Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

7

1. Mut+en+haluu+et+joku+ajattelee+et+oon+ilkee+tai+et+joku+suuttuu+mulle+:/Mut+onko+sulla+nyt+kaikki+hyvin?+Ja+tänne+uskallan+kirjoittaa+koska+ketään+ei+tiiä+ketä+oon+ja+ketään+ei+tiiä+esim+missä+oon+nii+varmaa+pistäis+mut+osastolle+kun+sinnekin+oon+joutunu+ihan+vaan+joskus+sen+takia+ku+mul+oli+vähän+huono+olo+mut+en+usko+et+sillon+se+oli+niin+pahaa+ku+nyt+ku+välillä+säikähän+ittekki+et+mikä+mul+onEikä+mua+sillee+korona+ahista+muuten+ku+et+jos+joku+mun+läheinen+saa+sen+mut+ei+korona+mun+yö+uniin+yhtään+muuten+vaikuta+Lol+ja+juu+siis+kyllä+tää+on+vähän+helpottavaa+kirjoittaa+tänne+kun+ketään+ei+tuomitse+ja+tuntuu+että+te+ymmärrätteJa+kirjoitin+ittelleni+sellaisen+tekstin+puhelimella+vähän+niinku+päiväkirja+mut+vaan+sillee+et+kirjoitin+sen+niiku+vaa+yhes+päiväs+enkä+tiiä+kirjotanko+vähään+aikaan+ku+se+teksti+oli+aika+pitkä+nii+tota+siinä+sain+kirjotettuu+aika+paljon+mun+fiiliksistä+tai+en+ny+tiiä+oliko+se+pitkä.Mut+siis+pakko+kertoo+Oon+aivan+helvetin+vihainen+ittelleni+just+nyt+KOSKA+just+äsken+mun+kaks+kaverii+pyysi+mua+ulos+no+menin+sitten+ulos+nii+tuota+noin+se+mun+toinen+kaveri+oli+vaa+sillee+et+"voiks+kertoo+miks+sul+on+paha+olo?"+olin+sillee+et+oli+ketä+on+sanonut+sul+et+mul+on+paha+olo+ja+se+sano+et+ei+ketään+mut+sen+huomaa+musta+Niiku+......+Vittu+oikeesti+MITÄ+en+haluu+et+muil+tulee+paska+olo+koska+mul+on+paska+olo+en+tiiä+enää+mitä+teen