Rukoilkaa Iranin puolesta

Anonyymi

Suomen uskovat helluntailaiset yhdistäkää voimanne muiden kristittyjen kanssa ja rukoilkaa Iranin kansan puolesta. Rauhaa iranilaisille ja maailmalle - ei uutta sotaa USA:n ja Iranin välille.
Ken Irania siunaa sitä Herra suojaa.

27

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rukoilla voi. Rukoilethan sinäkin?

    • Anonyymi

      Ei met rukoilla Iranin puolesta, ku ei ole tietoa siunauksesta eikä muustakaan.
      Ja on tässä monta muutakin aihetta rukoiltavana. Niinku esim. Israel. Ja kun uskovaiset rukoilevat Israelin puolesta Herraa, niin Isä Jumala siunaa rukoilijoita.

      • Anonyymi

        Ovathan iranilaisetkin Isä Jumalan luotuja ja Hänelle rakkaita. Kyllä Isä Jumala siunaa myös niitä rukoilijoita jotka rukoilevat Hänen iranilaisten luotujensa puolesta.

        Sota on aina kamala asia jossa kuolee ja kärsii eniten viattomat. Rikollisjohtajien puolesta en itke mutta tavalliselle kansalle en sotaa toivo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovathan iranilaisetkin Isä Jumalan luotuja ja Hänelle rakkaita. Kyllä Isä Jumala siunaa myös niitä rukoilijoita jotka rukoilevat Hänen iranilaisten luotujensa puolesta.

        Sota on aina kamala asia jossa kuolee ja kärsii eniten viattomat. Rikollisjohtajien puolesta en itke mutta tavalliselle kansalle en sotaa toivo.

        Sinulla on ihan hyviä ajatuksia. Sota saattaa kuitenkin olla edessä oleva väistämätön tosiasia tuolla alueella. Jumala on silti voimallinen varjelemaan myös Iranin maanalaisen seurakunnan ja nekin jotka menettävät henkensä Jeesusta seuratessaan, heistäkin pidetään huoli loppuun asti ja pääsevät perille Taivaaseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovathan iranilaisetkin Isä Jumalan luotuja ja Hänelle rakkaita. Kyllä Isä Jumala siunaa myös niitä rukoilijoita jotka rukoilevat Hänen iranilaisten luotujensa puolesta.

        Sota on aina kamala asia jossa kuolee ja kärsii eniten viattomat. Rikollisjohtajien puolesta en itke mutta tavalliselle kansalle en sotaa toivo.

        Israel on Jumalan silmäterä, kuka koskee israeliin saa heidän Jumalansa vihan, mutta joka siunaa Israelia, sitä Jumala siunaa. Tiedän , aloitus on provo ja herjaksi tarkoitettu.


    • Sota USA:n ja Iranin välillä on väistämätön, sillä molemmat osapuolet ovat omilla provokaatiollaan tehneet sen mahdolliseksi.

      Ja kun kummankin maan johtajat ovat neuvottelutaidottomia sotahulluja, niin asiat etenevät pelkästään kostonkierteeseen, niinkuin Lähi-Idän maissa yleensäkin. Eikä konfliktista tule pelkästään kahden valtion välinen kahakka, vaan myös naapurimaitakin koskeva.

      • Anonyymi

        Ei se ole väistämätön. Kosto voidaan hoitaa myös muulla tavoin. Iran ei halua sotaa USA:n kanssa, se haluaa mieluummin USAn lähtevän Irakista. Se toive on realisoitumassa Soleimanin murhan seurauksena. Irakin parlamentti päätti tänään , että amerikkalaisten joukkojen on lähdettävä Irakista. Hallitus toki lopullisen päätöksen tekee, mutta sen on vaikea jättää parlamentti huomiotta. Naton koulutusoperaatio, jossa suomalasetkin ovat, on jo suspendoitu.


    • Anonyymi

      Jumala ei puutu tähänkään millään lailla.

      • Anonyymi

        Jumala ei voikaan puuttua, sillä Jumala on henkimaailmassa, ei tässä maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ei voikaan puuttua, sillä Jumala on henkimaailmassa, ei tässä maailmassa.

        On siis turhaa ruoilla Jumalata mitään tähän maailmaan liittyvää kuten varjelusta.


      • Anonyymi

        Lapsellinen jumalakuva sulla.


    • Anonyymi

      Jes.1:15 Kun te ojennatte käsiänne, minä peitän silmäni teiltä; vaikka kuinka paljon rukoilisitte, minä en kuule: teidän kätenne ovat verta täynnä. Jes.59:3 Sillä teidän kätenne ovat tahratut verellä ja sormenne vääryydellä; teidän huulenne puhuvat valhetta, teidän kielenne latelee petosta.

