Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
352
Kommenttia
1616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Viikkokatsaus+mikäli+saallitaan+......+ei+aihetta+kommentointiin+....+jatkakaa🐒
Mutta+tähän+2010:n+44+merkillään+sinänsä+asialliseen+kommentoin.
Hän+on+molemmilla+nimimerkeillään+ollut+exänsä+kanssa+ja+molemmat+olleet+pressan+linnan+rempassa.
Kun+on+päätynyt+matkustamaan+tänne+Chiang+Maihin+Pattayan+rakkaana+10+kertaa,+niin+täytyyhän+täällä+olla+jotain+positiivista+noin+runsaan+matkailun+johdosta,+jota+muut+rakkaat+ei+ymmärrä.
Oudoksun+moottoripyörävalikoiman+vertailua,+kyllä+täällä+tarjolla+on+aivan+kaiken+sorttisia+ja+kaiken+kokoisille.
Yhtälailla+oudoksun+ravintola-arvosteluissa+alituiseen+päädyttävän+hotelleihin.
Hotellit+perustuu+turrepalveluiden+tuottamiseen.
Täällä+ei+tarvitse+mennä+kuin+"Riversaidin"+lukuisiin+thairavintoloihin,+niin+pelkästään+niissä+ruokailu+poistaisi+tuollaiset+hotellifanitukset+välittömästi.
Myös+rakkaat+on+internetin+selauksen+ja+kaikenmaailman+matkailusivustojen+tulkintojen+mestareita+katsellen+mitä+muut+on+kommentoineet+ja+jne.
Niiltä+sivuilta+löytyy+ruokailupaikkoja,+että+ei+10+käynnin+jälkeen+tarvitse+sanailla+hotelliruokailun+vastakohtana+pienistä+syöttölöistä.
Ei+mainittu+Johnssin+paikka+ole+mikään+ruokailupaikka,+vaan+kattoterassille+mennään+nappaamaan+kalja+tai+drinkki+ja+sieltä+on+mukava+seurata+liikenteen+vilinää,+ei+sen+kummempaa.
Jos+joku+todella+on+päätynyt+kyseisessä+paikassa+ruokailemaan,+niin+ei+kyseinen+ruokailija+ole+alun+alkaenkaan+ollut+tarkoitus+syödä+ruokaa+jota+vertaisi+kunnon+ravintolaruokaan.
Tuosta+köyhästä+ulkonäöstä+kirjoitukselle+annan+10++pistettä,+se+on+erittäin+oikein.
Pitää+kuitenkin+tässä+aiheessa+ottaa+huomioon+myös+"Köyhän"+ja+"Köyhän+seurueen"+käytös,+sillä+on+paljon+merkitystä.
Tällä+palstalla+rakkaat+kuitenkin+paljon+kirjoittelee+köyhyydestä,+jotka+varsin+räikeästi+erilaisia+kuin+nyt+2010:n+kirjoitus+työpäällikköprofiilillaan.
Onko+siis+köyhä+jos+siivoaa+oman+kotinsa+itse,+onko+köyhä+jos+pesee+omat+vaatteensa+itse,+onko+köyhä+jos+ruokailee+kotona+eikä+joka+päivä+ravintolassa+.....+lista+on+pitkä.
Rikkaan+miehen+ainoa+oikea+ja+paras+olemus+minunkin+mielestäni+on+Neidon+mainitsema.
Rikkaat+miehet+ei+esitä+vedonlyöntejä+luikkien+kuten+2010+joka+haaveilluusiomatkailee+thaimaastaan+suomeen+juhannuksena+ja+jouluna,+se+osoittaa+ainoastaan+Neidillä+olevan+rikas+mielikuvitus.
Moni+kauppamies+on+jäänyt+paitsi+erittäinkin+hinnakkailta+käteiskaupoilta+epäkohteliaisuuttaan,+kun+ei+ole+ollut+kykyä+oivaltaa+että+resupekaksi+luokittelemansa+asiakkaan+taskussa+on+voinut+olla+sellainen+setelimäärä,+jota+kauppamies+ei+ole+eläissään+nähnyt+pöydällä+yhdellä+kertaa.+
Minulle+t-paita+on+hiostava,+siksi+pääsääntöisesti+pidän+suurikokoista+väljää+kauluspaitaa,+ja+minulla+on+myös+shortseja+jotka+ei+ole+yksinomaan+yksivärisiä,+enkä+ymmärrä+miksi+Neiti+ylipäätään+mainitsee+pitävänsä+nimenomaan+yksivärisiä.
