Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. Kysyin+yhdeltä+mieheltä+menettekö+naimisiin+kanssani?++(kun+katsoin+että++hän+oli+söötti+++mikä+harvinaista++ja+ajattelin+ett+en+koskaan+saa+tietää+mitään+hänest++(+jonkunh++an+pitäisi+olla+se+oike+a+jonka+kanssa+voi+elääni+kysyin+onko+hänellä+vaimoa,+menisikö+kanssani+naimisiin+(+ja+sanoin+että++elän+selibaatissa+että+selibaatti+naimisissa+vain+voisi+olla.++++Niin+saintietää+että+ei+hän+ollut+se+oikea.+++Minun+oikea+olisi++tarjonnut+vaiklimsaa+ja+jutella+kanssani+tahtonutHän++sanoi+että+hän+on+tässä+just+juttelemassa+jonkun+kanssa++niin+sain+tiedon+et+hän+ei+ainakaan++ollut++joka+olisi+voinut+elää+kanssani.(+aika+monet+naiset+ovat+sellaisia+olleet+++että+he+koke+e+itsensä+fiksuksi+kun+he+sanoo++voisitsä+jo+niinku+mennä+kun+meillä+on+tässä+tärkee++keskustelu++jos+kerron+sen+tyyppisille+naisilel+että+he++sillä+julistavat+++epäkypsuyyden++mikään+poliitikko+tai+joku+suuri+ihminen+ei+ikinä++loukka+a+ketään+siten+miksette+sano+totuuden+et+minäolenniinrajoittunut+et+minä+en+jaksa++että+joku+kolmas+tuli+tähän+puhum+minä+tahdonkaikenhuomionminä+olenniinpieni+että++minulel++juttelu++kahden+kesken++tuon+henkilön+kanssa+ja+minä+en+osaa+sanoa+sitä+ko0hteliaasti+vaan+minä+yritänalentaa++sen+joka+tuli+siihen+++ylittämään+minun++rajani+++minun+kyvykkyyteni+++minun+mitättömyyteni.++eli+se+loista+a++alhaisuudellaan+joka++luule+eolevansa+++tärkee+ja+fiksu++++sillä'ilmeellä+ylimielisellä+et+voisitsä+jo+lähtee+++++kun+MUL+on+täs+keskustelu++(+oli+viimeksi+kun+kuulin+miehen+pankin++vieressä+sanovan+että+++hänelle+ei+sovi+ryhmissä+käyminen..+Naisen+kanssa++iso+kauni+silmäisen+jutteli+++niin+menin+kysymään+että+mitkä+ryhmät?AA++ryhmät.++++Sanoin+että+olen+myös+joskus+käynytniin+nainen+++sanoi+sitten+siihen+että+voisit+sä+nyt+häipyä++meilläon+tässä++keskustelu++ja+sitä+ennen+aiemmins+ama++olimiksi+kohtaan++alkeellisia+mitättömiä+ihmisiä+Jumala++on+kysymysJumala++miksi+olen+kohdannut+mitättömiä+ja+alkeellisia?++voisitko+tuopda+elämääni+++normaalin+++terveen
  2. menen+nyt+tuonnne+kirjamessuille.+Olen+lumikin+näköinen!+On+violetti+viitta.Minunpitäälöytää+joku+johon+tunteet+kohdistaa+ei+eilen+näyttänyt+olevan+ketään+sopivaa.+Sari+Havaksen+kanssa+juttelinja+pirteäntytönjoka+kouluopettaja+ja+samalla+kirjoittaa+kirjoja.oli+ajatuksia+kylläoli+ett+he+ei+kukaan+nähneet+pukuani.ei+vilkaissutkaan+yksikään.heidän+puhe+haastatteluissa+on+millaisia+lauseita+en+kykene+keksimään,(+siis+se+on+taidokasta+jollainlailla+et+voi+lauseen+toisensa+jälkeen+puhua+tyhjänpäiväistä+tyhjyyttä.+He+elävät+tälle+yhteiskunnalle,+arvelin,se+henki+puheista.koulu,+televisio,+ne+muokkaavat+?