    • Anonyymi

      "Minä siunaan niitä, jotka siunaavat sinua, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinun saamasi siunaus tulee siunaukseksi kaikille maailman kansoille." Niin Abram lähti Herran käskyn mukaan" (1 Moos 12:3,4)

      "Joka sulkee korvansa Herran lailta, sen rukouskin on Herralle kauhistus." (Sananl 28:13)

    • Anonyymi

      Niin, Muhammed ei tuonut rauhaa iranilaisille. Taivaaseen , rauhaan maan päällä on vain yksi tie, Jeesus-tie. Rukoilen Iraninkin puolesta. Tiedän vallan hyvin, mikä rooli Iranilla on tulevina päivinä. Selvää on , että Iran on Googin liittolainen.

    • Anonyymi

      Itseasiassa iranissa on herätys menossa paljon ihmisiä tulee kokoajan siellä uskoon! He pyytävät että ihmiset eivät rukoilisi vainojen loppumista, koska silloin herätyskin loppuisi. Iranin johto on pahan vallassa ja pelkää tätä herätystä ,sentähden johto haluaa aloittaa sodan israelia ja usaa vastaan kääntääkseen kansan huomion muualle. Rukoillaan ettei viaton veri vuotaisi.

      • Anonyymi

        >>Itseasiassa iranissa on herätys menossa paljon ihmisiä tulee kokoajan siellä uskoon!<<

        En ole tuollaisesta kuullutkaan.

        Iranissa ei saa edes käännyttää ketään kristityksi ja ehtollisviinin juomisesta on muutama evankelista joutunut vankilaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>Itseasiassa iranissa on herätys menossa paljon ihmisiä tulee kokoajan siellä uskoon!<<

        En ole tuollaisesta kuullutkaan.

        Iranissa ei saa edes käännyttää ketään kristityksi ja ehtollisviinin juomisesta on muutama evankelista joutunut vankilaan.

        Totta on. Iranin hallinto on huolissaan kristillisen kirkon kasvamisesta. Iranissa on kristittyjä noin 370 000. Kristinusko on ollut Iranissa kauan ennen islamia.


    • Anonyymi

      Myös me Jehovan todistajat aiomme tavoistamme poiketen lahjoittaa lahjalaatikoittemme tuoton lyhentämättömänä Iranin hädänalaisten rauhaa rakastavien kansalaisten hyväksi. Tarkoituksenamme on toistaiseksi ainakin tämä vuosi jatkaa avustustoimintaa.

      • Anonyymi

        Ompa näitä trolleja paljon S24:lla.


    • Anonyymi

      Todellakin aloitus on trollin tekemä kuten moni muukin aloitus ja kommentti tällä palstalla. Kiitos kuitenkin aloittajalle että surkuhupaisa yrityksesi hämmentää muistuttaa siitä kristallinkirkkaasta totuudesta miten tärkeää on että me uskovat rukoilemme Israelin puolesta ja seisomme Israelin rinnalla. Toki myös Iranin puolesta saa rukoilla jos siihen kokee kehoitusta suoraan Jumalalta sen sijaan että kehoitus tulee nettitrollilta.

      TÄMÄ SAMA VIESTI POISTETTIIN JOKIN AIKA SITTEN TÄSTÄ KETJUSTA KATSOTAAN ONKO TOTUUS LIIAN KOVA PALA TÄLLÄKIN KERTAA.

    • Aika rankkaa provoa tämä blogi...

    • Anonyymi

      omko hellarit Baalin kuu uskonnon ja sen seuraajan kannattajia

    • Anonyymi

      Rukoilen yhtä hyviä osumia jatkossakin että sotaloordit pääsee jatkossakin pian tapaamaan jumalaansa.

      • Anonyymi

        Ompa näitä trolleja paljon S24:lla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ompa näitä trolleja paljon S24:lla.

        Toivon sotaa, jotta mahd. moni muhamatti pääsee paratiisiin ja pysyy siellä.


      • Anonyymi

        Kunnon kristitty on tietenkin laittomien salamurhien kannalla. Ei taida yleissivistys riittää ymmärtämään miten isosta asiasta on kyse, kun länsivaltio salamurhaa korkeassa asemassa olevan valtion edustajan vieraan valtion alueella. Siinä on rikottu kansainvälistä lakia useammalla tavalla.


    • Anonyymi

      Jumala rankaisemassa Australiaa , kohta on Usa:n vuoro !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe