siellä Pattayalla sano. Joku höhlä oli sinne raahannut akkansakin. Sen viisikiloiset allit paukkuivat pitkin reheviä kukkamekon peittämiä kylkiä.
Appelsiint kainaloissa ne pojat kulkevat rantakadulla
14
<50
Vastaukset
Minä seurailin aikoinani kuinka ylen paksu suomalainen allirouva penkoi torilla rättikasoja. Yritti kai löytää itselleen mekkoa tai jotain.
Turha oli toivonsa. Jokainen mekko olisi ollut napakka hänen käsivarsilleen.- Anonyymi
Kiitos että pidät palstan tasoa yllä aloituksellasi ja oman aloituksesi kommentoinnilla oikealla tasolla, mikä voisikaan olla parempi aihe kun on kyse Pattayan matkailusta.
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos että pidät palstan tasoa yllä aloituksellasi ja oman aloituksesi kommentoinnilla oikealla tasolla, mikä voisikaan olla parempi aihe kun on kyse Pattayan matkailusta.
Sinä palstan valtiatar olet itse höpötellyt appelsiinit kainaloissa kävelevistä suomalaisista miespuolisista turisteista.
Minun kertomukseni on sen sijaan totta.- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Sinä palstan valtiatar olet itse höpötellyt appelsiinit kainaloissa kävelevistä suomalaisista miespuolisista turisteista.
Minun kertomukseni on sen sijaan totta.Olet kertomuskilpailusi ylivoimainen voittaja ainoana kilpailuusi osallistuvana.
Anonyymi kirjoitti:
Olet kertomuskilpailusi ylivoimainen voittaja ainoana kilpailuusi osallistuvana.
Persekärpäseni parhaiten arvioimani ominaisuus on sinnikkyys.
Muistan naperoaikani kesät maalla. Aamuyöstä heräsin kun kärpänen sirisi imemään poskihikeäni tai mitä lie.
Toki sitä hätistelin sata kertaa mutta aina vain tuli uudelleen imemään nesteitäni.
Kyllästyin ; nousin ylös ja lähdin onkimaan sinttejä läheiselle joelle. Kissa seurasi minua ja yhdessä istuimme rantatöyräällä ja ihastelimme uuden hienon kesäpäivän alkua.- Anonyymi
Mä näinkyllä Pattayalla yhden lihavan suomiakan kun se taapersi suonikohjuisilla koivillaan. Sillä oli melonit kainaloissaan. Ne on siellä tosi halpoja.
- Anonyymi
En ole ikinä nähnyt ketää Pattayalla appelsiinit kainalossa
- Anonyymi
Et oo sitte Patikksella käynykkää.
- Anonyymi
Tämähän on vain nasun katkeruutta suomalaisia naisia kohtaan. Ne ainoat kaksi jotka siihen erehtyivät lähtivät isojen penisten omaavien turkkilaisten miesten matkaan.
On siinä tietysti syytä olla katkera. Reppanalla.- Anonyymi
Onks Pattiksella sopuloita jotka syä sammaloita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks Pattiksella sopuloita jotka syä sammaloita?
Juu ja yrjöt rintamuksilla ne äijät pomppivat Pattayan riettaissa yökerhoissa että heleijaa vaan!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604526Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352079Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1601463- 1651458
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481442Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2551228Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1931158- 2031102
- 801027
- 61998