Se on hankalaa mutta ei lainkaan mahdotonta jos niin haluatte.
Ostakaa ikivanha Nokia ja siihen prepaid- liittymä.
Näiden hankintaan käytätte Laiffia jonka tapaatte vakoilukameroiden ulottumattomissa ja käteistä käyttäen.
Näin teillä on käytössänne tuntematon liittymä jota ette pidä päällä kuin soittaessanne jonnekin.
Voitte käyttää samaa prepaid- liittymää läppärissänne joka on hankittu myös edellä mainitulla tavalla.
Yhteydenpidot Internetiin Tor- selaimen kautta julkisia verkkoja käyttäen ja usein paikkaa vaihtaen.
Kasvojentunnistuskamerat vältätte tietenkin käyttäen huppuja sekä kasvomaskia.
Maskien käyttö se nyt eliittiä vituttaakin.
Älkää aijatko muita valokuvia palstalle kuin maisemakuvia ja muuta mistä teitä tai oliseutuanne ei voi tunnistaa Savossa
Jos näissä ohjeissa oli aukkoja tai parannettavaa niin josko niistä ystävällisesti kertoisitte?
Näin toimien voitte olla Pattayan palstalla vuoroin minä, sinä, hän, me, te ja jopa he.
Pattayan rakkaan täydellinen bloggaus.
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
Persekärpäseni Senssu vihaa minua suunnattomasti ja typeryyksissään postailee alotuksiani ominaan. Tässä alkuperäinen aloitukseni:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16497324/eliitin-seurannan-taydellinen-blokkaus-- Anonyymi
Perskules sentään nusunassusen ote herpaantunut, viive jopa 5 minuuttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510632
- 817183
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445274- 624800
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734504Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334043- 472938
- 362805
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362054