Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
352
Kommenttia
1616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Neidon+kirjoitteluannit+on+alittanut+alariman+jo+niin+runsaasti+että+on+ihan+itse+nollannut+itsensä,+ei+todellakaan+yhden+tervepäisen+henkilön+korvien+välistä+ole+mahdollista+tuollainen+tuuba+hiekkalaatikkokommenteista,+amiskirjoitteluihin,+siirtyen+liikemieheksi+ja+jopa+isäksi,+sekä+tuota+sontaa+mitä+nyt+alkanut+päivittäin+jauhamaan+kun+ei+saa+internetoravia+kopioiden+jotain+historian+henkilön+elämänkertaa+tai+kyttää+juutuubeja,+onko+korva+samalla+tasolla.
Nuo+jutuissaan+käyttämät+lukuisat+lausahdukset+toistuu+myös+sen+sinisen+idiootin+piipityuksisssä+kute+sormet+ja+kellohameet.
Meidän+Neiti+on+tämän+palstan+lähes+kaikki+nimimerkit+ja+loput+anonyyminä,+sen+ainut+elämä+on+tämä+saitti+ja+kun+on+turhautunut,+niin+alkaa+tulemaan+niuvaa+ja+kiljua,+hullu+se+on+ei+muuta.
25.10.2021 15:26
Hauska+tuo+totuustollo,+toinen+on+illuusioidiootti+ja+kolmas+haavehuuhaa,+kaikki+saman+näppiksen+takan+"yksikkömonikko".
Saas+nähdä+koska+junttilassa+herätään+aamulenkille+ja+opiskelemaan+kaikkea+nahdollista.
24.10.2021 02:48
Kuuleppas+nyt+chopperineiti,+ensinnäkin+ihan+vain+muistin+virkistämiseksi+naamailit+minulle+aiheesta+ruoanvalmistaminen+kotona.
Ja+kuten+olen+sanonut+elä+sinä+poju+senssutteluelämääsi+siellä+haaveilluusioedenissäs+tuhansin+ja+tuhansin+sanoi,+mutta+jos+uskallat+minut+tavata+internetpupuilujesi+sijaan,+niin+räps+räps+ja+tervetuloa+tänne+Chiang+Maihin+saamaan+turpaasi.
23.10.2021 13:43
Dejavuu+.....+ei+siis+ole+Edeniä+ja+idiotismis+jatkuu....sopii+minulle.
17.10.2021 12:23
Heips+Neiti.
Voit+jatkaa+bablaasi+kuten+olet+sanonut,+et+kykene+muuhun.
Kerro+nyt+tiedossasi+oleva+minun+koko+nimeni,+niin+minä+avaan+sinulle+ID-kortistani+muuta+kuin+väittämääsi.
Käykö+esim.+opiskelijapaperit+Vaasan+tekulta,+käykö+pari+paperia+rakennustarkastuksen+hyväksymiä+rakennus-,+ilmanvaihto-+ja+kiinteistön+vesi-+ja+viemäritöiden+vastaavan+mesun+papereista,+joita+sinulla+ei+ole+ainittakaan?
Noi+sun+juttujes+bablat+on+niin+lapsellisia+että+niihin+ei+edes+viitsi+vastata,+ne+kuuluu+sarjaan+hiekkalaatikko+ja+mun+äiskä+voittaa+sun+äiskän.
Ota+nyt+se+Edenin+kuva+niin+olet+tervetullut+tänne+Chiang+Maihin+tapaamaan+minua,+katsotaan+sitten+kasvotusten+tahdotaanko+keskustella+vai+tapella.
Huomaatko+omassa+käytöksessäsi+että+et+kykene+thaikitaran+tasoiseen+keskusteluun,+etkä+sanailemaan+olkapääsi+puuttumisesta+kuvastasi,+etkä+täysin+selkeistä+peilauksien+eroavaisuuksista?
17.10.2021 11:45
Jep.
