Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6323
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+on+suurin+osa+ihan+hyviä+paikkoja,+niistä+vain+ei+saa+näyttäviä+otsikoita.
Paha+kello+soi+aina+kovenpaa.
Hoitohenkilökunnan+tasokin+laski+silloin,+kun+pääsytestit+poistettiin.+Opiskelijoilla+opintojen+keskeytykset+lisääntyivät.
Aikanaan+näin+sitäkin,+että+joukossa+oli+yksilöitä,+joilla+oli+mielenterveysongelmia.
Eikä+ole+ihme,+että+ihmiset+väsyvät,+kun+yksi+tekee+kahden+työt,+eikä+virheisiin+ole+varaa.
11.10.2021 16:06
Kun+minä+näen+siellä+terveyssummit,+senioriseisake,+tanssi-+ja+musiikkiohjelmia.
Haastatteluja,+politikasta+ja+muista+asioista.+Nascaria,+traktoribuildingia,+ruokaohjelmaa,+menestystä+metsästä,+itsemurhista,+etelään+muuttaneista,+ilmailua,+missikisatkin+näky+olleen+ja+tulee+kuulemma+syksyn+sävelkin.+Luetteloa+voisi+jatkaa.
Joten+en+kyllä+ymmärrä+vieläkään+tätä+uskiskanavahöpötystä.
Tuo+ns.+astraalihömppä+tuli+joskus+muistaakseni+subilta,+olikohan+se+sieltä+tullen+sitten+parempi.
Tänäänkin+tuli+Ylen+1:ltä+1,5+tuntia+´´uskisohjelmaa.´´
Jos+hömpästä+puhutaan,+niin+löytyy+monta+kavanaa,+jotka+kyllä+siinä+lajissa+lyö+Alfan+laudalta.
11.10.2021 15:50
Vissiin+sitä+näkee,+mitä+hakee.
10.10.2021 22:10
Kaupunkeihin+sitä+lähdettiin+60-+ja+70luvuilla+leivän+perässä.
Siksi+sitä+väkeä+siellä+Helsingin+nurkilla+on.
Lisääntyivätkin+siellä,+jo+ainakin+2+sukupolvea.
Ei+kait+se+nyt+niin+väärinkään+ole,+vaikka+ikääntyviä+kuntia+etelästä+avustetaankin.
Jos+sitten+kaikki+muuttaisivat+etelä-Suomeen,+mikä+järki+siinä+olisi.
Ei+se+palvelujen+tarve+siitä+miksikään+muutu.
Entistä+enemmän+vaan+syntyisi+ruuhkaa,+etelään.
10.10.2021 17:40
Etpä+ole+tainnut+Alfa-tv:n+ohjelmistoon+tutstua,+kun+moista+väität.
En+nähnyt+tälle+päivällekään+yhtään+uskonnollista+ohjelmaa.
Ohjelmisto+on+ihan+monipuolinen.+Myös+vanhempia+ihmisiä+huomioidaan.
Samanlailla+haastatellaan+kaikkien+puolueiden+edustajia.
Heidän+haastattelutyylinsä+on+ehkä+erilainen,+kun+muualla,+mutta+kaikille+sama.
10.10.2021 17:25
Tälläkin+hetkellä+on+kaaosta+EU:n+itärajalla,+eikä+siihen+ole+edes+vedennousua+tarvittu.
Tulvia,+kuumuutta,+kuivuutta,+metsäpaloja,+tulivuoren+purkauksia.
Kansakuntia,+jotka+pienestä+pitäen+ovat+vain+oppineet+sotimaan,+juu+järkevästi+ja+järjestäytyneesti.
Meillä+varmaan+on+asiat+hyvin+paljon+pidenpään,+kuin+monessa+muussa+paikassa,+mutta+kuinka+kauan.
08.10.2021 20:09
Jaa,+minä+kun+olin+näkevinäni,+että+renkaiden+vaihdosta+puhuit.
Mulle+ei+mitään+lappuja+tule,+kunnen+firmoissa+vaihdata.
Niin+ja+turvallisuudestahan+se+oli+puhe,+sen+takia+se+poika+mulle+sitä+Jeeppiä+talveksi+tarjosi.
