kun++Jerusalemiinkulkivat.Olinkai+yksi+jolla+oli+rahaa+ostaa++ruokaa.Niin+tuo+sovinisti+Luther++ei++ja+kunon+vammautunut+kuulovammainen++ilmhän+ei+osaa+tämän+terveen+kanssa+olla+++hän+pyrkii+kutenylläkinnäkyi++asettum+yläpuolellenija+yhä+5+v+jälkeen+päivästä+ja+kerrastatoiseen++pyrkiiopettamaan+kuinolisin+aloittelijamut+ajattelin+e+ttä+se+sopi+ehkä+teille+mitä+hän+tuolla+sanoi+että+millä+tavalla+Jumalalle+elää.++hän+ei+osaa++minun+kanss+++olla+kunhän+on+vammautunut++hänon+epäkohtelias++ja+arvostelukyvytön.Eilen+esim+illalal+hän+lähetti+viestinjossa+väitti+että+olen+mustasukkainen.++heh+hehe+äsken+nauroin.minä+olen+se+joka+annan+hänet+vaikakkaikille+naisille+rakkauden+kohteeksi.niinkuin+laitoin+hänen+kirjeenKoska+hänoli+edukseen+siinä.Oli+hetken+kivaaollaylpeä+Lutherista.++Niin+tuo+on+sitä+perinteistä+uskontoa++++tutkielma++ja+tulkinta.++Kaikiss+auskonnoiss+avoiolal+tervettä+tekstiä++hyv+asioitaMormoneilla+babtisteilla+++helluntailaisillaadvetisteillajehovan+todistajilla+lestadiolaisilla+++minunajatus+et+vois+teltoiss+a+ollahänenpelloillaolla+ekumeeninen+elämä+++(+hänen++parisieluontäällä+just++olemme+niin+erilaisia+et+en+voijutellakana+hänen+kanssa.+hän+ei+ole+tahtonutopsikella+mitäänhän++hämmentää+Lutheria++varmasti++ei+ole+uskonnolinen+ollut..?++Kysyn+häneltä
  5. nukahti+istualleen++sillä+lääkäri+vastaanotollapahan+hengen+vaikuttamana.++Se+lääkäri+ei+ehkä+ollut+hänelle+paras.++?Hän+ei+jaksanut+nähdä+niin+vahvaa+julkkista+ehkä+?+vai+mistä+kyse.+nyt+näköjään+pahat+henget+kertoo..+ne+sanoivat+että+s+elääkäri+piti+siitä+tytöstä++pahasta+hengestä+joka+paha++nainen++koska+he+sai+rahaa++siten++palkkana.+Tuo+lääkäri+ei+ole+katuvainen,+eli+hän+ei+kehity+sieluna+kypsy+mutat+hän+tahtoo+vana+päästä+siitä+nais+hengestä+joka+++tekee+niinjulmia+asioitase+ei+välitä+minusta+koska+minul+ei+voi+koskaan+olla++intim+elämääse+välittää+vainsiitä..++++sehän+on+autuas++ymsmutta+siihenliittyy+hengen+elämä+++ai+s+enainen+ajatteli+et+hän+vois+kokea+sen,++se+nais+henki++++(+ei+seminustaole+++että+rahaa+tarvitsee++se+onniin+raakaa+et++ei+pysty+ajattelemaan++Minä+en+kyl+ole+niin+hyv+kaikile+ihmislletahtoisin+olala+vaan+rauhassa.en+tie+d+onk+kolikkoja+tarpeeksi+kahviin.++vai+sellaista+onmeneillään+ett+pahat+henget+tahtoisi+kokea+aintimmin+elämän,+ne+ei+ole+kokeneet+sitä.++Jos+he+sitten+teke+esitä,+ja+lähden+toiselle+planeetalle.++en+pysty+edes+ajattelem+++niit+asioita,+koin++jollaintavoin++tuntiessa+raiskattuna++fyysisesti+enkä+muista+mitä+se+oli…+++se+oli+niin+ehdotonta+ett+sitten+ei++++en+tiedä.+++päädyn+että+selibaatissa+selviää.++(+oli+tunteet+päässä,++ne+kidutettiin+kuoliaaksi++vähin+erin.++en+jaksa+selostaa+sitä.++Ehkä+Janitakin+selviää+parhaiten+jos+elä’s++selibaatissa.