Nyt+vain+Neidiltä+aijaukset+juhannus-+ja+joulumatkailusta,+sekä+passit+auki+leimasivulta,+niin+tarjoan+Neidille+ja+seurueellensa+täällä+Chiang+Main+kodissa+sellaisen+illallisen,+että+voi+sitten+alkaa+antamaan+tähtiluokituksiaan+myös+kotiruokatarjonnalle.
Simppeliä,+vaan+mahdotonta,+joten......+jatkakaa+juttujanne.
20.06.2021 12:38
Toivotan+oikein+hyvää+sunnuntaita+Neidille+sinne+mistä+"pärvööttää"+ja+missä+"kurmoottaa",+koska+hällä+nakkaa+ainaiset+ajatuksensa+minuun.
Hyvä+Neiti,+jos+sinä+todellakin+saat+nautintoa+noista+terveysselostuksistasi+ruokavalioneen+kokiessasi+olevan+tietoinen+minun+elämäntavoistani+ja+sairauksistani,+kuten+kaikesta+muustakin,+niin+nauti+toki+olen+sanonut.
Tosin+selkeästi+ajattelevat+tervepäiset+ihmiset+eivät+tarvitse+kovinkaan+kattavaa+tämän+palstan+kirjoitusten+seurantaa,+kun+selväksi+käy+toimintatapasi+valitsemillasi+eri+profiileilla+maustettuna+oman+itsesi+turva-aikuisella.
Ole+sinä+Neiti+omasta+mielestäsi+niin+huippuyksilö+kuin+itse+koet+olevasi+koska+et+ymmärrä,+että+olet+yläriman+ylittänyt+kaikkinaisilla+jutuillasi+niin+totaalisesti,+että+sinun+kanssasi+sinusta+ei+ole+tällä+pallolla+ainuttakaan+henkilöä.
En+ole+opiskellut+sinun+tavoin+kaikkia+mahdollisia+korvien+välissä+olevia+sairauksia,+mutta+ihan+maallikkona+voin+todeta+sinun+sata+prosenttisesti+potevan+erittäin+vakavaa+narsismia.
Sinä+koet+olevasi+urheilijoiden+esikuva+ja+varsinkin+kamppailulajitietämykselläsi+kohotat+itsesi+korkealle+jalustalle,+mutta+et+ymmärrä+tosiseikkaa,+että+olet+kirjoitellut+omista+tempauksistasi+niin+paljon,+että+niiden+perusteella+olet+häpeäksi+ja+edustat+nimenomaan+kouluesimerkkiä+ihmistyypistä+jolle+ei+tulisi+opettaa+muuta+kuin+hulahulan+pyöritystä+ja+hyppynarua.
Mitä+tulee+juttuihisi+niin+omaelämänkerroistasi,+kuin+nykyisestä+elämäntilanteestasi,+niin+huuhaa+sun+kaikille+haaveilluusioilles.
Anteeksi+nyt+vaan+mielipiteeni,+vaikka+tällä+palstalla+vain+sinun+mieleipiteesi+turva-aikuistesi+ja+muiden+profiiliesi+kanssa+on+ainut+oikea,+niin+minun+mielipiteeni+sinusta+on,+että+sinä+olet+erittäin+kokenut+ja+jopa+ammattitaitoinen+internetfeikki+haaveilluusiojuttuinesi,+et+piirun+vertaa+enempää.+
Kuka+juttujasi+oikeellisena+pitää,+niin+heidän+asiansa,+mutta+turva-aikuistesi+fanituksien+sanankäytöt+osoittaa,+että+fanikaartisi+on+täysin+omaa+luokkaansa+myös.
Vielä+esiinnyt+jopa+liikemiehenä+herranjestas,+tuollainen+kameleonttikäyttäytyminen+ei+ole+mahdollista+muille+kuin+vessan+laatoittajille+suurinpiirtein,+ei+missään+tapauksessa+henkilölle+joka+istuu+neuvottelupöydän+ääressä+saatika+edustaa+isoa+päällikköä.
Joten+jatka+toki+kirjoittelujasi+tapasi+mukaan+tälle+palstalle+vaikka+sinisesi+on+käyttökiellossa,+tämä+foorumihan+on+ainoa+tapasi+antaa+itsellesi+vertaistukea+henkilökohtaisiin+ongelmiisi+toimintasi+tavoin.
Terveiset+täältä+Chiang+Maista+kaikille+profiileillesi+Neiti+2010,+olet+todella+Neiti+nimen+ansainnut.
13.06.2021 08:02
Outo+tarve+sulla+laittaa+oireilujesi+perään+tuo+S,+mutta+jos+siitä+nautit+niin+jatka+toki.
