Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Saumattomia+rintaliivejä+on+nykyään+saatavilla.
Itselläni+on+sellaiset,+paljon+miellyttävämmät,+kuin+vanhanmalliset.
Itse+olen+ne+kauan+sitten+ostanut+Tokmallilta.
Vuosiin+en+ole+rintaliivejä+käyttänyt+muuta,+kun+silloin,+jos+lähden+ihmisten+ilmoille.
07.12.2021 13:51
Avasin+juuri+koneen+ja+luin+kommenttisi.
Sanoit+kommentissasi,+että+´´haluaa+kaiken+huomion.´´
Sitten+jatkoin+kommenttien+lukemista+loppuun+asti.
Nimeltä+mainitsematon+persoona+sai+todella+huomiota.
Enpä+tiedä+itkisikö+vai+naurausiko.
07.12.2021 13:40
En+nyt+tiedä+miten+kommenttisi+liittyy+tähän+asiaan,+mutta+tuon+me+oleme+kyllä+jo+jokaikisestä+tiedotusvälineestä+kuulleet+ja+nähneet.
Pääministerimme+on+nuori+ja+ehkä+ajat+muuttuvat.
06.12.2021 23:55
Taas+olen+samaa+mieltä+kanssasi,+kuin+monta+kertaa+ennenminkin.
Persujen+haukkumista+on+suurin+osa+politiikka-aloituksista+ja+silti+jotkut+huutaa+kurkku+suorana+kuinka+persut+provosoi+palstaa.
Kun+tuolla+eräässä+ketjussa+mainitsin+juuri+tästä+asiasta+että+miksi+pitää+persut+vetää+joka+ketjuun,+sain+hyökkäyksen+heti.
Sitten+provosoidaan,+että+persut+hallitsee+ketjuja,+vaikka+oikeasti+ne+ovat+persujen+haukkujat.
Ennen+muinoin+tein+aloituksia+itsekin,+enää+ei+ole+kiinnostanut,+kun+hyvä+jos+kolme+asiallista+vastausta+tulee+niin+seuraava+onkin+sitten+taas+persu+jotakin+tai+persu+sitäkin.
06.12.2021 21:48
Hymyä+ja+huumoria+peliin.+´´Mitä+näistä+sanoi+luteet+täistä.´´
Ettei+väärinkäsityksiä+tulisi+itse+ymmärrän+tuon+vanhan+sanonnan+niin.+että+luteet+ja+täit+ihan+saman+arvoisia.
Samanarvoisia+niinkuin+me+täällä.
Miksi+niin+kovin+pitää+taistella+paremmuudesta.+Ei+miksikään,+miksi+tavallinen+arjen+kerronta+ymmärretään+leuhkimiseksi.+Miksi?
Sitä+sietää+miettiä.
06.12.2021 21:35
Minä+en+paasaa+kenellekään,+en+anoille+sen+enempää,+kuin+korppiksellekään.
Se+ei+ole+minun+asiani.+Hyvin+varvoin+edes+näihin+puutun,+joten+ylilyönti+on+sanoa,+että+minä+paasaan.
Pitääkö+joidenkin+keskinäisiä+riitoja+levitellä+jokapuolelle+niin,+että+kaikki+muu+keskustelu+tukehtuu.
Vaikka+tästähän+on+moni+muu+jo+ennen+minua+yrittänyt+sanoa,+mutta+ei+näytä+menevän+perille.
Näistä+negatiivisesta+vastauksista+huolimatta,+ei+hyvä+tuuleni+pilaantunut,+tiedän+mistä+ne+kumpuaa.
06.12.2021 21:04
Ihan+oikeata+asiaa+puhut,+minun+mielestäni.
06.12.2021 20:18
No+en+tuota+nyt+paasaamiseksi+sanoisi,+mutta+totuus+se+on,+ehkä+jonain+päivänä+sen+huomaat+tai+sitten+et.
06.12.2021 20:15
Niinkö?+Olisitko+ystävällinen+ja+perustelisit+mielipiteesi.
Tahtoisin+oikeasti+tietää+miten+palstan+rauhaa+järkytän.+Voisin+kenties+mielipiteestäsi+oppia+jotakin+itsestäni.
06.12.2021 20:13
En+sanoisi,+että+tekee+rokotuksen+kyseenalaiseksi.+Sitähän+ei+ole+tehty+räätälintyönä.
Kukaan+ei+voi+tietää+onko+itsessä+jotain+sellaista,+että+rokotus+ei+tehoa+hyvin+tai+aiheituu+joku+sivuvaikutus.