No+puhutaan+sitte+akuista.
Niitähän+on+autoissa+traktoreissa,+kännyköissä,+aurinkopanelitkin+niihin+lataavat.
Onhan+noita+pojan+kanssa+latailtu,+putsattu+kanniskeltu.
Juu+bensalla+kulkee+munkin+vanha+auto.+98lla,+ei+vanhoihin+autoihin+kannata+muuta+laittaa.
Nii-i,+jos+taas+tääkin+vastaus+on+väärä,+niin+en+vastaa+enää,+kyllä+näin+on+marjat.😏
08.10.2021 17:31
Kyllä+viimeisen+sadanvuoden+aikana+on+tehty+melkoinen+kehitysloikka.
Nuorenpana+siinä+kaikessa+pysyi+mukana.+Nyt+on+näiden+uudenpien+vehkeitten+kanssa+turvauduttava+nuorempien+apuun.
Nykyäänhän+kaikki+kietoutuu+kaikkeen.+Niin+ihmiset,+kuin+asiatkin.
Tuota+ilmastopakolaisuutta+ei+vissiin+vielä+oikein+tajuta.
Kun+katselee+lentokoneesta+kuvattuja+maisemia,+näkee+paljon+asuttuja+saaria,+kaupunkeja+rannikoilla.
Miljoonat+ihmiset+asuvat+siellä.+
Entä+sitten,+jos/kun+vesi+alkaa+nousemaan.++Kaaos+voi+olla+sanoin+kuvaamaton.
08.10.2021 16:31
Itse+vaihtelin+pakuunkin+silloin+vielä,+kun+polvetkin+kunnolla+kantoivat.
Nyt+olen+delegoinut+homman+suurimmaksi+osaksi+pojalle.
Juuri+tuo+teki+minulle+koneremontin,+selvisin+800lla+eurolla.++Kyllä+nyt+hyrräilee+nätisti.
Tarjosi+mulle+Jeeppiään+talveksi,+kun+siinä+on+neliveto,+että+muori+pärjäisi+hyvin+talvikeleillä.
Ajan+niin+vähän,+etten+tarttunut+tarjoukseen.
08.10.2021 16:19
Kaikenlaistahan+sitä+terveyden+ja+toimintakyvyn+suhteen+tulee+ajateltua,+kun+ikää+tulee+lisää+koko+ajan.
Tuo,+kun+sanoit,+että+joskus+tuntuu+sekavuutta,+mutta+kuitenkin+käyt+asioita+hotelemassa.+Kävi+mielessä,+että+syy+voi+olla+ihan+joku+muukin,+kuin+muistin+heikkeneminen.
Nimimuisti+on+sellainen,+joka+takkuilee+vanhemmiten,+muttei+kerro+sinänsä+muistisairaudesta.
Jos+nyt+kuitenkin+asiasta+huolta+kannat,+kannattaisi+mennä+lääkärin+vastaanotolle+huolensa+kertomaan.
Kannattaa+myös+laittaa+ylös+asioita,+mistä+haluaa+puhua.
Vastaanottotilanne,+kun+on+yleensäkin+sellainen,+että+vähän+jännittää,++ja+vasta+jälkeenpäin+huomaa,+ettei+puhunutkaan+jostain+minkä+kokee+tärkeäksi.
Mitään+täsmälääkkeitähän+ei+muistisairauksiin+ole,+mutta+lääkkeillä+voidaan+kohentaa+elämänlaatua+ja+hidastaa+taudin+etenemistä.
Sitä+paremmat+ovat+tulokset,+mitä+aikaisemmassa+vaiheessa+diagnoosi+saadaan.
Tutkimusta+tehdään+asian+tiimoilta+paljonkin.
08.10.2021 16:04
Aika++järkevä+selitys,+mutta+peini+epäilys+jää.
Siksi,kun++virukset+ovat+erilaisia+ja+aieuttavat+eri+tauteja,
Jos+puolustuksen+käyntiin+lähtö+siis+yhtä+vastaan+auttaa+toisen+torjunassa,+miksi+hitossa+sitä+ei++hyödynnetä+enemmän.