10.06.2021 13:07
Minä+omalta+osaltani+totean,+että+minua+ei+kiinnosta+kuka+tai+mikä+jotain+elättää.
Toiseksi+minua+ei+myöskään+todellakaan+kiinnosta+ryhtyä+laatimaan+jotain+erottelulistaa+tälle+palstalle+kirjoittajista.
Olen+ymmärtänyt+että+Neito+on+yksi+kirjoittajista+ja+tämä+Neito+tarvitsee+yhden+tai+useamman+turva-aikuisen,+yhdentekevää+kuinka+monta.
Kuka+sitten+miltäkin+vaikuttaa,+niin+siitä+toki+voisi+tehdä+tutkielman,+mutta+se+ei+ole+minä.
10.06.2021 12:11
Muutama+asia+sinulle+hyvä+Neiti.
Sotkeuduit+antamaani+villalankaan+ilmakitka-asiassa,+eli+aktivoiduit+valtaisasti.
Minulla+ei+ole+tietoa+noista+kitkoistasi+tuolla+tietämyksesi+tasolla,+enkä+ole+harjoittanut+kanssasi+aiheesta+väittelyä.
Olen+aikanani+sanaillut+aiheestasi+sormi+pyörivän+karttapallon+päälle+ym.+en+muuta.
Se+että+sinä+syödessäsi+kuhaa+syöt+ahventa+ja+syödessäsi+boniittia+syöt+tonnikalaa+koska+purkissa+lukee+tonnikala+ja+se+jopa+mielestäsi+on+hyvää,+on+toki+sinun+asiasi.
Jos+joskus+päädyt+mahdollisuuteen+ostaa+oikeaa+tonnikalaa+palana,+niin+suosittelen+ostamaan+ja+grillamaan,+sen+jälkeen+tarinasi+tonnikaloista+muuttuu+vakuutan.
Ex-vaimosi+viisaisiin+sanoihin+viitaten+minulle+on+ihan+sama+missä+sinä+kotkotat+aikana+jolloin+luikit+vedonlyönnistäsi.
Paljon+vaivaudut+sanailemaan+pääsairauksista,+mutta+sinä+osoitat+lähes+kaikki+purkauksesi+minulle.
Pohdi+hieman+omaa+käyttäytymistäsi+jos+kykenet,+eli+onko+kaikki+jotka+sinua+ei+kumarra+ja+palvo,+jopa+viisaana+ja+kauniina+pidä+....+minä?
09.06.2021 10:21
Numba.
Huvittavaa+luettavaa+ja+aihe+alituiseen+sama.
En+viitsi+muuta.
08.06.2021 12:19
Odottelinkin+tässä+koska+Pattayan+rakkaiden+viisain+turva-aikuinen+aktivoituu,+no+nythän+se+tapahtui.
31.05.2021 11:11
Samaa+mieltä,+myös+kylän+komeimmasta,+helppoa+vaan+mahdotonta.
31.05.2021 10:57
No+mutta+olipa+taasen+Neidillä+antina+paljon+sanoja,+lieneekö+vuosilukutörpön+siniselle+käynyt+samoin+kuin+hänen+Nasulleen,+eli+vex+vex+vaan.
Kuules+tyhjänpäiväinen+sanaseppo,+laitappa+aijaten+thai-+ja+suomipassista+leimasivut+jotka+osoittaa+passien+haltijoiden+piipahtaneen+suomessa+jouluna+ja+juhannuksena.
Aijaten+thaimaan+kaunein+nainen+suomen+suvessa+ja+kinoksessa.
Kerjää+kavereiltas+20+donaa.
Sitten+olet+tervetullut+tänne+Chiang+Maihin+juhannuksenasi.
Järjestän+sinulle+siihen+portin+kupeeseen+tuolin+ja+aurinkovarjon,+sekä+kyltin+jossa+lukee,+että+suomalainen+varakas+sydämellinen+falle+jakaa+seteleitä+vähäosaisille.
Jos+et+kykene,+niin+säästä+turhanpäiväiset+sanasi+nolla.
31.05.2021 10:26
Ai+että+niinkö+nyt+pääsi+tapahtumaan,+no+sinähän+sen+tiedät.
Kuksa+ei+ole+mahdottomuus,+mutta+viitaten+Neidin+sanoihin,+niin+vastavuoroisesti+edelleen,+kun+Neiti+ryhtyy+mieheksi.
