Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JokaAlanAsiantuntija
profiilit
JokaAlanAsiantuntija
JokaAlanAsiantuntija
Vapaa kuvaus
Aloituksia
21
Kommenttia
2810
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itse+asiassa+MV:tä+lukevat+kyllä+eniten+perussuomalaiset.+Netin+analyytikkatyökalujen+mukaan+ihmiset+jotka+lukevat+MV:tä,+lukevat+toiseksi+eniten+murha.infoa,+sekä+perussuomalaisten+Suomen+Uutiset+-+sivua.+Perussuomalaisten+Suomen+Uutiset+linkittää+myös+MV:hen+enemmän+kuin+mikään+muu+sivusto.+Voisi+siis+sanoa,+että+MV+on+persuille+eräänlainen+salarakas.
23.10.2019 16:01
Enpä+ole+väittänyt.+Ymmärrät+tarkoituksella+sanomani+väärin,+jotta+saat+syytellä+minua+epärehellisyydestä.
23.10.2019 12:32
Iljan+jälkeisellä+ajalla+Mv-lehden+kytkökset+Kremliin+ovat+vahvistuneet+entisestään.+Nykyään+Mv-lehteä+johtaa+Putin-mielinen+agitaattori+Janus+Putkonen+joka+"työskentelee"+Venäjän+laittomasti+miehittämästä+itä-Ukrainasta+käsin.+Onhan+hän+kehaissut,+jotta+yrittäkääpä+hakea+hänet+sieltä+oikeuden+eteen.+Kyllä+Putin-setä+pitää+huolen+omistaan.
23.10.2019 12:05
En+lue+Mv-lehteä.+Selvitän+vain+alkuperäisen+lähteen+silloin+kun+sinä+kopioit+tänne+juttujasi,+ja+usein+se+on+ollut+Mv-lehti.
23.10.2019 11:57
Ruotsin+kieltä+todennäköisesti+osaamattomana+et+osaa+lukea+näitä+Ruotsin+valemedioita+(etkä+siten+voi+arvioida+niiden+asiallisuutta),+eli+luet+todennäköisesti+niiden+-+kuten+myös+Kremlin+-+valeuutiset+suomennettuna+Mv-lehdestä.
23.10.2019 11:30
Hyvönen+ei+tiedä,+kutsuisiko+hän+asiaa+valemediaksi,+mutta+tämä+asia+on+olemassa+ja+me+kaikki+näemme+sen.+Yksinkertainen+googletus+sanalla+valemedia+paljastaa+kuinka+tunnusomainen+ja+kaikkialle+levinnyt+tämä+asia+on+2000-luvulla.+Se+levittää+väärää+tietoa+ja+propagandaa,+osallistuu+ulkovaltojen+propagandasotaan+myös+Suomea+vastaan,+ja+erään+sellaisen+toimijat+istuvat+tälläkin+hetkellä+Suomessa+oikeutta+tekemistään+rikoksista.+Hyvönen+voisi+sanoa+niinkin,+että+ei+ole+varma+kutsuisiko+aurinkoa+auringoksi.+Voisihan+sitä+kutsua+vaikka+valopalleroksi,+mutta+me+kaikki+näemme+sen+ja+tiedämme+että+se+on+totta+ja+olemassa,+niin+kuin+on+valemediakin,+haluaa+siyä+kutsua+sitten+miksi+hyvänsä.
23.10.2019 11:14
En+tiedä+mitä+termiä+Hyvönen+haluaisi+käyttää,+mutta+joka+tapauksessa+valemedia+on+totta+ja+olemassa.+Valemedia+on+määritelmän+mukaan+"mielipiteisiin+perustuvaa,+vastoin+hyvää+journalistista+tapaa+toimiva+viestintäkanava,+jota+voidaan+käyttää+informaatiosodan+välineenä".+Tämän+kuvauksen+mukaisesti+Mv-lehti+on+yksi+malliesimerkki+valemediasta.
23.10.2019 09:40
Aloittaja+on+se+ainoa+pääsky,+jonka+20+vuoden+kokemusten+perusteella+meidän+pitäisi+kuulemma+uskoa,+että+muslimit+ovat+kelvottomia.+No+jos+hän+ei+ole+20+vuoden+aikana+Tukholmassa+tutustunut+yhteenkään+muslimiin,+hänellä+ei+ole+heistä+sen+enempää+henkilötason+kokemusta+kuin+jos+olisi+asunut+koko+ajan+Lieksassa.
23.10.2019 09:23
Aloittaja+kuitenkin+haluaa+meidän+uskovan,+että+hän+on+se+yksi+pääsky+joka+tekee+kesän.
