Miehen seisova k...i on ihana

ahhh ihanaaaaa

Mielestäni on ihanaa tuntea miehen penis aivan kovana itseään vasten...
Miehet, alkaako teillä kovettumaan jos ollaan ihan vaatteet päällä vaikka sohvalla ja suudellaan kiihkeästi tai vaikka nainen näykkii kaulaanne ja suutelee...
Entä samalla jos nainen tulee syliin istumaan, tai sitten seistään ja ollaan ihan kiinni toisissaan vaatteet päällä???

107

14458

5Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perille saakka

      Kyllä alkaa, vaikka naisen työpaikalla vaatteet päällä mutta sen jälkeen pitäisi päästä tositoimiin.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Oriin aisa
      • NättiJussi

        Tytöt hei,mitä mieltä olette oikeesti tosta tamma-ori videosta? Kiihottaako se? Jos kunnon mies toimisi tollai teidän kanssa, niin miten suhtautuisitte? Teidän kanssanne se voisi kumminkin olla vähän hitaampi tempoista alussa. Halailua, hiplailua suudelmia,hyväilyä, ehkä pusu pimppiinne ja vasta sitten nuo reippaat otteet kun olette "valmiina"?

        Älkääkä te keskenkasvuiset poika kölövit peräkamarista alkako brutaalisti vastaileen, ei Teiltä odoteta mitään kommentteja.
        Tämä kysymys on omistettu pelkästään tytöille ja naisille.


      • Anonyymi
        NättiJussi kirjoitti:

        Tytöt hei,mitä mieltä olette oikeesti tosta tamma-ori videosta? Kiihottaako se? Jos kunnon mies toimisi tollai teidän kanssa, niin miten suhtautuisitte? Teidän kanssanne se voisi kumminkin olla vähän hitaampi tempoista alussa. Halailua, hiplailua suudelmia,hyväilyä, ehkä pusu pimppiinne ja vasta sitten nuo reippaat otteet kun olette "valmiina"?

        Älkääkä te keskenkasvuiset poika kölövit peräkamarista alkako brutaalisti vastaileen, ei Teiltä odoteta mitään kommentteja.
        Tämä kysymys on omistettu pelkästään tytöille ja naisille.

        Olisi kertakaikkiaan ihanaa


    • Tamma

      Kylläpä kihahdin märäksi tuosta hienosta orivideosta.

      • Anonyymi

        Työnnän seisovan kullin joskus naapurin kirjeluukusta sisään, yleensä joku ottaa kullin suuhun ja imasee sen tyhjäksi aika pian.

        Probleema on se , kumpi sen tekee.

        Kun siellä asuu mies ja nainen. Olenko siis homo jos suihin ottaa mies? Heillä ei ole kotieläimiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työnnän seisovan kullin joskus naapurin kirjeluukusta sisään, yleensä joku ottaa kullin suuhun ja imasee sen tyhjäksi aika pian.

        Probleema on se , kumpi sen tekee.

        Kun siellä asuu mies ja nainen. Olenko siis homo jos suihin ottaa mies? Heillä ei ole kotieläimiä.

        aivan sama kumpi jos molemmat osaa homman ole onnellinen


    • plipplop!

      Uhhhhh... Ahhhhh... Ihana mies... Pane mua pebaan sun isolla mahtimololla, se kiihottaa mua. Raiskaa mut, anna mun imuttaa sua. Uijuijuijui... On ihanaa olla GAY!

      • weio9m

        Kymppi rahasta takaisin, tuli paska vastaan...


      • Anonyymi

        sen uskon


      • Anonyymi

        panen sua.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        vieläkö löytyis se mahtimolo sais panna vaikka koko yön ja päivän


      • Anonyymi
        weio9m kirjoitti:

        Kymppi rahasta takaisin, tuli paska vastaan...

        ei tuu pikku pirriä varten pesty 25cm putkee


    • Dalttoni

      Kyllä. Se riipuu doriksesta, riippuuko edelleen.Kyllähän tollainen kielityöskentely kieiii jotakin luvassa olevasta, Jostainhan se vihjailu alkaa...

