Kontio Kruiser Pattyalla/e

Anonyymi

Myydäänkö tai vuokrataanko Pattayalla otsikossa mainittua mahtavaa menopeliä?
Testasin juuri... tai jos tarkkoja ollaan,
niin 3 tai 4 päivää, sitten tällaista menopeliä täällä Suomen Savossa savusaunomisen ohessa.
Polkupyörään verrattavissa oleva vekotin. Eli ei tartte vakuuttaa eikä tartte ajo krttia, mutta kulkee ainakin yli 30km tunnissa tasasella ja ala mäessä varmaan kovempaakin. Ite en huippuja uskaltanut kokeilla kun ,olin vähän hönössä eikä ollu kyärpärääkään päässä.... tai otsassa, heh, heh... aa vaan uimahoususortshit jalassa. Olen nääs vähän allerkinen nokkos ihottumille nääs.
Mutta kylä lähtee!! On semmotiset tosi leviät läskit alla apinohjaus ta gogo kuin velipojan laatupyörässä tämän chopper mallia ollen.
Eikä muuten falskaa öljyä ja kulutus 0 litraa 100 km. Ei saastuta ja on hijaneen potato potato iäniltään... mitä nyt minulta muutama kostea paukku pääsi pompissa ala mäessä, mutta omanipahan oli sortsini!!
Kysyisinkin nyt jos sallitaan konkareilta jotakin:
Numball: Mitens tämän vekottimen vakuutus asiat ja latausdigitaali tekniikka asiat?
Senssu: huamasin että tuppaa kulkemaan suoraan, vinkkejä vasta ohjaukseen?
Amalia:... enpäs taijakkaan kysyä sinulta mittään, kun on vekottimessa tuo kantavuus rajoitettu 150kg ollen ja sinulla ylleensä tämä semmottinen kyrpärä ohtassa.
Alla paljon tilaa asiallisille argumenteilla ollen, kiitos etukäteen.

15

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin ja saakos Pattyalta lisä varusteita?

    • Anonyymi

      Pattayalla on ilmestynyt vähän parempien hotellien ala-auloihin laadukkaita sähköpotkulautoja vuokralle. Sellaisia vähän isommilla renkailla varustettuja joilla voi ajaa hiekkateilläkin. Tuntivuokra taisi olla 300 bahtia ja neljä tuntia tonnin.

      • Anonyymi

        Suomesta Paraisten Tok Männiltä saa nyt noita ihan laadukkaita alle 1000 e. kpl.

        Taidankin tilata Ruotsin kautta itselleni ja eteerisen kauniille hammaslääkärilleni pari valmiiksi duunattua versiota tänne Chiang Maihin.

        Itselleni sellaisen T-rod version jolla pääsen kunnolla tuulettelemaan kainalokarvojani kun kruisailen pitkin Chiang Main katuja täytellessäni ravintola ketjujeni juoma kaappeja.

        Vaimoni Kruiseriin ainakin takapyörä menee vaihtoon. Sellaiseen leveämpään ja samalla matalaprofiisempaan, jotta jalkansa tarvittaessa ylettyvät helpommin maahan.

        Khiai!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomesta Paraisten Tok Männiltä saa nyt noita ihan laadukkaita alle 1000 e. kpl.

        Taidankin tilata Ruotsin kautta itselleni ja eteerisen kauniille hammaslääkärilleni pari valmiiksi duunattua versiota tänne Chiang Maihin.

        Itselleni sellaisen T-rod version jolla pääsen kunnolla tuulettelemaan kainalokarvojani kun kruisailen pitkin Chiang Main katuja täytellessäni ravintola ketjujeni juoma kaappeja.

        Vaimoni Kruiseriin ainakin takapyörä menee vaihtoon. Sellaiseen leveämpään ja samalla matalaprofiisempaan, jotta jalkansa tarvittaessa ylettyvät helpommin maahan.

        Khiai!

        A-pesun vaikutukset rajattomat ja pysyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A-pesun vaikutukset rajattomat ja pysyvät.

        Juu ja Sensukka saa eämälleen sisältöä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja Sensukka saa eämälleen sisältöä.