+jokin+muokkaa+kirjailijan.._+hänon+sellainenmikä+on+sopiva+kirjamessuilla+puhumaan.Sari+Havaksessa+kuulin+enemmän+voimaa+ja+se+tyttönuortenkirjailija+oli+kyllä+uskomattom+energinen+ja+positiivinen+,+voimallinen.(+mut+kaikki+ovat+alaisia+sellaisen+hengen+jossa+he+ei+edes+vilkaise+pukua!Olin+ainoa+jolla+pitkä+hame+ja+viitta+mutei+yksikään+ei+silmäystäkäänhe+ovat+kuin+robotteja.Minä+mietin++miten+++knihmiset+ovat+noin+epäkypsiä+kuin+olen+nähnyt+voisi+auttaa(krist+uskon+perustajana++alkukristittynä+jonk+asetä+Jeesus+olijoka+Mooseksen+sisko+olin(+Maria+Veitola++Anna+lehden+kannessa+tuo++aina+mieleeni++1600+luvunkun+oli+Abesse++++siis+muistan+hänet!+kun+on+huntu++ja+tuo+ilme+kasvot++(+Anna+lehden+etusivulla++hunnussa)+tuo+1600+Ranskan+mieleen.++Hänoli+puolisiskoni.+(+en+ole++hänen+näköinen+++ia+(+hän+on+jonkun+jumalattaren+näköinen,+Abesse+Notre+Dame.
  3. aateliset+ei+syö+kermapullaakaan++mutta+kun+ei+ole+yhtään+ihmisuhdetta.++Ensinnä+järkytyin+kaksoileuastamenikioskille+ja+aioin+ostaa++hedelmäkarkkeja+pussillisen+lohdukseni++jogurtti+smoothie+oli++paremman+näköinenjoku+osti+nakkia+edessäni+++en+jaksanut+odottaamenin+mehubaarille+löysinsiivotessa+jonkun++mehu+baarikortin+jossa1+leimani+kunnyt+ostin++1+mehun+on+10+leimaa!!+(+en+tied+miten+niitä++tullut+ostettua++sen+verran+)++suomalainen+yritys++se+onja+minulla+olisi+liike+ideakirjoitin+ylös+sen....+++saisin+aina++jonkin+summan+kun+myisivät++sen+tuotteen??Siinä+alkaisi+jäädä++yksi+ammattiryhmä+++ei+työttömäksi+mut+vähemmän+työtä+joka+tapaukses++heill+ä+on+vähemmäntyötä++++ja+he+ovat+joiden+ei+pitäisi++tahtoa+asiakkaita.+++se+on++hammaspaikka++jollaisen+saa+apteekista.+++mutta+se+voisi+olla+parempi.he+varmasti+osaisi+tehdä+paremman+massan++mistä+voisi+itse+muotoilla+hampaanköyhä+joka+ei+pysty+maksamaan+170+hammaslääkärille.+++7+.+60+maksoi++hammaspaikka+tuubi.+++Se+voisi+olla+joka+kovettuisi+paremminvarmaan+osaisivat+tehdä+?+++ni+en+tuosta+tiedä.....mutta+menetin+hampaita+koska+olen+täysin+hylätty++kristinuskon+perustajajoka+tahtoisi+elääs+iinä++systeemis+ett+on+ylhäiset+sielut++mutta+++Joku+pentu+alkoi+huutaa+++++++++++mä+en+voi+olla+siellä+missä+sä+oot+suuri+huutaa++tuo+must+a+ihoinen+lapsi.+++eli+kaikki+sielut+tietää+kokoajan+jossain++väh+korkeammas+tajunnass+akaiken+mitä++kaikki+tekee++++++häntiesi+mitä+kirjoitan+tai+ajattelen+(+en+ymmärtänyt+et+miksi++++hän+ei+voi++elää+jossainjos+olen+suuri+++20+min+aikaa++ommella+paita+?++Voisin+++kiinnittää+sen++hakaneuloilla++pienillä+kultaisilla+?++++en+osaa+laittaa+puolalankaa++ompelukoneeseen++Marian+leipomon+"herkku"+pullat+oli+kehnoja.