    • mies36 vuotta

      olen aika herkkä joten suutelusta alkaa jo mulla seisomaan. eikä tarvii paljoo hiplata niin kyllä seisoo herkästi.

      • Camel bootsit ovat miehille jotka kulkevat omia polkujaan; Camel kondomit ovat miehille jotka laukeavat omia aikojaan.


      • Anonyymi

        kiva.Ota yhtettä


      • Anonyymi
        mustang10 kirjoitti:

        Camel bootsit ovat miehille jotka kulkevat omia polkujaan; Camel kondomit ovat miehille jotka laukeavat omia aikojaan.

        ja nokia kontiot miehille jotka kusevat kintuilleen


    • ^.^

      jos sellasen ihanan miehen jostain löytäisi .. minua itseäni kyllä alkaa kiihottamaan, jos tunnen, kun poika/mies halaa ja pussaa, että tuon kulli olisi kovana pystyssä (;

      • immu 69

        ota yhteyttä homma korjaantuu please


      • poju20v--

        no mulla nousee kivikovaksi kun joku tyttö edes istuu viereen... lukiossa oli tuskaa olla tyttöjen kanssa samassa tilassa.


      • m36vee

        Täällä sellanen mies on ihan vapaana. En mä pysty edes tanssii kenenkää naisen kaa hitaita kun alkaa jo seisomaan.


      • Anonyymi

        nyt saat mulla kun seisoo aina voitas panna monesti päivässä siinä varmaan helpottas sulla minä oon sinkku haluatko kokeilla jos tavattas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt saat mulla kun seisoo aina voitas panna monesti päivässä siinä varmaan helpottas sulla minä oon sinkku haluatko kokeilla jos tavattas

        en ihmettele että olet noin tyhmänä jäänyt sinkuksi kun et osaa edes isoja alkukirjaimia käyttää siksi en halua kokeilla tavata kun olet myöhässä vuosia seittemän


      • Anonyymi

        Mä annan sulle. Nyt se on kovana sulle. Panettaa.


      • Anonyymi
        m36vee kirjoitti:

        Täällä sellanen mies on ihan vapaana. En mä pysty edes tanssii kenenkää naisen kaa hitaita kun alkaa jo seisomaan.

        Mulla kans


      • Anonyymi
        m36vee kirjoitti:

        Täällä sellanen mies on ihan vapaana. En mä pysty edes tanssii kenenkää naisen kaa hitaita kun alkaa jo seisomaan.

        käyny kerran samoin nainen tuumas tästä hyvä jatkaa nykyään vaimoni


    • immu 69

      kyl alkaa seisomaa

      • immum69

        lpr et näin


    • +

      kerron, että kerran, kun eräs seksikäät muodot omaava nainen istui syliini( olin fantasioinut hänestä sitä aijemmin) niin kalu heti koveta ja olihan se aika nolo, kun ei tunne ollenkaa ja varmasti myös sen huomasi.

    • mikälie sinkku...

      Musta miehen seivova kyrpä on kanssa todella kiihottava juttu.. Jo sen, kun tuntee esim. housjen läpi, niin itse olen jo ihan valimista kamaa - olen ehkä vähän nopeasti lämpiävä nainen, koska tulen märäksi jo tästä... Eikä mikään voita sitä näkyä seisovasta kullista, ja mitä iloa siitä onkaan.. Siksipä v*****aa ihan helvetistä tämä sinkkuna olo, kun ei pääse sitä oman kullan seisokkia ihailemaan... :(

      • jo-se

        Olin eilen naisen luona seksiä harrastamassa ja makailin siinä sitten sängyn päällä selälläni ja kalu oli pystyssä.
        Naiseni oli aivan haltioissaan ja otti välittömästi suihin välillä voihkien, miten ihanan näköinen seisova k---ä on. Hän ei meinannut millään malttaa lopettaa k---än "palvontaa" ja työnnättää sitä sisäänsä... Vaikka ky---ni ei mikään jätti ole, 15cm, pitävät naiset sen ulkonäöstä.