Ei+aihetta+muuhun+kuin+edelleen+Numballe+....+onhan+nämä+rakkaat+vähän+niinkuin+vetänyt+överiksi+tämän+aiheen+meistä,+mutta+olkoon+asia+niin.
23.05.2021 15:52
Kiitos+sanoistasi+ja+näyttää+noita+minuun+kohdistettuja+sanoja+olevan+enemmältikin,+joissa+julkaisija+osoittaa+samaa+kuin+sinäkin+itsestäsi.
Huvittaa+Neidin+rimpulointi+"minua+ei+kukaan+määräile",+voi+sentään.
Terveiset+Numballe+Hua+Hiniin+hymyillen.
23.05.2021 15:32
Sinun+tapasi+ei+ole+erikoinen,+mutta+kehotan+ymmärryksellä+lukemaan+Neidon+kirjoitukset,+ne+kaikki+sisältävät+piruilutilauksen.
Myös+Neidillä+on+erikoistaipumus+saada+kaltaisiasi+faneja+ympärilleen,+koska+mahtanee+olla+fanikokous?
Erikoinen+tapa+.....+lueppa+hieman+noita+muita+erikoisia+juutuupeineen+...+katso+toki+jokainen+tuupi,+niin+sinulla+on+tekemistä.
15.05.2021 11:45
Katsos+vihreää+.....+no+nythän+ne+sushitkin+lienee+sun+valokuvaamia+Numba.
Hymyjä+Chiang+Maista+ja+saas+nähdä+aijaantuuko+Buudeli+lastenvaunuissa+passilla,+taustalla+ollen+kylän+komein+ja+thaimaan+kaunein.
06.05.2021 11:04
Pääsiskö+tällä+kisaan+mukaan?
https://aijaa.com/TAyvOv
Ps.+Numba.
Löytäisitkö+ton+osakaslainajutun+lisäksi+sen+Neitosen+sammakon,+että+ei+hän+tiedä+mikä+on+arvonlisävero+eikä+hänen+ole+tarvetta+tietääkään,+koska+se+ei+liity+mitenkään+hänen+liiketoimiinsa?
Kiinnostais+myös+se+kirjoitus+missä+esitti+vedonlyöntinsä+mulle.
06.05.2021 11:00
No+terve+Numba.
Hyvin+heitetty.
Huomasitko+muuten,+että+kutsuni+tänne+Chiang+Maihin+feikkiyhteisölle+ei+aiheuttanut+edes+Kuksakuvan+kinuamista+ja+TT+poistui+kun+meni+lupaamaan+kympin+"matkakassastaan"+ja+Neito+hurahti+Buddhalaiseksi+siis+sellaiseksi+Buddhalaiseksi+jossa+huomioidaan+vain+karma,+ei++käytösoppeja.
Ai+että+miten+täällä+Chiang+Maissa?+No+kyllä+feikit+sen+kertoo+viikonlopun+aikana.
24.04.2021 08:18
On+selkeästi+havaittavissa,+että+Pattayan+rakkaiden+feikkiyhteisö+ei+ole+kyvykäs+lunastamaan+itselleen+viikon+mittaista+minun+tarjoamaa+"riemulomaa",+kun+lomalipun+lunastaminen+edellyttäisi+vain+muutamia+simppeleitä+aijauksia.
Voitte+siis+lopettaa+Kuksakuvien+kinuamisen+ja+bablat+tapaamisista,+kun+eväät+ei+riitä+muuhun+kuin+feikkeilyyn+....+tänään+ollen+pääpuheenaihe+Neidin+karmat.
Kutsuni+voimassa+kuluvan+päivän.
23.04.2021 11:06
Katsos+vaan,+pärrässähän+on+läpyskä+kaasukahvassa,+joita+ei+uusissa+pyörissä+ole,+vaan+niitä+asentaa+motoristit+jotka+oivaltanut+että+aina+kaksi+sormea+jarrukahvalla+...+siis+aina.
22.04.2021 11:15
Tervetuloa+leijuttamaan+passeja+tänne+Chiang+Maihin.
22.04.2021 11:11
Voi+höpönen+sentään+kopioi+nyt+tuohon+seuraavaan+mölähdykseesi+kirjoituksesi+kuudesta+passista.
Ei+tuo+mikään+tablettiliina+ole+vaan+...+no+totuustarkkaile+nyt+sitäkin.
Perheessämme+on+siis+3+henkilöä,+miksi+tulisi+olla+6+passia?
21.04.2021 18:58
Kyllä+tämä+2010+onkin+enemmänkin+viidakkopoika,+ei+mitä+feikkeilee.
21.04.2021 18:49
51 / 81