Kun+on+ikää+ja+jos+vielä+muita+sairauksia+niin+rokottamaton+on+tosi+heikoilla+selviytyäkseen.
Rokotetulla+on+parempi+mahdollisuus+selviytyä.
06.12.2021 19:25
Eikö+riitä,+että+70++on+täynnä+persujen+haukkumista,+pitääkö+se+myös+tänne+tuoda.
Malttakaa+nyt+hyvät+ihmiset+mielenne+tuon+haukkumisen+ja+solvaamisen+kanssa.
Omaa+sisintänne+tuollainen+vihankantaminen+vain+syö.
06.12.2021 19:17
Olet+oikeassa,+Suomessa+ei+anneta.
06.12.2021 17:32
Vakavia+sivuvaikutuksia,+kuten+allergisia+reaktioita+on+saanut+1,+100+000:sta.
Näitä+nuorten+miesten+sydänlihastulehduksia+on+ollut+1,+5+000:sta.On+vain+kaksi+keinoa+yrittää+saada+tätä+tilannetta+edes+kurissa+pidettyä.
Rokotukset+ja+rajoitukset.
Etukäteen+ei+voi+tietää+kuka+reagoi+jollain+sivuoireella,+mutta+ikäihmiset,+varsinkin+ne+joilla+on+perussairauksia+ovat+heikoilla+ilman+rokotusta.
Amerikassahan+on+tietääkseni+tämä+covid19-+lääke+saanut+hätäkäyttöluvan.+Tiedä+olisiko+siinä+toivoa+ihmiskunnalle+tässä+asiassa.
06.12.2021 16:58
Iloista+mieltä+ja+rauhallista+tunnelmaa+kaikille,++itsenäisyyttämme++näin+juhlistakaamme.
🕯🟦⬜☺
06.12.2021 16:47
Kyllä+poltan+kynttilöitä+muutenkin+pimeän+aikaan.
Näin+itsenäisyyspäivänä+laitan+sinivalkoruutuisen+pöytäliinan,+jossa+hapsut,+keittiön+pöydän+päälle+ja+siihen+sinivalkoisen+kynttilän+palamaan.
Parvekkeelle+laitan+pari+lyhtyä.
06.12.2021 14:52
Kun+olin+lapsi,+meillä+ei+ollut+sähköä.+Oli+kaasuhella+ja+kaasuvalot+alakerrassa.
Yläkamarissa+oli+sellainen+kaasulämmitin.+Kooltaan+niinkuin+kaks+kertaa+Porin+Matti+(sen+varmaan+kaikki+tietää.)
Makriina+tuolla+ylempänä+sanoi+tuosta+ruuan+pois+heittämisestä.+Se+on+meilläkin+päähän+jäänyt+asumaan.
Juuri+jotain+puhetta+asiasta+tuli+viime+viikolla+veljen+kanssa,+hän+sanoi,+että+häntä+oikein+inhottaa+ruuan+pois+heittäminen,+mutta+joskus+pääsee+joku+pilaantumaan,+silloin+on+pakko.
Siitä+voisivat+ihmiset+aloittaa+mailman+pelastamisen,+etteivät+ruokaa+tuhlaisi.
Siellähän+niitä+vanhoja+polkupyöriä+ja+potkukelkkoja+on+suulissa.
60-luvulla+isä+osti+Moskowitsin+(en+muista+kuinka+kirjoitetaan),+korvessa+ei+onnikat+kulkeneet+ja+pitkät+matkat,+kun+oli+yhteiskunnallisesti+aktiivinen+toimija.
06.12.2021 14:32
Löysin+sen+jutun+Ylen+sivuhaulla.+https://yle.fi/uutiset/3-12120070
05.12.2021 20:39
Keskisuuri++aurinkomyrsky+kestää+tulla+3vrk.
Ovat+laskeneet,+että+se+vuoden+1859+myrsky+tuli+17+tunnissa.
Joten+totta+tuo,+että+aikaa+ei+ole.
Tutkimusta+tehdään+kuitenkin+koko+ajan+asian+eteen.
05.12.2021 20:36
Pari+vuotta+sitten+tehdyssä+kotietsinnässä+ne+aseet+ovat+löytyneet,+lehtijutun+mukaan,+varmaan+ne+on+silloin+heti+kuvattu.
05.12.2021 18:28
Arjenpyöritys+on+helpompaa+nykyään,+ennen+tehtiin+kaikki+käsityönä.
Kun+ensimmäisiä+koneita+alkoi+tulemaan,+ei+niihin+pienituloisilla+ollut+varaa.
Työelämän+vaatimukset+varmaan+onkin+kovempia+nykyään.
05.12.2021 18:08
152 / 321