      • Mä28v

        Toivottavasti asut jossain Keski-Suomen alueella ku haluisin tavata sut todellakin! :)


      • Anonyymi
        Mä28v kirjoitti:

        Toivottavasti asut jossain Keski-Suomen alueella ku haluisin tavata sut todellakin! :)

        kyllä asun nyt meitä onnistaa minä asun haapajärvellä pohjois pohjanmaalla ei haittaa jos on matkaa tulisit tänne mitä mieltä oot laita viesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä asun nyt meitä onnistaa minä asun haapajärvellä pohjois pohjanmaalla ei haittaa jos on matkaa tulisit tänne mitä mieltä oot laita viesti

        Oon sitä mieltä että olet idiootti kun kuvittelet että olisin tullut sinnepäinkään seitsemässä vuodessa kun et ole edes siinä ajassa oppinut käyttämään välimerkkejä!


      • Anonyymi

        Niin kyllä tavaraa riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon sitä mieltä että olet idiootti kun kuvittelet että olisin tullut sinnepäinkään seitsemässä vuodessa kun et ole edes siinä ajassa oppinut käyttämään välimerkkejä!

        Seisova kyrpä on hyvä välimerkki!


    • mies ilman naista

      Ei kestä kauaa kun alkaa seisomaan suutelusta jo. Ja jos viel halailee lähekkäin ihan kiinni toisessa niin kyllä nainen tuntee kun mulla seisoo heti.

    • hevosnainen x

      Kyllä seisova kalu on aina seksikäs,on se sitten miehen tai hevosen.

      • heppa

        Niin on ja kiihottavan makuinen. ;)


      • Anonyymi

        Kiva kuula.


    • M, 28

      Kyllä alkaa. Jos oikein kovin koittaa keskittyä johonkin aivan muuhun sen pystyy ehkä välttämään, mutta ei aina.

    • M, 28

      Kyllä sitä tosiaan on muutaman kerran hitaitakin tanssiessa käynyt niin, että tyttö on tainnut huomata, että housuissa pullottaa lompakon ja kännykän lisäksi jotain muutakin. :)

      • ...on math

        Nuo ovat hyviä hetkiä miettiä jotain kevyttä matemaattista ongelmaa


      • Älä puhu soopaa

        Ei sun naperos näy vaikka seisoo housuissa. Sun henkilin haisee ja olet todellisuudessa ruma, eli paska sinä pääse edes hitaille.


      • Anonyymi
        Älä puhu soopaa kirjoitti:

        Ei sun naperos näy vaikka seisoo housuissa. Sun henkilin haisee ja olet todellisuudessa ruma, eli paska sinä pääse edes hitaille.

        ....onko rumiakin ihmisiä ja kuka" meistä " se määritteleepi...??


    • hevosnainen x

      No vieläkö seisoo?
      Ainakin tutulla orilla.

    • --Poitsu--

      Kyllä alkaa kovettumaan välittömästi suudellessa ja varsinkin jos nainen tulee syliin istumaan alkaa penis kovettuu ja sykkimään..

    • koissun vekotin

      Lisää naisten mielipiteitä.

      • pillupullo

        miehien kuuluu runkata...


    • tuoksu kovettaa

      Herkimmin ”alkaa kovettumaan vaatteet päällä” kun ilmassa on puhtaan pimpin tuoksu.

    • neiti22

      Joo, kyllä saa mutkin heti kostumaan, kun tunnen miehen kovan kalun housujen läpi vaikka siinä sylikkäin suudellessa..

      • Anonyymi

        oi miiten ihanaa. pidetään yhteyttä.