++Tapaanko+siellä+kirjamessuilla+nyt+jonkun+jonka+luona+voi+nukkuajoka+huolehtii+aatelisesta+alkukristitystä+joka+hylätty+täysin(+ulkonäön+takia++(+näytin+apinalta++pieneltä+apinalta++kun+otin+kuvan..(++en+ollut+niin+pieni+ed+elämässä.++mut+kaikki+tarttui+siihen++että+he++sai+siihen+arcadekuvaan++tämänmissä+tuskassa++,+4+paisetta+kaulassa++great+depression+Ameriikassa++1928++kuoleman+hädässä+++++he+tahtoi+kaikkea+pahaa,,++ne+jotk+ei+olleet+niin+ylhäisiäja++ne+ylhäiset+++(+he+ei+tajunneet+et+heidän+pitäisi++auttaa+++++mutta+te+olette+kiinnostuneita+noista+jotka+ovat+piikamaisiasäädyttömiäjotk+ei+tajua+suurta+rakkautta+++vaan+kaikille++esittelevät+julkeasti++paikkojaan++minkä+mielekkyyttä+ei+ymmärräse+onkai+ett++ihmiset+jaksaa+heitä++koska+he+ovat+ala+arvoisiahe+tietävät+ett+tuo+ei+ole+mitään,+++minäkin+ymmärrän+sense+ei+herätä+mitään++kateutta+alemmuudentunnetta++++koska++hänellä+ei+ole+mitään,++joka+on+niin+raaka+että+esiintyy++vähissä+vaatteissa++ties+keiden+miesten++edessä++hänel+ei+pysty+olemaan+edes+hellyyttä+tunteita++miehelleen
  4. (koin++sitä+turhautumista++++++parikymmentä+vuotta+?++oli++idea+vielä+oli+++tunteet++Ismoa+näen++ivallisesti+hymyilemässälehmänpää++on+++++mikä+on+saanut+voiton++++(+tiet++Eva++voitt+aa+omas+systeemissään+ja+Jeesus+voittaa+++omassa+systeemisja+ei+tosiaan+pelasta+a+koettanutkaankun+olintunteva+ja+taisteleva+kaiken++inhimillisen+ja+oikean+puolesta++tiesin+oikeat+tunteet++Nosturilla+++tunsin+urheuden+ja+suojeluhalun+Tonissa++joka++esiintyi+seinän+takanakateelliset+naisen+sielut+järjestäneet+että++seinä+välissä+ja+järjestivät+vielä+vartijan+++siihen,++ja+sen+että+he+meni+eri+tietä+++huoneelleen,+sipe+ja+Tonien+tavannut+vaikka+koko+päivän+kaipasin+++(+++oli+ihana+tuntea+oikea+tunne+hetken+++)+ainoa+hetki+koko+päivässä++Nyt+ei+saa+otetta+++missään+vaiheessa.Oli++yksi++hetki+ja+tilanne++++kun+olin+kirjoittanut+jotain++mistä+pelkäsin+ettei+poliisi++tuosta+++hermostuja+pelkäsin+todella+kävellessäni+++kotiinpäin++olin+hirvittävän+ahdistunutettä+se+että+laittoi+likoon++itsensä++++seurasi+++se+onnistuminen+että+tunsin+JOTAIn+Ahdistusta++hirvittävääja+siinä+tunteess+a+ymmärsin+asioita...+++ja+muistan,+että+joku+vittupää+naishahmpo++lmaisi+ja+koki+tehneensä+++virheen++siinä+että+minulla+oli+tunteet+hetkenettä+nimenopmanasen+tarkoitus++oli+että+en+pysty+tuntemaanmitään.++siis+sehän+ei+ole+Jumalasta.se+on+saatana.+++++++Jossaain+lukee+että++tunne+=+++reagoimista+ärsykkeeseen.(+poliisi+on+ainoa+joka+saatta+a+reagoidakukaan+ei+kirjoita+minulleei+vastaa+(oletteko+kaikki+tunne+vammaisia??Poliisi+myös+on+tunteelta+terve+++ehkä+koska++he+ovat+kokoajan+likoon+laittamassa+elämänsäte+ette+tee+mitään+++jossa+ottaisitte+riskin+rakkauden+takia+++tms+++(+en+minäkään+enää+tiedä+mitä+se+rakkaus+on+++++ei+ole+mit+otetta.