23.10.2019 09:15
Iltalehdessä+haastateltiin+miestä,+joka+oli+pitkään+merillä+ja+matkusti+todella+ympäri+maailmaa.+Missään+hän+ei+kohdannut+rasismia+vaan+hänet+otettiin+aina+joka+paikassa+vastaan+ihmisenä.+Siksi+hän+ei+jaksanut+ymmärtää+rasismia,+ja+sanoi+sen+johtuvan+lähinnä+siitä,+että+henkilö+ei+ole+käynyt+kotopuolta+pidemmällä.+Aloittaja+tykkää+vääntää+tosiasian+ylösalaisin,+mutta+kyllä+se+niin+on,+että+tutustumalla+ennakkoluulot+häviävät.
23.10.2019 08:08
Iltalehdessä+haastateltiin+miestä,+joka+oli+ollut+merillä+ja+matkustellut+todellakin+ympäri+maailmaa.+Siksi+hän+ei+ymmärtänyt+rasismia+ja+sanoi,+että+rasismiin+lankeavat+useimmiten+he+jotka+eivät+ole+nähneet+elämää+kotopuolta+pidemmällä.
23.10.2019 07:49
Tietysti+näin+mamuja,+mutta+ei+ollut+häiriköiviä+mamuja.+Oli+vaan+häiriköivä+kantis+apteekissa.
22.10.2019 20:57
En+ole+väärässä,+koska+pommit+eivät+ole+paukkuneet+kun+siellä+olen+ollut.+Itäkeskuksessa+tosin+taisi+olla+joku+kantis+huumehörhö,+mutta+sitä+ei+voi+laittaa+mamujen+syyksi.
22.10.2019 20:22
Olen+käynyt+Itäkeskuksessa+ja+Tukholmassa+eikä+pommit+pauku+kummassakaan.+Päin+vastoin+suosittelen+sinulle+käymistä+Lieksaa+pidemmällä+niin+näet+miten+maailmalla+eletään.
22.10.2019 19:22
Melko+pitkälti+sanoo+samaa+kuin+Raamattukin.+Onhan+molemmat+kirjoitettu+sotaisana+aikana.+Siksi+niitä+ei+tulekaan+ottaa+kirjaimellisesti,+eikä+niitä+normi+ihminen+kirjaimellisesti+otakaan.
22.10.2019 09:35
En+tunne+tätä+pösilöä,+mutta+hänet+viisautensa+eivät+kuulosta+yhtään+hullummilta.+Ei+ihme,+että+tykkäät+siteerata+häntä.
22.10.2019 09:21
Koraani+sanoo+esim.+:+Ken+tahansa+tekee+hyvää,+olkoon+hän+mies+tai+nainen,+kun+hän+samalla+on+uskovainen,+hänen+Me+totisesti+annamme+viettää+onnellista+elämää,+ja+sellaisille+Me+maksamme+palkan+parhaasta,+mitä+ovat+tehneet.
22.10.2019 08:31
Olet+rehellinen,+toisin+kuin+perussuomalaiset.+Perussuomalaiset+valehtelevat+maassa+maan+tavalla+juttujaan,+teeskentelevät+että+ottaisivat+mamut+mukaan+yhteiskuntaan+jos+ja+kun,+mutta+koko+ajan+heillä+ei+ole+mitään+aikomustakaan+hyväksyä+mamuja.+Olisi+rehellistä+rasismia+sanoa+vain+tämä+suoraan+kuten+sinä+teet.
21.10.2019 17:28
Tosiasiahan+on,+että+suomalaisten+rasismi+on+yksi+suurimpia+syitä+siihen+jos+mamut+eivät+työllisty.+Tänään+vahvistettiin+taas+uutisissa+mikä+on+tiedetty+jo+aiemmin:+jos+työnhakija+on+somali,+hänellä+on+kaikkein+huonoimmat+mahdollisuudet+tulla+kutsutuksi+työhaastatteluun.
Joku+rasisti+saat+taisi+sanoa+tähän,+että+kuka+palkkaisi+somalia+muutenkaan?+Tämä+on+juuri+sitä+perussuomalaisten+ja+rasistien+kaksinaamaisuutta.+Mamulta+vaaditaan,+että+pitää+olla+maassa+maan+tavalla,+mutta+hänen+ei+anneta+olla+maassa+maan+tavalla,+koska+hän+todistaisi+ennakkoluulot+vääräksi,+ja+sitä+rasisti+ei+halua.+Mamun+pitää+tehdä+työtä,+mutta+työpaikan+portilla+seisoo+perussuomalainen+joka+ei+halua+maahanmuuttajan+osoittavan+ahkeruuttaan.+Perussuomalaisessa+maailmankuvassa+tarvitaan+sylkykuppeja,+eikä+tähän+asemaan+valituille+ihmisille+ei+haluta+antaa+mahdollisuutta+päästä+siitä+pois.
21.10.2019 16:47
Lopeta+jankutus+ja+vääristely.+Olen+kuitenkin+imarreltu+siitä,+että+minulla+on+ikioma+fani+joka+seuraa+minua+joka+ketjuun+häiirköidäkseen+minua.+Se+saa+minut+tuntemaan+itseni+tärkeäksi.
21.10.2019 07:37
139 / 141