++jos+vaikk+menisi+luostariin+siellä+vaikka+10+v++voisi+olla+vahva+sen+jälkeen++++Jos+Janita+ei+tiedä+että+ihmiset+voi+olla+itsetunnottomia,+että+he+ei+jaksa+katsella+muita+naisia+ja+itseään+paljon+vahvempia.++h+e+tahtoo+että+heillä+on+jotain+vialla.++Minä+huomasin+tänään+että++pensas+mustikan+varpuni+olikatkottu.++olin+todel+vihainen+sille+joka++sen+aikaan+sai++ja+näytettiin+joku++alkeellinen+naisen+henki++mut+lopulta+ilmeni+et+hän+ei+ehk+ollut+niin+pahavaan+ett+hän+tahtoi+ruokkia+kauriitavetäisin+Jeesukseltakinkaulan+katki++kunnäinnäkynä+häntä+että+hän+luuli+minun+olevan+tuo+alkio+nainen+että+ostaisin+täydellä+hinnalla+pensasmustikoita++ja+sitten+ruokkisin+kauriit+niillä?ei+niist++oksanpätkistä+paljoa+ravintoa+saaneet.++Mut+minul+ei+ole+kesällä+niissä+kukkia+ja+syksyllä+mustikoita.++ei+tietysti+voi++vetää+kaulaa+katki.+++mut+oikeasti+en+pidä+ihmisistä+yhtään.++mutta+tahdon+elää+terveenä+ja+hyvinvoiden+ja+vetoan+Jumalaan+siinä.++(+mietin+tässä+et+miten+selviän++++niin+sanoivat+että+ei+se+välitä+minusta+se+paha+henki++(+s+evain+naureskeli+sitä+että+++hän+aik+sai+et+kauriit+söi+mustikan+oksat)+koska+minul+ei+ole+intim+elämää+et+se+välittää+vaan+siitä.++++se+tahtoi+tuhota+sen++kadehti+sitä++++)
  6. minä+jouduin+raiskatuksi++ja+koin+että++intim+eläm+ei+ole+pyhä+Jumalalle.++en+tahdo+sitä+koskaan++en+tee+sitä+koskaanrukoilen+että+se+sielu+lakka+a+olemasta+joka+kajosi+minuun+ihanniiden+tunteiden+mukaan+jotka+koin+totaalisesti+ja+absoluuttisesti.+Minusta+Jumala++voi+lakata+olemasta.++Mutta+Jumala+onhyvä,+niin++voidaan+elää+elämä+loppuun,sairautta+ei+tarvitse++olla+ei+kärsimystä++kauhua.++Hän+kertoo+kipujen+palaneen+viime+viikkoina.–Oon+pari+viikkoa+oksennellut,+kivut+on+palannut+hiipien+ja+vointi+on+ollut+todella+vaihteleva.+Silti+mä+olen+halunnut+nauttia+elämästä+ja+vetää+täysillä–Mutta+mun+täytyy+taas+kohdata+elämän+realiteetit+ja+laskea+se+typerä+naivius+itestäni+hetkeksi.+Mun+tila+on+alkanut+taas+heikkenemäänei+se+ole+naivia+että+on+terve,+mutta++se+puputyttöys++++++++rakkaus+ja+tunteet+on+vakavaa++++siinä+ei+saisi+olla+naivi++++että+voi+törrötellä+huulia+kaikille+miehille++Ei+ihmiset+pidä++poseerauskuvista++he+pitää+vain+siitä+että+siinä+on+tyhmä+naikkonen,+mitätön+typy.++”Janitan+vointi+vaihtelee+päivittäin.–+Valitettavasti+olin+todella+huonokuntoinen,+kun+minulla+oli+aika+syöpäsairaalassa.+Lääkäri+totesi+minun+olevan+niin+huonossa+kunnossa,+ettei+minua+voitaisi+enää+hoitaa.Janita+oli+vastaanotolla+niin+väsynyt,+että+nukahteli+kesken+lääkärin+puheen.Eli+tuossa+hän+kertoo+että++sai+väärän+diagnoosin++uni+apnean+takia.++ne+henget++teki+hänet++väsyneeksi.(+olenkokenut+sitä++,+++että+se+voidaan+aiheuttaa,++väsymys+tila+päähän.++Eli+siinä+oli+paha+henki,+joka+++tahtoi+että+lääkäri++diagnosoi+hänet+heikoksi