++se+punainen+lanka++++(+Ismo+lauloi+joskus++että++etsi+punaista+lankaa+ja+se+oli+hiuksiin++sotkeutunut++(+mutta+poliisit+on+pelottavia+kun+he+sekoili++Auer+ja++se++Aarnio+++jutuissa.++Olen+varma+että+Aarnio+on+syytön.++++(+mietinjust++Hesaria++lukiessa.Unohtui+vielä+se+++ilmasto++artikkeli..+++Pitäisi+ensin+olla+joku+ihmisuhde.++(+lehti+jutuss+aoli+++Pasilan+miehen+kännykästä+yhävaikak+eihäns+e+ole+rikos,vaan+se+oli+asia+että++Aarniolle+oli+joku+antanut+suuren+raha+summaneikä+he+tienneet++eikä+voitu+todista+a+mistä+se+oli+peräisin.++En+usko+että++huumeisiin+sekaantuisi+poliisi.+++++(+lehdessä+oli+kuva+nais+poliisista+ja+Aarniosta+ja+molemmissa+näkyi+että+he+koki+sadismin+"nautintoa"+++itseensä+kohdistuvassa++sadismissa.+++Siitä+arvelin+että+he+oli++viattomia.++Jos+kidutetaan+ihmistä+hän+ehkä++lopulta+ei+pysty+kuin+"nauttimaan"+siitä+kidutuksesta++(+en+ole+sellainen+ollut,+olen+kai+Warsowassa+oppinut++jotain+sadismista+++++++(+noissa+++arcade++kuvissa+on+ehkä+vähän+sitä+sadismia..++joka+kohdistuukin+itseen+++sentytön+kasvoilla.+?
  5. Olin+lähes+lähdössä+++asunnolle+koska++ruokaa+ei+ollut+mukana++kuin+pulla,+1/+2+omenaa+ja+1+suomalainen+päärynä,++enkä+ollut+syönyt+herättyänikään++++kuin+1++vege+leikkele+siivunjossa+KOLME+gr+suolaa+++100+ssa+grssa+++(+vege+nakeissakin+on+2+gr+suolaa+++)+ja+juustoa++palasen.+++++++Oli++25+c+rahaa,+++jos+kaupassa+olisi+jogurtteja+jotka+25+c++ei+tarvitsi+matkata+asunnolle+ja+takaisin++++(+kun+se+pankiss+a+käyminen+jäi...+++enkä+viitsi++Linnanmäelle+mennäKaupass+aoli!!!++2+jogurttia+++30+%+ale++(+25+c+maksaviaja+löysin++kassin+pohjalta+vielä+yhden+20+centtisen,+niin+sain++2+jogurttia!+++ennen+niitä+sain+kahvin+++maitoa+ei+ollut+kielikahvilan+kahvia......+++sitä+on+vielä+jäljelläja+sitten+kuulin+että++on+asunnottomien+yö!Siellä+voi+soittaa+Anne+of+yorkin+puoliso+Duke+Holland,++jos+Anne+++tahtoisi++tulla++tapaamaan.+++++sieltä+saa++lisää+syötävääjos+tule+e+nälkä++1+jogurtti+riitti+kyllä+++++++Mikähän+vaivaa+kun+ei+tee+mieli+syödä+hedelmiä.++hammas?++++se+happo+?+++pitää+pilkkoa+päärynä+jogurttiin+ja++niellä+nopeasti.+++on+ihan+outo+olo++++++++mut+ehk+ihan+kiva+lähteä+käymään+siellä++.joku+tahtoo+laitta+a+minua+sivelemään+kulmakarvoja.ja+näin+ulkomaalaisen+jolle+oli+jotain+merkitystäs+illä+et+onko+harmaantuneet+kulmakarvat++++(+huomasin+1+harmaan+kulmakarvan++)++++(+Suleima+I+++kirjoitti+myös++;+että+hänellä+on+kulmakarva.+??++en+jaksa+sitä+ett+jokin+tekee+tarvetta++koskea+kulmakarvaan.