No+ehkä+sitä+juuri+tutkitaan.
04.10.2021 22:04
Onpa+mielenkiintoinen+asia.
Haluaisin+tietää,+mihin+tuo+perustuu.
Mikä+estää+kahden+viruksen+iskemsien+samaan+aikaan.+Ja+onko+se+yleensä+totta.
04.10.2021 21:24
Mainitsit+tuon+flunssan.+Sekä+flunssat,+että+influenssat+ovat+todella+olleet+vähissä,+johtuen+juuri+näistä+koronatoimista.
Kun+noita+tv:n+uutiskatsauksia+katsoo,+hirvittää,+kuinka+onnellisia+ihmiset+opvat,+kun+ei+ole+rajoituksua.+Joka+paikkaan+mennään+ja+ilman+naamaria.
Innolla+myös+vastutetaan+rokotuksia.
Myöhäistä+se+on+sitten,+kun+ollaan+teho-osastolla+henkihieverissä.
04.10.2021 20:50
Olen+edelleen+samaa+mieltä.
Ehkäpä+me+vain+ymmärrämme+tämän+Suomen+kielen+eritavalla.
03.10.2021 11:08
Jos+tarkoitat+tätä;+´´Kaikki+kirjoittajat+tuovat+oman+sävynsä+viesteillään+ja+minusta+se+rikastuttaa+ketjua.´´
Minä+ymmärrän+sen+niin,+että+Skillan+puhuu+siitä,+että+oman+sävynsä+tuonti+on+se+mikä+rikastuttaa+ketjua.
En+näe,+että+hän+olisi+kenestäkään+henkilöstä+sanonut+´´se.´´
02.10.2021 20:35
Mitään+tuollaista+väitämääsi,+en+Skillanin+kommentissa+nähnyt.
02.10.2021 18:10
Aika+paljon+niitä+päivittäinkin+lähtee,+en+nyt+muista+lukua.
Kaipa+se+hiusnystyjenkin+elinvoima+vähenee+ja+hidastuu,+niinkuin+kaikki+muukin+vanhetessa.
Muistaakseni+on+joku+ruotsalaisten+tuotekeksintö,+joka+on+tutkittu+ja+osoitettu,+että+oikeasti+auttaa+kaljuuntumisen+korjaamiseen.
02.10.2021 12:51
Jaa-a,+että+tällaista+maskikeskustelua.++Mahtaako+aloittajaa+turhauttaa.
Itse+olen+koko+koronan+ajan+päättänyt+itse,+miten+toimin+ja+mitä+käytän.
Ajatellen,+mikä+on+järkevää+toisten+ja+itsen+kannalta.
Kauppoihin+mennessä+laitan+kyllä+vieläkin+maskin.
Tautihan+voi+taas+innostua,+kun+kaikkialle+pääsee+laumana.
02.10.2021 12:45
No+minun+hölmöilyyni+kuului+Chevrolet+Belairilla+ajo+15-vuotiaana+joka+päätyi++ristyksessä+puunjuurelle.
Hölmö+oli+pokaystävikin,kun+antoi+auton+taitamattoman+käsiin,
No,+hänen+kaverinsa,+maatalon+poika+tuli+vetämään+auton+tielle+traktorilla.
Ei+siitä+sen+isonpaa+polemiikkia+tullu.
No+meni+vähän+aiheesta+sivuun.
Voi+sanoa+,+että+olihan+se+rikollista,+alaikäisenä+kortitta+ajo,+vaan+eihän+sellainen+ajattelu+tullut+silloin+edes+mieleen.
Se+nuoruus+ja+hulluus.
30.09.2021 23:01
Luin+joskus+häen+taustastaan.
Tarkkaan+en+muista,+mutta+pienistä+oloista+hän+on+opiskellut+ja+ponnistanut+huipulle+ihan+itse.
Ollut+köyhyystutkijakin.
Ihan+itse+hän+on+tiensä+raivannut,+josta+hänelle+hattua+nostan+(jos+sellainen+olisi)
Vaikkakaan+en+yhdy+hänen+näkemyksiinsä+politiikan+saralla.
30.09.2021 22:10
164 / 317