Myydäänkö tai vuokrataanko Pattayalla otsikossa mainittua mahtavaa menopeliä?
Testasin juuri... tai jos tarkkoja ollaan,
niin 3 tai 4 päivää, sitten tällaista menopeliä täällä Suomen Savossa savusaunomisen ohessa.
Polkupyörään verrattavissa oleva vekotin. Eli ei tartte vakuuttaa eikä tartte ajo krttia, mutta kulkee ainakin yli 30km tunnissa tasasella ja ala mäessä varmaan kovempaakin. Ite en huippuja uskaltanut kokeilla kun ,olin vähän hönössä eikä ollu kyärpärääkään päässä.... tai otsassa, heh, heh... aa vaan uimahoususortshit jalassa. Olen nääs vähän allerkinen nokkos ihottumille nääs.
Mutta kylä lähtee!! On semmotiset tosi leviät läskit alla apinohjaus ta gogo kuin velipojan laatupyörässä tämän chopper mallia ollen.
Eikä muuten falskaa öljyä ja kulutus 0 litraa 100 km. Ei saastuta ja on hijaneen potato potato iäniltään... mitä nyt minulta muutama kostea paukku pääsi pompissa ala mäessä, mutta omanipahan oli sortsini!!
Kysyisinkin nyt jos sallitaan konkareilta jotakin:
Numball: Mitens tämän vekottimen vakuutus asiat ja latausdigitaali tekniikka asiat?
Senssu: huamasin että tuppaa kulkemaan suoraan, vinkkejä vasta ohjaukseen?
Amalia:... enpäs taijakkaan kysyä sinulta mittään, kun on vekottimessa tuo kantavuus rajoitettu 150kg ollen ja sinulla ylleensä tämä semmottinen kyrpärä ohtassa.
Alla paljon tilaa asiallisille argumenteilla ollen, kiitos etukäteen.
Kontio Kruiser Pattyalla/e
15
50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja saakos Pattyalta lisä varusteita?
- Anonyymi
Pattayalla on ilmestynyt vähän parempien hotellien ala-auloihin laadukkaita sähköpotkulautoja vuokralle. Sellaisia vähän isommilla renkailla varustettuja joilla voi ajaa hiekkateilläkin. Tuntivuokra taisi olla 300 bahtia ja neljä tuntia tonnin.
- Anonyymi
Suomesta Paraisten Tok Männiltä saa nyt noita ihan laadukkaita alle 1000 e. kpl.
Taidankin tilata Ruotsin kautta itselleni ja eteerisen kauniille hammaslääkärilleni pari valmiiksi duunattua versiota tänne Chiang Maihin.
Itselleni sellaisen T-rod version jolla pääsen kunnolla tuulettelemaan kainalokarvojani kun kruisailen pitkin Chiang Main katuja täytellessäni ravintola ketjujeni juoma kaappeja.
Vaimoni Kruiseriin ainakin takapyörä menee vaihtoon. Sellaiseen leveämpään ja samalla matalaprofiisempaan, jotta jalkansa tarvittaessa ylettyvät helpommin maahan.
Khiai! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomesta Paraisten Tok Männiltä saa nyt noita ihan laadukkaita alle 1000 e. kpl.
Taidankin tilata Ruotsin kautta itselleni ja eteerisen kauniille hammaslääkärilleni pari valmiiksi duunattua versiota tänne Chiang Maihin.
Itselleni sellaisen T-rod version jolla pääsen kunnolla tuulettelemaan kainalokarvojani kun kruisailen pitkin Chiang Main katuja täytellessäni ravintola ketjujeni juoma kaappeja.
Vaimoni Kruiseriin ainakin takapyörä menee vaihtoon. Sellaiseen leveämpään ja samalla matalaprofiisempaan, jotta jalkansa tarvittaessa ylettyvät helpommin maahan.
Khiai!A-pesun vaikutukset rajattomat ja pysyvät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A-pesun vaikutukset rajattomat ja pysyvät.
Juu ja Sensukka saa eämälleen sisältöä.
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja Sensukka saa eämälleen sisältöä.
