Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6323
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos+Ano+ja+Skillan+sydämellisistä+toivotuksista.
Tulin+siinä+asiointireissulta.++Oli+kotona+1+karhulasku,+vähän+vailla+7+euroa.+(sähkö+kotoa,+ei+kulutusta+juurikaan)+En+tiedä+onko+alkuperäistä+tullutkaan,+vai+olenko+sen+hukannut,+kun+kotoa+postin+kaappaan+mukaani.
Heti+sen+pistin+maksuun.
Aurinko+paistanut+koko+päivän.+Taidanpa+lähteä+järvellekin+tänään,+kun+ei+tuule.
Brinkkala+tuosta+päänsärystä+kertoi.
Itselläni,+kun+hartiat+ja+niskat+rasittuvat,+vasemmalla+puolella+vetää+ylös+päähän,+sellaisia+repäisyjä.
Niitä+on+moninaisia+ja+monesta+syystä+noita+päänsärkyjä.
Metsästä+kuuluu+kummia+ääniä+puiden+latvoista.
Aiemmin+rannassa+kuului,+kun+kissan+naukasua,+eilen+tuossa+lähimetsässä,+kuin+koira+haukahtelisi.
Liekö+jotain,+millä+linnut+varoittelee+toisiaan+tunkeilijoista,+siis+minusta.
Nauttikaamme+syksystä.+Hienoa,+että+meillä+nämä+vuodenajat+ovat.
Tänään+on+syyspäivän+tasaus.
22.09.2021 15:28
Ehkä+kannattaisi+kääntyä+lääkärin+puoleen.
Voisit+kenties+saada+jotain+pitkävaikutteisempaa,+kuin+Imovane.
Apteekistakin+saa+hyviä+asiantuntevia+neuvoja.
21.09.2021 23:07
Iltapuolta.
Sitä+samaa+marjanpoimintaa+ja+mehunkeittoo+tässä+harrastettu.
Huomenissa+pitäisi+lähteä+asioille+ja+samalla+vien+pyykkejä+ja+1television+jo+kotio.
Mulla+on+tuo+pojan+Jeeppi,+kun+se+vei+avolavalla+jo+koneita+pois.
Mitään+ei+uskalla+talveksi+jättää,+kun+varkaita+on+aina+liikkeellä.
Viime+viikolla+sai+männän+mun+autooni,+laittaa+vissiin+pikapuoliin.
Alamökille+olen+huomiseksi+askareita+suunnitellut.
Vielä+oli+väkeä+vastarannalla+useamassa+mökissä+viikonloppuna.+
Sanoivat+jossain+uutisissa,+että+ihmisten+mökeillä+oloajat+ovat+pidentyneet.+Toisethan+tekee+niitä+etätöitäkin+mökiltä+nykyään.
Muuten+alkaa+olla+hiljaista,+ei+montaa+autoa+mene+päivän+mittaan,+traktori+silloin+tällöin.
Kyllä+on+pussipimeää,+ulkovaloja+laitoin+jokusen+päälle.
Niilo-kissa+on+jahtireissulla.+Tulee+tuohon+terassin+pöydälle+ja+katsoo+sisään.
Jos+nukun,+eikä+ovi+aukea,+hyppää+ovelle+ja+alkaa+vimmattu+raapiminen.
Siihen+herään,+niin+kaveri+pääsee+sisälle+nukkumaan.
Rauhaisaa+unta+ja+levollista+mieltä+kaikille,+kaikkialle.
21.09.2021 21:19
Mainitsit+tuon+Imovanen,+se+on+nukahtamislääke.
Riippuvuus+voi+olla+psyykkinen+tai+fyysinen.
Pelkosi+viittaa+psyykkiseen+riippuvuuteen.
Pitkään+käytettynä+lääkkeen+teho+vähenee.
Et+vissiin+ole+koittanut+nukkumista+ilman.
21.09.2021 19:16
Rohtovirmanjuuri+kasvaa+meidänkin+luonnossa,+mistä+valeriaanaa+saadaan.
Muistaakseni+sitä+saa+reseptittä+apteekista,+silloinhan+se+ei+voi+olla+riippuvuutta+aiheuttava.
Melatoniini+on+taas+ns.+unihormooni,+jota+ihminen+itsekin+valmistaa.
Reseptien+takana+olevat+unilääkkeet+ovat+erikseen.
21.09.2021 17:07
Tarkoitin+sitä,+että+kollektiiviset+perusarvot+ovat+ne+mitä+perustuslakimmekin+määrittelee,+jotka+ovat+yleisesti+ottaen+hyväksytyt.
Se+katsooko+joku+jonkun+toiminnan+oikeaksi+väi+vääräksi+laittaisin+tähän+henkilökohtaisten+arvojen+rakentamiseen.
Tosin+arvotkin+voivat+olla+muuttuvia.
Esim.+monet,+jotka+ovat+ns.+käyneet+kuoleman+portilla,+ovat+kertoneet,++kuinka+arvot+kääntyivät+päälaelleen+kokemuksen+myötä.
21.09.2021 15:50
Perusarvot+ovat+kollektiiviset.+Sen+sisällä+varsinkin+nykyään+on+pienempiä+ryhmiä,+joiden+arvot+poikkeavat+valtavirrasta.
Sen+lisäksi+jokainen+rakentaa+perusarvojen+lisäksi+omia+arvojaan.
Tällaiseen+ajatukseen+päädyin,+kunajattelin+tätä+Suomenmaamme+´´sisältöä.´´
Luonto+itsessään+on+suuri+arvo,+jos+se+häviää,+ei+silloin+ihmistäkään+ole.
21.09.2021 15:30
Käytän+POP-pankin+verkkopankkia.+Perivät+palvelumaksua+7,00+euroa+/kk.
21.09.2021 14:41
Eikös+nykyäänkin+jo+ainakin+osa+akusta,+pystytä+kierrättämään.
Joskus+luin+sellaistakin,+että+Sahara+täyteen+aurinkopaneeleja,+niin+saataisiin+sähköä+vedyn+valmistukseen.
20.09.2021 19:35
Minulla+on+kyllä+samanlainen+käsitys.
Eikös+nykyaikana+ole+joku+botti,+joka+poistelee+ja+juuri+siksi+ne+joskus+niin+käsittämättömiä+onkin+ne+poistot+ja+ei+poistot.
20.09.2021 19:17
Kyllä+ne+´´lätinät´´+ovat+poikineet+monta+hyvää+keskustelua+ja+mielipiteiden+vaihtoa.
Myös+monta+hyvää+vinkkiä+saa+toinen+toisiltaan.
Jos+joku+ketju+ei+miellytä,+miksi+sinne+mennä,+onhan+täällä+aihepiirejä+pilvin+pimein,+eikun+selaamaan+vaan.😀
20.09.2021 18:14
Joo,+no+tuota+mä+etsinkin,+ei+vaan+tarttunut+haaviin.+Kiitos.
20.09.2021 18:07
Juuri+tuon+´´menon´´+takia+olisi+mukava,+jos+olisi+edes+yksi+ketju,+missä+ei+jatkuva+riitely+päällä.
Saahan+sitä+luoda+ketjun+ja+kutsua+sinne+kaikki,+jotka+nokkapokkaa+haluavat+yllä+pitää.
Mutta,+kun+tänne+on+luotu+sellainen+rintamalinja,+että+joka+ketjussa+nahistellaan,+aloittajan+osviitasta+huolimatta.
20.09.2021 18:06
Korppiksen+rimanalitukset+ovat+vähemmän+asiallisia,+mutta+niin+on+joidenkin+anojenkin.
Sen+verran+vähemmän+palstalla+olen+kesän+aikaan+poikennut,+en+tiedä+mikä+on+johtanut+Demeterin+kohdalla+tähän+hakaukseen,+itse+olen+tullut+Demeterin+kanssa+aina+juttuun.
Mihinkään+kenenkään,+en+Korppiksen,+sen+enempää,+kuin+muidenkaan+diagnostisoimiseen+
en+ala,+enkä+ota+kantaa.
Ihana+auringon+paiste+ulkona.+Olin+juuri+metsässä+puolukoita+poimimassa.
Kaikki+kynnelle+kykenevät+metsälenkillle+ja+vaikka+puita+halaamaan.
20.09.2021 17:13
Onko+asiallinen+keskustelu+Sinun+mielestäsi+joku+hienostokerho.
Eikä+minulla+ole+mitään+tekemistä+minkään+hienoston+kanssa,+tavallinen+pikkukaupukilais/maalaismuija+olen,+ellen+peräti+takarivin+Tyyne.
Skillan+on+tämän+ketjun+aloittaja++niinkuin+seuraavankin,+jos+täällä+Sinun+mielestäsi+kaikki+menee+niinkuin+pitääkin,+niin+lue+aloitukset+uudelleen.
20.09.2021 17:02
Niin+sanon,+että+Saksassa+on+sähkön+hinnat+noussut,+kun+ydinvoimalat+lopetettiin.
Väität,+että+eliitti+on+huijannut+minua.
Sitten+kerrot,+että+Helsingin+energia+kiistää+hinnannousun.
Sitten+laitat+samaan+hengenvetoon+linkin,+että+hinnat+jatkaa+nousuaan.
Meillä+kerrottiin,+että+meidän+sähkön+hintoihin+vaikuttaa+ensisijaisesti+täyttyykö+Norjan+altaat.
20.09.2021 16:57
On+Norjassa,+juu,+vaan+katselepa+tämä+dokumentti.
Kaikki+ei+olekaan+niin+puhdasta+energiaa,+mitä+meille+mediassa+yleensä+syötetään.
https://www.google.com/search?q=yle+areena+likainen+vihreä+energia&sxsrf=AOaemvIoPCHY3FtO_LAcKG91dC2nn8myXQ:1632142320440&ei=8INIYaOcGoSyrgS4yY6oBA&oq=yle+areena+likainen&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAEYADIFCAAQgAQ6BwgAEEcQsAM6BwgAELADEEM6EAguEMcBENEDEMgDELADEEM6CgguEMgDELADEEM6EAguEMcBEKMCEMgDELADEEM6BAgjECc6CAgAEIAEELEDOgsIABCABBCxAxCDAToGCAAQFhAeSgUIOBIBMUoECEEYAFDlNljtUmDWc2gBcAJ4AIABoAOIAbYMkgEJMC43LjEuMC4xmAEAoAEByAEPwAEB&sclient=gws-wiz
20.09.2021 15:54
Ihan+en+ymmärrä+mitä+tarkoitit.
Siis+mikä+eliitti+valehteli,+saman+uutisen+on+voinut+lukea+moni+muukin.
Kysymys+oli+Saksan+vähentyneestä+sähkön+tuotannosta.
20.09.2021 15:51
Olisi+hienoa,+jos+kiusaamiset,+mollaamiset,+solvaamiset+jne...+loppuisivat+kiikkustuolissa.
Ymmärrykseni+mukaan,+kiikkustuoli+ei+ole+tarkoitettu+riitelyketjuksi.
Usein+kuulee+varsinkin+ikäihmisten+kauhistelevan+mailman+menoa,+kauheuksineen,+sitten+ei+kuitenkaan+itse+osata+olla+ja+elää+riitelemättä+ja+toista+nälvimättä.
Aurinkoinen+paistelee.+Mukava+touhuilla+ulkonakin.+Metsäänkin+vielä+menen+tästä.
Teeveessä+näytettiin+ruskakuvia,+hienoja+olivat.
Pikkuhiljaa+kotiin+vietäviä+tavaroita+keräilen,+vien+vähin+erin,+mitä+en+enää+tarvitse+ja+pyykkejä+myös.+Ei+ole+sitten+kerralla+isoa+muuttokuormaa.
20.09.2021 14:41
Itselläni+on+markkinointikielto+robinson,+jonka+saa+maksutta.+Melko+hyvin+firmat+sitä+noudattaa.++Ei+kovin+usein+tule+markkinointisoittoja.
20.09.2021 14:19
168 / 317