    • ---

      Mulla alkaa seisoo jo pelkästä ajatuksesta, kun olen jonkun haluttavan naisen lähellä. Olen joutunut sen takia muutamia kertoja nolostumaan. :*)

      • hamppulääkärillä

        Viimeksi näin kävi hammaslääkärissä. Ajatukset pyöri vain koko ajan naisessa, kun hän tutkaili hampaita ja varmaan huomasi housujen pullotuksen.
        Ehkä vaan olen aivan järkyttävässä naisen puutteessa.
        Nautin aivan sikana siinä olemisesta eikä hoitsullakaan ollut kiire työssään, vaan teki sitä antaumuksella.:)


    • suomen seisottaja

      onhan seisova vetelää parempi.

    • pekka69

      kyllä vittu miul alkaa seisoo jo siin ku suukotellaa

    • hierojatyttö

      On se kiva katella kun kalu nousee.Minä ainakin nautin siitä. On mulla asiakkaalle hieronnassa käyny niin että selinmakuulla alkaa housuissa tulla ahdasta. Mutta sehän on normaalia.

      • Anonyymi

        OOOHH! Kalu vanha "valkoinen" nousee pystyy huojuen, viidakosta huuto kantautuu.
        Antakaa naiset sitä reikäänne, ette te siitä kulu! antakaa perseen läpsyä oikein kunnolla kun teitä pannaan takaapäin oooohh! Setä tulee..!


      • Anonyymi

        Haluaisin nais hierojalle mut pelkään mitä ajattelee kun tulee erektio niin herkästi


      • Anonyymi

        kiva komenntti.


    • suomen seisottaja

      seisottaminen on kivaa

    • Vierailija8283

      Menee erektiion naisen kattomisesta. Jos joku koskee penikseen nii kihelmöi ja sitten saattaapi tulla spermaa. En oo harrastanu seksiä.

    • Anonyymi

      Mulla alkaa seisomaan kun näkee tyylikkään naisen hameessa ja korkkareissa ja kun on kohtalaisen iso kulli niin josku tulee vaikeuksia.

    • Kyllä! Kiihkeä suudelma saa kalun kovaksi, ja joskus hyvin pienikin asia. Lusikassa makoilu on aika tiukka tilanne aina! =D Etenkin jos naisella on tiukat pökät jalassa, niin et kulli on vasten persvakoa. Se on melkeimpä enempi sääntö, kuin poikkeus että kalu on kankena hetkessä! =D

    • Anonyymi

      Ihan hienoa

    • Anonyymi

      kuule saisit kovaa ja isoo minä ihan ootan on kivekset jo kovana jos tavattas se ois herkkua sulle takaan sen helpottas voitas panna useasti päivässä mulla kun seisoo aina

      • Anonyymi

        sulla seisoo muukin kuin kyrpä järkihän se sivistymätön moukka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sulla seisoo muukin kuin kyrpä järkihän se sivistymätön moukka

        jees. olet oikessa.


      • Anonyymi

        os kiva nähdä.


    • No kyllä alkaa

    • Anonyymi

      joo nii o aivan ihanaa se o ja sitä minäki haluaisin

    • Oishan se.

      • Mistäs päin Kajsa olet?


      • Unohdan
        Luin vasta profiilisin, osittain ja se riitti


      • Anonyymi

        Etkös sä ole mies????


      • Anonyymi

        Kajsa laita viestiä olis kiva jutella


    • Anonyymi

      Mikäs sen upeempaa kun pääsis isoa kalua nuolee ja hyväilee.M hki

    • Anonyymi

      Se usei riippuu naisest kui hyvin nainen saa heräteltyä halut ja kuinka nainen itse mahrollisesti tykkää kiemurrella nautinnosta kun hyväilen häne reisien sisäpintaa farkkujen päältä

    • Aah, se on niin kiihottavaa. Mä olin mieheni kanssa sen serkulla kylässä. Juotiin aika reippaasti. Loppujen lopuksi siinä kävi niin, että kävin mun miehen serkkuun käsiksi, se kiihottu kanssa kovaksi ja meillä oli vähän vaatteet päällä hässimistä. Samalla kun sen vaimo ja mun mies istui keittiössä, täysin tietämättömänä mistään. Mä tuun vieläkin ihan märäksi, pelkästä sen tilanteen ajattelemisesta.

