Vapaa kuvaus

Aloituksia

47

Kommenttia

6323

1. Kaiken+tuon+olen+kuullut+sata+kertaa.Ei+ole+sataprosenttista+rokotussuojaa,+eikä+laumasuojaa,+sen+nyt+varmaan+jokainen+tietää.Mutta+jos+ajatellaan+ihan+ruohonjuuritasolla.Jos+on+1000+ihmistä,+jotka+eivät+ole+rokotettu+ja+toinen+tuhat,+jotka+ovat.Kummassakohan+laumassa+saa+tartunnan+todennäköisemmin.++Kummassakohan+laumassa+sairastutaan+todennäköisemmin.Taudit,+jotka+rokotuksilla+on+saatu+kuriin,+muhivat+toki+jossakin,+niin+rutot,+kuin+kurkkumädätkin+ja+hinkuyskät+jne...+,+kyllähän+noita+maailmalla+putkahtelee+aina+jossakin.Minä+nostaisin+hattua+tutkijoille,+jos+minulla+sellainen+olisi.Monet+uranuurtajat+ovat+paljon+tehneet+ihmiskunnan+hyväksi+ja+tekevät+edelleen,+tälläkin+saralla,+en+jaksa+ymmärtää+heidän+työnsä+vähättelyä.Sinäkin+irvailet+minulle,+ettenkö+muka+ymmärtäisi,+että+maailmaa+on+muuallakin,+kun+Suomi.Suomi+on+osa+kokonaisuutta,+niinkuin+sen+muunkin+maailman+osat,+joiden+kaikkien+pitää+tehdä+osansa+yksin+ja+yhdessä.
  2. Kiitos🌻
  3. Melatoniini+on+ihmisen+käpyrauhasen+erittämä+hormooni,+jota+erittyy+enimmäkseen+pimeän+aikana.+Siksi+sitä+kutsutaan+myös+unihormooniksi,+koska+sillä+on+nukuttava+vaikutus.Iän+karttuminen,+stressi+ja+alkoholi+vähentävät+unihormoonin+luonnollista+tuotantoa.Ei+ole+kysymys+mistään+unilääkkeestä+vaan+luonnollisesta+ihmisen+oman+tuotannon+aineesta.Toisille+sen+purkista+ottaminen+auttaa,+toisille+ei.