++(+joskus+joku+teki+tarvetta+koskea+nimettömään+s+ormeen++++jos+olijonk+mies+hnklön+++seurassa++s+ehenki+luuli+että+nyt+on+kihloissa++vaikka+minulla+ei+mit++mielenkiintoa+eikä+mahdollista++++++se+henki+++ei+välitä++++Myös+jatkunut+se+että+nuoret++sanovat++v++ttu++jos+lähettyvilleni+++eilen+junassa+esim+++ihan+nuoria++kolme+++joista+kuului+jo+kahteen+kertaan++v++ttupuheesta+niin+räjähdin++heille,++en+olisi+kolmatta+kertaa+jaksanut+kuulla.(+sanoin+että+++"Älkää++käyttäkö+++noita+v+alkuisia+sanoja+nais++ihmisen+ollessa++lähettyvillä.++"he+mystillisesti++kaikk+nuoret+he+lausuvat+v+ttu+sanaase+ilm+on+sille+henkiolennolleMyös+ne+"idioottimaiset+"++juntit++joita+aina++tapasin++kohtasin+++ovat+sen+henkiolennon+++epä+älyllisen+naisen+mieleenja+SE+tekees+itä+ala+pää+tuntemusta++energia++a+++heitä+kohtaan.s+eon+ehkä+kuollut,+vainaja+henki+++?+++Minä+tahdon+++tahdoin+kohdata++älyllisiä+++++Epä+älyyllisillä+ei+myöskään+ole+tunteet+++he+ei+KYKENe++rakkauteen(+jos+oli++kysymys+tai+ajatus+et+miksi+ei+vois+junttien+ääliöiden+kans+olla+rakkauskun+on+mitättömän+näköinen-+he+ei+kykene+rakkauteen++++heillä+ei+ole+tunteitakaan
  6. Niin+ei+tiedetä+mistä+joutuu+helvettiin.++Jos+ihmiset+tahtovat+olla+uskovaisia++ja++++yrittää+varmistaa+++että++heillä+olisi+hyvä+tulevaisuus++(+ei+he+paha+atahtoneet+jos+++he+varoittivat+että++voi+joutua+helvettiin++.On+monenlaista+helvettiä,+sairauksia+++yms.++++Rakkaudessa+pitäisi+elää++minut+hylätty+kun+olen+tuolalinen+pieni+punkero+++ja++tuoss+a+olinkin+hawai+ilaisen+näköinen+tosiaan.+++++olen+ajatellut+että+rakkaudessa+elää+++pit5ää+ja+oli+rakkaus+ja+tunteet+mut+ketään+ei+löytynyt++++++esim+nt+hengen+ja+tiedon+messuilla+ei+siel+ollut+ketään++joka+olis+mahdollinen+++++++++en+todella+ymmärrä+++miten+Jumala+ei++olisiluonut+että+olisi+joku+sopiva++jonka+kanssa+elää+++++(+olin+aina+johonkin+rakastunut+++olen+vasta++pari+vuotta+elänyt+siten+et+ei+ole+mitään+rakkautta+Sekö+onJumalan+tarkoitus?++++jokinhenki+näyttää+jotain+tätiä++isokokoista++++suurta+tätiäja+sanoo+et+sä+et+ymmärrä+sellaist+rakkaut+joak+olis+vajaasiis+ne+idiootitsiis+mies+hnklöt+jotka+epä+älyllisiä+++++niin+että+lausettakaan+ei+voi+puhua+kanssaanteilelon+vaike+akirjoittaa++miten+kirjoittaisi+tuon++että++++mystillisesti+vain+sellaisia++++olen+kohdannut++epä+älyllisiä+ja++eri+aaltopituudella+olevia+++++joiden+kanssa+ei+lausettakaan+voi++keskustella.++++++Filbo+oli+ensim+fiksu+jonk+olen+nähnyt++vuosiinhän++räppä'sikeksi+sanat+++improvisoiden++neron+kaltaisesti++en+osaa+sellaista.Hän++radiotoimittaja.++Ruokajonossa+tapasimem+ja+sain+puh+nronmut+en+ole+soittanut+siihen.