    • Anonyymi

      Olen huomannut että aika monet naiset tanssilattialla tykkäävät leikkiä kissaa ja hiirtä. Antavat miehen painua ihan liki niin että alkaa seisoa ja sitten ottavat etäisyytä ihan kiusallaan. Sitten taas antavat vetää lähelle että seisokki palaa jne. Jotkut ovat vielä varsin taitavia tekemään tanssiliikkeitä niin että miehen käsi vähän väliä koskettaa rintoja. Varmaan niistä on hauskaa kuvitella kuinka mies ajattelee vain hänen pilluaan.

      • Anonyymi

        Puhut totta😋 itselläni tanssi yksi kuntoilu muoto mut tapa myös nauttia kiihotuksen tunteesta😗 tanseissa päälläni lyhyt kello hame joka nopeissa nousee helposti ylös, jolloin pienet alkkarini vilahtaa. Puseroni avonainen josta rintani tulee hyvin esille ja mies voi ihailla niitä lattialla. Usein herää hitailla kiihotus myös itselläni kun tunnen miehen erktion. Siloin painan lantion mieheen kiinni ja tangon liike onlantion liike. Useamman kerran mies on lauennut tanssiessa housuihinsa jopa sanonut et nyt kiire vessaan😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut totta😋 itselläni tanssi yksi kuntoilu muoto mut tapa myös nauttia kiihotuksen tunteesta😗 tanseissa päälläni lyhyt kello hame joka nopeissa nousee helposti ylös, jolloin pienet alkkarini vilahtaa. Puseroni avonainen josta rintani tulee hyvin esille ja mies voi ihailla niitä lattialla. Usein herää hitailla kiihotus myös itselläni kun tunnen miehen erktion. Siloin painan lantion mieheen kiinni ja tangon liike onlantion liike. Useamman kerran mies on lauennut tanssiessa housuihinsa jopa sanonut et nyt kiire vessaan😗

        Oletko tansin lomassa esim. Kesäisin mennyt luontoon ja antanut miehen polkee kunnolla😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tansin lomassa esim. Kesäisin mennyt luontoon ja antanut miehen polkee kunnolla😎

        Aika useastikin kivan miehen pyydettyä luontoon kävelylle, taukoa tansimisesta raikkaaseen ilmaan. Ilmaisit kysymyksen suoraan.. kyllä annan polkee kunnolla siksihän mukaan olen lähtenyt😊


    • Anonyymi

      Todellakin, vielä nykyäänkin , tosin liian harvoin
      Riippuu paljon millainen nainen on.
      Viimeksi sain rajun erektion tsnssiessani nuoren ,kauniin hollantilaisen naisen kanssa mutta hän pelästyi siitä ja jätti minut siihen lattialle kaluni kanssa., olikohan liian kookkaan tuntuinen..

    • Anonyymi

      Oi kuin ihanaa ja kyllä. Nähdä Hyvän näkönen nainen nakuna riittää myös.

    • Anonyymi

      Joskus alkaa vieläkin kuuskymppisenäkin pikku jorma turpoamaan kun salillla hyväperseinen typykkä pyllistelee siin parin metrin päässä tai kassajonossa jonkun legginspyllyn takana