Eteerisen kaunis vaimoni menetti juuri kauniit etuhampaansa potkulautaonnettomuudessa.
Törmäsi koiralaumaani joille olin pihalla juurikin keittelemässä jokapäiväistä riisiannosta.
Se on 10 kg kuten muistanette.
Mieluiten nuo hurtat toki söisivät raakaa lihaa mutta nyt appiukon kuolemaa odotellessa on kuluja hieman nipistettävä.
Olemme jo tilanneet ajan Bangkok Hospitaliin jossa vaimolleni asennetaan implantit timanttikoristein. Tämän kustantaa laaja vakuutuksemme.
Kirjoitti SENSSUKKAKO.- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Eteerisen kaunis vaimoni menetti juuri kauniit etuhampaansa potkulautaonnettomuudessa.
Törmäsi koiralaumaani joille olin pihalla juurikin keittelemässä jokapäiväistä riisiannosta.
Se on 10 kg kuten muistanette.
Mieluiten nuo hurtat toki söisivät raakaa lihaa mutta nyt appiukon kuolemaa odotellessa on kuluja hieman nipistettävä.
Olemme jo tilanneet ajan Bangkok Hospitaliin jossa vaimolleni asennetaan implantit timanttikoristein. Tämän kustantaa laaja vakuutuksemme.
Kirjoitti SENSSUKKAKO.Ajattele ensin, kirjoita sitten.
Myös on hyvä huomata ennen lähetä painiketta onko kirjautunut nasuna tai SenssuCLangMaina, tai oliko tarkoitus kirjoittaa anona.
Skarppia Neiti 2010. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattele ensin, kirjoita sitten.
Myös on hyvä huomata ennen lähetä painiketta onko kirjautunut nasuna tai SenssuCLangMaina, tai oliko tarkoitus kirjoittaa anona.
Skarppia Neiti 2010.etuhampaat`? Oho! Teitkö saman kuin ed emännälle? Välipalaksi!
- Anonyymi
Jos ei osaa salaista vastaohjaustekniikkaa niin saako tollasen keulimaan siten että nokkapyörä irtoaa tatamista?
- Anonyymi
Vastaohjauskurssi maksaa 2000THB. Ei kuulu kauppahintaa.
- Anonyymi
Saako sitä rollaatoriversiona?. Olisi meinaan kiva cruisailla täällä Niuvanniemessä.
nasuvaan- Anonyymi
Millainen on rollaattoriversio?
Saako näitä täältä Huihiistä vaiko vain täältä Chiang Maista jossa voin vakuuttaa jo asuvani.
Miten onnistuu keuliminen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen on rollaattoriversio?
Saako näitä täältä Huihiistä vaiko vain täältä Chiang Maista jossa voin vakuuttaa jo asuvani.
Miten onnistuu keuliminen?Rollaatoriversiossa on neljä pyörää ja erikoisvarusteluun kuuluu oma moottori jokaiseen pyörään. Vastaohjauskurssi kuuluu kauppahintaan. Keuliminen ei onnistu, koska vehkeessä on liian pienet tehot.
nasuvaan
- Anonyymi
Ihan sama koska tätä palstaa vilkaisee, aina sama meininki.
Mulla oli koeajossa moottoroitu rollaattori. Palautin sen kun sen huippu nopeus on 3,5 kilsaa tunnissa ja mun katkokävelyn huippu nopeus on 1,2 kilsaa tunnissa. Tosta kun lähettiin palvelutalon nurkalta ni rollaattori oli jo alepan nurkalla kun minä en ollu vielä puoli välissäkään. Kakarat oli pöllineet palautus pullot jo siihen mennessä ku pääsin sinne kaupalle.
Juttelin lääkärille toisesta ongelmasta, ku multa tulee joka aamu kakki tasan kuudelta. Lääkäri sanoi että sehän on ihan normaalia ja hyvä että on säännöllinen rytmi. Sanoin sille että niin on mutta ku mä herään vasta seiskalta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510692
- 817203
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445304- 624840
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734524Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334043- 472938
- 362825
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362074