  7. tuo+meni++vahingoss+ateille+ennenkuin+valmis+oliPitäis+kiirehtiä+pankkiin+en+tiedä+ehdinkö+.+siis+täällä+tässä+elämässä+olin+riutuva++kaipaava++tunteva+voimakkaasti+++kymmeniä+vuosia+hetkestä+hetkeen.++mutta+ei+löytynyt+ketään.++1900+l+alussa+++opiskelintuomarin+tyttärenä+++++Kuningas+Henrik+oli+isäni.+Äiti+teatteri++työläinen+tai+näyttelijä.+++++Kun+näin+Hengen+tiedon+messuilla+näyttämöä+siniseksi+valaistuna++muistin+1900+luvun+alun...+Äiti!+muistin.++Siell+balet+esitys+alkoi.+(+ehkä+äitini+oli+näyttelijäkin.+?vai+puvustaja.+++++++tms.++++++++++Hienostokoti+meillä+oli.++opiskelin+ala+yläasteen+ja+lukion+ja++yliopistossakin+kai.++Olin+Mary+Wigmanin+tanssikursseilla,+ja+++++odotin+varmaan+sitä++aviomies+ehdokasta+mut+kun+hän+löytyi++++Klaus+Mann+++Thomas+Mannin+poika++hän+raiskasi+++ullakkoasunnossa1923++++sitten+varmasti++jos+ol+minä+se+tyttö++ei+kukaan+voinutkoskea+++koskaan+++ehdottomuus+++(++nyt+jos++yritti+se+edestakainen++tunne++fyysinen+tuntua++(+sitä+tehtiinja+olen+ehdotons+iinäse++hnklö+ei+ole+atominmurto+osa+sieluani+koskaan++eikä+tule+olemaanabsoluuttinen++++tunne+ja+varmuus+++se.+++++Kukaan+joka+liittyi++jotenkin+siihen+kajoamiseen+ei+ole+koskaan+atomin+murto+osa+sieluani.++lähdin+sitten+Amerikkaan++veljen+perässä+joka++saksofonistijazz+muusikko,+++blues,+++++ja++1928+++++ne+paiseet+ilmestyi+kaulaanja+se+tyttö+++++ehkä+joku+neuvoi+niin++kun+hän+kuolemanhädässä+oli(+teidän+sen+kun+olin+tääl+kerran+kunoli+patti++,+pieni+iahn+pieni+patti++sukup+elimis+olinkuolem+hädässä+(+vielä+tuntevana++ennenk+tunteet+lamaantui+aivojen+tunnealueista++1999+syksyllä,+++menin+terveyskeskukseen+aivan++hädässä+kuoleman++pelossaja+ne+patit+olivat++30+kertaaisompia+mitkä+kaulassa+sillä+tytöllä++hän+oli+kuolem+hädässäihminenjolla+ei+ole+voimakkaat+tunteet+ei+voi+ymmärtää+++tunteitaJoku+ehkä+neuvoi++sanoi+++++(+en+tiedä+++++miksi+hän+teki+niin.++++Siitä+sai+rahaa+tietysti,++hänellä+ei+varmasti+ollut+yhtään+rahaa+eikä+paikkaa+missä+nukkua.++(+alkoi++Great+Depression+++Amerikassa++,++1929++ehk+se+oli+jo+1928++++++että+töitä+ei+saanut+++ja+mitä+kaik+hätää+siellä+oli+?++asunnottomuutta.+++Hoover++++nimikin+on+hyvin+tuttu.++Mutta+en+muista+mitähän+siellä+oli+++++Empire+State+Buildingin+rakentamisesta+sain+töitä,++olin+siellä.