Omalta+osaltani+tosin+toivon+asianosallisuutta+siksi+koska+kun+on+olemassa+lopullinen+esitutkintapöytäkirja,+niin+se+on+julkinen+asiakirja+kaikille+asianosaisille+vaikka+ei+olisikaan+epäiltyjen+joukossa+tai+sittemmin+syytettyjen+joukossa+ja+tuon+asiakirjan+tahdon+haltuuni+siinä+olevien+nimien+johdosta,+jolloin+saan+tietooni+myös+Neiti+tappolistan+laatijan+tiedot.
Tottakai+muidenkin+idioottien+nimet+kiinnostaa.
Juttus+menee+satavarmasti+rosikseen.
15.10.2021 13:26
Hyvä+juttu.
Yksi+on+minun,+joka+vaimoni+nimissä,+mutta+Chiang+Mai+tuolloin+tarkoittaa+minua,+olen+mielelläni+asianosainen+asiassa+ja+yhteydenotto+lienee+viranomaistaholta,+tosin+voisin+yhteystietoni+antaa+asiamiehellesi,+mutta+se+ei+liene+tapa+nyt+tässä+asiassa.
15.10.2021 13:14
Hauska+heppunen+olet+Neito.....Ei+teitä+kahta+ole.....Kiitos+Teitittelyistä,+olen+ymmärtänyt+että+olisimme+jo+sinut+keskenämme+nimittelyistäsi+päätellen.
Huomasitko+....+aiheen+pussiin+puhuminen,+sinähän+aiheesta+esitit+kysymyksen+ja+vastauksen+saatuasi+kirjoitat+vuorijuoksusta,+tuohon+tapaasi+viitaten+tiedän+että+erimielisyytesi+selvittelytapasi+on+puheenaiheiden+muutos+ja+vastapuolen+syyttely,+siksi+sinulla+on+exiä+joilla+oli+järkeä+pistää+sinut+raitille+vaikka+lapset+ei+ollut+edes+kouluikäisiä.
Minä+en+internetfeikkiä+tapaa+missään+juoksuissa+enkä+muulloinkaan,+eli+edelleen+räps+ja+räps+johon+et+kykene,+koska+ei+voi+valokuvata+haaveilluusioelämää,+eli+jatka+sinä+tuhansin+sanoin,+ne+on+ainoat+todelliset+ominaisuudet+jota+omaat.
15.10.2021 12:18
Minä+lumputtelen+ihan+vain+vastavuoroisesti+saamastani+palautteesta+omaa+vaimoani+kohtaan.
15.10.2021 03:10
Huomenta.
Kuules+juttu+on+nyt+sellainen,+että+minulla+on+ainoa+täällä+Thaimaassa+"valmistettu"+kitaran+mallinen+ja+kun+Neito+puhuu+itsensä+pussiin+niin+hän+vaikenee+aiheesta+ja+siirtyy+irvailemaan+koko+edustamansa+kloonijouuon+voimalla+täysin+toista+asiaa.
Huomannet+tuoreimmista+aloituksista,+että+paniikkia+taasen+on+pukannut.
15.10.2021 03:05
Hauskaa,+tulihan+se+sieltä.
Kerro+vielä+Flippikokemuksesi+ja+kaikki+tietoisuutesi+aiheesta.
Räps+räps+ja+...+no+antaas+olla.
13.10.2021 12:46
Fliteboard.
Jäi+tuossa+aloituksessa+mainitsematta+että+tuli+tilattua+ja+on+toimitettu+kaksi+Phukettiin.
Varmaan+mukavaa+puuhaa,+täytynee+alkaa+suunnittelemaan+huvilalla+käyntiä.
13.10.2021 12:17
Hei+Neiti+2010.
Räps+räps+ja+olet+tervetullut+tänne+Chiang+Maihin+tapaamaan+minua,+onko+kovinkin+vaikea+ymmärtää?
12.10.2021 15:01
Kaks+kuumaa+hermoheikkoa+kasvattaa+internetimuroitujaan,+varmaan+ovat+aikuisina+yhtä+ylivertaisia+kun+Neidon+etäkasvattamatkin.
