Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Viidenmarkanpatalappu
profiilit
Viidenmarkanpatalappu
Viidenmarkanpatalappu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siitä+oonki+Ilonen+että+täällä+ihmiset+ymmärtää+☺
Mut+jos+laitan+vaiks+viestii+Toho+numeroon+nii+saatteko+tietää+jotenkin+mun+numeron+kautta+vaiks+mun+laitoksen+ja+sit+kerrotte+näille+tai+jollekki:/
17.04.2020 22:53
Mut+en+haluu+et+joku+ajattelee+et+oon+ilkee+tai+et+joku+suuttuu+mulle+:/
Mut+onko+sulla+nyt+kaikki+hyvin?+
Ja+tänne+uskallan+kirjoittaa+koska+ketään+ei+tiiä+ketä+oon+ja+ketään+ei+tiiä+esim+missä+oon+nii+varmaa+pistäis+mut+osastolle+kun+sinnekin+oon+joutunu+ihan+vaan+joskus+sen+takia+ku+mul+oli+vähän+huono+olo+mut+en+usko+et+sillon+se+oli+niin+pahaa+ku+nyt+ku+välillä+säikähän+ittekki+et+mikä+mul+on
Eikä+mua+sillee+korona+ahista+muuten+ku+et+jos+joku+mun+läheinen+saa+sen+mut+ei+korona+mun+yö+uniin+yhtään+muuten+vaikuta+Lol+ja+juu+siis+kyllä+tää+on+vähän+helpottavaa+kirjoittaa+tänne+kun+ketään+ei+tuomitse+ja+tuntuu+että+te+ymmärrätte
Ja+kirjoitin+ittelleni+sellaisen+tekstin+puhelimella+vähän+niinku+päiväkirja+mut+vaan+sillee+et+kirjoitin+sen+niiku+vaa+yhes+päiväs+enkä+tiiä+kirjotanko+vähään+aikaan+ku+se+teksti+oli+aika+pitkä+nii+tota+siinä+sain+kirjotettuu+aika+paljon+mun+fiiliksistä+tai+en+ny+tiiä+oliko+se+pitkä.
Mut+siis+pakko+kertoo+
Oon+aivan+helvetin+vihainen+ittelleni+just+nyt+KOSKA+just+äsken+mun+kaks+kaverii+pyysi+mua+ulos+no+menin+sitten+ulos+nii+tuota+noin+se+mun+toinen+kaveri+oli+vaa+sillee+et+"voiks+kertoo+miks+sul+on+paha+olo?"+olin+sillee+et+oli+ketä+on+sanonut+sul+et+mul+on+paha+olo+ja+se+sano+et+ei+ketään+mut+sen+huomaa+musta+
Niiku+......+Vittu+oikeesti+MITÄ+
en+haluu+et+muil+tulee+paska+olo+koska+mul+on+paska+olo+en+tiiä+enää+mitä+teen
17.04.2020 19:22
No+niin+se+varmaan+sitten+on...
Mun+mielestä+oon+vähän+liian+kiltti+siinä+et+aina+jos+joku+pyytää+mua+tekee+jotai+tai+antaa+jotai+tai+auttaa+jossain+nii+yleensä+autan+ja+kaikkea+mut+sit+tuntuu+siltä+ettei+ihmiset+arvosta+mitä+teen+esim+ei+kiitä+tai+sit+oikeesti+vaa+vaikuttaa+siltä+et+ne+käyttää+mua+hyväksi+ja+sit+tuntuu+siltä+et+teen+jotain+väärin+enkä+tiä+mitä+enkä+ees+tiiä+mikä+mus+on+vikana+nii+nii+mut+haluun+päästä+pois+tästä+kierteestä+ja+koittaa+olla+hyvä+jossain+mut+sit+ku+satutan+itteeni+ni+tuntuu+et+ansaitsen+sen+enkä+pysty+lopettaa
17.04.2020 17:03
Siis+nupo+on+joku+nuoriso+joku+asia+en+tiiä+mut+nii.+Ja+siis+kirjotin+eilen+jonkun+pitkän+tekstin+että+miltä+musta+tuntuu+mut+en+si+tiiä+pitääkö+noi+sit+mua+ihan+pipipäänä
Enkä+mä+usko+et+mul+ois+masennus+tai+mitää
17.04.2020 02:12
Asun+laitoksessa+siis+mut+kyl+sit+välittää+kun+itselleen+jotain+tekee.+Mun+jalka+just+tikattiin+nii+kyllä+tuntu+sitten+välittävän+mutta+ei+ne+mitään+muuta+ku+et+jos+lupaan+etten+tee+mitää+nii+pääsen+takas+no+mut+en+huomisesta+tiiä+mitä+teen
17.04.2020 02:10
Ja+tuntuu+siltä+et+ohjaajat+alkaa+sit+vast+välittää+tai+ehkä+niiden+on+pakko+mut+sillon+ku+teen+jotain+ittelleni
16.04.2020 20:23
Kiitos+avusta+oikeesti.+Mut+mä+oon+puhunut+mun+pahasta+olosta+ohjaajille+mut+ne+aina+vaan+niiku+sillee+jättää+asian+olee+eikä+niitä+tunnu+kiinnostavan.+Siks+en+oo+enää+puhunut+siitä+mut+nyt+vaan+tuntuu+tosi+tyhjältä+ja+siltä+ettei+mikään+auta.+Haluaisin+puhuu+jonkun+ulkopuolisenkaa+esim+vaikka+jossain+nupolla+mut+se+on+nii+vaikeeta+enkä+ikinä+löydä+sanoja+oon+muutamaan+otteeseen+koittanut+lopettaa+tän+kaiken+ja+musta+tuntuu+et+enää+voi+tehdä+asialle+mitään.+Must+vaa+tuntuu+et+tää+maailma+ei+oo+mua+varten+mut+on+kuitenkin+niitä+hyviä+juttuja+elämässä+mut+en+osaa+enää+nauttii+niistä.
16.04.2020 20:22
1 / 1