Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
MrHyvis
profiilit
MrHyvis
MrHyvis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
207
Kommenttia
11243
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuo+feikki+huijari+kun+osaa+lukea+,mutta+ei+älyä....++sille+on+turha+kirjoittaa+raamatun+totuutta+,että+olemme+ilman+vt+lakiliittoa+,joka+oli+juutalaisille++ja+Jeesukseen+se+loppui+ja+Jeesus+antoi+uuden+armonliiton+,jossa+ohjeet+on+annettu+meidän+sydämiin+Pyhän+Hengen+kautta+ja+uusi+liitto++on+liitto+Rakkaudessa+ja+se+on+lain+täyttymys.
++JEESUS+täytti+lain++ja+asetti+uuden+liiton+veressään++ja+se+on+liitto+Hänen+veressään+,joka+kumosi+myös+vt+uhraustoimen+tai+tarkemmin...ei+se+uhraus+ole+koskaan+meille+kuulunutkaan+kun+me+olemme+suoraan+vastaaottaneet+uudenliiton.
05.01.2020 21:56
Luetteleppa+ne+sinun+kaikki+käskyt...laitappa+peräkkäin+tähän+samantien,ne+kaikki+,mistä+sinä+tulet+eläväksi...ne+jokaikinen.
05.01.2020 21:21
Minä+sanon+tässä+...Olen+uskossa+ja+elän+uskossa+Jeesukseen+Kristukseen+Jumalan+poikaan.Hänen+minä+olen+ja+elän+uudessa+liitossa+,jonka+Hän+itse+toi+maailmaan+.Jeesuksessa++on+kaikki+ja+Hänestä+minäkin+tulen+eläväksi+ikuisesti.Aamen.
05.01.2020 20:59
Täytyy+olla+aika+fakiiri+kun+seuraa+ja+miksei+seuraisi+tai+tarkemmin+voisi+olla+seuraamattakin+niin+miten++sekaisin+on+asiat+lähi+idässä.Siellä+alkaa+olla+osapuolien+ja+ryhmittymien+liittoja+,että+täytyy+olla+jenkeillä+ihme+tiedustelu+,vaikka+kyllähän+heillä+on+ja+miksei+olisi+tai+tarkemmin+..miksei+voisi+olla+olemattakin,mutta+siihen+periaatteelliseen+asiaan+eli+kuka+ampuu+kutakin+osumatta+väärän+ryhmittymän+henkilöön+katsomatta+voi+olla+kohtalokas+sellaiselle+,joka+välttämättä+ei+tiedä+tai+tarkemmin+ole+välittämättä+seurauksista+,joita+toki+voi+olla+syntymättäkin+jos+ylipäätään+syntyy.
++Mitä+tulee+syntymiseen+ylipäätään+niin+se+on+vaikeaa.
+Näin+selvä+minusta+on+tilanne+siellä..+ja+en+puuttuisi+siihen+tilanteeseen+yhtään.
05.01.2020 20:52
Nyt+vaan+feikki+juutalainen+äkkiä+vastaamaan+tähän+aika+helppoon+kysymykseen...ei+pitäisi+vaatia+paljon+suorituskykyä..
05.01.2020 20:34
Jos+harhaista+mieltäsi+yritän+tässä+auttaa+niin+oletko+valhe+porukassasi,missä+liikut+puhuttu+esim+10+käskystä...onko+teillä+valhe+fariseuksilla+ollut+puhetta.Sana+käsky+ja+käskyt+,mitä+ne+on+ja+mitä+ne+tarkoittaa+ja+nyt+taas+kysyn+kuten+jo+useamman+kerran+...Missä+blogissa+olen+kieltänyt+käskyt...
05.01.2020 20:31
Jatkat+taas+ja+lisäät+valehtelua....vastaa+nyt+kysymykseen+,missä+blogissa+olen+noussut+käskyjä+vastaan+tai+kumonnut+ne+eikä+niitä+tarvitse+noudattaa...vastaa+nyt+ja+äkkiä+tähän.
05.01.2020 20:23
Niin+..joko+vastaat+siihen+kysymykseen+,missä+kohtaa+olen+purkanut+käskyt+??+joko+tulee+vastaus+vai+haluatko+kierrellä+taas+..siis+missä+kohtaa+olen+purkanut+käskyt+,kuten+niin+erinomaisesti+yrität+sitä+väittää+.
+++Laitappa+esiin+ne+blogit+,missä+olen+niin+tehnyt+?
++Itse+tiedän+ja+muistan+vuosikymmenien+ajalta+ja+tiedän+,että+en+käskyjä+ole+purkanut+,mutta+nyt+haluan+selvyyden+missä+olen+purkanut+KÄSKYT+.
++++Laitappa+esiin+ne+kohdat+ja+äkkiä+..
05.01.2020 19:55
Saatanan+synagoogalle+.....luetteleppa++,missä+kohtaa+olen+purkanut+käskyt+.Luettele+suoraan+ne+kohdat+??+missä+ne+on+ja+lopeta+tuo+valehtelu+ja+ihmisten+eksyttäminen+.
+++Sinä+et+kuulu+minun+veljiini+vaan+olet+eksynyt+.
05.01.2020 19:37
Aika+rankkaa+provoa+tämä+blogi...
05.01.2020 17:20
Opetan+ja+kaitsen+laumaa+Kristuksen+ohjaamana+...sääliksi+käy+nuo+sinun+harhat..olet+jonkun+oppikoulun+kasvatti+ja+eksynyt+ja+todella+eksynyt.
+Minulle+tämä+palsta+on+ollut+hyvä+paikka+nähdä+tämä+laki+äärilaita+valhe+,jota+edustat.
++Tästä+on+aikanaan+hyvä+kirjoittaa+kirjaankin+tekstiä+,kuinka+sekaisin+voi+saatanan+synagooga+olla.
+Hävytöntä+toimintaa+sinulta+eksynyt...
Sinulla+ei+ole+Jumalan+kanssa+tekemistä..
05.01.2020 17:12
Tälle+feikki+saatanan+synagoogalle.....+minä+en+palvele+vastustajaa+,kuten+sinä+vaan+Kristusta+Jeesusta.
+++Sinä+vaan+et+tajua+,kuinka+eksynyt+sinä+olet+ja+valheeksi+täysin+vääristämät+raamatun+kohtasi..ihan+pahaa+tekee+.
++Miksi+ei+kiinnosta+sinun+kanssa+kirjoittaa+on+se+,että+sinun+teksti+valheesi+jää+näkyviin+ja+se+saattaa+eksyttää+alkavia+kristittyjä+.Siinä+se+tärkein+syy.
05.01.2020 16:09
Kuten+huomaatte+edelleen+tuo+feikki+juutalainen+,joka+tekee+pilkaksi+juutalaisetkin+ja+heittää+ut+ja+vt+tekstejä+sekaisin+eikä+tajua+ja+ei+ymmärrä+perusasioita+niin+ei+tuollaisen+tyypin+kanssa+kirjoitella+.
++Olette+varmaan+nähneet+nyt+kunnolla+eksyneen+ihmisen.
Tuollaisia+on+nykyään+valitettavasti.
++Heille+ei+kelpaa+eikä+riitä+Jeesuksem+armo.
05.01.2020 09:38
Tässä+se+nähtiin+taas+saatanan+synagooga...kun+raamatusta+kirjoitetaan+kohdat+,jotka+kertoo+,että+armonliitossa+ei+olla+kuoleman+synnin+alla+ja+se+selvästi+kirjoitetaan+niin+sinulle+se+ei+kelpaa+vaan+kirjoitat+heti+valheitasi+niitä+omassa+päässäsi+keksittyjä+selityksiä+,joita+et+edes+tajua+kun+olet+niin+eksynyt.
+++Kuten+jo+monta+kertaa+sanottu......et++tajua+edes+perusasioita+,jotka+pitäisi+tajuta+jos+osaa+lukea+ja+aivoilla+ymmärtää+.
+++Toisaalta+säälin+sinua+,koska+olet+noin+surkean+osan+saanut,mutta+muille+samalla+lailla+juutalaista+leikkiville+kirouksen+alla+oleville+niin+kysykää+niin+teille+kyllä+opetetaan+Jumalan+antama+Totuus.