09.10.2021 18:50
Voi+hirveää+aivan+kauheeta,+kokilla+oli+sormus+kädessä+ja+laittoi+autsista+vieköön+piffin+uuniin,+tuohan+on+aivan+piffin+raiskausta,+miten+voisikaan+Pattayan+rakas+tuollaista+syödä,+älä+Kläperö+tuollaisilla+pahoita+Pattayan+rakkaiden+kurmeeveljeskunnan+lauantaita.
Räps+räps+eikös+Neidolla+ollut+savuuttamaton+sisätiloissa+käytettävä+historiallinen+valuratutagrilli+jonka+päällä+oli+kuttaperkapihvejä,+miten+on+mahtanut+toimia.
09.10.2021 18:28
Olisit+halunnut+puhua+nyrkkeilystä,+mutta+aloituksessasi+et+voinut+olla+senssuttelematta,+eli+sait+mitä+tilasit.
Kokeileppa+ensikerralla+ilman+naamailuja+ja+huomannet+muiden+piruilemattomien+tarinoittesi+jääden+vastavittuilua,+mutta+myös+kaikkea+muuta+kommentointia+vaille.
Sinu+eedenisi+ja+haaveilluusioelämäsi+on+ainoastaan+sairaan+pääsi+sisällä.
Älä+missään+tapauksessa+ota+valokuvaa+itsestäsi+ja+internetimuroidusta+pojastasi+altaalla+talo+taustalla.
09.10.2021 16:19
Mahtuu+varmasti+talo+olohuoneeseen+aivan+varmasti,+olethan+rakentanut+450+talosi+ruiskubetonoitujen+nokkaan+ja+betonipalkit+olohuoneessa+dimensiota+huhhuh.
Rakennustyösi+tulos+on+niin+häkellyttävän+erikoinen+että+ei+voi+räps+räps+koska+varmaan+joku++sen+johdosta+alkaisi+patentoimaan+sinun+kehittämää+uutta+rakennustapaa.
Räps+räps.
09.10.2021 15:45
On+Buri+parempi+kuin+Chiang+Mai+on+on+ja+varmaankin+sen+johdosta+että+siellä+on+suomalainen+merkittävä+henkilö+mutta+ei+täällä.
09.10.2021 15:41
Saanen+omalta+osaltani+ottaa+kantaa+tähän+paikkakuntamainontaan.
Neiti+tahtoo+mainostaa,+mutta+ensinnäkin+varsinkin+tämä+saitti+on+silloin+erittäin+väärä+mainosten+julkaisu+foorumi,+ei+vaikutusta+matkailuun+burin+suuntaan+muilla+kuin+neidon+muilla+profiileilla+ja+niiden+kavereilla.
Hua+Hin+on+omansa+ja+niin+myös+kotikaupunkini+Chian+Mai.
Minä+asun+täällä+sen+johdosta+että+tämä+on+vaimoni+kotikaupunki,+en+sen+johdosta+mitä+täällä+on+tai+ei+ole.
No+haaveileeko+Neito+elämästään+Namissa+sen+johdosta+että+siellä+on+kaikki+mainitsemansa,+vai+sen+takia+että+illuusioi+itsensä+vaimon+suvun+nurkkiin?
Totuustarkkailijamme+TT:n+Darling+muuttanee+Jyväskylään+ja+44:n+lumppu+pääkaupunkiseudulle.
Tuskimpa+Juväskylästä+silloin+aloitetaan+mainoskampanjaa+miksi+Jyväskylä+on+aitoa+suomea+ja+ehdottomasti+paras+matkailukohde.
Huuhaa+ja+Neidolla+ei+ole+eedeniä+.....+räps+räps+ja+anomuspää+vaikeni+kun+tiedustelin+miten+toimitaan+minun+nimeni+kirjainten+suhteen.
09.10.2021 15:30
Sun+aito+thaimaas+kuule+on+Pattayan+Savossa,+räps+räps.
09.10.2021 15:07
48 / 81