Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6299
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos+joku+keksii+aikakoneen,+ei+se+sitä+tarkoita,+että+voisi+muuttaa+tapahtuneen.
Tietysti+ihminen+elää+tässä+ja+nyt,+mutta+ihmisen+mieli+on+vapaa.
Millä+konstilla+tämä+kone+olisi+tässä+minulla+ja+Sinun+koneesi+Sinulla,+ellei+se+joskus+olisi+ollut+jonkun+mielessä+tulevaisuuden+visiona.
06.02.2021 16:34
Kyllä+sinne+tulevaisuuteenkin+nähdään.+Kaikki+keksinnötkin+ovat+ensin+ihmisen+mielikuvituksessa,+kunnes+ne+ovat+faktaa.
Kuvitelkaa+nyt,+jos+200+vuotta+sitten,+joku+olisi+sanonut,+että+tällaista+tietokonettakin+käytetään+liki+joka+pirtissä.
Hullun+leiman+olisi+saanut.
Miksi+meidän+pitää+sortua+aina+samaan.+Mistä+me+tiedämme+mitä+tulevaisuudessa+ilmenee+ja+keksitään.
Jotainhan+voi+tulla+ulkoavaruudestakin.
06.02.2021 15:55
Samoin+sanon,+en+vanhenemista+pelkää,+vaan+sitä,+ettei+pysty+arkeaan+hoitamaan.
Itse+kesäaikaan+kirjoittelen+vähän,+näin+talvisydänna+olen+ehtinyt+täällä+roikkua,+niin+olen+kyllä
huomannut,+että+vähemmän+kommentoit.
Ihan+kaivannut+kommenttejasi,+luen+ne+aina.
06.02.2021 15:50
Mielenkiintoinen+kysymys.
Vilahti+mielessäni,+että+vastaus+voisi+olla+vihreiden.
06.02.2021 15:44
Poliitikot+eivät+kyllä+rokotteita+mitenkään+määrittele,+tuo+on+silkkaa+luuloa.
06.02.2021 15:42
Siirto+ei+liene+näköpiirissä.
Eduskuntahan+sen+päättäisi,+koska+se+tarvitsisi+lainmuutoksen.
Korona+voi+kyllä+vaikuttaa+äänestysprosenttiin.
Kaikki+ei+ehkä+uskaltaisi+mennä+äänestyspaikoille+ja+pystyttäisiinkö+kaikille+niillekään+kotiin+äänestystä+järjestämään,+jotka+eivät+äänestyspaikoille+kykene+kuntonsa+vuoksi+menemään.
06.02.2021 13:11
Astra+Zenecan+rokote+on+kattava.
Tuo+uutinen+8+prosentista+oli+väärinkäsitystä.
Se,+että+sitä+ei+anneta+yli+70-vuotiaille,+johtuu+siitä,+ettei+ole+ikäihmisillä+tarpeeksi+testattu
Pienellä+joukolla+on+ja+niillä+ollut+yhtä+hyvä,+kuin+muillakin.+(viimeisin+tieto,+nämä+asiat+tosin+tuntuu+elävän)
Sivuvaikutuksia+ilmenee+enemmän,+kun+influenssarokotteissa.
Esim.+vakava+sivuvaikutus+anafylaktinen+reaktio+on+tullut+1llä+100+000:sta,+kun+influenssarokotuksissa+luku+on+1+tapaus+miljoonasta.
Piikin+saatuaan+kannattaa+istua+odotushuoneessa+15-30min,+sokki+tulee+yleensä+siinä+ajassa,+jos+on+tullakseen.+Joka+pistospaikassa+on+apu+lähellä.
06.02.2021 12:53
Menneisyyteen+on+ainakin+nähty.
Amerikkalainen+sateliitti+on+muodostanut+kuvan+380+000-vuoden+vanhasta+maailmankaikkeudesta.
Eikös+se+auringonsädekin+ole+vähän+yli+8min+vanhaa+historiaa,+kun+me+sen+näemme.
05.02.2021 21:32
Samantapaista+sivuoireisto+influenssarokotetuillakin+on.
Juuri+sen+takia+influenssarokotuksen+jälkeen+käsketään+istua+15+minuuttia+odotushuoneessa,+jos+tulee+anafylaktinen+reaktio.
Kuvahan+tästä+on+vielä+epäselvä.+Joskus+sitten+tiedämme,+oliko+sivuoireisto+kokonaisuudessaan+pahempi,+kuin+muilla+virusrokotteilla.+Voi+olla.
Toisaalta,+koska+koko+tauti+on+uusi+ja+erilainen+ja+ilmiselvästi+vaarallisempi,+kuin+influenssat+ja+rokote+kehitetty+ennätysvauhtia,+sitä+myös+seurataan+tarkemmin.
Olihan+alkuunkin+joka+päivä+YLElläkin+koronatv.
Ihmiset+tuli+tietoisemmaksi+ja+vaativat+myös+tietoa.
05.02.2021 20:59
Sellasta+rokotetta+ei+ole,+eikä+luultavasti+tulekaan,+josta+kukaan+ei+saa+mitään+sivuoireita.
Joka+rokote+on+yhtä+varma,+kun+sikainfluenssarokotekin+oli.
Monet+se+pelasti+ja+sitten+oli+se+pieni+joukko,+joka+sai+elinikäisen+vamman
Kukin+mietti+omalta+kohdaltaan,+mihin+vaaka+kallistuu+ottaako+vai+ei.
Minkä+riskin+pitää+suurempana.+Riski+on+aina+olemassa.
Omalla+olemisellaan+riskiä+voi+säädellä,+muttei+poistaa+ihan+kokonaan.
05.02.2021 19:59
Eivät+kerro+niin.
Vetoaisivatkohan+johonkin+yksityisyyden+suojaan,+jos+kysymään+pääsisi.
Itsekin+haluaisin+tietää+millaisia+sairauksia+taustalla.
Tietysti+jo+pelkkä+ikäkin+on+osatekijä.
05.02.2021 19:15
Niin+nuo+päivän+luvut+uusia,+mutta+tuo+juttu+on+viimeisimmän+viikkoraportin+sisällöstä.+(Fimean+sivulla+päivitetty+2.2)
Tuossa+jutussa+vaan+kerrotaan+selvästi+missä+olosuhteissa+kuolleet+asuneet+ja+minkä+ikäisiä.
Eihän+rokote+sinänsä+tapa,+vaan+se,+että+joku+siitä+aiheituva+oire+on+jonkun+elimistölle+liikaa.
Jos+rokotus+itsessään+olisi+tappava,+kaikki+kuolisivat.
Oireethan+ovat+samoja,+mitä+rokotuksissa+yleensäkin.+Erittäin+huonokuntoiset+ihmiset+tietysti+välttämättä+eivät+kestä+yhtään+sivuoireita.
Emme+voi+ennakolta+tietää,+miten+yksilö+reagoi,+on+vaan+todennäköisyyksiä,+kuten+iäkkäiden+kohdalla.
Eikä+kukaan+tiedä+sitäkään,+tuleeko+jotain+pitkän+ajan+kuluttua,+niinkuin+sikainfluenssarokotteesta,+josta+joillekin+syntyi+ihan+eri+tauti.
05.02.2021 19:08
Tässä+tietoa+haittavaikutuksista+ja+potilaista,+jotka+kuolleet+rokotuksen+jälkeen.
Tuorein+minkä+löysin.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/fimea-suomessa-on-kuollut-11-ihmista-koronarokotteen-saatuaan-kuolemantapauksia-tulee-myos-jatkossa/8054436#gs.spr16l
05.02.2021 17:55
Saisivat+ainakin+varoittaa,+että+etukäteen,+että+sivua+ollaan+muuttamassa.
Tuntuu+joskus,+ettei+siihen+ole+edes+todellista+tarvetta.+Muutosta+muutoksen+vuoksi.
Eikös+ole+olemassa+joku+talletussuoja,+johonkin+olikohan+se+100+000+asti.+(summasta+en+varma)
Joskus+noin+10+vuotta+sitten,+kun+nuori+pojanpoikani+oli+rahapulassa,+siirsin+hänelle+500+euroa.
Miltei+saman+tien+rosvo+oli+sen+vienyt,+niin+rahat+korvattiin.
05.02.2021 15:21
Olin+yhteydessä+pankkiini.
Niin+se+meni,+että+olivat+juuri+muuttaneet+niitä+kotisivuja.+Olivat+ihan+eri+näköisiä,+kun+ennen.
Tuommosta+se+on,+kun+aina+muutellaan+juttuja+ja+minäkin+olen+ihan+ylivarovainen,+jos+tässä+nykymaailmassa+nyt+voi+yleensä+enää+niin+sanoa.
05.02.2021 12:33
Elämä+on+aina+riski+ottaa+rokotteen+tai+ei.+Tekee+mitä+hyvänsä+tai+sitten+ei.
04.02.2021 23:24
Kah,+niinpä+näyttää+olevan,+piti+ihan+tarkistaa.
04.02.2021 23:17
Tuppaa+oleen+niin,+että+vaikka+kuinka+hyvät+turvasysteemit+luodaan,+niin+ne+rosvot+tahtoo+olla+aina+askeleen+edellä.
04.02.2021 22:03
Aurinkoinen+tänään+paisteli++iltapäivällä+oli+12+astetta.+Hieno+ulkoiluilma.
Aina+täytyy+laittaa+itsensä+ulos+vähän+liikkumaan.
Eilen+taas+´´vatsapilla´´+sain+kivoja+vauvan+ja+eläinten+kuvia.
Pikkukissa+on+metka,+kun+iso+koira+makaa+kyljellään,+se+menee+sen+takajalkojen+päälle+nukkumaan.
Varsinkin+noita+lapsenlastenlapsia+on+ikävä,+ne+kun+kasvaakin+niin+nopeaan.
Huijareita+taas+liikkeellä.+Mulla+tullut+outo+sivu,+nettipankin+kun+avaan.+Enpäs+laitellu+mitään+tunnuksia+nyt+mihinkään,+vaikuttaa+huijaussivulta.
Pitänee+soittaa+huomenna+pankkiin,+kysyä+neuvoa,+minä+kun+olen+sellainen+´´nettitumpelo´´.
Olkaa+varuillanne.+Ovat+taas+onnistuneet+huijaamaan+isoja+rahoja+ihmisiltä
Oli+juttua+IltaSanomissa.
04.02.2021 20:45
Tuli+mieleen,+että+nykyään,+jos+siirrän+rahaa+jollekin+sellaiselle+tilille,+johon+ennen+en+ole+siirtänyt.+(Tällä+läppärillä)
Kännykkään+tulee+varmenneluku,+joka+pitää+näpyttää+pankkiin,+ennenkuin+se+hyväksyy+siirron.
04.02.2021 20:35
200 / 315