+++Se+mihin+te+olette+porukalla+mennyt+ja+pudonneet+kuoppaan+niin+sieltä+voi+moni+päästä+poiskin+kun+tunnustaa+syntinsä+nöyrästi.
05.01.2020 09:33
Jos+aloitamme+arvoisat+kristityt+uskovat+käymään+tätä+armonoppia+läpi+niin+,että+tuon+saatanan+synagoogaa+ei+saada+valehtelemasta+niin+tehdään+niin+,että+ei+vastailla+mitään+tuolle+tyypille.
Raamatun+sana+on+selvä+,kuten+tiedämme+,että+olemme+armon+alla+,emmekä+lain.Olemme+Kristuksessa+vapautettu+kuolemanlaista+,mutta+jos+tuo+kyykäärme+haluaa+olla+kirottu+niin+olkoon..omapahan+on+asiansa.Mutta+kirjoitetaan+sitä+oikeaa+Totuutta+ja+unohdetaan+tuo.........
04.01.2020 20:57
Ihan+turha+tuolle+feikki+juutalaiselle+Totuutta+puhua+armon+uudesta+liitosta...se+on+niin+kiero+,että+sotkee+vt+kirjoitukset+ut+väliin+ja+kääntää+asiat+päinvastoin+kuin+oikeasti+on.........+ainoa+mitä+vois+tehdä+tai+pohtia+millä+tuon+eksyttäjän+saisi+pois+eksyttämästä+ihmisiä.
04.01.2020 19:16
Se+tietysti+on+,että++vaikea+varmaan+muutaman+kk+vanhan+vauvan+sanoa..minä+uskon+kasta+minut+siis.
04.01.2020 13:06
Koetelkaa+kaikki....+mitä+venäjään+tulee+niin+se+ei+Suomen+maalle+pääse+,ellei+Jumala+salli+sitä+.Mitä+se+voi+tarkoittaa+jos+Jumala+aikanaañ+sallisi+on+jumalaton+meno+Suomessa+ja+nyt+valitettavasti+mennään+äärirajoilla.+Suomessa+saatanan+lapset+punoo+perversio+lakejaan+ja+kansa+huokaa+tuskissaan+ja+moni+vanhus+vaikenee+kun+on+luottanut++aina+perinteisesti+viisaisiin+päättäjiin,mutta+nyt+on+tuo+oksettava+joukko+
++Nyt+nuo+saatanan+lapset+kirjoittaa+isänsä+lakeja+ja+viim+10v+on+ollut+karmeaa+aikaa.
+Karmea+tilanne+siis+..Voi+Suomi+parkaa.
04.01.2020 08:40
Oikeasti+ko+te+aiotte+jatkaa+noiden+anonyymien+huutelua+??+Kysymys+kuuluu...Ihan+oikeestiko.
Miten+jos+kuitenkin+yrittäisitte+muuttaa+nimimerkkien+taakse+kaikki.
+++Jos+ette+niin+eiköhän+tulevaisuudessa+tämä+palsta+ole+suljettuna+poliisin+toimesta????
++Miettikää+ihan+oikeesti.
04.01.2020 08:24
Yksi+asia+,joka+liittyy+parantumisiin+raamatussa.Siellä+Jeesus+paransi+miehen+ja+sanoi+...mene+äläkä+enää+syntiä+tee+,ettei+sinulle+käy+pahemmin.
+++Kun+ihminen+on+armosta+parannettu+voi+polo+menettää+sen+,minkä+on+saanut.
++++Sama+asia+toisella+tavalla....kun+ihmisestä+on+ajettu+riivaaja+ulos+ja+ihminen+on+puhdas+niin+ilman+Jumalan+voimaa+ja+suojausta+voi+käydä+niinkin+,että+se+riivaaja+tulee+takaisin+siihen+tuttuun+ihmiseen+kun+tietää+ja+tuntee+sen.....noin+vapaasti+käännettynä+teksti.
+++ELI+,meillä+on+vastuu+myös+tekemisistämme+,kun+kuljemme+maailman+prinssin+ajassa+vielä+vähän+aikaa.
04.01.2020 08:13
515 / 563