  8. Pystyin+nukkumaan+kai+aamu+seitsemästä.++Viitisen+tuntia.++(+on+liian+vähän+)että+se+asuntoauton+lainaaminen+on++minkä++Jumala+palkitsee.++ja+tunsininhoa+kun+keittiöön+tuli+päävuokralainen.++miten+pääsen+kirja+messuille+jos+nukun+aamusta+iltapäivään?+++Niiden+naapureiden+energia+on+liian+erilainen,+en+voi+nukkua+samaan+aikaan.+(+en+saa+uunta+++edes+)+++vasta++aamulla++saa+nukuttua.+++Päävuokralainen+on+hirvittävän+kiltti+++ihminen+++joka+pääsee+taivaaseen++mutta+en+sovi+++hänen+kanssapaha+henki+sai+vallan+++järjestää++asumis+oloja+ym+++++koska+minul+ei+ollut+mies+suojelijaa,++ja+kateelliset+naiset+pahat+naiset+ja+pahat+henget++tahtoneet+paha+a+aktiivisesti++viimeiset++kymmenet+vuodet.+++Olin+ollut++8-10+v+asunnoton+++ja+aluksi+ne+pahat+henget+++koetti+++estää+asumisen+++++kaik+vaikeudet+siitä+ett+ei+tukea+kenenkäännew+age+ihmiset+ei+välitä+toisistaan+++he+kinovat+vain+kateellisia++jos+on+vahvaei+he+auta+vahvaa+++++Kirkoissa+käyvät+uskovaiset+olivat+aivan+mitättömiä++(mutt+ei+he+voi+ottaa+kotiinsa+heitä++paljon+vahvempaa++ihmistähe+on+niinyksinkertaisia+++++(koinKirkoissa+käydessä+aina++oli+mahdotonta+että+niiden++ihmisten+luo+olisi+mennyt.++++Jonka+luona+olin++oli+Suleiman+poika.++20+20++lähestyy+++++Hänen+parisielun++entinenmies+++tapasin+äsken+ja+sain+tiedonmiten+ottaa+yhteyttä++että+järjestyykö+++pari+ihmeellinen+vuodeksi+20202ja+2++on+kuin+joutsenet++parisielut+++++22++uskolliset+++++++rakkaus++++Alexander+kuulem+välitti+minusta+++mut+hän+ymmärtää+sitä+intim+elämääja+en+voikoskaan+sitä+eläärukoilin+pitkästio+herättyä++siin+asiassakun++ei+ole+yhteyttä+tunteisiinmti+olensekunnist+toiseen++kokenut+++tunteita+++(+josiat+kukaan+ei+välittänyt++ei++rakkauden+++yms++++eikä++tuskan++tai+ehdottomuuden+++Jumala+ne+tietää++++on+ainoa+toivo+rukoilene+t++ihmiset+jotk+ei+voi+ymmärtää+++ei+voi++tehd++elämääni++vaan+Jumala+++ja+en+tiedä+mit+ä+Jumala+voi+tehdä+en+kestä+yhtä+raiskausta++en+jaksa++jankata++mitä+ne+asiat+ovat+++ei+ole+yhteyttä+tunteisiinmenen+Linnamä'en+valoshowta+katsomaan++kai+++Minttu+tupla+on+parempaa+kuin+tavallinen!++mut+ei+saa+paljonsyödäVege+leikkeleissä+on+3+gr+suolaa++++todel+hyviä+italialaisia++++veg+leikkeleitä+mut+3+gr+suolaa.++++menen+ostamaan+maidon!+++menen+linnanmäelle+,+Kukkasipulit+on+mukana
  9. Siis+pankissa+on+14+e.+++Jätin+ett+ostaisin+leirintäalue+kortin.++mutta+se++on+nyt+myöhäistä+++++paitsi+jos+joku+lahjoitatte+tai+lainaatte+++asuntoauton+.Niitä+on+Espoossa+++tyhjillään+kymmenittäin+++parkkipaikalla.+++Linnanmäellä++olen+ollut++ehkä+joskus+10+vuotiaana++++++++siellä+on+jokin+valotaideteos?+++eilen+huvitti+men+sinne+ku+näin+maailm+pyöräs++valon+vilkkuvan++++(+veitseä+en+löytänyt,+jonka+ostin++viikko+sitten,+++se+oli+pöydällä+eteisessä++ja+oli+kassissa++++++ei+ole+missään+tullut+vastaan++++päävuokralainenkaan+ei+piilottele+veitsiä+hänen+veitset+on+keittiössä+++ja+olen+niitä+joutunut+käyttämään,ei+ole+kassin+pohjalla,+Fiskarsin++sakset+löytyi.+++se+on+mysteerio+vielä+se+veitsi.++Niitä+hukku+Mutta+almanakan+löysin!++nyt+voin+soittaa+Filbolle.