        Eteerisen kaunis vaimoni menetti juuri kauniit etuhampaansa potkulautaonnettomuudessa.
        Törmäsi koiralaumaani joille olin pihalla juurikin keittelemässä jokapäiväistä riisiannosta.
        Se on 10 kg kuten muistanette.
        Mieluiten nuo hurtat toki söisivät raakaa lihaa mutta nyt appiukon kuolemaa odotellessa on kuluja hieman nipistettävä.

        Olemme jo tilanneet ajan Bangkok Hospitaliin jossa vaimolleni asennetaan implantit timanttikoristein. Tämän kustantaa laaja vakuutuksemme.

        Kirjoitti SENSSUKKAKO.


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Eteerisen kaunis vaimoni menetti juuri kauniit etuhampaansa potkulautaonnettomuudessa.
        Törmäsi koiralaumaani joille olin pihalla juurikin keittelemässä jokapäiväistä riisiannosta.
        Se on 10 kg kuten muistanette.
        Mieluiten nuo hurtat toki söisivät raakaa lihaa mutta nyt appiukon kuolemaa odotellessa on kuluja hieman nipistettävä.

        Olemme jo tilanneet ajan Bangkok Hospitaliin jossa vaimolleni asennetaan implantit timanttikoristein. Tämän kustantaa laaja vakuutuksemme.

        Kirjoitti SENSSUKKAKO.

        Ajattele ensin, kirjoita sitten.

        Myös on hyvä huomata ennen lähetä painiketta onko kirjautunut nasuna tai SenssuCLangMaina, tai oliko tarkoitus kirjoittaa anona.

        Skarppia Neiti 2010.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattele ensin, kirjoita sitten.

        Myös on hyvä huomata ennen lähetä painiketta onko kirjautunut nasuna tai SenssuCLangMaina, tai oliko tarkoitus kirjoittaa anona.

        Skarppia Neiti 2010.

        etuhampaat`? Oho! Teitkö saman kuin ed emännälle? Välipalaksi!


    • Anonyymi

      Jos ei osaa salaista vastaohjaustekniikkaa niin saako tollasen keulimaan siten että nokkapyörä irtoaa tatamista?

      • Anonyymi

        Vastaohjauskurssi maksaa 2000THB. Ei kuulu kauppahintaa.


    • Anonyymi

      Saako sitä rollaatoriversiona?. Olisi meinaan kiva cruisailla täällä Niuvanniemessä.

      nasuvaan

      • Anonyymi

        Millainen on rollaattoriversio?

        Saako näitä täältä Huihiistä vaiko vain täältä Chiang Maista jossa voin vakuuttaa jo asuvani.

        Miten onnistuu keuliminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen on rollaattoriversio?

        Saako näitä täältä Huihiistä vaiko vain täältä Chiang Maista jossa voin vakuuttaa jo asuvani.

        Miten onnistuu keuliminen?

        Rollaatoriversiossa on neljä pyörää ja erikoisvarusteluun kuuluu oma moottori jokaiseen pyörään. Vastaohjauskurssi kuuluu kauppahintaan. Keuliminen ei onnistu, koska vehkeessä on liian pienet tehot.

        nasuvaan


    • Anonyymi

      Ihan sama koska tätä palstaa vilkaisee, aina sama meininki.

    • Mulla oli koeajossa moottoroitu rollaattori. Palautin sen kun sen huippu nopeus on 3,5 kilsaa tunnissa ja mun katkokävelyn huippu nopeus on 1,2 kilsaa tunnissa. Tosta kun lähettiin palvelutalon nurkalta ni rollaattori oli jo alepan nurkalla kun minä en ollu vielä puoli välissäkään. Kakarat oli pöllineet palautus pullot jo siihen mennessä ku pääsin sinne kaupalle.
      Juttelin lääkärille toisesta ongelmasta, ku multa tulee joka aamu kakki tasan kuudelta. Lääkäri sanoi että sehän on ihan normaalia ja hyvä että on säännöllinen rytmi. Sanoin sille että niin on mutta ku mä herään vasta seiskalta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe