Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nasuvaan
profiilit
nasuvaan
nasuvaan
Vapaa kuvaus
Aloituksia
258
Kommenttia
1141
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hmmm...+kyllä+noin+voisimme+ajatella.+Kaikki+muut+ovat+epäiltyjä+Palmen+murhasta+paitsi+Petterson+joka+on+todettu+syyttömäksi.+Jopa+minä+voin+olla+syyllinen+koska+olen+käynyt+Tukholmassa+enkä+voi+todistaa+sitä+että+milloin.
Hakattuna+voisin+jopa+murhan+tunnustaa+jos+saisin+vielä+tupakkiaskin.
Pienestä+se+on+kiinni+saatana,+siten+saisimme+senkin+asian+pois+mieltä+kiusaamasta+sano.
21.08.2020 23:50
Niin,+Jari+Sillanpää+oli+tuottanut+Virosta+saakka+runk-+runk-miehen+ja+pikkupojan+siihen+oppia+hakemaan.
Emme+tiedä+että+kuka+puri+tyynyä+ja+kuka+murahteli+mutta+laulu+se+taasen+raikaa.....
21.08.2020 23:44
Palloteoreetikot+ovakin+antaneet+vakuutavia+todisteita+painovoimasta+joista+kiitokset!
21.08.2020 23:40
Tässä+uutinen+ruotsiksi:
https://www.friatider.se/george-floyd-dog-av-en-overdos
ja+tässä+englanniksi:
https://www.newsweek.com/george-floyd-fentanyl-overdose-thomas-lane-1526105
20.08.2020 19:37
Voi+Luojani+mitä+vastaväitteitä;+noille+nauravat+jo+hevosetkin.
Yksi+tyyppi+kiisti+gravitonin+eikä+osannut+edes+tarkastaa+väitettään.
Wikipedia+toteaa+aiheesta+näin:
-+Painovoiman+ja+kvanttimekaniikan+yhdistävää+teoriaa,+kvanttigravitaatiota+ei+ole+vielä+kehitetty.
++Myöskään+hypoteettista+painovoiman+välittäjähiukkasta,+gravitonia+ei+ole+havaittu.
20.08.2020 09:16
Pakkorokotus?
Se+tarkoittaa+että+sen+välttelystä+tulisi+rangaistavaa.
Tuskin+viranomaiset+tulevat+kotiisi+ja+väkivalloin+tykittävät+litkujaan+sinuun+koska+se+vaatisi+aika+mittavan+väkivaltaorganisaation.
Vankeusrangaistukset+eivät+tule+kyseeseen+koska+vankilamme+jo+pursuavat+asiakkaista+muutenkin.
Jäljelle+jää+siis+päiväsakkojen+määrääminen.+Jos+asiakkaat+sen+perusteet+kiistävät+on+se+vietävä+tuomioistuimen+käsittelyyn.+Se+taasen+olisi+täysin+mahdotonta+jos+vaikka+500+000+kansalaista+vastustaa+rangaistustaan.
Rokotepakkoa+ei+siis+tule.
20.08.2020 09:03
Persekärpäseni+ällöää+asiasta+mistä+ei+tuolla+niljakkeella+ole+alkeekisintakaan+tietoa.
Kunhan+nyt+vain+imukärsäänsä+päräyttelee....
19.08.2020 21:36
Persekärpänen+loisti+jälleen.
19.08.2020 20:53
Kansan+ylivoimainen+enemmistö+kannattaa+eroa+EU:sta+ja+NATOsta.
Halla-aho+on+on+intomielinen+NATO-+fanaattinen+sotahullu+eikä+kannata+EU-+eroa.
Persujen+äärisiipi+on+vaiennettu+ryhmäkurin+taakse.+Jo+vain+keskuudessaan+kuhisee.+Kaikki+Persujen+parlamentaarikot+eivät+hyväksy+johtajansa+linjauksia+näiltä+osin.
19.08.2020 20:47
Persekärpäseni+parhaiten+arvioimani+ominaisuus+on+sinnikkyys.
Muistan+naperoaikani+kesät+maalla.+Aamuyöstä+heräsin+kun+kärpänen+sirisi+imemään+poskihikeäni+tai+mitä+lie.+
Toki+sitä+hätistelin+sata+kertaa+mutta+aina+vain+tuli+uudelleen+imemään+nesteitäni.
Kyllästyin+;+nousin+ylös+ja+lähdin+onkimaan+sinttejä+läheiselle+joelle.+Kissa+seurasi+minua+ja+yhdessä+istuimme+rantatöyräällä+ja+ihastelimme+uuden+hienon+kesäpäivän+alkua.
19.08.2020 17:08
Pidä+sinä+persekärpäseni+pääsi+kiinni.+Olet+tyhmin+pörrääjä+päällä+maan....:-)
19.08.2020 17:01
Komppaan+edellistä+puhujaa.
19.08.2020 16:45
Sinä+palstan+valtiatar+olet+itse+höpötellyt+appelsiinit+kainaloissa+kävelevistä+suomalaisista+miespuolisista+turisteista.
Minun+kertomukseni+on+sen+sijaan+totta.
19.08.2020 16:42
Olen+varma+että+valehtelet+ja+vielä+kahdesti.
Kukaan+ystävistäni+tai+heidän+ystävien+ystävistään+ei+ole+kuullutkaan+että+joku+olisi+koronaan+sairastunut.
19.08.2020 16:38
Muistan+aikoja+jolloin+kommunistinuorisomme+liputti+Neuvostoliiton+ja+DDR:n+puolesta.
Siinä+olivat+mukana+myös+sossut,+viherpiiperöääliöt+ja+anarkistit.
Naurettava+muumimamma+Tarja+Halonen+käsilaukkuineen+edusti+silloin+sitä+oikeaa+ajattelutapaa.+Nyt+tämä+maanpetturi+Halonen+ilkeää+vielä+olla+suuna+päänä+ties+missä+naurettavissa+yhteyksissä.
Katsokaa+tuota+oksennuksia+herättävän+ämmän+piiperrystä:
https://www.youtube.com/watch?v=P8S73TsReGY
19.08.2020 16:32
Olet+tasan+oikeassa+veli+hyvä;+suomalaiset+ovat+lampaita+jos+heitä+vertaa+vaikka+sveitsiläisiin.+Eivät+liittyneet+EU:hun+eivätkä+ota+käyttöön+5G:tä.
19.08.2020 16:22
Olen+iloinen+että+nimimerkki+elämänhalu+on+säästynyt+haittavaikutuksilta.+Eihän+se+toki+harvinaista+ole.
Pyydän+kuitenkin+katsomaan+mitä+rokotteiden+valmistajat+kertovat+haittavaikutuksista+jotka+ovat+mahdollisia+ja+jopa+elinikäisiä+tai+tappavia.+Se+on+siis+kuin+lottoa+pelaisi.
Harvat+siinäkin+voittavat.
Niistättekö+pari+päivää+vai+odotattako+pääpottia?
19.08.2020 16:18
Juutalaisten+Toora+tunnustaa+ainoastaan+Mooseksen+kirjat,+muut+ovat+heidän+mielestään+höpinää.
Genesis+eli+luominen:
1:1+Aluksi+Jumala+loi+taivaan+ja+maan.
1:6+Jumala+sanoi:+"Tulkoon+kaartuva+kansi+vesien+väliin+erottamaan+vedet+toisistaan".
1:8++ja+Jumala+nimitti+taivaan+kanneksi+etc.....
Meidät+uusnatsitkin+ymmärretään+usein+juutalaisten+vihollisiksi.+Se+on+väärä+tulkinta.
Israel+on+pieni+pinta-+alaltaan+mutta+suuri+voimiltaan.
Meillä+on+yhteinen+vihollinen+ja+se+on+ISLAM!
19.08.2020 16:11
Minä+seurailin+aikoinani+kuinka+ylen+paksu+suomalainen+allirouva+penkoi+torilla+rättikasoja.+Yritti+kai+löytää+itselleen+mekkoa+tai+jotain.
Turha+oli+toivonsa.+Jokainen+mekko+olisi+ollut+napakka+hänen+käsivarsilleen.
19.08.2020 15:56
Voihan+itkun+pillu+kuinka+tuo+persekärpäseni+voikaan+olla+noin+tyhmä.....:-)
19.08.2020 15:44
45 / 58