Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nasuvaan
profiilit
nasuvaan
nasuvaan
Vapaa kuvaus
Aloituksia
258
Kommenttia
1141
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Persekärpäseni+on+kerrankin+oikeassa.
Olen+huomannut+että+kotimaiset+naisemme+eivät+edusta+huipputasoa+millään+toiminnan+alalla.+
Tämän+huomaamiseen+tarvitaan+tietysti+laajaa+kansainvälistä+tutkimustyötä+jota+olenkin+harrastanut.
31.07.2020 13:32
Kiitos+kivasta+linkistä!
31.07.2020 13:24
Persekärpäseni+on+kovin+äreä+tänä+aamuna.
Madeira+on+todella+kaunein+paikka+missä+olen+käynyt+kaksi+(tai+3+x?).+Kumppaneinani+ovat+olleet+ex-+vaimot+ja+tyttöystävät.
Saarihan+ei+ole+tunnettu+minään+seksimatkaajan+paratiisina+ja+siksi+olin+näille+varustautunut+kotimaasta+asti+raahatuin+eväin.
Vuokra-+autoilla+olemme+saarta+kiertäneet+lähes+joka+kolkan+ja+joka+päivälle+riitti+uutta+ihasteltavaa.
Jos+haluatte+pettyä+lomamatkallanne+perusteellisesti+niin+menkää+Honoluluun.
Minä+olen+sen+virheen+tehnyt
31.07.2020 13:22
Eteerisen+kaunis+vaimoni+menetti+juuri+kauniit+etuhampaansa+potkulautaonnettomuudessa.
Törmäsi+koiralaumaani+joille+olin+pihalla+juurikin+keittelemässä+jokapäiväistä+riisiannosta.
Se+on+10+kg+kuten+muistanette.
Mieluiten+nuo+hurtat+toki+söisivät+raakaa+lihaa+mutta+nyt+appiukon+kuolemaa+odotellessa+on+kuluja+hieman+nipistettävä.
Olemme+jo+tilanneet+ajan+Bangkok+Hospitaliin+jossa+vaimolleni+asennetaan+implantit+timanttikoristein.+Tämän+kustantaa+laaja+vakuutuksemme.
Kirjoitti+SENSSUKKAKO.
31.07.2020 13:10
Persekärpäseni+nussii+vaikka+käynyttä+perunaa....++:-)
31.07.2020 12:59
Ennustukset+harvoin+toteutuvat;+ne+ovat+usein+sidoksissa+todennäköisyyksiin.
Thaimaassa+on+kai+vähiten+koronakuolemia+koko+maailmassa.+Miksi+näin?
He+eivät+ole+lähteneen+mukaan+tähän+huijaukseen+eivätkä+kirjaa+esim.+liikenneonnettomuuksien+uhreja+eikä+vanhusten+kuolemia+koronan+aiheuttamiksi.
Itse+veikkaan+(ennustan++:-)+)+että+rajat+aukenevat+ensi+vuonna?
31.07.2020 12:54
Thaimaassa+pääsee+sievän+naisen+kanssa+sänkyyn+alk.+10+€+/+laaki.
Kotimaassa+täytyy+juottaa+jotain+känniörvelöämmää+satasella;+sitten+se+onkin+jo+niin+kännissä+ettei+siihen+uskalla+koskea+raiskausyytteen+pelossa+jos+sen+nyt+ylipäätään+saa+kämpille+raahattua.
On+siinä+nyt+pieni+ero.
31.07.2020 12:39
Tuossa+ylhäällä+rva+Anonyymi+pohdiskeli+oppaiden+aktiivipalvelun+jälkeistä+elämää.
He+pääsevät+sen+päätyttyä+taatusti+tehdastöihin+tai+maata+kuokkimaan.
Peltotytöt+kuokkivat+koko+elämänsä.
31.07.2020 12:28
Hra+T+2010+kirjoitti+hienon+ja+oikeellisen+kirjoituksen+jota+ei+voine+kritisoida+kuin+palstamme+haltijarouva.
Pattayan+ammatioppaat+elävät+suorastaan+ylellistä+elämää+jos+sitä+verrataan+tehdas-+ja+peltotöissä+työskenteleviin+naisiin.
Keskimääräinen+kuukausipalkkansa+on+vähintään+kymmenkertainen.+Alalle+on+suorastaan+tungosta.
31.07.2020 12:25
Persekärpäseni+tuli+jo+5:ssä+minuutissa+heittämään+aivopierunsa......++:-)
31.07.2020 12:15
Pattayan+lomapäivä+ilman+asintuntevaa+opasta+on+kuin+myrskyinen+yö.
Kaikki+jännä+alkaa+yleensä+pikkubaarista+joissa+alkuillasta+jo+päivystävät+työtä+hakevat+oppaat.+Ovat+eräänlaisia+työvoimatoimistoja+joissa+mammat+ovat+niitä+sosiaalitanttoja.
Istut+tiskin+ääreen,+tilaat+oluen+ja+katselet+vilinää+ympärilläsi.
Jo+kohta+söpö+likkanen+avaa+keskustelun.+Kyselee+että+mikä+on+nimesi,+mistäs+tuut+ja+kuinka+kauan+oot?
Jo+kohta+katsoo+sinua+ruskeilla+silmillään+veikeästi+ja+sivelee+käsivarttasi+pehmein+vedoin.
Useinkin+hyvin+natsaa+ja+voinet+aloittaa+työpaikkahaastattelun.
Hinta+on+aina+kilpailukykyinen+ja+vertailukelpoinen+ja+usein+sopimus+syntyy.
Suosittelen+että+työstä+tehdään+aina+vain+päivän+kestävä+pätkäsopimus+jota+sitten+aina+voi+uudella+päivällä+jatkaa.
Jos+herrasmiehellä+tuuri+käy+niin+onnistuu+saamaan+niin+viehkon+seuralaisen+että+pitää+tyttöä+jopa+useamman+päivän.
Kotimaan+kapakasta+isketyn+ruusun+kanssa+tuollainen+ei+koskaa+toteudu+vaan+suhde+päättyy+nuhjuiseen+aamuun.
31.07.2020 11:55
Kiitoksia+omaehtoista+järkeä+sisältävästä+kommentistasi.
Aloittajan+huoleen+palatakseni+niin+kyllä+nyt+delta-+naaraamme+ovat+nyt+puutteessa.+Ongelmana+on+vain+se+etteivät+edes+Gamma-+uroksemme+heitä+huoli+edes+parittelemaan.
29.07.2020 23:33
Persekärpäseni+Senssu+vihaa+minua+suunnattomasti+ja+typeryyksissään+postailee+alotuksiani+ominaan.+Tässä+alkuperäinen+aloitukseni:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16497324/eliitin-seurannan-taydellinen-blokkaus-
29.07.2020 23:24
Lisään+vielä+että+tämä+kylän+poliisi+sammui+siihen+keittiön+lattialle.+
Morsiameni+sanoi+että+sillä+on+poliisimoottoripyörä+tuossa+pihalla+ja+että+joku+voi+sen+pölliä.
Talutimme+pyörän+keittiöön+ja+peittelimme+poliisin.
Aamulla+heräsin+kukon+rääyntään,+menin+kuselle+ja+totesin+että+poliisi+oli+jo+varhain+lähtenyt+toimiansa+hoitelemaan.
Vetelin+puukolla+viime+jäänteitä+sianpäästä,+menin+katselemaan+auringon+nousua+ja+totesin+että+kyllä+maalla+on+mukavaa.....
29.07.2020 22:59
Miehet+luokitellaan+Alfa-+Beta,+Gamma+ja+Delta-+uroksiksi.
Alfa-+urokset+naivat+ainoastaan+omaan+tuloluokkaansa+ja+säätyynsä+kuuluvia+naaraita.
Poikkeuksina+ovat+näyttävät+missit+joilta+vaaditaan+myös+muuta+kuin+tissit.
Beta-+uroksilla+on+myös+valtaisa+kysyntä+delta-+naaraiden+joukossa.+Harvoin+nämä+uraohjukset+typeriin+alempikastisiin+hairahtuvat.
Gamma-+urokset+ovat+kunnollisia+tehdas-+ja+rakennustyöntekijöitä.+Yleensä+vielä+asuntosäästäjiä+jotka+haluavat+perheelleen+turvatun+tulevaisuuden.+Naivat+sitten+rääväsuisen+ämmän+joka+pistää+pirstaleiksi+nämä+haaveet.
Delta-+miehet+ovat+juoppoja+ja+ehkä+narkkareita.+Heillä+ei+parinmuodastamisongelmia+ole.+Vastaavia+akkoja+on+pilvin+pimein+saatavilla+aivan+mistä+tahansa.
29.07.2020 22:22
Kiitoksia+hra+T+2010:lle+hienoista+kirjoituksista;+en+tiedä+mitä+tuohon+lisäisin.
Omat+kokemukseni+kamppailu-+urheilusta+koostuvat+ainoastaan+Helsingin+reservialiupseeriden+järjestämään+jiu-+jitsu+kerhoon+jossa+kävin+pari+talvea.
Siellä+meille+tähdennettin+että+turpa+rullalle+tästä+jos+joudutte+nakkikioski-+painiin+koska+teidät+katsotaan+väkivallan+ammattilaisiksi.+Hauska+ajatus+joka+hieman+minua+nauratti....+
En+arvostanut+kursseja+kovinkaan+korkealle+koska+sotilaana+olimme+jo+harjoitelleet+maailmalla+lähitaisteluja+vastustajan++eliminointiin++kumipuukkojen-+ja+pistimien+kanssa.+Lämmittely-+ja+loppujumpat+olivat+kuitenkin+massiivisia+ja+siksi+siellä+noinkin+pitkään+kävin.
Yhtä+kaikki;+sotilaat+eliminoivat+tappaakseen.+Kehätaistot+ovat+yleisön+viihdyttämistä+varten+ja+täynnä+satoja+sääntöjä+joita+sotilaat+eivät+tunne.
Thainyrkkeily+on+kuitenkin+kovimpia+tuntemiani+lajeja+ja+olen+ollut+seuraamassa+kuinka+Bangkokin+kehässä+yksi+nuori+thaipoika+kuoli+polvipotkun+seurauksena.
29.07.2020 22:04
Luin+jo+naperona+klassikoita+kun+muut+vielä+tavailivat+vielä+Aku+Ankan+puhekuplia.
Toki+paronin+tarinat+ja+seikkailunsa+muistan+uskollisen+palvelijansa+kera.+Surullinen+oli+tarina+ja+opin+sen+että+taistelut+tuulimyllyjä+vastaan+ovat+häviöön+tuomittuja+yksittäisenä+taisteluna.
Opin+tarinasta+kuitenkin+sen+että+urheus+oman+näkemyksensä+puolustamiseksi+on+voimakasta+ja+liikuttavaa.+Ylivoimainen+ja+väärässä+oleva+vihollinen+ei+saa+pysäyttää+oikeutta+tapahtumasta.
Historia+osoittaa+että+diktaattorit+on+aina+teurastettu+ja+he+ovat+menettäneet+päänsä.
Uskon+ja+toivon+että+näin+tulee+tapahtumaan+myös+maailmaamme+hallitseville+"demokraatisille"+diktatuureille.
29.07.2020 21:38
Partavauvoja+otetaan+maahamme+määrättömästi.
Erilaisia+perusteita+olemme+kuulleet;+yksi+on+maamme+rikastus+rodunjalostuksen+puitteissa,+toinen+selitys+on+että+maamme+kuihtuu+vanhusmäärien+lisääntyessä,+kolmas+ovat+yhteiset+eksoottise+ruokahetket.
Vastaperusteina+olemme+nähneet:+Terrori-+iskut+ja+pienten+lapsien+äitien+tappoja,+suomalaisten+vanhuksien+ja+miesten+veitsimuurhia,+satoja+lasten+raiskauksia+etc..+etc....
Huomaamme+että+positiiviviset+asiat+menevät+heittämällä+ohi+nega-+asioiden.
29.07.2020 21:10
Senssuääliöltä+jopa+odotettua+hienompi+ajatelma.
29.07.2020 19:22
Korjaan+vielä.....,+
olen+niitä+kotomaamme+ämmiä+raahaillut+milloin+Kanarioille,+Egyptiin,+Italiaan,+Kreikkaan,+Espanjoihin,+Madeiralle+ja+manner-+Portugaliin,+Unkariin,+Puolaan+ja+tietysti+Viroon+ja+Ruotsiin+sekä+Norjaan.
Norjassa+suoritin+muuten+hypyn+Peikon+vuorelta+ja+säilyin+hengissä.+Uskon+että+akkani+toivoi+minun+kuolevan+hypyssäni:
+https://www.youtube.com/watch?v=1uyvl9fASAo
29.07.2020 19:06
51 / 58