      Viimeksi sain erektion lentokoneessa yölennolla kun pääsin istumaan nuoren seksikkään Bolivialaisen tytön viereen .Hän istui ikkunan vieressä ja siinä vähän juteltiunkin.Sitten kun valot himmennettin ja yritin siinä saada unenpäästä kiinni , tunsin äkkiä tytön pakarat vasten lantiotani.Hän oli käpertynyt kyljelleen nukkuessaan tai ainakin luulin hänen nukahtaneen.
      Tuo kosketus vaikutti kuin sähköisku ja erektio oli tosiasia .Unta oli turha yrittääkkään, katselin heikossa yövalaistuksessa erottuvaa tiukkojen
      farkkujen peittämää muodokasta persettä ja yritin olla hyväilemättä sitä.
      Vedin omankin huovan päälleni ja käännyin vaikeasti kyljelleni ja tunsin nuo kuumat pakrat vasten kaluani .Ensin hiljaa , sitten vähän tiukemmin painauduin kiinni tyttöön .Esitin nukkuvaa ,pidin kädet erossa tytöstä, en halunnut että hän alkaisi yhtäkkiä huutaa lentoemäntää paikalle.
      En vielä tänäkään pöivänä tiedä nukkuiko hän vai oliko hereillä , mutta kohta tunsin hänen myötöilevän ,puskevan peppuaan vasten kaluani jonka täytyi tuntua selvästi housujen
      läpikin
      .Olimme molemmat peittojen alla, vain yölamppujen heikossa valaistuksessa ja nuoren,parikymppisen naisen vartalo vasten omaani, se oli järkyttävän kiimainen tilanne kuuskymppiselle setämiehelle.
      Pidättelin huohotustani, nautin tästä erikoisesta nussimisesta,en tiedö kuinka kauan olimme lusikka- asennossa, mutta lopulta oli pakko ruiskia , tunsin kuinka kaluni sykki ja tulvi spermaa .
      Tyttö työnsi nyt persettään rajusti edestakaisin , kuulin pidäteltyä huohotusta ja itsekin yritin hengittäää normaalisti, kullin kouristellessa ssö ahtaassa tilassaan,valuttaen viimeiset tipat housuihin

      Taisin hetkeksi nukahtaa ,sillä heräsin tytön taputtaessa olkaani ja kuiskatessa että hänen pitää mennä vessaan.

      Oli vieläkin hämärää mutta erotin valkoiset hampaat hänen hymyillessään kun nousin kömpelösti ylös.
      Cracias ! Hän sanoi vielä.

    • Anonyymi

      Nuorempana tanssiessa sehän seisoi lähes aina.Jotkut naiset vetäytyivät tai jopa jättivät siihen seisottelemaan tanssilattialle.Humalassahan minä vain uskalsin tanssia silloin, joten en peitellyt seisokkia millään lailla, päinvastoin.
      Ja kyllä, muutamankin kerran lähdettiin suoraan parketilta nussimaan, eikö koskaan tarvinnut naisen katua... kyllä jäbä nussi koko yön

    • Anonyymi

      Mulla kyrpää alkaa heti seisoa jos nainen suutelee mua ja hieroa mun niskaa miltä kuulostaa👍🤶👍😍

    • Anonyymi

      ihan kivaa

    • Anonyymi

      Tuntisin kiimaisen pimpan istuvan reidelläni ja hivelisin reisiäsi fakun läpi ja toisellä kädelläni kaareutuvan mahasi kylkeä. Naisellinen tuoksusi tyhjentäisi mieleni nuuskutellen suutelisin kiihkeästi sinua korvasi takaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H­­e­i! Ku­­ts­­­umme sinut käym­ään u­­­ude­­­ssa cha­tis­­sa! Mei­­tä on yl­i miljo­ona! 👉 http://seisinka.net/H/I2w7A9

    • Anonyymi

      ei kovene

    • Anonyymi

      olen mies mutta täydessä bussissa oli ihanaa tuntea iso kyrpä persettä vasten lykki koko matkan kovenin oli pakko jäädä samalla pysäkillä pois kyllä sain

    • Anonyymi

      kun nainen istuu syliin alkaa heti koveneen no seksiihän se johtaa kivaa

    • Anonyymi

      mites sitten kun hyvä perseinen nuori mies istuu syliin ja kyrpäs kovettuu

    Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5424
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1937
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe