Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
KirsiHälytys112
profiilit
KirsiHälytys112
KirsiHälytys112
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aah,+se+on+niin+kiihottavaa.+Mä+olin+mieheni+kanssa+sen+serkulla+kylässä.+Juotiin+aika+reippaasti.+Loppujen+lopuksi+siinä+kävi+niin,+että+kävin+mun+miehen+serkkuun+käsiksi,+se+kiihottu+kanssa+kovaksi+ja+meillä+oli+vähän+vaatteet+päällä+hässimistä.+Samalla+kun+sen+vaimo+ja+mun+mies+istui+keittiössä,+täysin+tietämättömänä+mistään.+Mä+tuun+vieläkin+ihan+märäksi,+pelkästä+sen+tilanteen+ajattelemisesta.
10.11.2019 00:10
Minä+suutelen+ja+tykkään+siitä!+Voin+tulla+suutelemaan+sinuakin,++jos+sun+vaimo+ei+tykkää+huonoa.+Mun+miehen+serkun+vaimo+ei+tykännyt+yhtään,+kun+kävin+sen+miehen+"kimppuun"+ja+suutelin+siltä+oikein+jalat+alta,+Oon+muuten+tosi+hyvä+siinä!
10.11.2019 00:02
Tämon+juuri+näin,+olen+auttamattomasti+hullaantunut+mieheni+serkkuun.+En+voi+tunteelle+mitään.+Olen+vuoden+pitänyt+yllä+salasuhdetta,+en+saa+miestä+omakseni,+mutta+saan+nauttia+edes+kaukosuhteesta.
09.11.2019 23:45
Me+ollaan+"persjalkainen+kansa",+näin+se+vaan+on+lyhyt+jalkaisia,+leveä+pyllyisiä.+Minulla+on+todella+paksut+reidet+ja+pohkeet,+leveä+pylly,+mutta+hoikka+vyötärö.+Teen+istumatyötä+ja+mietin+onko+se+leventänyt+minua+entisestään+vai+kahden+pojan+synnyttäminen?!
09.11.2019 23:41
No+ei+mulla+mitään+erikoista+syytä+ole,+mutta+tää+mies+on+niin+paljon+komeempi+kun+mun+oma.+Ja+oman+kanssa+on+oltu+kolkytvuotta,+lapset+on+omillaan,+jotain+jännitystä+tää+kai+on?!
08.11.2019 10:53
1 / 1